Met welke taarten scoor je dan altijd?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kreeg gisteren klachten, dat ik nooit meer cakes./taarten/andere lekkere dingen meer bak
*op zoek naar inspiratie voor lekkre cake/taart*
hm, er is geen klapper die ik altijd bak geloof ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Met welke taarten scoor je dan altijd?
Dan maak je een monchou taart. Makelijk en snelquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hm, er is geen klapper die ik altijd bak geloof ik.
meestal doet alles wat ik maak het wel goed
maar ik probeer graag nieuwe dingen uit, vandaar
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:04 schreef Euc- het volgende:
Misschien is het wel de voorganger van de huidige bierglazen!
Waarschijnlijk niet, maar ach
Wil jij als 1e gang (en als goedmaker omdat ik de laatste dagen zo weinig achter de computer kom) Dutch Mamma's razendsnelle Shii-takesoepie?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Ben nog op zoek naar een paar verwen recepten als Annemiek straks thuis komt. Het moeten wel recepten zijn waarbij ik niet de hele middag in de keuken hoeft te staan dit omdat ik ook nog een beetje thuiszorg moet zijn.
Klink heel raar misschien maar ik heb er een keer gebakken appeltejss, rozijnen en kaneel doorheen gedaan. Was eigenlijk heel erg yummie, maar ik heb een redelijk maffe smaak.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
iemand een idee om lekkere sperzieboontjes tye maken?
iets met knoflook ofzo
Ook Three to tango aan het kijken?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:20 schreef Oblivion het volgende:
Leuke films vandaag op tv!![]()
*weer weg is...![]()
hm, dat wordt bij voorbaat geen klapper hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:22 schreef Chielus het volgende:
[..]
Klink heel raar misschien maar ik heb er een keer gebakken appeltejss, rozijnen en kaneel doorheen gedaan. Was eigenlijk heel erg yummie, maar ik heb een redelijk maffe smaak.
om half 11????quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hm, dat wordt bij voorbaat geen klapper hier.
ben nog steeds op zoek naar inspiratie, ga ze zo klaarmaken
die 4 vraagtekens impliceren wel dat het mij toch wel enigzins intreseerde....quote:
quote:
Ook gekeken was net te laat voor het begin maar was een erg leuke film en Nive Cambel is altijd leuk om naar te kijkenquote:
Ik ben van het vrouwelijke soort én ook nog eens ongesteld nuquote:Op zondag 24 juli 2005 00:08 schreef Martijn_77 het volgende:
BBQ-Kip je bent een echt choco junk of niet?
Oei dat zijn de ergstequote:Op zondag 24 juli 2005 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben van het vrouwelijke soort én ook nog eens ongesteld nu![]()
Dus chocolade is dan erg welkom![]()
O, weet ben jij vervellend.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Vriendje ligt heel schattig op de bank te pitten, dus ik stiekem naar de vriezer en ijs gepakt hihi
Ja krijg ik een ADHD versie terug heeft ze al gezegd.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat is wel de bedoeling natuurlijk
Vreselijk als je geen energie en puf meer hebt... zeker als je zo jong bent...
Maar gelukkig gaat het straks allemaal beter dan voor de operatie.
weet ik niet net om 23:00 was er weinig meer opquote:Op zondag 24 juli 2005 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Zou er nog wat leuks op tv zijn?
Een een beetje SC? Of je kunt nog met je vriendje een spelletje of zo gaan doen.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Dan maar Foo Fighters kijken/luisteren op MTV
Wat voor operaties?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben inmiddels overgeschakeld naar Discoverychannel, operaties kijken, vind ik altijd leuk (ik blijf gek in mijn hoofd he)
dus jullie hebben nu samen een weekje vakantie?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij is deze week vrij en begint dan volgende week maandag met zijn nieuwe baan
Trustequote:Op zondag 24 juli 2005 01:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow, hij schrikt net wakker en roept meteen dat ik naar bed moet, hehe...
Ik ga er maar vandoor, anders kan ik morgen weer mijn nest niet uitkomen![]()
![]()
Nee, heb hier geen tijd voorquote:Op zondag 24 juli 2005 10:57 schreef Chielus het volgende:
Al mensen hier naar de Tilburgse Kermis geweest??
Op maandag misschien?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:15 schreef Chielus het volgende:
Ben ook nog niet geweest hoor, maar ik ga deze week nog wel even op het terras zitten om mensen te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |