abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:35:32 #251
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_30415686
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
Gaties!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_30423137
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:49 schreef __Saviour__ het volgende:
De hele serie bij elkaar is inderdaad erg prijzig, zeker nu er ook een spinoff serie is bijgekomen.
Maar als je gewoon af en toe een box koopt, komt je er langzaamaan ook wel. En het is het zeker waard. Je krijgt alle afleveringen in breedbeeldkwaliteit, geen reclame, en extra's.
inderdaad, erg duur, maar de mediamarkt heeft mij een tijdje geholpen door een paar boxen ff goedkoper te maken, dus dat scheelde een euro of 10 per box.

Maar ik heb al geld opzij staan voor seizoen 8 en seizoen 1 dus deze klap is al opgevangen, en dan duurt het weer minstens een jaar ofzo voordat seizoen 9 en 2 uitkomen.

maar ben wel benieuwd hoe ze de box van seizoen 9 maken want die box-sets vormen met z'n 8'en een afbeelding die stopt bij seizoen 8.... of zouden ze van seizoen 9 tm 16 de ondrste helft van de stargate maken, dat je ze kan stapelen
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
pi_30425223
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
Vannacht, mensen, vannacht!

Hey, fans van Star Trek zijn Trekkies, wat zijn fans van Stargate? Gaties? Gaters? Gat0rz?
Fans van SG zijn gewoon mensen met smaak!
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_30513978
Redelijke aflevering, standaard Ep bijna...

Word weer tijd voor een goeje ouwe actie-ep!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_30515634
vindt atlantis zoiezo redelijk standaard altijd......
De verhaallijnen zijn nog steeds niet zo heel erg sterk. Maar aan de andere kant..... SG1 was ook de eerste seizoenen niet zo erg sterk.

Maar wordt toch wel tijd voor wat leuke hoogtepunten. Wordt tijd dat de Atlantis Crew eens de aanval op gaat zoeken tegen de Wraith ipv al dat afwachten en verstoppertje spelen. Zou ook leuk zijn als ze eens wat Alliances kregen met andere technologisch ver gevorderde planeten.
pi_30516440
ja, het kabbelt een beetje voort sinds het begin van het seizoen, wordt eens tijd voor lompe actie met veel special effects, en misschien iets meer achtergrond voor Ronon Dex, we weten nog steeds niet veel, nu is hij gewoon een coolere vervanger van Ford in het team, en kan hij spoorzoeken (net als Teal'c in SG1)
  maandag 12 september 2005 @ 16:19:46 #257
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_30516451
Dat is het probleem net, er zijn geen technologisch geavanceerde rassen in de Pegasus galaxy....
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
pi_30517083
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef DarthNick het volgende:
Dat is het probleem net, er zijn geen technologisch geavanceerde rassen in de Pegasus galaxy....
Die planeet uit Condemned zag er op het eerste zicht toch redelijk geavanceerd uit, die is nu wel vernietigd maar misschien zijn er zo nog.
pi_30518344
leuke aflevering.
Maar er mag idd wel een beetje vaart in komen
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  maandag 12 september 2005 @ 18:59:06 #260
22944 Breetai
....Relax....
pi_30519833
Ik kon halverwege toch al bedenken waar het naartoe zou gaan. Ze zitten zich nu echt veel teveel stil te houden en er gebeuren weinig spannende dingen. TIjd om de genii weer eens tevoorschijn te halen.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_30522780
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:59 schreef Breetai het volgende:
Ik kon halverwege toch al bedenken waar het naartoe zou gaan. Ze zitten zich nu echt veel teveel stil te houden en er gebeuren weinig spannende dingen. TIjd om de genii weer eens tevoorschijn te halen.
ik denk dat becket het virus zal perfectioneren.
en dat dat een grote rol gaat spelen verder wacht ik ook op de genii
of op een geheime ancients basis
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_30532857
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef DarthNick het volgende:
nou dan bedenken ze er toch een paar! ik kan me theoretisch best voorstellen dat er meer planeten tegen de wraith vechten en dus ook wat meer advanced zijn.

zou in ieder geval een leuke wending zijn. anders blijf je maar voortbreien op hetgeen waar ze al 1,5 seizoen mee bezig zijn.

Volgens een of andere Stargate site zouden de Atlantis crew en SG1 in een aflevering (afl. 13 waarschijnlijk) samenkomen om een missie uit te voeren ofzow. Dat zijn nou leuke wendingen en daar verwacht ik dan ook heel veel van!
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:07:01 #263
17061 mvt
blame Canada
pi_30554686
Het probleem imet de wraith is dat eigenlijk alleen de ancients tegen ze op konden.
De rest van de samenlevingen werd gedecimeerd zodat er wel een voedingsbodem voor ze is, maar ook weer zo weinig dat ze niet weer een samenleving kunnen worden wat tegen de wraith kan vechten.
Zelfs de planeet die technologisch geavanceerd was kon gewoon niet tegen de wraith op als de wraith even huis komen houden. Zelfs de ancients konden dat niet aan.
De enige die iets tegen de Wraith wat kunnen doen (voor zover bekend) zijn de Orii en de replicators
We were to understand there would be pie and punch?
  Donald Duck held dinsdag 13 september 2005 @ 22:12:01 #264
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30554849
De Replicators zijn verslagen.
De Wraith lijken me nou niet echt een ras dat zich zou bekeren tot Origin. Dus dat betekent dat ze de Ori tegen zich krijgen. En dan is de uitkomst natuurlijk simpel. De Wraith mogen dan wel enorm sterk zijn, tegen goden (en dat zijn de Ori toch wel) begin je niks.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 14 september 2005 @ 09:39:08 #265
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_30564434
Ik hoop echt dat we de Genii weer zullen zien.

Van die combi-eps zijn altijd wel geweldig.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_30564733
maarja.... nu heb je maar één verhaallijn die je kan gebruiken, wat toch redelijk beperkt is....
met sg1 heb je meerdere verhaallijnen naast elkaar gehad wat toch wat leuke afwisseling brengt. met enkel die freaks als enemy blijf je toch veel van hetzelfde krijgen vrees ik....
  Donald Duck held woensdag 14 september 2005 @ 12:32:39 #267
46149 __Saviour__
pi_30568615
Dat komt nog wel. SG-1 loopt al 9 seizoenen, da's meer dan genoeg tijd om vele verhaallijnen uit te rollen. Dat komt bij Atlantis ook nig wel. SG-1 seizoen 1 draaide ook alleen maar om de Goa'uld.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30573789
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar de Orii verwacht ik niet in Atlantis, want de pegasus galaxy is toch weer een andere als die van de Orii, en die concentreren zich nu op onze galaxy...

maar als Beckett het virus perfectioneerd dan kunnen ze het verspreiden en dan is het einde Wraith, dus geen stof meer voor nieuwe Wraith-gerelateerde verhalen, dus dat lijkt me voorlopig nog niet aan de orde.
pi_30575403
Ik denk dat het retrovirus nog wel enkele seizoenen op zich zal laten wachten, het zou een beetje te gemakkelijk zijn.

De Ancients werden verslagen door de Wraith dus ik denk niet dat de Atlantis crew er zo snel zal in slagen om de Wraith te verslagen.

Misschien gaat Beckett de zaak juist verergeren met zijn virus. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Wraith die in een paar minuten kunnen transformeren in een mens.
  woensdag 14 september 2005 @ 17:13:20 #270
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_30576596
Ik vind seizoen 2 tot nu toe niet echt bijzonder goed....
hopen dat er snel verandering in komt
pi_30611713
ja ik help het je hopen kleffe_dop, maar ik ga voorlopig genieten van het eerste seizoen op dvd kwaliteit, heerlijk!
  Donald Duck held donderdag 15 september 2005 @ 19:51:48 #272
46149 __Saviour__
pi_30612237
Yes, eindelijk! Ik heb de DVD-box, ik ben weer blij
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30615098
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Yes, eindelijk! Ik heb de DVD-box, ik ben weer blij
waar gekocht en voor hoeveel
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  Donald Duck held donderdag 15 september 2005 @ 22:33:18 #274
46149 __Saviour__
pi_30617766
35 euro, Media Markt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30618917
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
35 euro, Media Markt
en koste seizoen 8?
als ik vragen mag want ik moet voor de dichtsbijzijnde mediamarkt een half uur treinen
pi_30620415
Wel balen dat er deze week geen aflevering is. Gelukkig is er nog een nieuwe aflevering van SG-1
pi_30622151
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef testmailtje het volgende:
Wel balen dat er deze week geen aflevering is. Gelukkig is er nog een nieuwe aflevering van SG-1
Persoonlijk vind ik het niet zo erg.

Deze week twee maal SG1 en volgende week 2 Atlantis episodes
pi_30634020
en kijk hier eens

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=913605&navid=4

atlantis zelfs voor op je psp

verder ik denk dat ik naar breda toe rij naar de mediamarkt want de frs vraagt gewoon 50 euro voor seisoen 8
pi_30634284
Ik heb nu alle afleveringen gezien tot vandaag . Probleem is dat ik nu ook weer elke week moet wachten op nieuwe afleveringen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_30636644
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
35 euro, Media Markt
hey dat was ik bij de frs ook kwijt, zo'n kortingskaart is best prettig, had meteen seizoen 8 ook gehaald dus nu is de collectie compleet voorlopig!!

Donald Duck held vrijdag 16 september 2005 @ 15:21:50 #281
46149 __Saviour__
pi_30636747
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:18 schreef Mattievandezolder het volgende:

[..]

hey dat was ik bij de frs ook kwijt, zo'n kortingskaart is best prettig, had meteen seizoen 8 ook gehaald dus nu is de collectie compleet voorlopig!!

[afbeelding]
Mooi he, zo'n complete collectie !
Ik heb nu ook alle DVD's, alleen heb ik seizoen 2 t/m 4 op losse DVD's. Dus het geheel vormt niet zo'n mooi plaatje hier helaas.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30637141
@ saviour: das jammer maar het idee is hetzelfde!

zeg mij viel op dat de volgorde van afleveringen van seizoen 8 nogal verschilt van de officiële productienummers, heb je dat ook gezien, 'citizen joe' is aflevering 15 maar op de achterkant is het aflevering 18, terwijl dat toch echt 'threads' is. beetje raar allemaal, zal zo eens checken hoe het op de dvd's is...
  zondag 18 september 2005 @ 19:56:10 #283
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30705375
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:35 schreef Mattievandezolder het volgende:
@ saviour: das jammer maar het idee is hetzelfde!

zeg mij viel op dat de volgorde van afleveringen van seizoen 8 nogal verschilt van de officiële productienummers, heb je dat ook gezien, 'citizen joe' is aflevering 15 maar op de achterkant is het aflevering 18, terwijl dat toch echt 'threads' is. beetje raar allemaal, zal zo eens checken hoe het op de dvd's is...
Ik mag hopen dat alles op volgorde staat, anders moet ik er weer een briefje bij doen met de volgorde.

Ik moet de S08 box van SG-1 nog binnenkrijgen. Normaal gaat alles gewoon de bus in maar deze keer werd de zending aan de deur aangeboden en ben dus bijna nooit thuis overdag..... Mag dus volgende week een keer naar het postkantoor om het op te halen.

De Atlantis Box heb ik al wel binnen. Joost mag weten waarom deze wel in de brievenbus paste en die andere niet .

Ik heb in ieder geval weer wat HDD-ruimte nu ik S08 en S01 eraf gegooid heb .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Donald Duck held zondag 18 september 2005 @ 19:59:43 #284
46149 __Saviour__
pi_30705484
De Atlantisbox is iets dunner, omdat de plastic kleppen iets dunner zijn
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 18 september 2005 @ 20:35:26 #285
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30706829
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef LSDsmurf het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het niet zo erg.

Deze week twee maal SG1 en volgende week 2 Atlantis episodes
Maar daarna ligt het weer stil tot Januari. Of ze moeten in Engeland weer gewoon doorgaan met het uitzenden van nieuwe afleveringen zoals vorig jaar.

Ik vermaak me zowieso nog wel even met het kijken van S01 op DVD (kwaliteit is toch beter) en natuurlijk de extra's. Ik hoop dat er wat op iedere DVD staat.

De rondleiding over de set op disc 1
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30752254
Ik ontdek zonet dat s02e09 toch ontsnapt is uit het Pegasus galaxy! Niet via SciFi maar via een Canadese TV zender.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:38:25 #287
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_30756122
Inderdaad LSDsmurf, ik ben 'm nu aan het loeren!

Krijg nou tieten, deze canadese versie heeft gewoon de full intro. Hij's mooi!!!!!!!
We Are Borg, Resistance Is Futile!
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:24:45 #288
37912 Darkinforcer
pi_30756881
Heb 'm nu helemaal gezien en ik moet zeggen, top aflevering! Echt een sterke aflevering met veel emo.
Wat een lekker wijf btw, alleen jammer van iets.. zal het niet verklappen haha.

aanrader
pi_30757860
godsamme, hijs al uit? ik ga zoeken...
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:06:15 #290
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_30768023
Ik denk dat die champagne maar een naar smaakje heeft
pi_30773323
die full intro is echt top, goede muziek, lekker blauw ook.
I love it when a plan comes together !
  dinsdag 20 september 2005 @ 22:28:15 #292
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_30773616
Inderdaad, eindelijk weer een keer een fatsoenlijke intro

Earth will soon be ours
Not if I can help it..

Sheppard
  dinsdag 20 september 2005 @ 23:16:53 #293
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_30775665
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of is dat te simpel?
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  woensdag 21 september 2005 @ 00:23:02 #294
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_30778268
Goede aflevering!
pi_30778373
SPOILER
  woensdag 21 september 2005 @ 01:11:57 #296
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_30779732
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef LSDsmurf het volgende:
Jij hebt dus echt de ballen gesnapt van deze aflevering , ga hem voor straf nog maar eens kijken
  woensdag 21 september 2005 @ 20:58:53 #297
37912 Darkinforcer
pi_30803074
SPOILER
pi_30807442
quote:
1st season aired without a break in canada, so this one prolly will too.
Met een beetje geluk dus geen break en kunnen we lekker doorkijken.
pi_30808768
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef testmailtje het volgende:

[..]

Met een beetje geluk dus geen break en kunnen we lekker doorkijken.
Ik hoop het.

Maar volgens http://www.themovienetwork.ca/stargateatlantis/schedule.php kunnen we in october al zeker geen nieuwe afleveringen verwachten omdat ze dan enkele oude eps gaan heruitzenden in Canada.
pi_30808991
Ik vind het overigens wel nep dat de Asgard über-motoren hebben en de Anciënts, die vééél verder ontwikkeld waren nog voor de helft rondvliegen met 2-takt motoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')