mm, daar heb jij al pijpervaringen meequote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
bij varkens schijnt het ook een paar uur te duren
Laat je mij het in mijn uppie doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:15 schreef laffer het volgende:
[..]
oh, en een dienstmededeling, ik kan niet op de indrinkmeet komente druk, ik zit in een verhuizing
![]()
tja, en wellicht kan ik ook niet komen op de grote meetquote:
Er was ooit eens een knakker die de wereld schiep in 6 dagen. Dan moet jij in een maand ook wel een avond kunnen vrijmakenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, en wellicht kan ik ook niet komen op de grote meet![]()
augustus is best wel een drukke en kostbare maand voor me, een verhuizing is niet niks![]()
Hey, krullebol van me, als jij niet komt is er geen L&S meet, dus je komt maar, al moeten we je meehelpen verhuizen met z'n allen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef laffer het volgende:
augustus is best wel een drukke en kostbare maand voor me, een verhuizing is niet niks![]()
Dan gaan we cancellen. Een l&s meet zonder l is geen meet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef laffer het volgende:
[..]
Zeg... dit gaan we niet doen hèquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:39 schreef laffer het volgende:
Goed plan!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
Hey, krullebol van me, als jij niet komt is er geen L&S meet, dus je komt maar, al moeten we je meehelpen verhuizen met z'n allen.
Mooi.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:49 schreef static het volgende:
Zie je wel laffer, had in mijn antwoord op je mailtje ook al geschreven dat ik kom helpen.
That's the spirit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi.
Ook weer opgelost.
Die Laflul komt gewoon op zijn eigen meeting.
Wij komen uiteindelijk ook terwijl Bluezz de 28e haar vrijgezelligemutsenmeet heeft en we een week later nog veel meer geld kwijt zijn aan een huwelijk.
Kom ons troosten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:44 schreef k_i_m het volgende:
Welnee.
Wordt je al zenuwachtig Bluezzebeeb!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
Wij komen uiteindelijk ook terwijl Bluezz de 28e haar vrijgezelligemutsenmeet heeft en we een week later nog veel meer geld kwijt zijn aan een huwelijk.
Je kan op mijn plekkie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |