Wil je me ook op zwart hebben?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:11 schreef static het volgende:
Nee, ff serieus, je komt echt niet? Waarom?
Alweer?quote:
Ik stuur de luchtmacht wel op je af.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:27 schreef SunChaser het volgende:
Als jij een rondje geeft... Maar dat zit er wel niet in, wij treinkapers kennen jouw soort
Nee. Geef eens antwoord.quote:
Sinds wanneer niet, trek nog eens een fles rode wijn openquote:
Witte ZA is haar handelsmerk.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:35 schreef SunChaser het volgende:
Sinds wanneer niet, trek nog eens een fles rode wijn open
Nog wel, hoezo?quote:Even wat anders, hebben jullie nog steeds die woning in Bloemendaal?
Vrijdag idd. We moeten al 6 uur beginnen, zal wel 10 uur worden. We gaan filmen bij Slam FM's Summerbreak. Nou wou ik vragen, heb je eigen parkeerruimte waar ik evebtueel gebruik van mag maken? En kom je nog even voor de camera staan?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:41 schreef golfer het volgende:
Nog wel, hoezo?
Lokatie voor een volgende film-opname?
Er is zat (eigen) parkeerruimte hier in Bloemendaal en nee, ik kom niet voor de camera.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:45 schreef SunChaser het volgende:
Vrijdag idd. We moeten al 6 uur beginnen, zal wel 10 uur worden. We gaan filmen bij Slam FM's Summerbreak. Nou wou ik vragen, heb je eigen parkeerruimte waar ik evebtueel gebruik van mag maken? En kom je nog even voor de camera staan?
Nauwelijks.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:53 schreef SunChaser het volgende:
maar is t niet betaald parkeren dan?
jij komt!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet gewoon helemaal niet.
Je valt niet over te halen ?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet gewoon helemaal niet.
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben allang ontband, SB. Check your facts! Dus als ik het goed begrijp...
Was het maar waar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Het is overduidelijk vakantietijd hier.
Me too, maar je merkt gewoon dat het overal rustiger is...quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:55 schreef PPL het volgende:
Was het maar waar.
Ben 'gewoon' weer aan de slag hoor vandaag.![]()
Zou eens tijd worden na al die dagen niets doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:55 schreef PPL het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Ben 'gewoon' weer aan de slag hoor vandaag.![]()
Scheelt 's ochtends iig in de filequote:Op woensdag 27 juli 2005 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Me too, maar je merkt gewoon dat het overal rustiger is...
en aan mij natuurlijkquote:
Tegenover Bloomingdale is een parkeerplaats waar je voor 5 gulden de hele dag bewaakt kan staan.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:55 schreef SunChaser het volgende:
Ow, beter dan in de rest van de kustgebieden daar. Anyway, mocht je in BD zijn, ik zit in Bloomingdale
Zullen we daar eens een keer een meet organiseren dan maar ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het strand van Rio de Janeiro ofzo.
Lijkt me een goed plan opzich!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:54 schreef PPL het volgende:
[..]
Zullen we daar eens een keer een meet organiseren dan maar ?
* PPL is benieuwd naar de opkomst
Ja, dat helpt als je het topic nog niet gevonden hebtquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat helpt als je het topic nog niet gevonden hebt.
Hoveren boven een link is niet echt een probleemquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoveren boven een link is niet echt een probleem.
Je kent ons toch?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:32 schreef Aventura het volgende:
Is dit hartverwarmende gedrag een indicatie van de sfeer op 27 augustus
HW heeft (tijdelijk) toestemming mij te plagen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:32 schreef Aventura het volgende:
Is dit hartverwarmende gedrag een indicatie van de sfeer op 27 augustus
Dat moet idd wel wat krediet opgebouwd hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:17 schreef PPL het volgende:
[..]
HW heeft (tijdelijk) toestemming mij te plagen.
Dit in verband met zo'n vijf kuub zand die vorige week verplaatst is.
(en een PC die nog geconfigureerd moet worden)
Heel de avond gratis Bier voor HWquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet idd wel wat krediet opgebouwd hebben.
Hey kerel, je bent er weer.quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:22 schreef SunChaser het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die het eventueel leuk zouden vinden als ik ook een biertje kom drinken op de meet? Polletje starten misschien?
heb je m`n mailtje nog ontvangen??quote:
Oeps, vergeten te antwoorden.quote:
ja voor het biertje of ja voor de pol?quote:
Het is zo makkelijk hè, een inkoppertje geven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ja voor het biertje of ja voor de pol?
Ik moest 3X lezen voor ik wist wat er stond.quote:
Zelfs ik vond m te makkelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:19 schreef static het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk hè, een inkoppertje geven.
je weet dat ik trots ben op m`n kapselquote:
geef mij een open deur en ik geef u mijn stormramquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:19 schreef static het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk hè, een inkoppertje geven.
ik zou het leuk vinden jou weer eens te zienquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zelfs ik vond m te makkelijk [afbeelding]
slokdarm??quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
geef mij een open deur en ik geef u mijn stormram
stormramquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:27 schreef laffer het volgende:
[..]
slokdarm??![]()
ik dacht al, jij vieze pijperd![]()
dus jij geeft pijpbeurten??quote:
Smeerpijp.quote:
bij varkens schijnt het ook een paar uur te durenquote:
Hey, als 2 kerels plannen smeden om een fantasietje uit te laten komen...quote:
Jaquote:
mm, daar heb jij al pijpervaringen meequote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
bij varkens schijnt het ook een paar uur te duren
Laat je mij het in mijn uppie doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:15 schreef laffer het volgende:
[..]
oh, en een dienstmededeling, ik kan niet op de indrinkmeet komente druk, ik zit in een verhuizing
![]()
tja, en wellicht kan ik ook niet komen op de grote meetquote:
Er was ooit eens een knakker die de wereld schiep in 6 dagen. Dan moet jij in een maand ook wel een avond kunnen vrijmakenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, en wellicht kan ik ook niet komen op de grote meet![]()
augustus is best wel een drukke en kostbare maand voor me, een verhuizing is niet niks![]()
Hey, krullebol van me, als jij niet komt is er geen L&S meet, dus je komt maar, al moeten we je meehelpen verhuizen met z'n allen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef laffer het volgende:
augustus is best wel een drukke en kostbare maand voor me, een verhuizing is niet niks![]()
Dan gaan we cancellen. Een l&s meet zonder l is geen meet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef laffer het volgende:
[..]
Zeg... dit gaan we niet doen hèquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef laffer het volgende:
Goed plan!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
Hey, krullebol van me, als jij niet komt is er geen L&S meet, dus je komt maar, al moeten we je meehelpen verhuizen met z'n allen.
Mooi.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:49 schreef static het volgende:
Zie je wel laffer, had in mijn antwoord op je mailtje ook al geschreven dat ik kom helpen.
That's the spirit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi.
Ook weer opgelost.
Die Laflul komt gewoon op zijn eigen meeting.
Wij komen uiteindelijk ook terwijl Bluezz de 28e haar vrijgezelligemutsenmeet heeft en we een week later nog veel meer geld kwijt zijn aan een huwelijk.
Kom ons troosten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:44 schreef k_i_m het volgende:
Welnee.
Wordt je al zenuwachtig Bluezzebeeb!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
Wij komen uiteindelijk ook terwijl Bluezz de 28e haar vrijgezelligemutsenmeet heeft en we een week later nog veel meer geld kwijt zijn aan een huwelijk.
Je kan op mijn plekkie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |