Komt omdat ik een beetje een Zuidam tik heb. De slijter waar ik altijd kom heeft het complete assortiment en dat wil ik ook nog een keer in mijn kast hebben staanquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ziet er goed uit Tinus!![]()
Die flessen zien er altijd zo mooi uit van die Zuidam, had ze eerder ook weleens gezien hier in CUL
Liqueur de Pomme à base de Calvadosquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:16 schreef Euc- het volgende:
Liqueur de Pomme à base de Calvados
Limoncello is een likeur, die met de beroemde citroenen van de Amalfische kust, onder Napels, wordt gearomatiseerdquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:16 schreef Euc- het volgende:
Limoncello
Wel als je een drank voorraad heb zoals ik......quote:
Wij zuipen de fles bijna nooit ineens op, is zo zondequote:
Gaat snel de goede kant op!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:03 schreef Chielus het volgende:
Hoe is het met Annemiek? Loopt herstel eenbeetj volgens plan?
Glas is wel erg klein of niet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:23 schreef Euc- het volgende:
Heb mijn nieuw borrelglas een beetje misbruikt als cola-malibu mix glas, maar hij is toch zo mooi
[afbeelding]
Oke, maar aan de Malibu dus Euc?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:34 schreef Euc- het volgende:
Komt omdat ie van dichtbij gemaakt is, niet kleiner dan een normaal longdrinkglas
Truste dan en lees ze!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:48 schreef Euc- het volgende:
Jep, blijft echt heerlijk dat spul
En nu ga ik in bed liggen en hopen dat ik potter uit krijgDoei!
Afgrijselijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:26 schreef Oblivion het volgende:
Edit: Niet meer van toepassing
![]()
Ik ben bezig met info te verkrijgen over wegdwood plates...
Das nog verdomd moeilijk...![]()
Alle marken en merken lijken op elkaar...![]()
Mja, als het een hoop geld opleverd...quote:
Je kunt de gok wagen iddquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mja, als het een hoop geld opleverd...![]()
Wedgewoodquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:26 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben bezig met info te verkrijgen over wegdwood plates...
Das nog verdomd moeilijk...![]()
Alle marken en merken lijken op elkaar...![]()
Dank je piet, daar heb ik al gekeken, en ze lijken er niet eens op.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wedgewood
http://search.ebay.co.uk/(...)QQsacatZ870QQsalicZ3
Ze hebben vreselijk veel gemaakt, ook veel bagger. Ik heb bv ovale platte dienschalen van hun die ze voor het engelse leger hebben gemaakt. Ik gebruik die als borden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je piet, daar heb ik al gekeken, en ze lijken er niet eens op.
Het is niet het doorsnee wedgwood zeg maar...![]()
Heb al een foto gestuurd naar een man die dat helemaal voor je uit kan zoeken.
Maar eens kijken of hij antwoorden heeft.
Kst!quote:
Nieuwe bekleding en hij is weer als nieuwquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kst!![]()
Een 25 jaar oude chesterfield... Mooi man!![]()
http://www.replacements.com/china/WW.htmquote:
kan best hoor, alleen denk ik dat theekopjes kleiner zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Zijn het geen theekopjes?
* zich er ook eens tegen aan bemoeit![]()
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedenavond Allemaal!
Morgequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |