quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
Gaties!
inderdaad, erg duur, maar de mediamarkt heeft mij een tijdje geholpen door een paar boxen ff goedkoper te maken, dus dat scheelde een euro of 10 per box.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:49 schreef __Saviour__ het volgende:
De hele serie bij elkaar is inderdaad erg prijzig, zeker nu er ook een spinoff serie is bijgekomen.
Maar als je gewoon af en toe een box koopt, komt je er langzaamaan ook wel. En het is het zeker waard. Je krijgt alle afleveringen in breedbeeldkwaliteit, geen reclame, en extra's.
Fans van SG zijn gewoon mensen met smaak!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
Vannacht, mensen, vannacht!
Hey, fans van Star Trek zijn Trekkies, wat zijn fans van Stargate? Gaties? Gaters? Gat0rz?![]()
Die planeet uit Condemned zag er op het eerste zicht toch redelijk geavanceerd uit, die is nu wel vernietigd maar misschien zijn er zo nog.quote:Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef DarthNick het volgende:
Dat is het probleem net, er zijn geen technologisch geavanceerde rassen in de Pegasus galaxy....
ik denk dat becket het virus zal perfectioneren.quote:Op maandag 12 september 2005 18:59 schreef Breetai het volgende:
Ik kon halverwege toch al bedenken waar het naartoe zou gaan. Ze zitten zich nu echt veel teveel stil te houden en er gebeuren weinig spannende dingen. TIjd om de genii weer eens tevoorschijn te halen.
nou dan bedenken ze er toch een paar! ik kan me theoretisch best voorstellen dat er meer planeten tegen de wraith vechten en dus ook wat meer advanced zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef DarthNick het volgende:
Dat is het probleem net, er zijn geen technologisch geavanceerde rassen in de Pegasus galaxy....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de Orii verwacht ik niet in Atlantis, want de pegasus galaxy is toch weer een andere als die van de Orii, en die concentreren zich nu op onze galaxy...
maar als Beckett het virus perfectioneerd dan kunnen ze het verspreiden en dan is het einde Wraith, dus geen stof meer voor nieuwe Wraith-gerelateerde verhalen, dus dat lijkt me voorlopig nog niet aan de orde.Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
waar gekocht en voor hoeveelquote:Op donderdag 15 september 2005 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Yes, eindelijk! Ik heb de DVD-box, ik ben weer blij
en koste seizoen 8?quote:
Persoonlijk vind ik het niet zo erg.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef testmailtje het volgende:
Wel balen dat er deze week geen aflevering is.Gelukkig is er nog een nieuwe aflevering van SG-1
hey dat was ik bij de frs ook kwijt, zo'n kortingskaart is best prettig, had meteen seizoen 8 ook gehaald dus nu is de collectie compleet voorlopig!!quote:
Mooi he, zo'n complete collectie !quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:18 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
hey dat was ik bij de frs ook kwijt, zo'n kortingskaart is best prettig, had meteen seizoen 8 ook gehaald dus nu is de collectie compleet voorlopig!!
[afbeelding]
Ik mag hopen dat alles op volgorde staat, anders moet ik er weer een briefje bij doen met de volgorde.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:35 schreef Mattievandezolder het volgende:
@ saviour: das jammer maar het idee is hetzelfde!
zeg mij viel op dat de volgorde van afleveringen van seizoen 8 nogal verschilt van de officiële productienummers, heb je dat ook gezien, 'citizen joe' is aflevering 15 maar op de achterkant is het aflevering 18, terwijl dat toch echt 'threads' is. beetje raar allemaal, zal zo eens checken hoe het op de dvd's is...
Maar daarna ligt het weer stil tot Januari. Of ze moeten in Engeland weer gewoon doorgaan met het uitzenden van nieuwe afleveringen zoals vorig jaar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef LSDsmurf het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het niet zo erg.
Deze week twee maal SG1 en volgende week 2 Atlantis episodes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat te simpel?BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
Jij hebt dus echt de ballen gesnapt van deze afleveringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We Are Borg, Resistance Is Futile!
Met een beetje geluk dus geen break en kunnen we lekker doorkijken.quote:1st season aired without a break in canada, so this one prolly will too.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef testmailtje het volgende:
[..]
Met een beetje geluk dus geen break en kunnen we lekker doorkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |