ik krijg in augustus een uitnodiging voor de sleutels op te komen halen en het contract te tekenenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:04 schreef static het volgende:
Nog steeds in je nopjes?
Ja natuurlijk.
Wanneer krijg je de sleutel?
De grootste slowchatter was met vakantie, vandaar.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig... maar 1 topic in de afgelopen week! Mèn... wat hebben jullie gedaan? Nu al live aan het indrinken elke avond?
Jij bent welkom hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef Jerruh het volgende:
ik zou ook wel langs willen komen de 27ste.
ik kom dan alleen aan het bierquote:Op maandag 25 juli 2005 00:53 schreef static het volgende:
[..]
Jij bent welkom hoor.
Zolang je maar van iig laffer en ik afblijft.
Want?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet gewoon helemaal niet.
Nee, ff serieus, je komt echt niet? Waarom?quote:
Ik was ook verrast door haar afzegging.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:11 schreef static het volgende:
Nee, ff serieus, je komt echt niet? Waarom?
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:22 schreef SunChaser het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die het eventueel leuk zouden vinden als ik ook een biertje portie rattengif kom drinken op de meet? Polletje starten misschien?
Ben jij levensmoe of zo?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:22 schreef SunChaser het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die het eventueel leuk zouden vinden als ik ook een biertje kom drinken op de meet? Polletje starten misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |