Ik ben Stargate expertquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:00 schreef Witchfynder het volgende:
Verdorie, plaatst hij weer een post waar niks aan toe te voegen is.
ik vind dat dat erop vinden wel heel snel gingquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:21 schreef __Saviour__ het volgende:
De Wraith hebben natuurlijk wel schilden. Het transporteren van kernbommen lukte ook maar iets van 3x in totaal, daarna lukte het Hermiod niet meer. Blijkbaar hebben de Wraith er iets op gevonden.
[..]
Ik ben Stargate expert
Kwestie van schildfrequentie aanpassen ofzo, is zo gebeurd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik vind dat dat erop vinden wel heel snel ging
Hermiod wil ik ook wel wat vaker zien ja, hij's tof. Dat mompelen, hoe hij Sheppard aanstaarde. Briljantquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:33 schreef Radeon_NL het volgende:
We horen eigenlijk jniks meer over onze Asgard vriend, met zijn kennis zou hij toch veel kunnen doen op Atlantis misshcien wel een ZPM maken.
Hij is misschien op vakantie in Malmö.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:33 schreef Radeon_NL het volgende:
We horen eigenlijk jniks meer over onze Asgard vriend, met zijn kennis zou hij toch veel kunnen doen op Atlantis misshcien wel een ZPM maken.
Zeg, het is geen HBO hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:54 schreef HarigeKerel het volgende:
En nog altijd geen sex scene met Teyla, dat had ik aan het begin van seizoen 1 wel verwacht![]()
![]()
Dat klinkt meer als Star Trek, niet Stargate.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Kwestie van schildfrequentie aanpassen ofzo, is zo gebeurd.
Hij kijkt wel lekker intens zo af en toe.quote:Hermiod wil ik ook wel wat vaker zien ja, hij's tof. Dat mompelen, hoe hij Sheppard aanstaarde. Briljant
Energieveldvariaties?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:05 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als Star Trek, niet Stargate.
[..]
We verslaan de Wraith met tachyon beams.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:05 schreef Breetai het volgende:
Dat klinkt meer als Star Trek, niet Stargate.
In principe is het dus wel beter (als er niet een fatal flaw was geweest). Het verschil tussen ze ZPM en die andere is alsof je in een botsautotje zit die met een accu zou werken of zoals nu, direct op het stroomnet zit en dus een veel grote potentieel aan energie kan gebruiken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:13 schreef kingmob het volgende:
En ik maar denken dat de zero point module al in 'real space' was. Ik weet dat ik dit soort dingen niet te serieus moet opvatten, maar toch, deze uitweg naar een nog krachtigere energiebron was wel heel zwak.
Haha, toen hij zei dat het iets beters was als een zero point module zei ik hardop "niets is beter dan een zero point module". Dat bleek dus ook
En allerlei particles!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:17 schreef DarthNick het volgende:
met inverted polarity niet te vergeten he
VIk vind hem niet echt een Tyr-kloon. Als het echt een Tyr kloon was geweest had ie nu al dikke problemen met Sheppard en met Weir, alleen denk ik dat ie die wel onder de duim zou krijgen. Die zijn niet zo dominant als Hunt/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:01 schreef Witchfynder het volgende:
Toch vind ik hem tot nu toe best een Tyr Anasazi-kloon, maar het kan nog een hoop worden natuurlijk.
[afbeelding]
Vala!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:03 schreef mvt het volgende:
Maar dat was Becka ook (kop maar in Witch)
ik bedoel eigenlijk dat hele Matriarch gezeur en dat Tyr eigenlijk een afstammeling is van Beckaquote:
Oh. Wat heeft dat te maken hiermee?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:39 schreef mvt het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk dat hele Matriarch gezeur en dat Tyr eigenlijk een afstammeling is van Becka
Ja, dat denk ik eerlijk gezegd ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
nou hoe ik flanigan zag kijken denk dat het toch nog een rol gaat spelen
I've seen cuter aliens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef Super7fighter het volgende:
Dat Wraight-meisje was toch best cute, of niet?![]()
Viewer's Choice Marathon deze week. Volgende week weer wel nieuwe afleveringen.quote:
ja ik zit ook echt af te tellen en mezelf te verheugen natuurlijk, 2 seizoen stargate goodness op dezelfde dag, de laatste keer dat ik dat had was toen ik de dvd's ging kopen, seizoen 1, 2 en 7 op dezelfde dag, het liefst had ik alles gekocht maar dat werd toch net iets té gortig...quote:Op maandag 5 september 2005 20:20 schreef __Saviour__ het volgende:
En nog maar 10 dagen tot de release v/d DVD-box!
Het is alleen zo jammer dat zo'n box zo duur is. Anders had ik graag de hele serie op dvd willen hebben. maar nu......quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:17 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
ja ik zit ook echt af te tellen en mezelf te verheugen natuurlijk, 2 seizoen stargate goodness op dezelfde dag, de laatste keer dat ik dat had was toen ik de dvd's ging kopen, seizoen 1, 2 en 7 op dezelfde dag, het liefst had ik alles gekocht maar dat werd toch net iets té gortig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |