Afgrijselijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:26 schreef Oblivion het volgende:
Edit: Niet meer van toepassing
![]()
Ik ben bezig met info te verkrijgen over wegdwood plates...
Das nog verdomd moeilijk...![]()
Alle marken en merken lijken op elkaar...![]()
Mja, als het een hoop geld opleverd...quote:
Je kunt de gok wagen iddquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mja, als het een hoop geld opleverd...![]()
Wedgewoodquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:26 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben bezig met info te verkrijgen over wegdwood plates...
Das nog verdomd moeilijk...![]()
Alle marken en merken lijken op elkaar...![]()
Dank je piet, daar heb ik al gekeken, en ze lijken er niet eens op.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wedgewood
http://search.ebay.co.uk/(...)QQsacatZ870QQsalicZ3
Ze hebben vreselijk veel gemaakt, ook veel bagger. Ik heb bv ovale platte dienschalen van hun die ze voor het engelse leger hebben gemaakt. Ik gebruik die als borden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je piet, daar heb ik al gekeken, en ze lijken er niet eens op.
Het is niet het doorsnee wedgwood zeg maar...![]()
Heb al een foto gestuurd naar een man die dat helemaal voor je uit kan zoeken.
Maar eens kijken of hij antwoorden heeft.
Kst!quote:
Nieuwe bekleding en hij is weer als nieuwquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kst!![]()
Een 25 jaar oude chesterfield... Mooi man!![]()
http://www.replacements.com/china/WW.htmquote:
kan best hoor, alleen denk ik dat theekopjes kleiner zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Zijn het geen theekopjes?
* zich er ook eens tegen aan bemoeit![]()
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedenavond Allemaal!
Morgequote:
Met welke taarten scoor je dan altijd?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kreeg gisteren klachten, dat ik nooit meer cakes./taarten/andere lekkere dingen meer bak
*op zoek naar inspiratie voor lekkre cake/taart*
hm, er is geen klapper die ik altijd bak geloof ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Met welke taarten scoor je dan altijd?
Dan maak je een monchou taart. Makelijk en snelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hm, er is geen klapper die ik altijd bak geloof ik.
meestal doet alles wat ik maak het wel goed
maar ik probeer graag nieuwe dingen uit, vandaar
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:04 schreef Euc- het volgende:
Misschien is het wel de voorganger van de huidige bierglazen!
Waarschijnlijk niet, maar ach
Wil jij als 1e gang (en als goedmaker omdat ik de laatste dagen zo weinig achter de computer kom) Dutch Mamma's razendsnelle Shii-takesoepie?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Ben nog op zoek naar een paar verwen recepten als Annemiek straks thuis komt. Het moeten wel recepten zijn waarbij ik niet de hele middag in de keuken hoeft te staan dit omdat ik ook nog een beetje thuiszorg moet zijn.
Klink heel raar misschien maar ik heb er een keer gebakken appeltejss, rozijnen en kaneel doorheen gedaan. Was eigenlijk heel erg yummie, maar ik heb een redelijk maffe smaak.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
iemand een idee om lekkere sperzieboontjes tye maken?
iets met knoflook ofzo
Ook Three to tango aan het kijken?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:20 schreef Oblivion het volgende:
Leuke films vandaag op tv!![]()
*weer weg is...![]()
hm, dat wordt bij voorbaat geen klapper hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:22 schreef Chielus het volgende:
[..]
Klink heel raar misschien maar ik heb er een keer gebakken appeltejss, rozijnen en kaneel doorheen gedaan. Was eigenlijk heel erg yummie, maar ik heb een redelijk maffe smaak.
om half 11????quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hm, dat wordt bij voorbaat geen klapper hier.
ben nog steeds op zoek naar inspiratie, ga ze zo klaarmaken
die 4 vraagtekens impliceren wel dat het mij toch wel enigzins intreseerde....quote:
quote:
Ook gekeken was net te laat voor het begin maar was een erg leuke film en Nive Cambel is altijd leuk om naar te kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |