Eerst jullie foto's plaatsen hier!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:09 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Wij komen ook nog steeds.![]()
Als jullie het goed vinden tenminste.![]()
Mail ze maar, dan zet ik ze wel online.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:12 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
[..]
Ik mag van mijn ouders geen foto`s meer plaatsen op het internet.![]()
Lazerstraal een rot end op, kutkloon.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:09 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Wij komen ook nog steeds.![]()
Als jullie het goed vinden tenminste.![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:13 schreef Matness het volgende:
[..]
Mail ze maar, dan zet ik ze wel online.
Kutkloon??quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:14 schreef static het volgende:
[..]
Lazerstraal een rot end op, kutkloon.
Poll: Welke dood verdient Shaolin?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:20 schreef ShaoliN het volgende:
Gaat die treinkaper nou in elk topic een poll plaatsen?
Des te meer reden om niet te komen.quote:
Klopt.quote:, je zal ook wel een vieze ouwe lul zijn
Wij komen toch wel, en je hoeft niet zo bijdehand te doen ouwe zak!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:51 schreef static het volgende:
[..]
Des te meer reden om niet te komen.
[..]
Klopt.
Waarom reageer ik hier eigenlijk op?
nee, er komen alleen maar ouwe zakken en nu ophoerenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:01 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
[..]
Wij komen toch wel, en je hoeft niet zo bijdehand te doen ouwe zak!
Er zullen best nog wel leuke jongens komen.![]()
In Amsterdam wonen alleen maar leuke jongens, hier in Alkmaar zijn het allemaal paupers.![]()
Je hebt je vast al laten neuken door alle negers in de Funquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:01 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
hier in Alkmaar zijn het allemaal paupers.![]()
Geslacht: Vrouwquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:46 schreef Skaai het volgende:
Ik ben geen student en heb 60 euro te besteden. Ik ben welkom.
Dus je kunt ook meteen op de "Ik ga mee naar de hoeren"-lijst!quote:Op zondag 17 juli 2005 00:32 schreef Havoc het volgende:
Pleurt mij ook in de 'ik kom zuipen lijst'. Vrouw zwanger dus die komt niet mee.
Doe dat zelf ff.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:32 schreef Havoc het volgende:
Pleurt mij ook in de 'ik kom zuipen lijst'. Vrouw zwanger dus die komt niet mee.
leuk om je eens te ontmoetenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:32 schreef Havoc het volgende:
Leuk man, dat je ook komt.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:46 schreef Havoc het volgende:
Lange tijd geleden dat ik met een stel gasten flink ging zuipen die ook irl niet bang zijn hun bek te gebruiken. Sounds like fun.
Gezellig.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:46 schreef Havoc het volgende:
Lange tijd geleden dat ik met een stel gasten flink ging zuipen die ook irl niet bang zijn hun bek te gebruiken. Sounds like fun.
Maak je borstje maar nat dan.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:46 schreef Havoc het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Met jou wil ik nog wel een potje vriendelijk bekvechten.
Zet mij maar op de reservelijst danquote:Op zondag 17 juli 2005 01:01 schreef HeatWave het volgende:
Gaat nog een teringbende worden als ik het zo lees.
Zolang jij mijn ballen er niet afbijt zal ik je tieten er niet af rukken ok?quote:
dat kun je nooit beloven, elk jaar worden er weer tepels gestolenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zolang jij mijn ballen er niet afbijt zal ik je tieten er niet af rukken ok?
Als jij mijn tieten eraf rukt heb je ruzie met Danny.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zolang jij mijn ballen er niet afbijt zal ik je tieten er niet af rukken ok?
dat heeft ie al 4 1/2 jaarquote:Op zondag 17 juli 2005 01:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Als jij mijn tieten eraf rukt heb je ruzie met Danny..
ohja, jij bent dat hoertje wat haar tieten laat zien voor een kleurtjequote:Op zondag 17 juli 2005 01:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Oke oke havoc, ik zal je ballen er niet afbijten.quote:
Geintjes kun jij ook niet zien he?quote:Op zondag 17 juli 2005 01:11 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
ohja, jij bent dat hoertje wat haar tieten laat zien voor een kleurtje
Precies zoals het moet zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:01 schreef HeatWave het volgende:
Gaat nog een teringbende worden als ik het zo lees.
quote:
Het was ook niet negatief bedoeldquote:
Zeg ik dat?quote:
En dan zijn dat nog maar de brave dingenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:39 schreef static het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Denk even de vorigen, Opa die staat te dansen met strippers, Cynix die het ook allemaal niet meer weet, Harrie die het aan de stok krijgt met een stel Engelsen, de champagne, etc.
No problem.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:48 schreef SunChaser het volgende:
Ja, maar dan breng ik je deze keer niet naar huis hoor
Coraquote:
Danny, yeah right..quote:Op zondag 17 juli 2005 01:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Komt toch wel goed met jullie samen!quote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Cora![]()
Het is dat ik binnenkort ga trouwen maar anders....![]()
Trouwen? Man, waar begin je aan?! Trouwen is zoooooo 80's.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Cora![]()
Het is dat ik binnenkort ga trouwen maar anders....![]()
Hij heeft het niet eens gevraagd, ik zweer het jequote:Op zondag 17 juli 2005 00:32 schreef Havoc het volgende:
De L&S meeting-topics, populairder dan Dens Velliequote:Op zondag 17 juli 2005 12:30 schreef Barb het volgende:
Ow, hier zitten we, ik ben steeds het topic kwijt,.
Nog onzeker i.v.m. mogelijke vrijgezellengedoe van haar dat door vriendin wordt geregeld, maar nu nog geen datum bij ons voor bekend is.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:20 schreef static het volgende:
Bluezz ook neem ik aan?
En ik met jou.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Met jou wil ik nog wel een potje vriendelijk bekvechten.
Wij, bellen morgenquote:
Ik zag je net posten over je 06, MSN, etc.quote:
Oeh lekker meissiequote:Op maandag 18 juli 2005 00:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zag je net posten over je 06, MSN, etc.
Maar nu nog bellen is een beetje laat, ik bel je idd morgen.![]()
Werken, jawel, nog 2,5 dag, dan vakantie!![]()
Mag ik je dan een smsje sturen? Ik heb nu een reden.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:17 schreef static het volgende:
Ohw, for the record, ik heb na een akkefietje alle telefoonnummers uit mijn toestel gewist, dus ik neem mijn telefoon niet mee op de indrink én de meet.
Ja, maar als ik een nummer niet herken neem ik niet op.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef Ole het volgende:
Maar anderen hebben jouw nummer toch nog wel?
Oeh, als ik naar die smiley kijk is het een goede reden. Doe maar.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Mag ik je dan een smsje sturen? Ik heb nu een reden..
Heb je mijn nummer weer..
The latter.quote:
Onderweg.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef static het volgende:
[..]
Oeh, als ik naar die smiley kijk is het een goede reden. Doe maar.
Madje is in NL, weet je dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |