Wil je me ook op zwart hebben?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:11 schreef static het volgende:
Nee, ff serieus, je komt echt niet? Waarom?
Alweer?quote:
Ik stuur de luchtmacht wel op je af.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:27 schreef SunChaser het volgende:
Als jij een rondje geeft... Maar dat zit er wel niet in, wij treinkapers kennen jouw soort
Nee. Geef eens antwoord.quote:
Sinds wanneer niet, trek nog eens een fles rode wijn openquote:
Witte ZA is haar handelsmerk.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:35 schreef SunChaser het volgende:
Sinds wanneer niet, trek nog eens een fles rode wijn open
Nog wel, hoezo?quote:Even wat anders, hebben jullie nog steeds die woning in Bloemendaal?
Vrijdag idd. We moeten al 6 uur beginnen, zal wel 10 uur worden. We gaan filmen bij Slam FM's Summerbreak. Nou wou ik vragen, heb je eigen parkeerruimte waar ik evebtueel gebruik van mag maken? En kom je nog even voor de camera staan?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:41 schreef golfer het volgende:
Nog wel, hoezo?
Lokatie voor een volgende film-opname?
Er is zat (eigen) parkeerruimte hier in Bloemendaal en nee, ik kom niet voor de camera.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:45 schreef SunChaser het volgende:
Vrijdag idd. We moeten al 6 uur beginnen, zal wel 10 uur worden. We gaan filmen bij Slam FM's Summerbreak. Nou wou ik vragen, heb je eigen parkeerruimte waar ik evebtueel gebruik van mag maken? En kom je nog even voor de camera staan?
Nauwelijks.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:53 schreef SunChaser het volgende:
maar is t niet betaald parkeren dan?
jij komt!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet gewoon helemaal niet.
Je valt niet over te halen ?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet gewoon helemaal niet.
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben allang ontband, SB. Check your facts! Dus als ik het goed begrijp...
Was het maar waar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Het is overduidelijk vakantietijd hier.
Me too, maar je merkt gewoon dat het overal rustiger is...quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:55 schreef PPL het volgende:
Was het maar waar.
Ben 'gewoon' weer aan de slag hoor vandaag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |