nog 1.5 uur... maar 40kb/s gaat die hier..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
Tering, er is geen snelheid in te krijgen.
Het kiezen van de namen is ook heel logischquote:Op maandag 18 juli 2005 23:29 schreef DarthNick het volgende:
Die namen komen allemaal uit de cultuur van de vikingen, wel koel natuurlijk en slim bedacht, want als die Asgard allemaal wazige alien namen zouden hebben (wat heet alien) was het voor ons minder herkenbaar.
Volgens mij zijn er uberhaupt geen 'vrouwelijke' Asgard. De Asgard hebben nl. helemaal geen voortplantings oorganen. Ze zijn een 'statisch' ras, de aantallen blijven gelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
Eigenlijk zien we best weinig vrouwelijke Asgard voorbij komen, terwijl volgens de mythologie er wel godinnen zijn. Freya, Frigg en natuurlijk Hel. Loki was al een feest, maar de Asgard Hel moet helemaal leuk worden.![]()
Het begon bij mij met ook rond de 40, maar na een tijd viel het terug naar 433 Bquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:00 schreef TechXP het volgende:
[..]
nog 1.5 uur... maar 40kb/s gaat die hier..
hoe snel bij jouw?
Ja, dat weet ik wel. Ik heb ook alles gezien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:37 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er uberhaupt geen 'vrouwelijke' Asgard. De Asgard hebben nl. helemaal geen voortplantings oorganen. Ze zijn een 'statisch' ras, de aantallen blijven gelijk.
Alle persoonlijkheden zijn gebackuped, en als er een dood gaat, wordt er een nieuw lichaam gekloond. Daarom zien ze er ook allemaal het zelfde uit.
Bezuinigingenquote:Op zondag 24 juli 2005 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Maar waarom hebben we geen introfilmpje meer?
Download gewoon de aflevering met de themetune en zet die voor andere afleveringenquote:Het was zo'n leuke themetune.
Ben ik de enige die het mist?
Nou, we moeten ook geen RDA-kopie hebben, want dat wordt altijd nep. Het gaat meer om de rol van pias. In SGA zit het wel goed met Sheppard en McKay, maar SG-1 wordt nog lastig, want daar zijn wel grote schoenen te vullen. Tot nu toe vind ik Landry niet zo geweldig. Je ziet wel dat ze het goed proberen met zijn rol, maar ik denk dat hij er idd in moet groeien. Ik denk eigenlijk dat dit seizoen Daniel de leider van de merry gang zal zijn, gevoelsmatig. Dat vind ik niet erg, want Daniel is mijn held!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:33 schreef metallicattim het volgende:
Mitchell heeft wel humor, maar niet die van Jack, zal ie ook nooit krijgen want Richard Dean had gewoon zn eigen draai eraan gegeven en die was Über! Dat zijn we wel allemaal eens denk ik
Sheppard is absoluut goed, echt dé leading man. Joe Flanigan speelt de rol echt uitmuntend.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:01 schreef Witchfynder het volgende:
Sheppard wordt de nieuwe Jack, zonder twijfel.
Ik denk niet dat Mitchell het haalt, maar dat moet ook helemaal niet eigenlijk.
Dat denk ik ook wel ja. Ik hoop stiekem nog wel op een gastrol van RDA in SGA. Flanigan + RDA = cool.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Sheppard is absoluut goed, echt dé leading man. Joe Flanigan speelt de rol echt uitmuntend.
Over Mitchell valt nog weinig te zeggen, maar het komt wel goed denk ik.
wel een gastrol van iemand anders van SG1 in SGA las ik...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Ik hoop stiekem nog wel op een gastrol van RDA in SGA. Flanigan + RDA = cool.
Nee hoor. Een zoektocht niet, maar wel ff werk qua neerladen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:20 schreef Mordreth het volgende:
(en allemaal downloaden word een hele zoektocht).
Waar? (eventuele details via mail als je wiltquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee hoor. Een zoektocht niet, maar wel ff werk qua neerladen.Ik heb het gedaan van april tot juni, SG1 seizoenen 3 t/m 8.
You've got mail, old boy.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Waar? (eventuele details via mail als je wilt, aangezien het hier niet mag?
)
Ik zou het niet weten. Ik gebruik torrent alleen voor de nieuwste releases en eMule sites voor de backcatalogue.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:21 schreef TechXP het volgende:
Gewoon torrents sites afspeuren... dat is toch niet moeilijk? Als er een speciale site met alleen stargate torrents is dan hoor ik het graag![]()
nee die torpedo`s kwamen van een ander buitenaards ras dacht ik te horenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon Aardse technologie kan het natuurlijk ook zijn.
[..]
De Deadalus zal regelmatig tussen Aarde en Atlantis vliegen. Het zou wel tof zijn als het schip in de tussentijd op Atlantis gestationeerd blijft, want ze zouden zoiets zeker goed kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History can't change the past, the future can.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Laat ik mijn vraag dan anders formuleren, gezien dit op deze manier dan wel wordt toegestaan: @Witchfynder, misschien kun je mij ook datzelfde mailtje sturen als je naar Mordreth hebt gestuurd als je wilt?! Thnx!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:17 schreef Plotinus het volgende:
-edit: geen warezverzoeken-
Dr. Beckett vind ik super vet met zn accent! Ben wel blij dattie nu vast isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ford is idd uit de vaste crew en ronan dex komt erbij. Ook Dr. Beckett is nu vaste crew ipv terugkerend castlid.
Done.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:54 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Laat ik mijn vraag dan anders formuleren, gezien dit op deze manier dan wel wordt toegestaan: @Witchfynder, misschien kun je mij ook datzelfde mailtje sturen als je naar Mordreth hebt gestuurd als je wilt?! Thnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |