Hoe je dat gaat meemaken is een tweede. Je bent welkom of niet.quote:
als een kloon dan maarquote:Op maandag 18 juli 2005 01:27 schreef static het volgende:
[..]
Hoe je dat gaat meemaken is een tweede. Je bent welkom of niet.
Ik kom ook meequote:
Ja maar... ze heeft hier ergens in dit topic gezegd dat ze misschien komt!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zou haar eens bellen, maar reken er maar niet op.
Hmmmm waar doet me dit aan denkenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:46 schreef Havoc het volgende:
Lange tijd geleden dat ik met een stel gasten flink ging zuipen die ook irl niet bang zijn hun bek te gebruiken. Sounds like fun.
Hoezo dat??quote:Op maandag 18 juli 2005 22:34 schreef static het volgende:
Bestaat Coco's op de Nieuwendijk niet meer ofzo?
Ja DAT snap ik, maar waarom zou het niet meer bestaan vraag ik me af.quote:
Volgens mij bestaat die toch nog wel, of hebben ze nu alleen nog maar die tent op het Thorbeckeplein?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:34 schreef static het volgende:
Bestaat Coco's op de Nieuwendijk niet meer ofzo?
Kan alleen maar de site van het Thorbeckeplein vinden.quote:
het zijn wel 2 verschillende eigenaars volgens mij nu. Thorbeckeplein is opeens veel duurder geworden.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die toch nog wel, of hebben ze nu alleen nog maar die tent op het Thorbeckeplein?
ik vind ook alleen maar coco`s thorbeckeplein http://www.mrcocos.com/index.htmquote:Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn wel 2 verschillende eigenaars volgens mij nu. Thorbeckeplein is opeens veel duurder geworden.
Ik kan ook zo snel geen site meer vinden van die op de nieuwendijk. Maar vorige week wassie er nog.
Doen we tijdens de rondleiding.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:01 schreef laffer het volgende:
dit is ook een leuk cafètje [afbeelding]
http://www.channels.nl/amsterdam/banaan.html
![]()
Ach, de anders is er nog. En zo niet, kroegen zat in Amsterdam me dunktquote:Op maandag 18 juli 2005 22:59 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind ook alleen maar coco`s thorbeckeplein http://www.mrcocos.com/index.htm![]()
*hier*quote:Op maandag 18 juli 2005 23:07 schreef Mr. Orange het volgende:
Waar meld ik me aan vor de rondleiding??
ok *meld*quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zo niet, kroegen zat in Amsterdam me dunkt.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef static het volgende:
[..]
Anyway, heb wat andere opties, maar dat bespreken we wel tijdens de indrink.
Ik heb geen nano seconde aan je getwijfeldquote:
Right-oquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een beetje invloed op de bediening is altijd wel leuk.
Voor een biertje uiteraard.quote:
kunnen we mooi doen tijdens de indrinkmeetquote:
Goed plan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef laffer het volgende:
kunnen we mooi doen tijdens de indrinkmeet![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:11 schreef static het volgende:
Ohw, de indrink is tijdens Sail, kunnen we even naar de dagafsluiting kijken; die is altijd geweldig met vuurwerk op de maat van muziek.
Bluezz en ik krijgen nog van een sponsor van Sail een uitnodiging om te komen bootjes kijken, ik weet nog niet voor welke dag, maar als dat de 20e zou zijn is het natuurlijk helemaal goed te combineren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:11 schreef static het volgende:
Ohw, de indrink is tijdens Sail, kunnen we even naar de dagafsluiting kijken; die is altijd geweldig met vuurwerk op de maat van muziek.
quote:Avondprogramma
22.00 - 22.30 Feestelijk vuurwerk op muziek met laser- en lichtshow op het IJ.
Idd, vuurwerkquote:
quote:Al-Qaeda neemt Sail op de korrel
AMSTERDAM, woensdagAl-Qaeda dreigt met verwoestende, ’Londen-achtige’ aanslagen in Amsterdam en andere Europese hoofdsteden als het Westen zich niet voor 15 augustus terugtrekt uit Irak.
In Nederland bestaat een dreiging voor het Sail-evenement dat half augustus in Amsterdam van start gaat. Ingewijden melden dat Sail een mogelijk doelwit is en dat extra veiligheidsmaatregelen worden getroffen.
De dreigementen zijn geuit door de aan Al-Qaeda verbonden groepering Aboe Hafs al-Masri Brigades. De groep heeft de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslagen in Londen van 7 juli (56 doden) en claimde vorig jaar ook het bloedbad van 11 maart in Madrid, waarbij 191 doden vielen.
De onheilspellende boodschap is volgens terreurdeskundigen het definitieve signaal dat het Iraakse front naar het hart van Europa wordt verplaatst. De inlichtingendienst AIVD wilde gisteren niet reageren op de dreigementen van Osama bin Ladens terroristenleger.
„Deze boodschap is de laatste waarschuwing aan Europese landen”, aldus de Aboe Hafs al-Masri Brigades. „We willen jullie een maand de tijd geven om je soldaten uit het land van Mesopotamië (Irak) te halen. Dit zijn onze laatste woorden. De moedjahedien, die op de uitkijk staan, zullen andere taal in jullie hoofdsteden spreken.”
In de verklaring wordt Nederland met name genoemd, naast Denemarken, Groot- Brittannië en Italië.
hebben ze nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:09 schreef static het volgende:
Dan lijkt het net of jullie zeggenschap hebben.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:31 schreef laffer het volgende:
maar och, laat die trommeljosti`s lekker in die waan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |