Wat DM zegt
![]()
Verder was ik te laat vanmorgen, MAAR, dat was niet mijn schuld!
![]()
Ik was om half 9 in het ziekenhuis, en moest me melden bij de personeels servicebalie in de kelder. Nou wat een doolhof is het daar zeg, nergens staat aangegeven waar je heen moet, 3 keer de weg gevraagd en 3 keer een andere beschrijving gekregen, en toen ik eindelijk al mijn dingen had ondertekend en mijn kleren bij de linnendienst had gehaald was ik de combinatie van de kleedkamer vergeten
![]()
Ik weer terug (WEEEER zoeken), want niemand wou mij de combinatie vertellen: "je moet naar de service balie", uiteindelijk alles goedgekomen
![]()
Toen ik dus in de keuken was (aaaaaahhh, airco!!!) bleek dat ik aan de lopende band moest gaan staan om te "portioneren". Ik denk oh nee het het begint al, blijkt dat die hele afdeling bestaat uit vakantiekrachten zonder supervisie, dus keihard de muziek aan (die kerel die me ernaartoe bracht zei dat het normaal was
![]()
), behoorlijke bass ook btw, en 15 vakantiewerkers. Kende er stomtoevallig ook nog een groep van, en het was dus alleen maar swingen aan die band, echt mega vet
![]()
Heerlijk, dom en goedbetaald vakantiewerk
![]()
(Ik sta trouwens niet altijd daar, het is de bedoeling dat ik na deze week naar de "Ontkoppelde" keuken ga, dat is de grote keuken, waar al het vlees, de salades en de hele ratteplan klaargemaakt wordt. (Al helemaal toen die op mn cv zag waar ik allemaal gewerkt had, toch niet onbekende bedrijven in de regio
![]()
). Maar iedere vakantiewerker moet nou eenmaal aan de band beginnen, omdat dat de regels zijn. Ach ik vind het niet erg, ik kom mn tijd er wel door!
Superrelaxte werktijden ook, van 9 tot half 3, of van 12 tot 5
![]()
(Soms wat eerder of langer, ligt er maar net aan hoe druk het is, maar ze maken 1200 maaltijden op een dag, voor het ziekenhuis zelf en voor 4 bejaardentehuizen, zat te doen dus
![]()
)