Eerst jullie foto's plaatsen hier!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:09 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Wij komen ook nog steeds.![]()
Als jullie het goed vinden tenminste.![]()
Mail ze maar, dan zet ik ze wel online.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:12 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
[..]
Ik mag van mijn ouders geen foto`s meer plaatsen op het internet.![]()
Lazerstraal een rot end op, kutkloon.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:09 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Wij komen ook nog steeds.![]()
Als jullie het goed vinden tenminste.![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:13 schreef Matness het volgende:
[..]
Mail ze maar, dan zet ik ze wel online.
Kutkloon??quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:14 schreef static het volgende:
[..]
Lazerstraal een rot end op, kutkloon.
Poll: Welke dood verdient Shaolin?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:20 schreef ShaoliN het volgende:
Gaat die treinkaper nou in elk topic een poll plaatsen?
Des te meer reden om niet te komen.quote:
Klopt.quote:, je zal ook wel een vieze ouwe lul zijn
Wij komen toch wel, en je hoeft niet zo bijdehand te doen ouwe zak!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:51 schreef static het volgende:
[..]
Des te meer reden om niet te komen.
[..]
Klopt.
Waarom reageer ik hier eigenlijk op?
nee, er komen alleen maar ouwe zakken en nu ophoerenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:01 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
[..]
Wij komen toch wel, en je hoeft niet zo bijdehand te doen ouwe zak!
Er zullen best nog wel leuke jongens komen.![]()
In Amsterdam wonen alleen maar leuke jongens, hier in Alkmaar zijn het allemaal paupers.![]()
Je hebt je vast al laten neuken door alle negers in de Funquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:01 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
hier in Alkmaar zijn het allemaal paupers.![]()
Geslacht: Vrouwquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:46 schreef Skaai het volgende:
Ik ben geen student en heb 60 euro te besteden. Ik ben welkom.
Dus je kunt ook meteen op de "Ik ga mee naar de hoeren"-lijst!quote:Op zondag 17 juli 2005 00:32 schreef Havoc het volgende:
Pleurt mij ook in de 'ik kom zuipen lijst'. Vrouw zwanger dus die komt niet mee.
Doe dat zelf ff.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:32 schreef Havoc het volgende:
Pleurt mij ook in de 'ik kom zuipen lijst'. Vrouw zwanger dus die komt niet mee.
leuk om je eens te ontmoetenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:32 schreef Havoc het volgende:
Leuk man, dat je ook komt.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:46 schreef Havoc het volgende:
Lange tijd geleden dat ik met een stel gasten flink ging zuipen die ook irl niet bang zijn hun bek te gebruiken. Sounds like fun.
Gezellig.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:46 schreef Havoc het volgende:
Lange tijd geleden dat ik met een stel gasten flink ging zuipen die ook irl niet bang zijn hun bek te gebruiken. Sounds like fun.
Maak je borstje maar nat dan.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:46 schreef Havoc het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Met jou wil ik nog wel een potje vriendelijk bekvechten.
Zet mij maar op de reservelijst danquote:Op zondag 17 juli 2005 01:01 schreef HeatWave het volgende:
Gaat nog een teringbende worden als ik het zo lees.
Zolang jij mijn ballen er niet afbijt zal ik je tieten er niet af rukken ok?quote:
dat kun je nooit beloven, elk jaar worden er weer tepels gestolenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zolang jij mijn ballen er niet afbijt zal ik je tieten er niet af rukken ok?
Als jij mijn tieten eraf rukt heb je ruzie met Danny.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zolang jij mijn ballen er niet afbijt zal ik je tieten er niet af rukken ok?
dat heeft ie al 4 1/2 jaarquote:Op zondag 17 juli 2005 01:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Als jij mijn tieten eraf rukt heb je ruzie met Danny..
ohja, jij bent dat hoertje wat haar tieten laat zien voor een kleurtjequote:Op zondag 17 juli 2005 01:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Oke oke havoc, ik zal je ballen er niet afbijten.quote:
Geintjes kun jij ook niet zien he?quote:Op zondag 17 juli 2005 01:11 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
ohja, jij bent dat hoertje wat haar tieten laat zien voor een kleurtje
Precies zoals het moet zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:01 schreef HeatWave het volgende:
Gaat nog een teringbende worden als ik het zo lees.
quote:
Het was ook niet negatief bedoeldquote:
Zeg ik dat?quote:
En dan zijn dat nog maar de brave dingenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:39 schreef static het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Denk even de vorigen, Opa die staat te dansen met strippers, Cynix die het ook allemaal niet meer weet, Harrie die het aan de stok krijgt met een stel Engelsen, de champagne, etc.
No problem.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:48 schreef SunChaser het volgende:
Ja, maar dan breng ik je deze keer niet naar huis hoor
Coraquote:
Danny, yeah right..quote:Op zondag 17 juli 2005 01:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Komt toch wel goed met jullie samen!quote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Cora![]()
Het is dat ik binnenkort ga trouwen maar anders....![]()
Trouwen? Man, waar begin je aan?! Trouwen is zoooooo 80's.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Cora![]()
Het is dat ik binnenkort ga trouwen maar anders....![]()
Hij heeft het niet eens gevraagd, ik zweer het jequote:Op zondag 17 juli 2005 00:32 schreef Havoc het volgende:
De L&S meeting-topics, populairder dan Dens Velliequote:Op zondag 17 juli 2005 12:30 schreef Barb het volgende:
Ow, hier zitten we, ik ben steeds het topic kwijt,.
Nog onzeker i.v.m. mogelijke vrijgezellengedoe van haar dat door vriendin wordt geregeld, maar nu nog geen datum bij ons voor bekend is.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:20 schreef static het volgende:
Bluezz ook neem ik aan?
En ik met jou.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Met jou wil ik nog wel een potje vriendelijk bekvechten.
Wij, bellen morgenquote:
Ik zag je net posten over je 06, MSN, etc.quote:
Oeh lekker meissiequote:Op maandag 18 juli 2005 00:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zag je net posten over je 06, MSN, etc.
Maar nu nog bellen is een beetje laat, ik bel je idd morgen.![]()
Werken, jawel, nog 2,5 dag, dan vakantie!![]()
Mag ik je dan een smsje sturen? Ik heb nu een reden.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:17 schreef static het volgende:
Ohw, for the record, ik heb na een akkefietje alle telefoonnummers uit mijn toestel gewist, dus ik neem mijn telefoon niet mee op de indrink én de meet.
Ja, maar als ik een nummer niet herken neem ik niet op.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef Ole het volgende:
Maar anderen hebben jouw nummer toch nog wel?
Oeh, als ik naar die smiley kijk is het een goede reden. Doe maar.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Mag ik je dan een smsje sturen? Ik heb nu een reden..
Heb je mijn nummer weer..
The latter.quote:
Onderweg.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef static het volgende:
[..]
Oeh, als ik naar die smiley kijk is het een goede reden. Doe maar.
Madje is in NL, weet je dat?quote:
Hoe je dat gaat meemaken is een tweede. Je bent welkom of niet.quote:
als een kloon dan maarquote:Op maandag 18 juli 2005 01:27 schreef static het volgende:
[..]
Hoe je dat gaat meemaken is een tweede. Je bent welkom of niet.
Ik kom ook meequote:
Ja maar... ze heeft hier ergens in dit topic gezegd dat ze misschien komt!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zou haar eens bellen, maar reken er maar niet op.
Hmmmm waar doet me dit aan denkenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:46 schreef Havoc het volgende:
Hoezo dat??quote:Op maandag 18 juli 2005 22:34 schreef static het volgende:
Bestaat Coco's op de Nieuwendijk niet meer ofzo?
Ja DAT snap ik, maar waarom zou het niet meer bestaan vraag ik me af.quote:
Volgens mij bestaat die toch nog wel, of hebben ze nu alleen nog maar die tent op het Thorbeckeplein?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:34 schreef static het volgende:
Bestaat Coco's op de Nieuwendijk niet meer ofzo?
Kan alleen maar de site van het Thorbeckeplein vinden.quote:
het zijn wel 2 verschillende eigenaars volgens mij nu. Thorbeckeplein is opeens veel duurder geworden.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die toch nog wel, of hebben ze nu alleen nog maar die tent op het Thorbeckeplein?
ik vind ook alleen maar coco`s thorbeckeplein http://www.mrcocos.com/index.htmquote:Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn wel 2 verschillende eigenaars volgens mij nu. Thorbeckeplein is opeens veel duurder geworden.
Ik kan ook zo snel geen site meer vinden van die op de nieuwendijk. Maar vorige week wassie er nog.
Doen we tijdens de rondleiding.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:01 schreef laffer het volgende:
dit is ook een leuk cafètje [afbeelding]
http://www.channels.nl/amsterdam/banaan.html
![]()
Ach, de anders is er nog. En zo niet, kroegen zat in Amsterdam me dunktquote:Op maandag 18 juli 2005 22:59 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind ook alleen maar coco`s thorbeckeplein http://www.mrcocos.com/index.htm![]()
*hier*quote:Op maandag 18 juli 2005 23:07 schreef Mr. Orange het volgende:
Waar meld ik me aan vor de rondleiding??
ok *meld*quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zo niet, kroegen zat in Amsterdam me dunkt.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef static het volgende:
[..]
Anyway, heb wat andere opties, maar dat bespreken we wel tijdens de indrink.
Ik heb geen nano seconde aan je getwijfeldquote:
Right-oquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een beetje invloed op de bediening is altijd wel leuk.
Voor een biertje uiteraard.quote:
kunnen we mooi doen tijdens de indrinkmeetquote:
Goed plan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef laffer het volgende:
kunnen we mooi doen tijdens de indrinkmeet![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:11 schreef static het volgende:
Ohw, de indrink is tijdens Sail, kunnen we even naar de dagafsluiting kijken; die is altijd geweldig met vuurwerk op de maat van muziek.
Bluezz en ik krijgen nog van een sponsor van Sail een uitnodiging om te komen bootjes kijken, ik weet nog niet voor welke dag, maar als dat de 20e zou zijn is het natuurlijk helemaal goed te combineren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:11 schreef static het volgende:
Ohw, de indrink is tijdens Sail, kunnen we even naar de dagafsluiting kijken; die is altijd geweldig met vuurwerk op de maat van muziek.
quote:Avondprogramma
22.00 - 22.30 Feestelijk vuurwerk op muziek met laser- en lichtshow op het IJ.
Idd, vuurwerkquote:
quote:Al-Qaeda neemt Sail op de korrel
AMSTERDAM, woensdagAl-Qaeda dreigt met verwoestende, ’Londen-achtige’ aanslagen in Amsterdam en andere Europese hoofdsteden als het Westen zich niet voor 15 augustus terugtrekt uit Irak.
In Nederland bestaat een dreiging voor het Sail-evenement dat half augustus in Amsterdam van start gaat. Ingewijden melden dat Sail een mogelijk doelwit is en dat extra veiligheidsmaatregelen worden getroffen.
De dreigementen zijn geuit door de aan Al-Qaeda verbonden groepering Aboe Hafs al-Masri Brigades. De groep heeft de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslagen in Londen van 7 juli (56 doden) en claimde vorig jaar ook het bloedbad van 11 maart in Madrid, waarbij 191 doden vielen.
De onheilspellende boodschap is volgens terreurdeskundigen het definitieve signaal dat het Iraakse front naar het hart van Europa wordt verplaatst. De inlichtingendienst AIVD wilde gisteren niet reageren op de dreigementen van Osama bin Ladens terroristenleger.
„Deze boodschap is de laatste waarschuwing aan Europese landen”, aldus de Aboe Hafs al-Masri Brigades. „We willen jullie een maand de tijd geven om je soldaten uit het land van Mesopotamië (Irak) te halen. Dit zijn onze laatste woorden. De moedjahedien, die op de uitkijk staan, zullen andere taal in jullie hoofdsteden spreken.”
In de verklaring wordt Nederland met name genoemd, naast Denemarken, Groot- Brittannië en Italië.
hebben ze nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:09 schreef static het volgende:
Dan lijkt het net of jullie zeggenschap hebben.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:31 schreef laffer het volgende:
maar och, laat die trommeljosti`s lekker in die waan![]()
Spare Ribs ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:42 schreef static het volgende:
Maar gaan we eerst wat happen vantevoren?
Helaas,quote:
Mietjequote:
Ach, t is maar 40 km. Ooit.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Mietje![]()
Als Lance Armstrong het kan, moet jij het ook kunnen.
Dat hoef je niet eens te fietsen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Mietje![]()
Als Lance Armstrong het kan, moet jij het ook kunnen.
Mwoah... Een kuub of anderhalf.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Moet jij zeggen met je rotte rug.... nog wat zand geschept deze week???
En dat is nou precies waarom ik hulp ben gaan inroepen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Knap hoor, op jouw leeftijd. Maar ja, dan zie je wat er van komt
.
Krijg ik nou de schuld van het feit dat hij onvoorzichtig is geweest ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Jaja, en het feit dat je je vader stuk hebt gemaakt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Krijg ik nou de schuld van het feit dat hij onvoorzichtig is geweest ?
Ik zou hem eigenlijk aan moeten klagen voor het leveren van slechte genen.
Als 'ie wat beter spul had geleverd was ik misschien van de week niet door m'n rug gegaan
Wel zin, maar zoals gezegd kan ik dus niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Maar goed, over offtopic gesproken.
Niemand zin in ribs vanavond?
De indrink is zo'n beetje gemeengoed ondertussen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:46 schreef Ole het volgende:
jij organiseert toch?
nou, vooruit danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:46 schreef static het volgende:
[..]
De indrink is zo'n beetje gemeengoed ondertussen.
topic killerquote:
ik krijg in augustus een uitnodiging voor de sleutels op te komen halen en het contract te tekenenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:04 schreef static het volgende:
Nog steeds in je nopjes?
Ja natuurlijk.
Wanneer krijg je de sleutel?
De grootste slowchatter was met vakantie, vandaar.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig... maar 1 topic in de afgelopen week! Mèn... wat hebben jullie gedaan? Nu al live aan het indrinken elke avond?
Jij bent welkom hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef Jerruh het volgende:
ik zou ook wel langs willen komen de 27ste.
ik kom dan alleen aan het bierquote:Op maandag 25 juli 2005 00:53 schreef static het volgende:
[..]
Jij bent welkom hoor.
Zolang je maar van iig laffer en ik afblijft.
Want?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet gewoon helemaal niet.
Nee, ff serieus, je komt echt niet? Waarom?quote:
Ik was ook verrast door haar afzegging.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:11 schreef static het volgende:
Nee, ff serieus, je komt echt niet? Waarom?
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:22 schreef SunChaser het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die het eventueel leuk zouden vinden als ik ook een biertje portie rattengif kom drinken op de meet? Polletje starten misschien?
Ben jij levensmoe of zo?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:22 schreef SunChaser het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die het eventueel leuk zouden vinden als ik ook een biertje kom drinken op de meet? Polletje starten misschien?
Wil je me ook op zwart hebben?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:11 schreef static het volgende:
Nee, ff serieus, je komt echt niet? Waarom?
Alweer?quote:
Ik stuur de luchtmacht wel op je af.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:27 schreef SunChaser het volgende:
Als jij een rondje geeft... Maar dat zit er wel niet in, wij treinkapers kennen jouw soort
Nee. Geef eens antwoord.quote:
Sinds wanneer niet, trek nog eens een fles rode wijn openquote:
Witte ZA is haar handelsmerk.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:35 schreef SunChaser het volgende:
Sinds wanneer niet, trek nog eens een fles rode wijn open
Nog wel, hoezo?quote:Even wat anders, hebben jullie nog steeds die woning in Bloemendaal?
Vrijdag idd. We moeten al 6 uur beginnen, zal wel 10 uur worden. We gaan filmen bij Slam FM's Summerbreak. Nou wou ik vragen, heb je eigen parkeerruimte waar ik evebtueel gebruik van mag maken? En kom je nog even voor de camera staan?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:41 schreef golfer het volgende:
Nog wel, hoezo?
Lokatie voor een volgende film-opname?
Er is zat (eigen) parkeerruimte hier in Bloemendaal en nee, ik kom niet voor de camera.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:45 schreef SunChaser het volgende:
Vrijdag idd. We moeten al 6 uur beginnen, zal wel 10 uur worden. We gaan filmen bij Slam FM's Summerbreak. Nou wou ik vragen, heb je eigen parkeerruimte waar ik evebtueel gebruik van mag maken? En kom je nog even voor de camera staan?
Nauwelijks.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:53 schreef SunChaser het volgende:
maar is t niet betaald parkeren dan?
jij komt!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je valt niet over te halen ?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben allang ontband, SB. Check your facts! Dus als ik het goed begrijp...
Was het maar waar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Het is overduidelijk vakantietijd hier.
Me too, maar je merkt gewoon dat het overal rustiger is...quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:55 schreef PPL het volgende:
Was het maar waar.
Ben 'gewoon' weer aan de slag hoor vandaag.![]()
Zou eens tijd worden na al die dagen niets doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:55 schreef PPL het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Ben 'gewoon' weer aan de slag hoor vandaag.![]()
Scheelt 's ochtends iig in de filequote:Op woensdag 27 juli 2005 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Me too, maar je merkt gewoon dat het overal rustiger is...
en aan mij natuurlijkquote:
Tegenover Bloomingdale is een parkeerplaats waar je voor 5 gulden de hele dag bewaakt kan staan.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:55 schreef SunChaser het volgende:
Ow, beter dan in de rest van de kustgebieden daar. Anyway, mocht je in BD zijn, ik zit in Bloomingdale
Zullen we daar eens een keer een meet organiseren dan maar ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het strand van Rio de Janeiro ofzo.
Lijkt me een goed plan opzich!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:54 schreef PPL het volgende:
[..]
Zullen we daar eens een keer een meet organiseren dan maar ?
* PPL is benieuwd naar de opkomst
Ja, dat helpt als je het topic nog niet gevonden hebtquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat helpt als je het topic nog niet gevonden hebt.
Hoveren boven een link is niet echt een probleemquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoveren boven een link is niet echt een probleem.
Je kent ons toch?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:32 schreef Aventura het volgende:
Is dit hartverwarmende gedrag een indicatie van de sfeer op 27 augustus
HW heeft (tijdelijk) toestemming mij te plagen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:32 schreef Aventura het volgende:
Is dit hartverwarmende gedrag een indicatie van de sfeer op 27 augustus
Dat moet idd wel wat krediet opgebouwd hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:17 schreef PPL het volgende:
[..]
HW heeft (tijdelijk) toestemming mij te plagen.
Dit in verband met zo'n vijf kuub zand die vorige week verplaatst is.
(en een PC die nog geconfigureerd moet worden)
Heel de avond gratis Bier voor HWquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet idd wel wat krediet opgebouwd hebben.
Hey kerel, je bent er weer.quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:22 schreef SunChaser het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die het eventueel leuk zouden vinden als ik ook een biertje kom drinken op de meet? Polletje starten misschien?
heb je m`n mailtje nog ontvangen??quote:
Oeps, vergeten te antwoorden.quote:
ja voor het biertje of ja voor de pol?quote:
Het is zo makkelijk hè, een inkoppertje geven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ja voor het biertje of ja voor de pol?
Ik moest 3X lezen voor ik wist wat er stond.quote:
Zelfs ik vond m te makkelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:19 schreef static het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk hè, een inkoppertje geven.
je weet dat ik trots ben op m`n kapselquote:
geef mij een open deur en ik geef u mijn stormramquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:19 schreef static het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk hè, een inkoppertje geven.
ik zou het leuk vinden jou weer eens te zienquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zelfs ik vond m te makkelijk [afbeelding]
slokdarm??quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
geef mij een open deur en ik geef u mijn stormram
stormramquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:27 schreef laffer het volgende:
[..]
slokdarm??![]()
ik dacht al, jij vieze pijperd![]()
dus jij geeft pijpbeurten??quote:
Smeerpijp.quote:
bij varkens schijnt het ook een paar uur te durenquote:
Hey, als 2 kerels plannen smeden om een fantasietje uit te laten komen...quote:
Jaquote:
mm, daar heb jij al pijpervaringen meequote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
bij varkens schijnt het ook een paar uur te duren
Laat je mij het in mijn uppie doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:15 schreef laffer het volgende:
[..]
oh, en een dienstmededeling, ik kan niet op de indrinkmeet komente druk, ik zit in een verhuizing
![]()
tja, en wellicht kan ik ook niet komen op de grote meetquote:
Er was ooit eens een knakker die de wereld schiep in 6 dagen. Dan moet jij in een maand ook wel een avond kunnen vrijmakenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, en wellicht kan ik ook niet komen op de grote meet![]()
augustus is best wel een drukke en kostbare maand voor me, een verhuizing is niet niks![]()
Hey, krullebol van me, als jij niet komt is er geen L&S meet, dus je komt maar, al moeten we je meehelpen verhuizen met z'n allen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef laffer het volgende:
augustus is best wel een drukke en kostbare maand voor me, een verhuizing is niet niks![]()
Dan gaan we cancellen. Een l&s meet zonder l is geen meet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef laffer het volgende:
[..]
Zeg... dit gaan we niet doen hèquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef laffer het volgende:
Goed plan!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
Hey, krullebol van me, als jij niet komt is er geen L&S meet, dus je komt maar, al moeten we je meehelpen verhuizen met z'n allen.
Mooi.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:49 schreef static het volgende:
Zie je wel laffer, had in mijn antwoord op je mailtje ook al geschreven dat ik kom helpen.
That's the spirit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi.
Ook weer opgelost.
Die Laflul komt gewoon op zijn eigen meeting.
Wij komen uiteindelijk ook terwijl Bluezz de 28e haar vrijgezelligemutsenmeet heeft en we een week later nog veel meer geld kwijt zijn aan een huwelijk.
Kom ons troosten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:44 schreef k_i_m het volgende:
Welnee.
Wordt je al zenuwachtig Bluezzebeeb!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
Wij komen uiteindelijk ook terwijl Bluezz de 28e haar vrijgezelligemutsenmeet heeft en we een week later nog veel meer geld kwijt zijn aan een huwelijk.
Je kan op mijn plekkie.quote:
whoehoe!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:50 schreef Bluezz het volgende:
Je staat erbij Jerruh, in dat nieuwe topic
Ik?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:36 schreef Jerruh het volgende:
zei je wat gurgeh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |