ja dat was geen asgard technologiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Een echte spacebattle was nu niet nodig. De transporteer-bom-aan-boord techniek was erg succesvol, en de rest v/d Darts vlogen zich te pletter tegen het schild.
En welke torpedo's bedoel je? Die van de Deadalus? (kick-ass schip trouwens!)
Gewoon Aardse technologie kan het natuurlijk ook zijn.quote:ja dat was geen asgard technologie
De Deadalus zal regelmatig tussen Aarde en Atlantis vliegen. Het zou wel tof zijn als het schip in de tussentijd op Atlantis gestationeerd blijft, want ze zouden zoiets zeker goed kunnen gebruiken.quote:Weet iemand of de Deadalus bij Atlantis blijft?
Hermia ofzo verstond ikquote:Op maandag 18 juli 2005 20:04 schreef TechXP het volgende:
Hoe heettie Asgard aan boord van de deadalus eigenlijk? Kon het niet goed verstaan.. herbie ofzo?
ja ok dat is wel waar trouwens ja.... kan zijn dat de zpm die extra capaciteit kon leveren!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Mattievandezolder het volgende:
Bovendien hadden ze de ZPM aan de hyperdrive gekoppeld, dat zei Colonel Everett aan het eind van seizoen 1
ik dacht dat ze nu met de "gewone" Asgard hyperdrive op en neer gaan vliegen, dan doen ze er wat langer over, maar nog steeds vrij snel, als je tenminste ziet in SG1 hoe snel Thor bij de aarde is als hij ze weer eens nodig heeft...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:11 schreef Noedie het volgende:
[..]
maar dat betekend dus dat de dedalus dus niet terug kan naar aarde voorlopig, aangezien de zpm nu atlantis beschermd.
De ontwikkelingen tussen Sg1 en Atlantis leipen niet echt synchroom aan het einde van het seizoen, weet niet af ze het nu wel synchroom laten verlopen zou wel makkelijk zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:11 schreef Noedie het volgende:
[..]
ja ok dat is wel waar trouwens ja.... kan zijn dat de zpm die extra capaciteit kon leveren!
ze waren in ieder geval wel pas 4 dagen onderweg, aangezien in de één na laatste aflevering van stargate sg1 ze die zpm pas vonden.
maar dat betekend dus dat de dedalus dus niet terug kan naar aarde voorlopig, aangezien de zpm nu atlantis beschermd.
De Wraith weten nu dat Aarde bestaat en zullen niet stoppen voor ze het gevonden hebben. Door de Wraith te ontwaken heeft de Atlantisexpeditie een enorme bedreiging gecreeërd, en daar moet mee worden afgerekend.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Waarom trekt onze crew zich niet gewoon terug van Atlantis om weer naar de aarde te gaan?
Ze lijken alleen maar ruzie met de Wraith te maken....
De eerste afleveringen zijn alweer wat weggezakt
dat houd in dat de levensvorm overgaat in pure energie.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:07 schreef TechXP het volgende:
Wat is Ascension dan?
Ja Daniel was idd ook accended, hij komt in seizoen 7 weer terug,quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:21 schreef TechXP het volgende:
Oh ok...zoiets was Daniel toch ook een tijd geweest? Ik weet niet hoe die weer teruggetovert is eigenlijk... in welke afleveringen komt die weer terug? Volgens mij heb ik die nog niet gezien. Ergens in seizoen 7 zal dat zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en als ik het goed heb dan zit ie er in het huidige seizoen (9) nog steeds in
Do what you love, love what you do!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:19 schreef TechXP het volgende:
Ok, volgens mij heb ik dat dan toch gezien.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierop volgend een spoiler uit seizoen 8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaanquote:__Saviour__ , bedankt voor je toelichting!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Moregenochtend om uur of 5 is ie wel online.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:48 schreef Mordreth het volgende:
Vanavond aflevering 2. Iemand enig hoelaat ie vanavond ongeveer online is?
![]()
![]()
Ik vond aflevering 1trouwens wel vol toevalligheden.. de oplossingen voor hun problemen kwamen wel een beetje erg simpel over.
De asgard aan boord van de Deadalus heet: 'Hermod'quote:Op maandag 18 juli 2005 22:06 schreef SuperG het volgende:
Hermiod
quote:Hermod- Son of Odhinn and Frigg, Hermod is a bold and brave god. He volunteered to go to Hel's domain to beg for the release of Balder. (See Balder's Death for the story.) Hermod stands at Odhinn's side at the gates of Valhalla to welcome the heroes gathering there
Bron
En is die al available?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:17 schreef kree het volgende:
Moregenochtend om uur of 5 is ie wel online.
nog 1.5 uur... maar 40kb/s gaat die hier..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
Tering, er is geen snelheid in te krijgen.
Het kiezen van de namen is ook heel logischquote:Op maandag 18 juli 2005 23:29 schreef DarthNick het volgende:
Die namen komen allemaal uit de cultuur van de vikingen, wel koel natuurlijk en slim bedacht, want als die Asgard allemaal wazige alien namen zouden hebben (wat heet alien) was het voor ons minder herkenbaar.
Volgens mij zijn er uberhaupt geen 'vrouwelijke' Asgard. De Asgard hebben nl. helemaal geen voortplantings oorganen. Ze zijn een 'statisch' ras, de aantallen blijven gelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
Eigenlijk zien we best weinig vrouwelijke Asgard voorbij komen, terwijl volgens de mythologie er wel godinnen zijn. Freya, Frigg en natuurlijk Hel. Loki was al een feest, maar de Asgard Hel moet helemaal leuk worden.![]()
Het begon bij mij met ook rond de 40, maar na een tijd viel het terug naar 433 Bquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:00 schreef TechXP het volgende:
[..]
nog 1.5 uur... maar 40kb/s gaat die hier..
hoe snel bij jouw?
Ja, dat weet ik wel. Ik heb ook alles gezien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:37 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er uberhaupt geen 'vrouwelijke' Asgard. De Asgard hebben nl. helemaal geen voortplantings oorganen. Ze zijn een 'statisch' ras, de aantallen blijven gelijk.
Alle persoonlijkheden zijn gebackuped, en als er een dood gaat, wordt er een nieuw lichaam gekloond. Daarom zien ze er ook allemaal het zelfde uit.
Bezuinigingenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Maar waarom hebben we geen introfilmpje meer?
Download gewoon de aflevering met de themetune en zet die voor andere afleveringenquote:Het was zo'n leuke themetune.
Ben ik de enige die het mist?
Nou, we moeten ook geen RDA-kopie hebben, want dat wordt altijd nep. Het gaat meer om de rol van pias. In SGA zit het wel goed met Sheppard en McKay, maar SG-1 wordt nog lastig, want daar zijn wel grote schoenen te vullen. Tot nu toe vind ik Landry niet zo geweldig. Je ziet wel dat ze het goed proberen met zijn rol, maar ik denk dat hij er idd in moet groeien. Ik denk eigenlijk dat dit seizoen Daniel de leider van de merry gang zal zijn, gevoelsmatig. Dat vind ik niet erg, want Daniel is mijn held!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef metallicattim het volgende:
Mitchell heeft wel humor, maar niet die van Jack, zal ie ook nooit krijgen want Richard Dean had gewoon zn eigen draai eraan gegeven en die was Über! Dat zijn we wel allemaal eens denk ik
Sheppard is absoluut goed, echt dé leading man. Joe Flanigan speelt de rol echt uitmuntend.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:01 schreef Witchfynder het volgende:
Sheppard wordt de nieuwe Jack, zonder twijfel.
Ik denk niet dat Mitchell het haalt, maar dat moet ook helemaal niet eigenlijk.
Dat denk ik ook wel ja. Ik hoop stiekem nog wel op een gastrol van RDA in SGA. Flanigan + RDA = cool.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Sheppard is absoluut goed, echt dé leading man. Joe Flanigan speelt de rol echt uitmuntend.
Over Mitchell valt nog weinig te zeggen, maar het komt wel goed denk ik.
wel een gastrol van iemand anders van SG1 in SGA las ik...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Ik hoop stiekem nog wel op een gastrol van RDA in SGA. Flanigan + RDA = cool.
Nee hoor. Een zoektocht niet, maar wel ff werk qua neerladen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:20 schreef Mordreth het volgende:
(en allemaal downloaden word een hele zoektocht).
Waar? (eventuele details via mail als je wiltquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee hoor. Een zoektocht niet, maar wel ff werk qua neerladen.Ik heb het gedaan van april tot juni, SG1 seizoenen 3 t/m 8.
You've got mail, old boy.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Waar? (eventuele details via mail als je wilt, aangezien het hier niet mag?
)
Ik zou het niet weten. Ik gebruik torrent alleen voor de nieuwste releases en eMule sites voor de backcatalogue.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:21 schreef TechXP het volgende:
Gewoon torrents sites afspeuren... dat is toch niet moeilijk? Als er een speciale site met alleen stargate torrents is dan hoor ik het graag![]()
nee die torpedo`s kwamen van een ander buitenaards ras dacht ik te horenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon Aardse technologie kan het natuurlijk ook zijn.
[..]
De Deadalus zal regelmatig tussen Aarde en Atlantis vliegen. Het zou wel tof zijn als het schip in de tussentijd op Atlantis gestationeerd blijft, want ze zouden zoiets zeker goed kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History can't change the past, the future can.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Laat ik mijn vraag dan anders formuleren, gezien dit op deze manier dan wel wordt toegestaan: @Witchfynder, misschien kun je mij ook datzelfde mailtje sturen als je naar Mordreth hebt gestuurd als je wilt?! Thnx!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:17 schreef Plotinus het volgende:
-edit: geen warezverzoeken-
Dr. Beckett vind ik super vet met zn accent! Ben wel blij dattie nu vast isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ford is idd uit de vaste crew en ronan dex komt erbij. Ook Dr. Beckett is nu vaste crew ipv terugkerend castlid.
Done.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:54 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Laat ik mijn vraag dan anders formuleren, gezien dit op deze manier dan wel wordt toegestaan: @Witchfynder, misschien kun je mij ook datzelfde mailtje sturen als je naar Mordreth hebt gestuurd als je wilt?! Thnx!
vooral hij zich als homo gedroeg tov carsonquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:17 schreef Radeon_NL het volgende:
Was wel een grappige episode effe weer wat anders als de laatste afleveringen.
Ja dat heb ik ook, nu met die Ronan heb ik een beetje het idee van been there done thatquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef s0k het volgende:
Gek genoeg vind ik SG:Atlantis leuker momenteel dan SG:SG-1
eh weet niet hoor.. maar in de eerdere afleveringen werd er gemeld dat de wraith 1 bewustzijn hebben en dus zeg maar alles van elkaar weten en dat ook over grote afstand. Beetje onzorgvuldig van de script schrijvers. Daarnaast toen ze die darth aanvielen stond de gate al open en had ie allang zijn wraith vriendjes kunnen bellen om door te geven dat de "earthlings" gesignaleerd zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:41 schreef DarthNick het volgende:
Verder wil ik nog even kwijt dat het heel lastig gaat worden voor SGA om zich te verbergen voor de wraith, want ze hoeven maar ergens gespot te worden, of maar een hint van hun technologie of de wraith komen echt in force terug naar de planeet waar altantis ligt en dan is het bye-bye met Atlantis, want zoals al bleek heeft de deadalus zonder ZPM niet genoeg power om het tegen de wraith op te nemen.
Goddamn, we need some ZPM's !!!
Ik ben ook blij dat hij nu een vaste rol heeft. Ik vind hem heel prettig om in beeld te hebben. Klinkt misschien raar, komende van een knul, maar ik vind hem heel sympathiek en cool. Echt zo iemand waarmee ik wel een avond in de pub wil hangen en een paar pints stout mee naar achter wil slaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:41 schreef DarthNick het volgende:
Bijna niemand heeft het over Doctor Beckett met z'n accent. Echt geweldig vind ik dat, zeker nu hij een vaste rol heeft gekregen in de serie, hij scoorde trouwens met de Lt. uit de laatste aflevering.
Ik dacht gelezen te hebben dat ze voor 6 eps geboekt was, maar zou ook best 5 kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Hopelijk doet ze in latere episodes weer mee, ze is best tof.
Maar dan zouden ze in het verhaal kunnen verwerken dat de Wraith er beter tegen kunnen. Of bijv dat ze ongevoelig zijn voor Zats en dat ons geliefde team ze dus niet gebruikt, ook al hebben zij ze mee genomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk niet dat de Wraith nu op de hoogte zijn van het voorbestaan van Atlantis.
Misschien werkt die telepatische link tussen de Wraith niet altijd. Of hij had het te druk met ontsnappen. Of hij wist niet dat het het Atlantisteam was. Want zij zijn niet de enigen met projectielwapens, het hadden ook Genii kunnen zijn.
De Zatguns niet gebruiken in Atlantis is een keuze van de schrijvers denk ik, om Atlantis meer te onderscheiden van SG-1. Ook kunnen ze nu het Wraith-genereert-keisnel principe gebruiken, met een Zatgun zou het na 3x schieten al afgelopen zijn
Het gaat er uiteindelijk wel van komen denk ik. Weir heeft gevoelens voor Sheppard denk ik zo. Haar enorm teleurgestelde blik toen hij haar bevel negeerde in The Hot Zone, en hoe ze hem omhelsde toen hij door de Daedalus gered werd van de kernexplosie. Dat wordt nog wel wat hoorquote:
Die zag er wel schattig uit ja, zo op het einde in dat bedquote:Ik vond die luitenant de laatste keer wel leuk trouwens.
Farscapequote:
Ik roep al maanden dat Andromeda en SG acteurs vol op uitwisselen, maar je bent de eerste die het erkent.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:30 schreef mvt het volgende:
[..]
Farscape
Trouwens, wel leuk, Michael Shanks getrouwd met Lexia Doig. Veel gastoptredens van SG-1 acteurs in Andromeda (Michael shanks, Christopher judge, Don S. Davis, Gary Jones) en nu is Andromeda afgelopen en wie is opeens de dokter in SG-1?
komt nog ze gaan waarschijnlijk die planeet reddenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:45 schreef Radeon_NL het volgende:
Was idd wel weer een leuken aflevering.
Maar heeft McKay nou de labs gezien waar ze energie ore hadden want dat zou dan nog wel leuk zijn, kennen ze misschien een soort ZPM maken
1x een SG-1 lid in Andromeda kon wel, de 2e keer viel het ook nog niet echt op, maar toen ik het (denk van jou) hoorde van het huwelijk van Michael en Lexia viel het wel enorm op toen zelfs Walter meedeed in Andromeda. (en verklaarde ook waarom Michael en Lexia "geliefden" waren in Andromeda)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik roep al maanden dat Andromeda en SG acteurs vol op uitwisselen, maar je bent de eerste die het erkent.
Close, but no cigar, ik wist het zeker dat die pas later met elkaar in 1 aflevering zaten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:19 schreef Witchfynder het volgende:
Tweede keer viel het niet op? Shanks en Judge zaten in dezelfde ep.
Kan best wel kloppen, ik had eens gekeken en er zijn toch ook wel een aantal acteurs die alleen een gastoptreden hadden in beide series.quote:Er hebben echt een hoop mensen van beide series bij elkaar gezeten.
Ook een aardig aantal acteurs uit Star Trek overigens.
Ik heb ergens een link geplaatst naar en Duitse site waar ze een lijst hebben gemaakt van alle acteurs die in Stargate en Andromeda gespeeld hebben.![]()
Clifhanger? Nee hoor... ik denk dat we nooi meer wat horen van die planeet... die laatste scene waar die kerel die wraith cruiser aan ziet komen, is het einde van hun beschaving.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en weer een clifhanger ik begin atlantis steeds leuker te vinden
Er was op die planeet een bepaald soort grondstof aanwezig waar McKay veel interesse in had, dus ze kunnen nog een keer terug keren met bescherming van de Daedelus en een aantal Jumpers.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:04 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Clifhanger? Nee hoor... ik denk dat we nooi meer wat horen van die planeet... die laatste scene waar die kerel die wraith cruiser aan ziet komen, is het einde van hun beschaving.
Ze zullen in ieder geval niet terug gaan zolang de Wraith er nog zitten. Die jumper is toch kapot en daarbij toonde de Wraith daar ook helemaal geen interesse in, ze gingen toch meteen naar de stad toen het eiland leeg was: ze zijn daar puur voor eten. Nu terug gaan naar die planeet is niet zo slim, anders weten de Wraith straks dat Atlantis niet weg is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er was op die planeet een bepaald soort grondstof aanwezig waar McKay veel interesse in had, dus ze kunnen nog een keer terug keren met bescherming van de Daedelus en een aantal Jumpers.
Het zal wel niet in een aflevering gebeuren, maar ze moeten sowieso een keer terug om die Jumper te bergen die ze achterlieten, die laat je niet in Wraith handen vallen lijkt me.....
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:21 schreef Mordreth het volgende:
- warezrequest -
Jaaaa! Idd. Nou, McKay hangt in dat geval wel de McCoy uit met Tayla als een Spock. Sheppard is uiteraard de Kirk van het stel en Ronan Dex is een Worf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:42 schreef Radeon_NL het volgende:
Ja ik kreeg ook wel een klein beetje zeikway uhh Janeway gevoel bij sommige actie's van Weir. Hopelijk gaan ze dat niet te veel doen.
De Prios en Ori winnen met overmacht denk ik zo.quote:Nou wat dacht je als die priors van de Orii even een Whraith tegen komen kan wel leuk zijn
De Wraith moeten het vooral heben van kwantiteit en niet van kwaliteit. De darts gaan er wel lekker makkelijk aan met onze conventionele wapens. Die railguns maakte ook gehakt van ze. Dat de Wraith kunnen opbeamen over korte afstand werkt wel weer in hun voordeel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:09 schreef Radeon_NL het volgende:
Nou wat dacht je als die priors van de Orii even een Whraith tegen komen kan wel leuk zijn.
Kijken hoelang het duurt voordat die Wraith dan een volgeling van Origin is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:09 schreef Radeon_NL het volgende:
Nou wat dacht je als die priors van de Orii even een Whraith tegen komen kan wel leuk zijn.
Mjah, behalve dat de Orii en de Wraith in 2 totaal verschillende sterrenstelsels zitten en het Melkwegstelsel is het stelsel dat nu niet meer verborgen is, van Pegasus weten de Orii niets. Tenminste, dat neem ik aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:21 schreef mvt het volgende:
[..]
Kijken hoelang het duurt voordat die Wraith dan een volgeling van Origin is.
Dan nog, die Priors en Orii zullen waarschijnlijk de Wraith kunnen vermoorden zonder dat de wraith weten wie het doet. Wraith lijken me niet echt het soort wezens wat in goden gelooft en zullen daarom denk ik niet bruikbaar zijn voor de Orii, geen gevecht, hooguit de dood voor de Wraith omdat die potentiele volgelingen leegzuigen.
Nou, lekker almachtig dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:43 schreef Roa het volgende:
[..]
Mjah, behalve dat de Orii en de Wraith in 2 totaal verschillende sterrenstelsels zitten en het Melkwegstelsel is het stelsel dat nu niet meer verborgen is, van Pegasus weten de Orii niets. Tenminste, dat neem ik aan
in de ruimte is de impact veel minder groot dan op een planeetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:50 schreef TechXP het volgende:
Interessante constatering Breetai! Misschien word er idd een spelletje gespeeld om 'nukes' wat minder slecht te krijgen ofzo. Maar volgens mij is Richard Dean Anderson toch ook producer van de series? Die is denk echt wel anti-nuke (in de serie misschien niet echt natuurlijk), maar in het echte leven dus.
Ik denk niet dat die de VS gaat helpen om dat te doen. Dus het is niet een complot denk ik
Ze hebben dit seizoen al 2 nukes gebruikt boven de stad Atlantis zelf. Ze hadden beide keren een toch wel heftige impact.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
in de ruimte is de impact veel minder groot dan op een planeet
Aangezien het andere alternatief totale vernietiging van het menselijk ras was denk ik dat het toch wel een optie is wat je moet overwegen/quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:18 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ze hebben dit seizoen al 2 nukes gebruikt boven de stad Atlantis zelf. Ze hadden beide keren een toch wel heftige impact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
was weer een mooie aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is niet blind, het is achterlijk
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:58 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]dan kill je dus meteen de gehele verhaallijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
Deze aflevering riep bij mij ook een heleboel vragen op, met name over de technische kant aan het verhaal. De snelheid waarmee ze alles wisten te doen en uit te vogelen vond ik wel erg onwaarschijnlijk. Het was m.i. mooier geweest om dit als een lange termijn verhaal in de serie te verweven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:53 schreef Radeon_NL het volgende:
Ik snap niet waarvoor ze nog niet in de atlantis mainframe de bouwtekenen voor een ZPM hebben gevonden.
Ben het met je eens dat het wel heel erg gehaast overkwam in deze aflevering, verder was het hele secundaire verhaallijn met teyla en dex nou niet echt boeiend...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:51 schreef mbn het volgende:
[..]
Deze aflevering riep bij mij ook een heleboel vragen op, met name over de technische kant aan het verhaal. De snelheid waarmee ze alles wisten te doen en uit te vogelen vond ik wel erg onwaarschijnlijk. Het was m.i. mooier geweest om dit als een lange termijn verhaal in de serie te verweven.
Dankjequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Stargate Atlantis is vanaf eind dit jaar op Veronica te zien. SG-1 is al zaterdag om 19:35 te zien.
ik denk omdat ze het simpelweg niet kunnen deze machine hadden ze ook niet na kunnen maken hooguit verplaatsenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:13 schreef kingmob het volgende:
En ik maar denken dat de zero point module al in 'real space' was. Ik weet dat ik dit soort dingen niet te serieus moet opvatten, maar toch, deze uitweg naar een nog krachtigere energiebron was wel heel zwak.
Haha, toen hij zei dat het iets beters was als een zero point module zei ik hardop "niets is beter dan een zero point module". Dat bleek dus ook
Nee, ik vond deze aflevering niet zo sterk. met name omdat het idd te veel vragen opwerpt waarom ze in hemelsnaam geen ZPM kunnen nabouwen als ze zo snel dit dingen konden begrijpen.
Hij was wel weer lekker melig, dat wordt steeds beter
Ik ben Stargate expertquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:00 schreef Witchfynder het volgende:
Verdorie, plaatst hij weer een post waar niks aan toe te voegen is.
ik vind dat dat erop vinden wel heel snel gingquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:21 schreef __Saviour__ het volgende:
De Wraith hebben natuurlijk wel schilden. Het transporteren van kernbommen lukte ook maar iets van 3x in totaal, daarna lukte het Hermiod niet meer. Blijkbaar hebben de Wraith er iets op gevonden.
[..]
Ik ben Stargate expert
Kwestie van schildfrequentie aanpassen ofzo, is zo gebeurd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik vind dat dat erop vinden wel heel snel ging
Hermiod wil ik ook wel wat vaker zien ja, hij's tof. Dat mompelen, hoe hij Sheppard aanstaarde. Briljantquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:33 schreef Radeon_NL het volgende:
We horen eigenlijk jniks meer over onze Asgard vriend, met zijn kennis zou hij toch veel kunnen doen op Atlantis misshcien wel een ZPM maken.
Hij is misschien op vakantie in Malmö.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:33 schreef Radeon_NL het volgende:
We horen eigenlijk jniks meer over onze Asgard vriend, met zijn kennis zou hij toch veel kunnen doen op Atlantis misshcien wel een ZPM maken.
Zeg, het is geen HBO hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:54 schreef HarigeKerel het volgende:
En nog altijd geen sex scene met Teyla, dat had ik aan het begin van seizoen 1 wel verwacht![]()
![]()
Dat klinkt meer als Star Trek, niet Stargate.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Kwestie van schildfrequentie aanpassen ofzo, is zo gebeurd.
Hij kijkt wel lekker intens zo af en toe.quote:Hermiod wil ik ook wel wat vaker zien ja, hij's tof. Dat mompelen, hoe hij Sheppard aanstaarde. Briljant
Energieveldvariaties?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:05 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als Star Trek, niet Stargate.
[..]
We verslaan de Wraith met tachyon beams.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:05 schreef Breetai het volgende:
Dat klinkt meer als Star Trek, niet Stargate.
In principe is het dus wel beter (als er niet een fatal flaw was geweest). Het verschil tussen ze ZPM en die andere is alsof je in een botsautotje zit die met een accu zou werken of zoals nu, direct op het stroomnet zit en dus een veel grote potentieel aan energie kan gebruiken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:13 schreef kingmob het volgende:
En ik maar denken dat de zero point module al in 'real space' was. Ik weet dat ik dit soort dingen niet te serieus moet opvatten, maar toch, deze uitweg naar een nog krachtigere energiebron was wel heel zwak.
Haha, toen hij zei dat het iets beters was als een zero point module zei ik hardop "niets is beter dan een zero point module". Dat bleek dus ook
En allerlei particles!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:17 schreef DarthNick het volgende:
met inverted polarity niet te vergeten he
VIk vind hem niet echt een Tyr-kloon. Als het echt een Tyr kloon was geweest had ie nu al dikke problemen met Sheppard en met Weir, alleen denk ik dat ie die wel onder de duim zou krijgen. Die zijn niet zo dominant als Hunt/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:01 schreef Witchfynder het volgende:
Toch vind ik hem tot nu toe best een Tyr Anasazi-kloon, maar het kan nog een hoop worden natuurlijk.
[afbeelding]
Vala!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:03 schreef mvt het volgende:
Maar dat was Becka ook (kop maar in Witch)
ik bedoel eigenlijk dat hele Matriarch gezeur en dat Tyr eigenlijk een afstammeling is van Beckaquote:
Oh. Wat heeft dat te maken hiermee?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:39 schreef mvt het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk dat hele Matriarch gezeur en dat Tyr eigenlijk een afstammeling is van Becka
Ja, dat denk ik eerlijk gezegd ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
nou hoe ik flanigan zag kijken denk dat het toch nog een rol gaat spelen
I've seen cuter aliens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef Super7fighter het volgende:
Dat Wraight-meisje was toch best cute, of niet?![]()
Viewer's Choice Marathon deze week. Volgende week weer wel nieuwe afleveringen.quote:
ja ik zit ook echt af te tellen en mezelf te verheugen natuurlijk, 2 seizoen stargate goodness op dezelfde dag, de laatste keer dat ik dat had was toen ik de dvd's ging kopen, seizoen 1, 2 en 7 op dezelfde dag, het liefst had ik alles gekocht maar dat werd toch net iets té gortig...quote:Op maandag 5 september 2005 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
En nog maar 10 dagen tot de release v/d DVD-box!
Het is alleen zo jammer dat zo'n box zo duur is. Anders had ik graag de hele serie op dvd willen hebben. maar nu......quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:17 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
ja ik zit ook echt af te tellen en mezelf te verheugen natuurlijk, 2 seizoen stargate goodness op dezelfde dag, de laatste keer dat ik dat had was toen ik de dvd's ging kopen, seizoen 1, 2 en 7 op dezelfde dag, het liefst had ik alles gekocht maar dat werd toch net iets té gortig...
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
Gaties!
inderdaad, erg duur, maar de mediamarkt heeft mij een tijdje geholpen door een paar boxen ff goedkoper te maken, dus dat scheelde een euro of 10 per box.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:49 schreef __Saviour__ het volgende:
De hele serie bij elkaar is inderdaad erg prijzig, zeker nu er ook een spinoff serie is bijgekomen.
Maar als je gewoon af en toe een box koopt, komt je er langzaamaan ook wel. En het is het zeker waard. Je krijgt alle afleveringen in breedbeeldkwaliteit, geen reclame, en extra's.
Fans van SG zijn gewoon mensen met smaak!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
Vannacht, mensen, vannacht!
Hey, fans van Star Trek zijn Trekkies, wat zijn fans van Stargate? Gaties? Gaters? Gat0rz?![]()
Die planeet uit Condemned zag er op het eerste zicht toch redelijk geavanceerd uit, die is nu wel vernietigd maar misschien zijn er zo nog.quote:Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef DarthNick het volgende:
Dat is het probleem net, er zijn geen technologisch geavanceerde rassen in de Pegasus galaxy....
ik denk dat becket het virus zal perfectioneren.quote:Op maandag 12 september 2005 18:59 schreef Breetai het volgende:
Ik kon halverwege toch al bedenken waar het naartoe zou gaan. Ze zitten zich nu echt veel teveel stil te houden en er gebeuren weinig spannende dingen. TIjd om de genii weer eens tevoorschijn te halen.
nou dan bedenken ze er toch een paar! ik kan me theoretisch best voorstellen dat er meer planeten tegen de wraith vechten en dus ook wat meer advanced zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef DarthNick het volgende:
Dat is het probleem net, er zijn geen technologisch geavanceerde rassen in de Pegasus galaxy....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de Orii verwacht ik niet in Atlantis, want de pegasus galaxy is toch weer een andere als die van de Orii, en die concentreren zich nu op onze galaxy...
maar als Beckett het virus perfectioneerd dan kunnen ze het verspreiden en dan is het einde Wraith, dus geen stof meer voor nieuwe Wraith-gerelateerde verhalen, dus dat lijkt me voorlopig nog niet aan de orde.Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
waar gekocht en voor hoeveelquote:Op donderdag 15 september 2005 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Yes, eindelijk! Ik heb de DVD-box, ik ben weer blij
en koste seizoen 8?quote:
Persoonlijk vind ik het niet zo erg.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef testmailtje het volgende:
Wel balen dat er deze week geen aflevering is.Gelukkig is er nog een nieuwe aflevering van SG-1
hey dat was ik bij de frs ook kwijt, zo'n kortingskaart is best prettig, had meteen seizoen 8 ook gehaald dus nu is de collectie compleet voorlopig!!quote:
Mooi he, zo'n complete collectie !quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:18 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
hey dat was ik bij de frs ook kwijt, zo'n kortingskaart is best prettig, had meteen seizoen 8 ook gehaald dus nu is de collectie compleet voorlopig!!
[afbeelding]
Ik mag hopen dat alles op volgorde staat, anders moet ik er weer een briefje bij doen met de volgorde.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:35 schreef Mattievandezolder het volgende:
@ saviour: das jammer maar het idee is hetzelfde!
zeg mij viel op dat de volgorde van afleveringen van seizoen 8 nogal verschilt van de officiële productienummers, heb je dat ook gezien, 'citizen joe' is aflevering 15 maar op de achterkant is het aflevering 18, terwijl dat toch echt 'threads' is. beetje raar allemaal, zal zo eens checken hoe het op de dvd's is...
Maar daarna ligt het weer stil tot Januari. Of ze moeten in Engeland weer gewoon doorgaan met het uitzenden van nieuwe afleveringen zoals vorig jaar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef LSDsmurf het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het niet zo erg.
Deze week twee maal SG1 en volgende week 2 Atlantis episodes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat te simpel?BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
Jij hebt dus echt de ballen gesnapt van deze afleveringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We Are Borg, Resistance Is Futile!
Met een beetje geluk dus geen break en kunnen we lekker doorkijken.quote:1st season aired without a break in canada, so this one prolly will too.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef testmailtje het volgende:
[..]
Met een beetje geluk dus geen break en kunnen we lekker doorkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |