Tja het hoort er blijkbaar bij, bij beroemd zijn..quote:Quarterback sneak
Man impersonates Big Ben, St. Pierre to get dates
PITTSBURGH (AP) -- Police have flagged a man for an illegal quarterback sneak.
Authorities said Brian Jackson, 31, dated two women by pretending to be Pittsburgh Steelers quarterbacks Ben Roethlisberger and Brian St. Pierre.
Jackson, arrested Friday, was charged with harassment for allegedly continuing to contact both women after they learned of the ruses. He was also charged with criminal mischief for allegedly ruining a Steelers jersey owned by one of the women's neighbors when he signed his worthless rendition of Roethlisberger's autograph on it. The jersey was worth $75 before it was signed, police said.
Jackson and his attorney, Paul Boas, declined comment after he was arraigned in Pittsburgh City Court and released on an unsecured bond Friday. Boas again declined comment when reached at his office. Jackson faces a preliminary hearing July 25.
The team didn't immediately return a call seeking comment.
In one of the scams, Jackson arrived at the woman's home on July 6, gave her an autographed football and pretended to be Roethlisberger, signing the neighbor's jersey, authorities said.
When she got home from their date that night, the neighbor brought her a newspaper article and told her that the man wasn't Roethlisberger.
Allegheny County police said Jackson pretended to be St. Pierre, the third-string quarterback, when he met a woman last September. She told police that during the three weeks they were in contact, Jackson often talked of his "teammates" and offered to autograph footballs for neighborhood kids. Jackson also told the woman to watch Steelers games so she could see him when he went into the game, police said.
When the woman did watch a Steelers game, she saw the real Brian St. Pierre on the screen and realized that Jackson was an impostor, police said. Jackson tried to explain to the woman that he looked "different" on TV, but she asked him not to contact her, police said.
Best wel triest dit soort dingen...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:04 schreef Guard het volgende:
Even wat lichter "nieuws"
[..]
Tja het hoort er blijkbaar bij, bij beroemd zijn..
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:43 schreef truSteh het volgende:
Ik ga maar eens UPC Digital aanschaffen, NASN kan je als het goed is NFL wedstrijden mee zien, nog ff uitzoeken.
Volgens mij kun je geen games zien, misschien wat highlights. Maar ja das beter als niets natuurlijk...quote:The low-down on NASN's NFL coverage
NASN shows daily coverage of the NFL including live NFL Countdown and NFL Primetime, NFL Match-Up, ESPN’s daily magazine show, NFL Live, as well as a host of NFL Films programming. NASN additionally broadcast live coverage of the NFL Draft and a host of Preseason Games.
Ik heb begrepen dat 't ongeveer als C+ en NBA werkt: een paar games per week.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef Guard het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij kun je geen games zien, misschien wat highlights. Maar ja das beter als niets natuurlijk...
Als ik interpreteer wat er op de website van NASN staat krijg je alleen wat pre-season games te zien, maar ik kan het ook fout hebben.....quote:Op zondag 17 juli 2005 14:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat 't ongeveer als C+ en NBA werkt: een paar games per week.
Maar ik kan het mis hebben.
Zou ook kunnen, ik hoorde het van een vriend van me, vandaar.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ik interpreteer wat er op de website van NASN staat krijg je alleen wat pre-season games te zien, maar ik kan het ook fout hebben.....
En het is overigens ook niet overal in UPC dekkingsgebeid beschikbaar, dus even goed informeren bij UPC (dat betekent doorvragen dus, want bij UPC zeggen ze nogal eens zomaar wat)
Tja ik heb een probleem, moet mijn dosis AF verkrijgen via Torrents, streams en dvd's van Pontel (en dat laatste is niet goedkoop), en af en toe een zondagmiddaggame in de Ierse pub kijken.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ik hoorde het van een vriend van me, vandaar.
Ik heb in dat geval een luxeprobleem.
Daar ben je snel genoeg vanaf, tot vorig jaar wist ik ook niet heel veel, maar had de de kans om iedere week twee wedstrijden te zien en dan leer je heel snel heel veel.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:50 schreef popolon het volgende:
Ik heb het eerlijk gezegd nooit gevolgd toen ik in Nederland woonde, mede door de problemen die je net noemt.
In vakanties wel wedstrijden gezien hier op tv en zeker een sport die ik goed ga volgen, i like it.
Dus val me niet aan als ik dingen nog niet helemaal begrijp, ben een NFL rookie kijker.
En een vrouw en familie die NFL gek zijn helpt ook.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar ben je snel genoeg vanaf, tot vorig jaar wist ik ook niet heel veel, maar had de de kans om iedere week twee wedstrijden te zien en dan leer je heel snel heel veel.
Tja dat is subjectief natuurlijk (maar ik ben het wel met je eensquote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef popolon het volgende:
[..]
En een vrouw en familie die NFL gek zijn helpt ook.
Eén ding heb ik al meegekregen: Dallas is fout.
Zie profiel.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja dat is subjectief natuurlijk (maar ik ben het wel met je eens)
Waar woon je eigenlijk in de states?
Nou ja als Harrington nu eens gebruik ging maken van die goeie recievers die er rondlopen, kan het nog spectaculair worden in Ford Field.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Zie profiel.
Maar ja, Detroit is niet al te best dus ....
Weet ikquote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ja als Harrington nu eens gebruik ging maken van die goeie recievers die er rondlopen, kan het nog spectaculair worden in Ford Field.
En natuurlijk Super Bowl XL in Detroit.
En niet te vergeten Michigan en Michigan State als toch zeer behoorlijke college footballteams.
Jij hebt het zo slecht nog niet hoor
meer zelfs:quote:
quote:2004 College Football Attendance
School (Avg. Home Attendance)
1. Michigan 111,025![]()
2. Tennessee 106,644
3. Ohio State 104,876
4. Penn State 103,111
5. Georgia 92,746
6. LSU 91,209
7. Florida 88,409
Das ook een ervaring natuurlijk......quote:Op zondag 17 juli 2005 15:24 schreef popolon het volgende:
Oh shit
Heb ik die gegevens van een wat oudere niet zo up to date site.
Florida is ook mooi natuurlijk, pik wel een tijd uit dat er geen Dennis of Andrew langskomt.
Het moet wel te doen zijn. Ik hoorde van een huisgenoot hier, die Raiders fan is, dat in zo'n wedstrijd weinig spelers spelen die ook in het echte seizoen gaan spelen. Jammer. Sapp is trouwens niet zo populair heb ik het idee, maar zijn shirtje kun je wel overal kopen.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:22 schreef Delmar78 het volgende:
Mooi, dit jaar zeker 1 live NFL wedstrijd voor mij.![]()
Als het niet Detroit bij Dallas is, dan wel Cincinnatti bij Baltimore! Als ik namelijk niet naar een congres in Dallas ga, dan verleng ik mijn vakantie in Washington en ga ik naar de Ravens kijken. Liever zou ik die avond naar Philadelphia bij Washington gaan kijken, maar kaartjes daarvoor zijn onmogelijk te krijgen.
Over onze draft: tijd maakt me niet zoveel uit, zondagavond is eigenlijk altijd wel prima.
@Jeroenus: San Francisco speelt in Monster Park, het vroegere 3Com park dat weer het vroegere Candlestick park is. Dat krijg je met die gesponsorde stadions. Op deze pagina kun je info krijgen om met het openbaar vervoer bij het stadion te komen. Het zal niet makkelijk zijn, gok ik.
Pre season games zijn inderdaad bedoeld om tweede en derde garnituur spelers uit te proberen. De starters liggen doorgaans al vast na training camp en komen (bijna) niet in actie ivm angst voor blessures.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Het moet wel te doen zijn. Ik hoorde van een huisgenoot hier, die Raiders fan is, dat in zo'n wedstrijd weinig spelers spelen die ook in het echte seizoen gaan spelen. Jammer. Sapp is trouwens niet zo populair heb ik het idee, maar zijn shirtje kun je wel overal kopen.
Beide natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:31 schreef truSteh het volgende:
Ik ga ook naar NY dit jaar, ik zit nog te dubben of ik naar een ijshockey wedstrijd ga, of maar toch NFL, ik weet het nietBeide lijkt me gewoon gaaf om eens mee te maken.
Michael Vick 2 jaar geleden... leuk die pre season gamesquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Pre season games zijn inderdaad bedoeld om tweede en derde garnituur spelers uit te proberen. De starters liggen doorgaans al vast na training camp en komen (bijna) niet in actie ivm angst voor blessures.
Uiteraard, maar zoveel centjes en tjid heb ik nietquote:Op maandag 18 juli 2005 19:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Beide natuurlijk.
NFL ben ik nog niet geweest maar een NHL game is zeker gaaf.
Dat was wel een duidelijk voorbeeld hoe pre season je regular season helemaal kan verpesten jaquote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Michael Vick 2 jaar geleden... leuk die pre season games![]()
bron: SIquote:ORCHARD PARK, N.Y. -- The Buffalo Bills have traded running back Travis Henry to the Tennessee Titans for undisclosed 2006 draft picks, Bills president Tom Donahoe said Monday.
Henry had been a starter since his 2001 rookie year and was coming off consecutive 1,300-yard rushing seasons before being relegated to a backup position in October after losing his job to Willis McGahee.
Henry had threatened to sit out this year, the final year of his contract, if he wasn't traded. He already missed three mini-camp sessions this spring -- including a mandatory three-day camp last month.
Neither Henry nor his agent, Hadley Engelhard, were immediately available for comment.
The Titans need a capable alternative to two-year veteran Chris Brown who hasn't played an entire season because of injuries.
Buffalo had been looking to unload Henry since he demanded a trade after being demoted to McGahee's back-up. A second-round pick, Henry rushed for 3,849 yards on 963 carries for a 4-yard average per rush with the Bills.
Henry played his college football for the University of Tennessee and was the Volunteers' all-time leading rusher, holding a record that still stands with 3,078 yards rushing with an average of 5.5 yards per carry.
Dus ik hoef Sapp niet te verwachten? Het zal zeker ook niet uitverkocht zijn of juist wel omdat het de Bay-derby is?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Pre season games zijn inderdaad bedoeld om tweede en derde garnituur spelers uit te proberen. De starters liggen doorgaans al vast na training camp en komen (bijna) niet in actie ivm angst voor blessures.
Hij zal wel enkele plays spelen, maar in de 2e helft hoef je hem zeker niet te verwachten... deze over-rated spelerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:29 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dus ik hoef Sapp niet te verwachten? Het zal zeker ook niet uitverkocht zijn of juist wel omdat het de Bay-derby is?
Jets en Giants wedstrijden zijn bijna onmogelijk om binnen te komen, want alle tickets gaan naar seizoenskaarthouders. Er zijn geen losse kaartjes beschikbaar, behalve als je bereid bent meer dan het dubbele te betalen via een tussenhandelaar.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:31 schreef truSteh het volgende:
Ik ga ook naar NY dit jaar, ik zit nog te dubben of ik naar een ijshockey wedstrijd ga, of maar toch NFL, ik weet het nietBeide lijkt me gewoon gaaf om eens mee te maken.
Meestal kun je voor preseason wedstrijden nog wel kaartjes krijgen, alhoewel deze wedstrijd misschien wel wat populairder is. Kaartjes zijn meestal te krijgen via ticketmaster.comquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:29 schreef Jeroenus het volgende:
Dus ik hoef Sapp niet te verwachten? Het zal zeker ook niet uitverkocht zijn of juist wel omdat het de Bay-derby is?
Goh dat zal Ronnie Brown leuk vinden (hij heeft geloof ik nog niet getekend, ben benieuwd of dat nog gevolgen voor zijn contract gaat hebben als Ricky terugkomt).quote:Williams cleared to report for Dolphins camp
DAVIE, Fla. (July 19, 2005) -- Miami Dolphins running back Ricky Williams has been cleared by the NFL to report for the start of training camp, a year and a day after he abruptly retired.
Williams decided to apply for reinstatement after sitting out last season. He still faces a four-game suspension for violating the league's substance abuse program.
"If he decides to return, Ricky Williams is eligible to report on the first day of training camp without incurring a further violation of the substance abuse program," NFL spokesman Greg Aiello said. "His four-game suspension for violating the program would be served over the first four games of the regular season."
Williams acknowledged shortly after retiring that he failed drug tests and faced a suspension for testing positive three times for marijuana. A court later found the 2002 NFL rushing champion in breach of contract by retiring, and ordered him to repay the team $8.6 million.
Williams informed coach Dave Wannstedt of his retirement plans last July 23, one week before the start of training camp. New coach Nick Saban offered Williams another chance with the Dolphins, who report July 24 and begin workouts the next day.
Williams rushed for 3,225 yards and 25 touchdowns in his two seasons with the team.
Tja ligt volgens mij puur aan het systeem, zo'n playmaker op DT is perfect voor een 4-3 systeem maar voor een 3-4 defense heeft ie nauwelijks toegevoegde waarde. Zou hem graag weer gewoon bij een 4-3 zien, denk dat ie dan weer richting zn oude niveau zo kunnen komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:35 schreef ScienceFriction het volgende:
Hij zal wel enkele plays spelen, maar in de 2e helft hoef je hem zeker niet te verwachten... deze over-rated speler
Hmm das jammer, moet maar ff kijken. Islanders ligt een aardig tijdje van Manhatten af hoorde ik, dus dat is niet echt een optie denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:46 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Jets en Giants wedstrijden zijn bijna onmogelijk om binnen te komen, want alle tickets gaan naar seizoenskaarthouders. Er zijn geen losse kaartjes beschikbaar, behalve als je bereid bent meer dan het dubbele te betalen via een tussenhandelaar.
Een ijshockeywedstrijd van de Rangers bijwonen zal ook moeilijk worden (grote stad, klein stadion), maar bij de NY Islanders (op Long Island), kun je nog wel eens geluk hebben om een kaartje te krijgen.
Als je op ticketmaster zit als de kaarten voor de Rangers in de verkoop gaan (zal nog wel even duren), dan kun je geluk hebben. Zo heb ik ooit kaartjes kunnen krijgen voor de wedstrijd Dolphins - Patriots die binnen een paar uur was uitverkocht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:13 schreef truSteh het volgende:
Hmm das jammer, moet maar ff kijken. Islanders ligt een aardig tijdje van Manhatten af hoorde ik, dus dat is niet echt een optie denk ik
quote:DAVIE, Fla. -- Running back Ricky Williams reported to Miami Dolphins training camp on Sunday morning, nearly one year to the day after he told the team he was retiring from football.
Williams, driving a blue sport utility vehicle, arrived at the team's training facility around 8:45 a.m. He did not comment to reporters waiting outside the complex. The team's first formal training-camp media availability is scheduled for Monday.
The 2002 NFL rushing champion decided to seek reinstatement after sitting out last season, saying at the time he'd lost the urge to continue playing. Williams faces a four-game suspension at the start of the season for violating the league's substance abuse program, yet likely will be able to play in preseason games.
Williams acknowledged shortly after retiring that he failed drug tests and faced a suspension for testing positive three times for marijuana.
Williams rushed for 3,225 yards and 25 touchdowns in two seasons with the Dolphins. He informed former coach Dave Wannstedt of his retirement plans last July 23, one week before the start of training camp -- a move that stunned teammates, and played a role in Miami's downward spiral. The Dolphins were 4-12 last season.
A court later found the 1998 Heisman Trophy winner in breach of contract by retiring, and ordered him to repay the team $8.6 million. The team has not yet sought to collect the settlement, and new coach Nick Saban offered Williams another chance to play for the Dolphins.
Vooralsnog blijft ie gewoon staan. Als iemand een voorstel wil doen tot verplaatsen kunnen we dat wel overwegen. Maar een "Wanneer wil iedereen" mail gaat toch niet werken en dit is nu al min of meer afgesproken. Heel misschien dat een mail met een voorstel met 1 andere datum kan werken. Daarvoor moet maar diegene die bezwaar hebben tegen deze datum een gedegen voorstel doen (in drievoud, powerpoint presentatie waarom die datum beter is, een BBQ en natuurlijk een groep cheerleaders)...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:23 schreef jde_kok het volgende:
Al iets bekend over de tijd voor het draften, wordt deze nog verzet, of blijft deze staan.
Trainingcamps gaan beginnen, NFL seizoen here we come!
ps. Ben benieuwd of Ricky Williams echt weer aan de slag gaat in Miami, kijken wat hij kan doen.
Tja dat is lastig, geen QB hebben..quote:Op zondag 24 juli 2005 22:52 schreef DaMayan het volgende:
Ik zie alleen nu pas dat Carson Palmer en Drew Brees dezelfde bye week hebben... Totaaal niet op gelet tijdens het draften. hmm...
Mushin Muhammad had ik trouwens pas in de 11 ronde gepaktNiemand verrtouwt het in Chicago met Grossman ipv Delhomme die gooit. Hoezo een steal.
helemaal waar, een pro bowler als backup is lang niet slecht.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef DaMayan het volgende:
True, true maar een pro-baller in de 11de round kan nooit slecht zijn dacht ik zelfAls backup naast Holt, Clayton en Porter... Ik ben er blij mee.
Ik ben ook ergens in gestapt, "for europeans mostly" was de omschrijving. Zover ik kan zien zitten er veel Duitsers en een paar Denen in die league.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:40 schreef DaMayan het volgende:
Ben gewoon ergens ingestapt. Ben gaan browsen door de public leagues en zag toen een die Euro leuague en die maar genomen, zit dus bij europeanen.
Goddanmit das veel hey!quote:49ers, Alex Smith agree to terms
By Adam Schefter
Special to NFL.com
(July 25, 2005) -- Alex Smith and the San Francisco 49ers have agreed to a six-year, $51 million contract. He will be introduced at a press conference early on July 26.
Smith will receive $24 million in guaranteed money -- a 20 percent increase over what Eli Manning, the top overall choice in the 2004 NFL Draft, got.
Early today, one NFL general manager said Monday he was told a Smith deal would occur tonight or the next morning. Heading into the weekend, before Smith's agent Tom Condon flew to the Bay Area, the two sides were 80 percent done with the deal.
Now they 49ers have the foundation of their franchise signed for the future.
It must be nice to be 21 and have $24 million in your pocket, huh?
Tja maar eens kijken hoe hij met de druk omgaat die hierbij komt kijken (en of hij zijn geld niet aan foute dingen gaat besteden, drugs of zo. Hij zou in ieder geval niet de eerste zijn....)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:56 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Goddanmit das veel hey!
Nu begin ik toch wel hoge expecttations te kweken voor deze Smith.
Hij schijnt een vrij slimme en stabiele persoon te zijn. Ik geloof dat hij na 2 jaar al z'n BA had met een hoog GPA en hij scoorde een 40 op de Wonderlic (gemiddelde voor NFL spelers is zo rond de 22). Maar goed, geld kan i.d.d. gekke dingen met je doen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:24 schreef Guard het volgende:
[..]
.
Tja maar eens kijken hoe hij met de druk omgaat die hierbij komt kijken (en of hij zijn geld niet aan foute dingen gaat besteden, drugs of zo. Hij zou in ieder geval niet de eerste zijn....)
In Nederland heb je via digetale TV volgens mij nog steeds geen live NFL wedstrijden (of herhalingen wat dat betreft).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:57 schreef Setambre het volgende:
Crap echt een vijf jaar geleden was het dat je op Fox Nederland nog live uitzendingen had, maar ze zenden nu alleen de Superbowl uit...
Tijd voor digitale TV
Nice, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef DaMayan het volgende:
[..]
In Nederland heb je via digetale TV volgens mij nog steeds geen live NFL wedstrijden (of herhalingen wat dat betreft).
Maar gelukkig hebben we sinds de vorige playoffs eigenlijk een redelijk betrouwbare internet TV streaming gevonden (http://www.streamtvnow.com/ op efnet #streamTV) en is de BitTorrent community vaak ook vrij snel om een MNF of iig de playoffs te releasen.
Ik heb als draftn00b nog geen idee wat voor strategie ik ga voeren, dus ik ben nog niet "prepared".quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:24 schreef jde_kok het volgende:
Als Grossman ook zo goed wordt als mijn franchise in Madden dan zit het wel goed.
We zien wel wat het wordt. Heb dit jaar 3x een draft en de FOK draft is de laatste dus dan ben ik warmgedraaid hoop ik. Vorige 2 jaren had ik een automatic draft omdat ik zelf niet live kon draften vanwege mijn werk. Nu kan ik wel, dus be prepared!
Mijn teamnaam begint met een 's', dus da's een beetje jammer...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Guard het volgende:
Voorals nog staat de draftorder op alfabetische volgorde, maar ik neem aan dat dat nog wel veranderd wordt als de draftdate definitief is (al zou ik met een vierde pick best tevreden kunnen zijn)
Zijn geweldig gegooide ballen moeten wel door iemand gevangen worden... Het receiverscorps staat niet bepaald hoog aangeschreven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:56 schreef DaMayan het volgende:
Goddanmit das veel hey!
Nu begin ik toch wel hoge expecttations te kweken voor deze Smith.
Het is over het algemeen moeilijker om een slechte QB te maskeren dan een slechte receiving crew... Als een QB de ballen goed gooit, dan vangen de meeste WR's de bal wel (tenzij het mietjes zijn en bij het geringste contact al de football droppen...)quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:53 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Zijn geweldig gegooide ballen moeten wel door iemand gevangen worden... Het receiverscorps staat niet bepaald hoog aangeschreven.
Oh ja: een "random draft order" zou ook mijn voorkeur hebben. Dat is toch het eerlijkste.
Carr heeft al laten zien dat hij het geweld aan kan, mijn god wat is hij vaak gesacked. Als hij wat meer tijd zou krijgen zou het wel eens wat kunnen worden in Houston (wellicht een winning season?)quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het is over het algemeen moeilijker om een slechte QB te maskeren dan een slechte receiving crew... Als een QB de ballen goed gooit, dan vangen de meeste WR's de bal wel (tenzij het mietjes zijn en bij het geringste contact al de football droppen...)
Maar het blijft een boel geld voor een rookie... de 49ers hebben geen idee hoe hij op het NFL geweld gaat reageren. David Carr en Joey Harrington moeten hun beloftes ook nog waar maken. (Hoewel ik wel vertrouwen heb in Carr... als zijn O-line eens wat beter presteert)
Yup, de draftorder wordt nog gerandomised. Ik zal dat wel proberen een paar weken voor de draft doen zodat je je strategie van tevoren een beetje kan uitdenken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Guard het volgende:
Voorals nog staat de draftorder op alfabetische volgorde, maar ik neem aan dat dat nog wel veranderd wordt als de draftdate definitief is (al zou ik met een vierde pick best tevreden kunnen zijn)
10 tot 15 college games per week, das een full time job om ze allemaal te zienquote:
> Game plan will be available this year. It runs September 4th to December
> 4th. We will show over 150 games, about 10-15 per week. It cost $119 for
> the season or $19.95 per week.
Waarschijnlijk ga ik hier een paar keer gebruik van maken. Ik vind live wedstrijden bekijken toch spannender dan achteraf DVD'tje kijken via Pontel. Ik heb nog steeds een stuk of 8 niet-bekeken wedstrijden van vorig jaar liggen. Ik moet nog even gaan bekijken welke weken leuk worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Guard het volgende:
aanrader:
ESPN Gameplan
tis nu nog de pagina van vorig jaar, maar dit jaar weer beschikbaar
[..]
10 tot 15 college games per week, das een full time job om ze allemaal te zien![]()
Patriotsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:26 schreef Plastic_Power het volgende:
Hoe denken jullie dat je favoriete team het gaat doen?
niets tegen de Patriots, maar van mij mag er wel een ander team winnen (hoewel ik liever de Patriots zie winnen dan weer de Eagels (quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik gok op 13 a 14 wins, 1st place in de AFC East en een Superbowl victory
Hmmm... De Bills hebben nog steeds niet een echt grootse verdediging (de verdediging van vorig jaar deed het vooral goed tegen slechte offenses de 2e helft van het seizoen). Dus die zie ik niet in de AFC championship. En de Chiefs... nog steeds geen defense...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:08 schreef Guard het volgende:
[..]
niets tegen de Patriots, maar van mij mag er wel een ander team winnen (hoewel ik liever de Patriots zie winnen dan weer de Eagels () in de NFC championship game). Zou het zelf wel leuk vinden als de AFC championshipgame Bills vs Chiefs zou zijn.
Ik zie het zelf ook niet gebeuren, maar ik zou het leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hmmm... De Bills hebben nog steeds niet een echt grootse verdediging (de verdediging van vorig jaar deed het vooral goed tegen slechte offenses de 2e helft van het seizoen). Dus die zie ik niet in de AFC championship. En de Chiefs... nog steeds geen defense...
Volgens mij bedoel je het niet helemaal zo, maar de Patriots zitten niet in de NFC...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:08 schreef Guard het volgende:
niets tegen de Patriots, maar van mij mag er wel een ander team winnen (hoewel ik liever de Patriots zie winnen dan weer de Eagels () in de NFC championship game). Zou het zelf wel leuk vinden als de AFC championshipgame Bills vs Chiefs zou zijn.
ik bedoelde dus dat ik nog liever de Patriots weer de SB zie winnen dan dat de Eagles in de NFC C'ship game komen, daarmede mijn afkeur t.o.v. de Eagles aangevend......quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het niet helemaal zo, maar de Patriots zitten niet in de NFC...
Oakland weet ik eigenlijk niet... de offense is wel goed natuurlijk, maar de defense is nog steeds belabberd... Als de Raiders tactisch spelen op veel balbezit (time of possession), dan kunnen ze op die manier hun defense laten uitrusten en hun zwakte dus zoveel mogelijk aan de zijkant laten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef Delmar78 het volgende:
Voorzichtige voorspellingen:
Grote winnaars: Ravens, Oakland
Dat wordt lastig met Moss! Dit was bij de Vikings ook altijd het probleem. Ze scoorden met de explosiviteit van Moss vaak hele snelle TDs, zodat de zwakke defense vaak en lang op het veld stond.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:31 schreef ScienceFriction het volgende:
Oakland weet ik eigenlijk niet... de offense is wel goed natuurlijk, maar de defense is nog steeds belabberd... Als de Raiders tactisch spelen op veel balbezit (time of possession), dan kunnen ze op die manier hun defense laten uitrusten en hun zwakte dus zoveel mogelijk aan de zijkant laten.
Waar komt dit toch vandaan? Ik kan me helemaal in jouw denkbeeld vinden. De Eagles vind ik het meest verschrikkelijke team wat er is en die ik ook helemaal niets gun. Komt vooral door de vaak verloren WildCard games daar van de Bucs. (dat is inmiddels al rechtgezet, maar dat terzijde) De Cowboys en Saints zijn idd ook van die waardeloze teams, bah bah bah.quote:ik bedoelde dus dat ik nog liever de Patriots weer de SB zie winnen dan dat de Eagles in de NFC C'ship game komen, daarmede mijn afkeur t.o.v. de Eagles aangevend......
In fact, ik zie nog liever elk ander team (inclusief alle NFC South rivals van de Panthers) "go all the way" dan dat de Eagles (en Cowboys) ook maar een game winnen in de play offs.
Ik heb ook niet veel vertrouwen in de Rams. Vorig jaar waren ze al erg slecht als ze uit speelden en dit jaar hebben ze een paar moeilijke wedstrijden uit:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:44 schreef jde_kok het volgende:
De Rams gaan denk ik zwaar tegenvallen, weinig van gehoord tot nu toe. Detroit moet eens een keer, maar het zal met Harrington nog niet gaan lukken, net zo met de Ravens en Boller.![]()
Special teams play van de Rams was vorig ook om te janken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
I
De offensive line is zeker niet verbeterd en hoewel Marc Bulger een goede arm heeft, maakt hij af en toe echt stomme beslissingen. Ik weet niet of dat met de OL heeft te maken of met zijn decision making skills, maar vorig jaar in de play offs was hij niet erg goed tegen de Falcons. De run defense van de Rams is ook nog niet alles. En de gehele defense had vorig jaar iets van 15 takeaways... Erg laag...
Bulger gooide bovendien in 6 uitwedstrijden 9 INT, tegen slechts 5 thuis (8 wedstrijden). Het aantal TD's bleef vrijwel gelijk (thuis 11, uit 10). Overigens, een saillant detail is dat de QB rating van Bulger naar beneden schiet als hij in de buurt van de Endzone (Opp. 19-1 yard) komt:
Een completion% van 53% en 4 INT's
Choker?
De Arizona Cardinals hebben in elk geval een gunstig wedstrijdschema:quote:Op zondag 31 juli 2005 17:35 schreef Guard het volgende:
Heel goed mogelijk dat de Rams dit jaar de Cardinals niet de baas kunnen in de NFC West
Het omgekeerde wat voor de Browns en Miami geldt is van toepassing op de Steelers: het kan eigelijk alleen maar slechter (zeker in regular season, want wat het post season betreft zouden ze in Pittsburgh toch wel weer heel graag een AFC C'ship game winnen).quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef BertW het volgende:
Het valt me op dat ik de naam Pittsburg Steelers nog helemaal nergens ben tegengekomen in jullie voorspellingen....?? Ik schat dit team namelijk erg hoog in, vooral nu "Big Ben" (vorig jaar record rookie QB) het seizoen vanaf het begin mag beginnen. Wat denken jullie hiervan?
Ik denk trouwens wel dat de Patriots gewoon weer titelkandidaat nummer 1 zijn, niet dat ik dat erg vind
Komt denk ik meer omdat hier weinig Steelers fans zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef BertW het volgende:
Het valt me op dat ik de naam Pittsburg Steelers nog helemaal nergens ben tegengekomen in jullie voorspellingen....?? Ik schat dit team namelijk erg hoog in, vooral nu "Big Ben" (vorig jaar record rookie QB) het seizoen vanaf het begin mag beginnen. Wat denken jullie hiervan?
Ik denk trouwens wel dat de Patriots gewoon weer titelkandidaat nummer 1 zijn, niet dat ik dat erg vind
Big Ben? Mr Roethlisberger? Hmmm... let's see...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef BertW het volgende:
Misschien dat je Trent Green dan nog kunt draften...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:03 schreef Guard het volgende:
Vanavond mijn eerste live draft (NFL Fantasy), heb negende draftpick in oneven rondes, en derde en in even rondes.
heb dan niet echt kans op de absolute fantasy toppers, maar heb ik mijn eerste twee picks wel snel achter elkaar.
Ben zeer benieuwd hoe lang ik mijn geplande strategie kan vasthouden.
Ik hoop voor je -en voor de Vikes- dat ie heel blijft. Hij heeft nogal een geschiedenis met blessures. Er zijn echter mensen die denken dat ie weer 100% en dat ie een monsterjaar gaat hebben. Kan een goede pick-up voor je zijn dus, zeker i.c.m. Alexander.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:18 schreef Terreros85 het volgende:
Bennett, Michael RB MIN
Shit, ik had Clarett op nummer 1 staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:49 schreef ScienceFriction het volgende:
Oh ja... voor iedereen die nog moet draften voor de fantasy leagues... Ik las vandaag ergens dat al 7 jaar lang de RB voor de Broncos het seizoen niet volledig heeft gespeeld... niet draften dus de RB van de Broncos
Clarett met zijn incentive based contractquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Shit, ik had Clarett op nummer 1 staan![]()
Palmer en McGahee zijn goeie picksquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef Guard het volgende:
zo dat ging snel die draft, heb wel verkeerde keuzes gemaakt, qb's die bye in dezelfde week hebben (en ik wist dat ik hier op moest letten)![]()
Mijn team:
Brooks QB
Palmer QB
McGahee RB
Jackson RB
Taylor RB
Harrison WR
Lelie WR
Kennison WR
Williamson WR
Crumpler TE
Graham TE
Josh Brown K
Carolina Panthers DST
San Diego Chargers DST.
Dat wordt dus voor week 8 kicker traden en voor week 10 een QB lozen (free agents zijn oa Harrington, Garcia en dat met zeer goeie receivers in Detroit).
Vreemde picks in de draft, nummer 3 overall Bills DST![]()
Collins nummer 8 overall beetje vroeg als je het mij vraagt, zal wel de "Moss Factor" zijn
Plummer als nummer 22 overall verbaasde toch ook wel.
Possible steals:
weinig, wellicht dat mijn gok om Troy Williamson als #153 te picken een steal kan worden, of Housmanzadeh als # 151, of Warner als #167.
Als Taylor heel blijft verwacht ik ongeveer 1000 yards van hem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Palmer en McGahee zijn goeie picksFred Taylor zou op zich ook goed kunnen uitpakken.
Welke TE Graham is het trouwens?
Nee, maar ik wilde het even zeker wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef Guard het volgende:
New England Patriot Daniel Graham, is er een andere Graham die TE speelt?
Tis ook mijn back up, Crumpler is starter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde het even zeker wetenIk weet overigens niet of het een goede keuze is, aangezien Ben Watson een aantal erg mooie dingen heeft laten zien in training camp. Echt een paar ongelooflijke catches en instinctief ook sterk. Ik vraag me dus af hoeveel Graham zal spelen. Hij zal waarschijnlijk het seizoen starten... maar niets is zeker...
Watson is een uberatletische TE. Echt een pass receiver. Zijn blocking skills moet hij nog aan werken (Graham is wel een goed blocker en een gemiddelde reveiving TE). Het blijft overigens even wachten hoe Watson op het NFL geweld gaat reageren, omdat hij vorig jaar (zijn rookie year) slechts 1 wedstrijd speelde en de rest van het seizoen geblesseerd was. Maar ik verwacht veel big plays van hem dit seizoen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis ook mijn back up, Crumpler is starter.
Was ook meer een keuze op stats van afgelopen jaar dat ik Graham koos.
Is er verschil tussen Watson en Graham qua speelstijl? Ik bedoel is Watson een pass receiver of een blocker?
quote:Fifth in a series of position-by-position looks at the Patriots heading into training camp.
The play didn't count, coming during a simple seven-on-seven drill performed in shorts and helmets at a minicamp in June, but it still said it all.
On the snap of the ball, tight end Ben Watson burst off the line, running past the linebackers in coverage in a matter of seconds. A moment later, Watson turned back to find a laser from Tom Brady headed for his thighs. Not breaking stride, Watson grabbed the ball, split the safeties and sprinted into the end zone.
If the ``Cover-2'' (aka ``Tampa-2'') is the most common coverage scheme in the NFL, and if the best way to defeat that deep-safety alignment is by throwing deep down the middle, then the Pats just may have a system-breaker in Watson.
Like any player possessing the size of a tight end and the speed of a receiver (Tony Gonzalez, Jeremy Shockey), Watson has the physical tools to present huge matchup problems for defenses. Linebackers and safeties aren't athletic enough to stay in stride. Corners are often too small. On paper, it's the perfect scenario.
Unfortunately, Watson has yet to be anything more than a paper threat. A two-week training camp holdout as a rookie last summer put him behind the pack, and a knee injury suffered late in camp led to him being placed on injured reserve after Week 1 of the season.
Now Watson has a chance to live up to the promise. It's no exaggeration to say that he'll be the most-watched player in camp.
If Watson delivers, then the Pats should have a devastating one-two punch at tight end between him and Dan Graham, who one NFL scout calls ``the best blocking tight end in the league.'' Graham can also run and catch, although his penchant for dropping the easy balls has prevented him from reaching the next level.
klinkt goed, daar kunnen ze nog wel plezier aan beleven in NE...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Over Watson, van www.bostonherald.com:
[..]
Ik zat te denken om ELI Manning te proberen als FA die tegen die tijd al een beetje goed bezig is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef Guard het volgende:
zo dat ging snel die draft, heb wel verkeerde keuzes gemaakt, qb's die bye in dezelfde week hebben (en ik wist dat ik hier op moest letten)![]()
Dat wordt dus voor week 8 kicker traden en voor week 10 een QB lozen (free agents zijn oa Harrington, Garcia en dat met zeer goeie receivers in Detroit).
Woah 3 voor de Bills? Was vast een uber homer fan? Of was het een no-show?quote:Vreemde picks in de draft, nummer 3 overall Bills DST![]()
Collins nummer 8 overall beetje vroeg als je het mij vraagt, zal wel de "Moss Factor" zijn
Plummer als nummer 22 overall verbaasde toch ook wel.
Geen Mushin die tot de 11de round viel? ghe ghequote:Possible steals:
weinig, wellicht dat mijn gok om Troy Williamson als #153 te picken een steal kan worden, of Housmanzadeh als # 151, of Warner als #167.
De Vikings-coaches zeggen dat ze Williamson geleidelijk gaan brengen, dus heel veel punten gaat hij waarschijnlijk niet voor je binnenhalen, zeker niet de eerste paar weken. Burleson gaat naar het zich laat aanzien de primary receiver worden (maar die was vast al wat eerder wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef Guard het volgende:
Possible steals:
weinig, wellicht dat mijn gok om Troy Williamson als #153 te picken een steal kan worden
Williamson was mijn 13e (en dus een na laatste) pick. Long shot dus, maar als hij gebruikt gaat worden (je weet nooit, het blijft football) en hij gaat presteren dan heb ik hem alvastquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:49 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
De Vikings-coaches zeggen dat ze Williamson geleidelijk gaan brengen, dus heel veel punten gaat hij waarschijnlijk niet voor je binnenhalen, zeker niet de eerste paar weken. Burleson gaat naar het zich laat aanzien de primary receiver worden (maar die was vast al wat eerder weg).
Williamson is voorlopig vijfde WR op de depth chart, maar de verwachting is dat hij aan het eind van pre season al op 3 staat en dus wel wat actie kan zien als slot receiverquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:49 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
De Vikings-coaches zeggen dat ze Williamson geleidelijk gaan brengen, dus heel veel punten gaat hij waarschijnlijk niet voor je binnenhalen, zeker niet de eerste paar weken. Burleson gaat naar het zich laat aanzien de primary receiver worden (maar die was vast al wat eerder weg).
Officiële pagina's neem ik eigenlijk automatisch aan dat mensen daar kijken. Er staan vaak leuke interviews op, recaps van de laatste wedstrijden etc. En natuurlijk de shopquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef Guard het volgende:
Voornamelijk si.com en espn.com, en redelijk vaak de officiele teamsites, daar kun je soms ook wat info vandaan halen (zo las ik op panthers.com dat Weinke voorlopig de backup qb is, en dat zie je niet op nfl.com oid).
Verder ook in deze tijd zo vlak voor het begin van het seizoen veel ESPN kijken (leve streamtv)
Dequote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:18 schreef DaMayan het volgende:
Zou een leuke wedstrijd zijn Falcons vs Colts, ware het niet dat het pre-season is... en zeker zo ver weg wordt het vast niet meer dan 1 qtr Vick of Manning.
Hmm de volgende dag zou wel heel erg snel zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:15 schreef DaMayan het volgende:
Dan ga ik waarschijnlijk net richting Dancevalley. Dus dat wordt een torrentje pakken erna, wel relax om die de volgende dag met een brak hoofd te kijken.![]()
We shall see. ben wel benieuwd hoe snel de huidige comminuty zoiets online heeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:35 schreef Guard het volgende:
Hmm de volgende dag zou wel heel erg snel zijn.
Mijn post waarschijnlijk niet goed doorgelezen, daar staan de Steelers toch echt bij...quote:Het valt me op dat ik de naam Pittsburg Steelers nog helemaal nergens ben tegengekomen in jullie voorspellingen....??
Kans is natuurlijk aanwezig dat je LT kan krijgen met een 3e pick, of anders Alexander, Holmes of Manningquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef jde_kok het volgende:
Guard, ik heb zondag mijn 1e fantasy draft. Ben benieuwd. Ga toch proberen om Tomlinson te pakken, heb als 3e de pick.
Smack talkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:15 schreef jde_kok het volgende:
Lijkt me heel verstandig Delmar. Haha Kokkies Buccaneers kicks ass!
Wahaha dat ziet er echt heel stom uit ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:35 schreef Delmar78 het volgende:
Als jullie even op ESPN.com kijken vandaag, dan kunnen jullie in de ESPN motion player een grappig filmpje zien. Niet zozeer waar het over gaat (Troy Aikman praat over Brett Favre, McNabb en de huidige NFL-situatie), maar vooral over de situatie: je ziet Aikman namelijk ergens in een McDonald's restaurant met een poloshirt van Mastercard aan.![]()
Het lijkt net alsof Aikman na zo'n glorieuze NFL-carriere zijn centjes moet verdienen bij de Mac.![]()
Als ik jullie inspanningen met fantasy lees, merk ik dat ik me toch nog maar eens wat moet gaan inlezen...
Hi, my name is Troy Aikman, Hall of Fame QB and assistant general manager McDonald's restaurant Irving, Texas...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:09 schreef DaMayan het volgende:
Wahaha dat ziet er echt heel stom uit ja.
Vind je niet dat Billick hier sprekend lijkt op Bill Murray?quote:En dan die andere Brian Billick met een TE grijze baard. (terwijl zn haar nog "bruin" is zeg maar).
Voornamelijk meer ballen naar TE Clark, Stokley zal hogstwaarschijnlijk de opener missen tegen de Ravens, maar hij heeft nu natuurlijk nog wijf weken om te hersttellen van zijn blessure.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:22 schreef Delmar78 het volgende:
Brandon Stokley heeft zich geblesseerd en is een aantal weken eruit. Dat zou meer ballen naar de andere receivers kunnen betekenen...
Oh ja: voor de echte kenners is er ook fantasy college football! Dat lijkt me pas echt vreselijk moeilijk!
Ik ben dat geheel met je eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef jde_kok het volgende:
Gruwelijk om te zien dat de kwaliteit van de kennis van de posters hier zo hoog is. Kan hier serieus van genieten dat hier tenminste op niveau over AF wordt gepraat en niet door allerlei newbies zeg maar.
Hmmm... Pinkston dus out... FredEx weg... en TO met z'n "groin injury"...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:36 schreef Guard het volgende:
Pinkston is out for the year (achilles).
Marino heeft ook een maatje genaamd John Elway. Volgens de kenners was Elway ook een super QB. Hij heeft 2 titels gewonnen in zijn laatste 2 jaren, maar statistisch gezien was hij een erg middelmatige QB. Hij heeft 300 TD's gegooid, maar ook 226 INT! Da's dus een TD/INT rate van 1,32... Bovendien heeft hij een career completion % van slechts 56%. Zijn eerste 3 superbowls waren ook niet om naar huis te schrijven.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:59 schreef Guard het volgende:
Marino is in de HoF gekomen door zijn records, das duidelijk.
Hopelijk horen we na dit weekend wat minder van Dan, want ik ben van mening dat er betere QB's zijn die veel minder aandacht krijgen.
Die 6 TD's zijn inderdaad bijna belachelijkquote:Young's trip to Canton is wel heel erg terecht natuurlijk. Een complete quarterback, met een goede pass in zijn armen, en ook nog eens een rushing threat. Superbowl zelf een keer gewonnen (6 (!) touchdown passes) en tweemaal als back up van Montana.
Mag hij nu 2 keer per jaar tegen de Patriots spelen... Het is Lawyer Milloy (Van de Pats naar de Bills in 2003) nog nooit echt bevallen, op die eerste wedstrijd in 2003 - toen het 31-0 voor de Bills werd- na danquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:56 schreef Guard het volgende:
Law naar de Jets, wat te verwachten viel na het vertrek van Abraham uit New York.
Shaun Alexander is gewoon top.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef jde_kok het volgende:
Wat denken jullie van mijn team dat ik heb gedraft?
Ik denk dat je er niet goed aan hebt gedaan om in de eerste twee rondes een RB te kiezen, dat zie je aan je WR en QB bezetting. Hier mis je "bewezen" receiver (al hebben Coles en Randle El natuurlijk wel potentieel).quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef jde_kok het volgende:
Wat denken jullie van mijn team dat ik heb gedraft?
Natuurlijk komt het hier uit, NCAA komt niet op de Nederlandse (cq Europese) markt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:11 schreef DaMayan het volgende:
August 9: Madden 06 komt vandaag uit!
Alleen het zal meer dan waarschijnlijk niet in Nederland te koop zijn, aangezien ze geen Nederlandse vertaling gaan maken. Je zal het dus overseas moeten bestellen en shippen.
Die link doet het hier niet (meer). Ik zie alleen de mobile versie van 06 staan en nergens de normale 06, alleen de 05... Maargoed wel relax als ie wel hier komt. (het liefst snel..)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef Guard het volgende:
Natuurlijk komt het hier uit, NCAA komt niet op de Nederlandse (cq Europese) markt.
http://www.ea-sports.nl/products.view.asp?id=7006, release date nog niet bekend.
En dan maar wachten tot de versie hier uit komt, voor de PS2 (die is niet omgebouwd bij mij, anders was ik nu al Madden 06 aan het spelen). Maar inderdaad even een "demo" spelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:33 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Die link doet het hier niet (meer). Ik zie alleen de mobile versie van 06 staan en nergens de normale 06, alleen de 05... Maargoed wel relax als ie wel hier komt. (het liefst snel..)
En in de tussentijd wordt het toch eerst wel leechen en even uittesten voordat ik hem bestel... of er moet ook gelijk een demo uitkomen...
ben al heel veel Xbox en ps2 versies tegengekomen maar een pc versie nog niet. Die Xbox en ps2 versie waren trouwens al ruim voor de release date te downloaden....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:09 schreef DaMayan het volgende:
Tja het is altijd moeilijk om te kiezen tussen BAP (best avaliable player) of je target.
Weet je ook gelijk hoe NFL teams zich moeten voelen tijdens een draft... Vooral als er iemand enigzins onverwacht dropt.
ik zie hem trouwens nog nergens, wel al een xbox en een ps2 dvd. wordt dus helaas niet vannacht al uitproberen...
Bron: NFLquote:Owens leaves Eagles camp after spat
NFL.com wire reports
BETHLEHEM, Pa. (Aug. 10, 2005) -- All-Pro wide receiver Terrell Owens left Eagles training camp Aug. 10 after a heated exchange with coach Andy Reid.
Reid asked the injured Owens to leave after their discussion, according to Owens' publicist, Kim Etheredge. She said Owens was asked to return Aug. 17 and had gone to his home in New Jersey.
"T.O. was asked to leave by Andy Reid," Etheredge said. "I don't think that it was heated, it was a difference of opinion. I don't know if there was an argument.
Comcast SportsNet originally reported the disagreement occurred during a team meeting. Owens then got his belongings and cleared out of training camp at Lehigh University.
An Eagles spokesman did not comment on the report. Drew Rosenhaus, Owens' agent, did not immediately return a message left on his cell phone.
Owens has been unhappy for months with his contract, hiring Rosenhaus and threatening to skip camp completely. Instead, Owens reported, then injured his groin Aug 4.
Sorry, filmpje niet gezien, maar ik denk dat het niet gaat goedkomen. Volgens ESPN Motion (geweldige uitvinding!) zijn de teamgenoten van TO hem al beu. En dan moet het seizoen nog beginnen. Ze hebben bovendien bewezen dat ze ook zonder hem kunnen presteren (zie play-offs). Ik denk dat hij dit seizoen nog wel in actie zal komen, maar volgend jaar zal hij moeten gaan uitkijken voor een ander team.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:50 schreef Guard het volgende:
Gaat dat nog ooit goedkomen in Philly?
Als ik zou moeten kiezen tussen TO en M.O.S.S. dan zou ik het wel weten: geef mij maar Randy. Dan maar een mindere receiver (maar nog steeds super), maar wel eentje die nu bij de Raiders zijn mond houdt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:56 schreef Guard het volgende:
The soap continues...
T.O. heeft inmiddels al gezegd dat hij Reid gezegd heeft dat hij "zijn smoel moet houden" (vrije vertaling van: My name is not Reid, it's Owens. I'm not one of his kids, he needs to shut up).
Eagles hebben inmiddels gezegd: "You'll play for us or not at all", oftewel een trade zit er niet in.
Fansign op Eaglescamp: T.O has to G.O.![]()
Of juist niet vreemd... in een dergelijk e omgeving valt Moss niet op om zijn antics en oneliners... Hij ziet nu dat er nog vreemdere mensen zijn dan hijzelf. Misschien is hij nu wel geïntimideerd door de Raidersquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:19 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen TO en M.O.S.S. dan zou ik het wel weten: geef mij maar Randy. Dan maar een mindere receiver (maar nog steeds super), maar wel eentje die nu bij de Raiders zijn mond houdt.
Persoonlijk vind ik die omschakeling van Moss heel erg vreemd. Moss komt bij de Vikings vandaan: een team dat vrij braaf lijkt. Daar trekt hij de hele tijd z'n grote scheur open en zit hij de hele tijd de zeuren.
Nu is hij naar de Raiders gegaan en plotseling hoor je niets meer van hem. En dat terwijl de Raiders niet bekend staan om hun ingetogen houding. Het meest "vocale" team van de NFL zijn toch wel de Raiders met notoire grote bekken als Sapp, Janikowski en -in het verleden- Romanowski. De eigenaar is ook niet bepaald de meest introverte man: Al Davis. Vreemd.
De Bears hebben weer eens geen geluk. Grossman heeft zijn 2 grote blessure en de Bears weer geen consistente passing attack. Enkel weer een running game en goede defense. Helemaal lullig dat het in een pre season game gebeurt, waar starters al zo weinig series spelenquote:ST. LOUIS -- For the second straight season, the Chicago Bears are bracing for a long stretch without quarterback Rex Grossman.
Rex Grossman played only three games last season due to injury.
If this year is anything like the last, the Bears' passing attack will be absolutely lost while he stands on the sidelines.
Grossman, who played only three games last season before being derailed by a ruptured right knee ligament, will be out three to four months after breaking his left ankle early in the second quarter of Friday night's 17-13 preseason loss to the St. Louis Rams
Wat de Eagles betreft (en McNabb) is er natuurlijk wel wat aan de hand qua WR depth... Maar als je dat gaat roepen, versterk je de positie van TO. Wat McNabb zou kunnen doen is de situatie erkennen, maar tegelijkertijd zeggen "that other will step up". Op die manier geef je gelijk je steun en vertrouwen aan de andere teamleden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:40 schreef Guard het volgende:
Goed van McNabb dat ie verder niet foute dingen gaat roepen, maar zijn houding doet me een beetje denken aan het orkest dat aan het spelen is op de Titantic die aan het zinken is; net doen alsof er niets aan de hand is, maar toch verrekte goed weten wat er gaat gebeuren....
Bij Madden 2003 had je nog een view option "madden long", waarbij je wel de CB's zag. In 2005 was dat over. Tevens kun je niet meer ver genoeg uitzoomen. De hele camera options zijn uitgekleed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:44 schreef DaMayan het volgende:
DT ben ik ook vaak, of DE. Lekker passrushen. De cpu doet dat toch stukken minder als je ze niet helpt. Safety's en LB ben ik ook nog wel. Alleen CBs bijna niet, die zijn te vaak buiten je scherm om echt te kunnen spelen. Alleen als de bal lang in de lucht en je switched word ik wel eens een CB.
Misschien dat ik hem wel even voor de pc download koopquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:46 schreef rblommers het volgende:
je kunt nu naar het schijnt met een custom camera view spelen, dus precies zoals je het zelf prettig vind. Als het goed is...
ook lijkt het er op dat de pc versie morgen eindelijk gaat verschijnen. Ik ben door mijn leuke spelletjes heen dus het wordt hoog tijd dat hij verschijnt.
Zekerz zo kan je geen Hit stick doen of blitz controls en in 06 lijkt het mij bijna verplicht als je met die cones moet werken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:06 schreef rblommers het volgende:
Ik denk opzich trouwens dat die qb vision cones wel bijdragen aan het realisme. Een echte qb moet immers ook eerst kijken voor hij een goede pass af kan leverenIk ben alleen nog steeds op zoek naar een goede gamepad voor madden op de pc, want toetsenbord is leuk maar je mist er een hoop features mee
Heb het zelf nu wel even gespeeld en het is wel heel vaag. Die vision gedoe kost je eigenlijk gewoon teveel tijd om te doen wat je normaal doet, zal wel na een tijdje beter gaan. Maar wat nog erger is dat de "2" en "3" knop op de gamepad is omgewisseld bij de defense, dus 2 was in 05 "switch to nearest player" and 3 was "sprint/shove", nu is dat precies andersom. Supervaag. En toen ik het omwisselde in settings veranderde ie gelijk ook de offense met dezelfde knoppen... Wierd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:00 schreef DaMayan het volgende:
Uche uche.. de demo is uit...
zelf nog geen tijd gevonden om hem te spelen maar hoor graag wat jullie ervan vinden!
Ben Roethlisberger finished 6-for-15 for 57 yards and a desperation heave interception on the last play of the half. His rating was 23.5, worse even than the 36.5 from his first two games.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:32 schreef Guard het volgende:
Big Ben ziet er nog niet echt fantastisch uit, en Bettis eruit met een kuitblessure, jammer
Portis was indrukwekkend in de plays die hij meemaakte.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Patriots tegen de packers was blijkbaar een rout. De Patriots speelden goed (Brady 12 op 21, 5 scoring drives en Dillon 2 TDs) en de Packers echt bagger. Favre 2 INT's en Ahman Green alweer zijn 3e fumble van de pre-season. Green had in het verleden ook al last van fumbles... kijken of dat zich weer gaat herhalen. In 2003 was hij een van de beste running backs, maar vorig jaar alweer een stuk minder.
Ik verwacht dit jaar weinig van de Packers.
Ik vraag me af wat Oakland gaat doen eigenlijk. Moss is een goede aankoop geweest. Maar als je kijkt naar de carriere van Moss, dan zie je enkele prachtige highlight catches, maar tegelijkertijd komen de meeste highlights en TD's tegen so-so teams en niet tegen defense-minded teams. Vorig jaar hetzelfde verhaal met Moss.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:03 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Favre doet er weinig goed aan om dit seizoen nog door te spelen eigenlijk. Ze hadden beter nu al in rebuilding mode kunnen gaan. Tis niet dat ze nog een echte kans hebben op een SB.
Ook geloof ik nog niet in de zogenaamde verbeterede defense van Minnesota dus als je dan in hun division zit zoals de Detroit Lions, die vol met jonge opper talenten zit, dan is al die gehype erom misschien nog wel terecht. Onwijs mooi stadion trouwens vind ik ook die Ford Field van Detroit.
Ik verwacht ook dat de Chargers gaan teleurstellen, vooral ook omdat hun division rivals KC en Oakland allebei goed hebben ingekocht. KC gaat voor hun laatste kans eigenlijk met al die oude toppers. Halen vast wel de playoffs maar als die tegen een defensive team moeten zijn ze weer weg net als Indy is al bewezen dat een top defense beats a great offense...
quote:Maurice Clarett's gamble for the big dollars in the NFL failed for a second time. The Denver Broncos informed Clarett on Sunday that he is being released.
Mike Shanahan surprised the league by using a third-round draft choice on the former Ohio State running back in the final selection of the round. The Broncos coach thought he had the cutback style of running that fit in one of the league's best running systems.
As it turned out, Shanahan made a mistake and didn't want to waste time admitting it. With Tuesday's deadline for cutting the roster to 65 looming, Clarett, who never made the field in three preseason games, was let go.
Clarett first gambled that he could beat the NFL in court after applying despite not being three years out of high school. The case failed and Clarett had to sit out and wait until the 2005 season to get his chance to turn pro.
Clarett's second gamble was on his contract. He felt he was a first-round choice and wanted a contract similar to what a first-rounder would receive. To accomplish that, he tried to do get that contract with incentives. The four-year deal he pushed for included no signing bonus.
The Broncos were willing to give him a $410,000 signing bonus, but Clarett opted to push that money into workout bonuses in 2006 through 2008. Clarett agreed to only a $230,000 base salary in 2005. If he put up good numbers, Clarett had the opportunity to make $7 million over the four years of his contract.
"I'd love to see someone pick up the contract," Clarett's agent, Steven Feldman, told The Associated Press. "The way the incentives in the contract are, he won't get them with another team."
By releasing him, the Broncos won't take any cap hit. It also appears unlikely that they would sign him to their practice squad, although that remains an option if Shanahan is interested.
For the moment, the Broncos are three deep in halfbacks. Mike Anderson is expected to be the opening day starter. Tatum Bell should be the backup, and Shanahan likes what he sees from former Giants No. 1 pick Ron Dayne.
Despite his failure in Denver, Clarett should receive some interest from other teams although it is likely teams may not want to claim his four-year contract. There is a 24-hour waiver claim period that begins Monday when he goes on the league waiver wire. If he is cleared by Tuesday at 4 p.m., Clarett is eligible to sign with any team in the league.
"I'm not real confident of anything at this point," Feldman told the AP. "We'll see what happens now."
Running back Cedric Benson ended his 36-day holdout Sunday night, agreeing to a five-year contract with the Chicago Bears.quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:54 schreef Guard het volgende:
En als Benson dan ook nog eens keer tekent, laat je je team dragen door twee rookies![]()
(als Benson nog wel een kans maakt op de een startersplaats na zo'n lange holdout)
En zowaar Kittner ook een plekkie omhoog in de depthchart, lijkt erop dat hij als 3e QB het roster gaat halen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit....quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
The announcement of Benson's agreeing to terms came on the same day the Bears promoted another rookie, fourth-round pick Kyle Orton, to be the starting quarterback.
Mijn NFL fantasy draft duurde minder dan een uur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:38 schreef rblommers het volgende:
een live draft bij Yahoo duurt (afhankelijk van wie er allemaal zijn en hoe lang ze nadenken natuurlijk) ongeveer een uur, hooguit anderhalf geloof ik.
Jersey moet je zelf inlijsten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:04 schreef truSteh het volgende:
Jeuj 2de
Iemand enig idee waar je van die ingelijste jerseys kan kopen? Ik heb dat in die show op MTV gezien, Room Raiders, hadden aardig wat van die gozers dat. Of moet ik gewoon jerseys kopen en het zelf in zo'n frame doen
shite, ik heb hier nooit meer naar gekeken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:14 schreef Guard het volgende:
Current Draft Order :
Sedentary Dutchmen
truStopia Ballers
admirals chargers
Scumbag Trashers
Delmar's Desperates
U town thugz
DaMayan's Essential Selection
Guardians
JJ Eagles
Kokkies Buccaneers
popo's men behaving badly
SF Unnecessary Ruffness
Hoe verloopt de tweede ronde eigenlijk, krijgt dan de nummer 12 van de eerste ronde de eerste pick?
Voor trainingscamp wellicht nog een "long shot in the late rounds" nu een no-no in de draft.quote:FLOWERY BRANCH, Ga. (Aug. 30, 2005) -- The Atlanta Falcons cut Peerless Price, giving up on their former top receiver after two disappointing seasons.
Price signed a $37 million contract, including a $10 million bonus, with the Falcons, who acquired him from the Buffalo Bills in a March 2003 trade that cost Atlanta a first-round draft pick.
Price was coming off a career season with the Bills, catching 94 passes for 1,252 passes and nine touchdowns in 2002, and was expected to give Michael Vick a go-to receiver.
But the move never worked out. Price had only 45 catches and three touchdowns last season, and he was demoted to second team behind Michael Jenkins coming into training camp.
When Price suffered a concussion in a preseason game, his fate was sealed.
"It's just not a good fit here," coach Jim Mora said. "That's the bottom line. It's my hope that he'll go on and be productive with another team."
Wat zal die zich klote voelen zegquote:Bears cut former starting QB Hutchinson
LAKE FOREST, Ill. (Aug. 30, 2005) -- In a span of five days, Chad Hutchinson went from starting quarterback to out of a job.
Hutchinson, demoted on Aug. 28 to fourth string after two shaky outings as the Chicago Bears' starter, was cut Aug. 30, two days before the final preseason game.
Hutchinson had moved into the starter's role when Rex Grossman broke his ankle Aug. 12, but he didn't produce much in two starts.
He was 5 for 8 for 40 yards with two interceptions and three sacks against the Colts in his first start. He struggled even more last week against Buffalo, throwing two more interceptions -- one that was returned for a touchdown -- getting sacked three more times and completing just 3 of 14 passes.
On Aug. 28, coach Lovie Smith turned the starter's role over to rookie Kyle Orton and elevated Jeff Blake to backup and Kurt Kittner became the third quarterback.
Hutchinson practiced with the team Aug. 30. He was not available for comment. The announcement he was cut came 2½ hours after the Bears had ended their practice.
He was 20 of 42 for 211 yards with four interceptions and no TD passes and a quarterback rating of 23.1 in the preseason.
Hutchinson, who pitched briefly in the major leagues with the St. Louis Cardinals and is the brother-in-law of Chicago Cubs second baseman Todd Walker, was signed last season after Grossman tore a knee ligament in the third week of the season.
After Jonathan Quinn and Craig Krenzel had their chances as starters, Hutchinson got his and posted a 1-4 record in the final five games. He also started nine games as a rookie for the Cowboys in 2002, going 2-7. He was waived by the Cowboys in 2004.
Grossman, hobbling off the practice field on crutches, told reporters he hoped to back somewhere around Thanksgiving.
Had zijn jaar moeten worden... Nu wordt het zowieso weer een hoge draft pickquote:Grossman, hobbling off the practice field on crutches, told reporters he hoped to back somewhere around Thanksgiving.
Die cases zijn echt asociaal duur op sommige sites, van $160 tot ruim in de $200 dollar, zelfs die dingen om alleen een jersey in om te vouwen. Ik kijk wel of ik gewoon bij de Ikea of iets dergelijks lege dingen kan vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Jersey moet je zelf inlijsten.
Tip: google eens op "jersey (display) case", wellicht dat je dan wat ideetjes opdoet...
Dan voelt hij zich dus net zo als-ie speelt... Wat een bagger die vent. Bij de Cowboys was hij ook al kut. Ik snap soms niet dat sommige QB's bij andere teams weer op de depth chart komen te staan. Er zal wel geen team meer zijn die Hutchinson nu nog wil hebben...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:55 schreef Guard het volgende:
En dit is helemaal hilarisch
[..]
Wat zal die zich klote voelen zeg
Tja je kunt toch vrij lang blijven hangen in de NFL, kijk maar naar Kittner, waarvan we dachten dat ie na zijn vreselijk slechte optreden bij de Falcons (2003) wel klaar zou zijn. En nu staat ie weer op een roster met een MVP Championship optreden op zijn CV. (alhoewel dat mvp een beetje misleidend is, in de AF wereld is de qb van het winnende team al snel MVP, als er niemand anders uitzonderlijk goed is).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan voelt hij zich dus net zo als-ie speelt... Wat een bagger die vent. Bij de Cowboys was hij ook al kut. Ik snap soms niet dat sommige QB's bij andere teams weer op de depth chart komen te staan. Er zal wel geen team meer zijn die Hutchinson nu nog wil hebben...
quote:NFL Mulls Options for Saints, Superdome
By Mark Maske
Washington Post Staff Writer
Wednesday, August 31, 2005; 1:30 PM
The New Orleans Saints and NFL suddenly are facing the possibility that the team might not be able to use its home field at the Superdome, which was damaged by Hurricane Katrina, for much or all of the season.
A source familiar with the deliberations said today it's possible that the Superdome will not be available for a considerable amount of time. No one involved in the discussions knows yet how long it will take for repairs to be made to the building, the source said, but the Saints and the league have begun to study scenarios in which the club would play elsewhere for a considerable portion of the season, or even all of it. The source spoke on the condition of anonymity because talks still are at an early stage.
Possible alternative sites for Saints' home games if the Superdome can't be used include San Antonio, Houston, Jackson, Miss., and Baton Rouge, La. The league would like the Saints to play games as close as possible to New Orleans if the Superdome is deemed unfit for use.
Two sections of the building's roof covering were blown off by Katrina, and conditions worsened Tuesday as New Orleans was flooded.
The Saints have made tentative plans to base their operations in San Antonio after their preseason finale Thursday at Oakland, team spokesman Greg Bensel said Tuesday.
Saints owner Tom Benson reportedly has two homes and several car dealerships in San Antonio, and that city has been mentioned as a possible home for the franchise if it were to relocate. Benson said during the offseason that he would make a decision about the franchise's future in New Orleans after the 2005 season.
The team is practicing this week in San Jose, Calif.
Bensel said Tuesday that damage assessments of the Superdome had not been completed. The league and the Saints already had begun discussions at that point about contingency plans in case the Superdome is not ready for use by the club's Sept. 18 home opener against the New York Giants, but Bensel and NFL spokesman Greg Aiello said Tuesday that no decisions had been made.
The Saints open the regular season on the road, at Carolina on Sept. 11.
veel sacks weliswaar maar nogal veel yards tegen, wat weer punten kost en natuurlijk wat veel scores tegen, maar nog altijd beter dan de Raiders of zoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef rblommers het volgende:
zo erg is de defense van de Colts toch niet?
De defense van de Colts is nog steeds niet erg goed nee. Ze hebben veel speedsters, klein van stuk en niet erg physical. Run defense is slecht. Sacks zijn wel goed (Dwight Freeny is erg goed), en als geheel zijn ze goed in de takeaway department. De secondary is echter niet goed, en de run defense is echt beroerd op belangrijke momenten. (We hebben het natuurlijk nog over stats van vorig jaar).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef Guard het volgende:
[..]
veel sacks weliswaar maar nogal veel yards tegen, wat weer punten kost en natuurlijk wat veel scores tegen, maar nog altijd beter dan de Raiders of zo
Niemand? Ik snap het echt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:50 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik ben nu even naar de cheat sheets op Foxsports.com aan het kijken en vreemd genoeg betekent een hogere projected points niet noodzakelijk een hogere ranking. Mis ik hier iets of is dit gewoon onlogisch?
Zie b.v.:
http://msn.foxsports.com/fantasy/nflDraftRankings?posCode=RB&statType=projected&dir=desc&sortKey=FP05
Dit zou best wel eens het moment kunnen zijn dat LA naar de Saints als hun nieuwe NFL team gaat hengelen. De Saints waren al een tijdje ontevreden over de Superdome. De staat Louisiana had niet zo heel veel geld beschikbaar om de Superdome te renoveren en om de Saints in New Orleans te houden. Heel sneu voor de mensen in de regio die NFL willen zien, maar ik denk dat de Saints nu een makkelijke weg naar een betere stad hebben gevonden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef Pistol_Pete het volgende:
In de nasleep van Katrina:
New Orleans Saints komend seizoen de San Antonio Saints?
bron: Washington Post
[..]
Het stadion van de Tigers is ook nog niet klaar, maar zou binnen twee weken wel af moeten zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:18 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Dit zou best wel eens het moment kunnen zijn dat LA naar de Saints als hun nieuwe NFL team gaat hengelen. De Saints waren al een tijdje ontevreden over de Superdome. De staat Louisiana had niet zo heel veel geld beschikbaar om de Superdome te renoveren en om de Saints in New Orleans te houden. Heel sneu voor de mensen in de regio die NFL willen zien, maar ik denk dat de Saints nu een makkelijke weg naar een betere stad hebben gevonden.
Spelen in de buurt (in San Antonio of op het veld van LSU) is misschien wel een tactiek om niet meteen de indruk te wekken dat ze de benen willen nemen.
beetje vreemd om die beelden uit New Orleans te zien. zie je een ondergelopen Canal street (what's in a name?) en dan denk ik toch: daar heb ik ook gelopen.quote:offtopic:
Katrina gooit ook nogal wat roet in het eten voor onze vakantie. Ik had drie nachten in New Orleans geboekt midden oktober. Dat gaat dus niet door. Helaas is er niemand in de stad om onze boeking te annuleren. Ik heb al een aanbetaling gedaan. Benieuwd wanneer ik die terug ga krijgen...
Wehehe ik ben er ook een vergeten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:32 schreef Guard het volgende:
helemaal een draft vergeten, was afgelopen maandag.
Maar de autopick heeft zijn werk prima gedaan:
QB's McNabb & Ramsey
WR's: Ward, Coles, Evans, Houshmanzadeh en McCareins
RB'S: Alexander, Jackson en Benson
TE's: Shockey en Kleinsasser
Kikcers: Akers en Hanson
D/ST: Colts
Helemaal niet slecht voor een "vergeten" draft:
RB's![]()
WR's: Coles, Ward kan heel goed gaan uitpakken
QB: McNabb is prima, Ramsey is natuurlijk drie keer niets, eens kijken of er wat te traden valt...
TE: Shockey, hmm is die al 100%?
Kickers: Akers is een vrij nauwkeurig, dus das ook prima
Defense:![]()
Niet slecht i.d.d.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:52 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Wehehe ik ben er ook een vergeten.![]()
Maar die ging ook belachelijk goed eigenlijk:
QB: Vick, Harrington
WR: Tory Holt, Andre Johnson, Deion Branch, Greg Lewis (FA)
RB: Jamal Lewis, Edge James, Travis Henry, Micheal Bennet.
TE: Heap en Wiggins
K: Nate Keading (san diego)
DST: Buccaneers
Deion Branch... Ik weet niet of je daar veel aan hebt. Hij is niet echt een #1 receiver, omdat de Patriots geen #1 receivers hebben (of #2 of #3). Vorig jaar zat Branch statistisch gezien achter Givens en Patten.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:52 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Wehehe ik ben er ook een vergeten.![]()
Maar die ging ook belachelijk goed eigenlijk:
QB: Vick, Harrington
WR: Tory Holt, Andre Johnson, Deion Branch, Greg Lewis (FA)
RB: Jamal Lewis, Edge James, Travis Henry, Micheal Bennet.
TE: Heap en Wiggins
K: Nate Keading (san diego)
DST: Buccaneers
Flexplex in de starting line up maakt onze draft bijzonder interessant. Meerdere strategien mogelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:58 schreef jde_kok het volgende:
Zondag dan eindelijk de belangrijkste draft. En weer heb ik een late pick, het zit me ook niet mee dit jaar. Kijken wat we ervan bakken zondag. Ik ben benieuwd. Even de draft order gaan opstellen. In mijn 1e league gingen de WR er snel uit, bij de andere de RB's. Wordt dus gokken...
9 uur 's avonds NL tijd als ik het goed heb. Er staat een terugtellende klok op onze fantasy league homepage.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:39 schreef truSteh het volgende:
Hoe laat gaan we zondag draften, 's avonds hoop ikMe pa heeft namelijk kaartjes voor wk honkbal gekocht voor 1 uur 's middags
Lekkere situatie voor de Lions dus... Met Garcia hadden ze nog een goede optie naast Harrington. Nu zullen ze dus ergens een QB vandaan moeten plukken... (tip: géén Chad Hutchinson, lol)quote:ORCHARD PARK, N.Y. -- Lions backup quarterback Jeff Garcia will miss at least six weeks after breaking his left leg in Detroit's 21-7 preseason victory against Buffalo on Friday.
Coach Steve Mariucci said X-rays revealed Garcia broke his fibula, but he also fears the player might have severely hurt his ankle. Mariucci said the team will know more after Garcia has further tests Saturday. He added that the tests will determine whether the Lions need to consider signing another veteran backup behind starter Joey Harrington.
Without Garcia, Detroit has two untested quarterbacks, rookie fifth-round pick Dan Orlovsky and rookie undrafted free agent Todd Mortensen.
College season is alweer begonnen, vandaag (vannacht eigenlijk) al een mooie pot: Irish tegen de (25) Pitt Panthers (verder dit weekend ook (9) Miami @ (14) Florida state, door sommigen getipt als een preview voor de ACC Ch'ship game).quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:50 schreef ScienceFriction het volgende:
Nog een paar nachtjes slapen en dan begint het NFL seizoen weer!!!!!!!!!!!!!!!
Holy shit... dat zijn Madden stats... 32 carries!quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:07 schreef Guard het volgende:
RB Micha Andrews is zo'n beetje in zijn eentje de aanval: 32 carries 254 yards, en dat terwijl hij de backup is voor Chris Barclay....
Hoe heb je ervoor gezorgd dat je starting QB werd, heb je dat zelf in de dept chart aangepast?quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Holy shit... dat zijn Madden stats... 32 carries!
Over Madden gesproken, ik heb Madden06 toch maar even op mn pc gezet en ben maar begonnen met superstar mode.
Ik ben gedraft door de Ravens in de 3e ronde en daarna meteen doorgeschoven als starting QB. Hier en daar wat training sessions gedaan en m'n eerste twee wedstrijden gespeeld in het reguliere seizoen.
Jason Phoenix:
Na 2 wedstrijden:
- 17 TD's
- 0 INT
- 973 yards
- 79% completion percentage
![]()
Ik snap alleen niet hoe ik mijn pre-snap play kan zien (controls zijn nog vrij irritant in vergelijking met de console). Ik kan wel de hot routes veranderen of een audible doen, maar de de on-screen routes zelf kan ik niet zien.
En om een of andere reden kan de verdediger die ik bestuur wel een diving tackle uitvoeren, maar niet in de lucht springen voor een swatted pass of INT...
Ik snap het ook niet helemaal waarom ik starting QB werd. Het heeft voor een gedeelte te maken met mijn parents dna denk ik (mijn vader was een outstanding back up QB en mijn moeder heeft een hoge intelligentie). Ik heb eerst een aantal trainingen overgeslagen en had al een mailtje gekregen van Terrel Davis dat ik de starting QB was... Mijn stats waren overall net iets beter dan die van Kyle Boller. Ik ga ervan uit dat ik daarom de starting QB werd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe heb je ervoor gezorgd dat je starting QB werd, heb je dat zelf in de dept chart aangepast?
Routes ben ik ook nog niet helemaal achter, pre nsap kun je middels "a" of "g" + receiver button je QB vision op een receiver instellen, en soms zie je zijn routes en soms niet
Voor de Jets valt het volgens mij nog wel mee, bij de Giants kun je het idd vergeten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:46 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Jets en Giants wedstrijden zijn bijna onmogelijk om binnen te komen, want alle tickets gaan naar seizoenskaarthouders. Er zijn geen losse kaartjes beschikbaar, behalve als je bereid bent meer dan het dubbele te betalen via een tussenhandelaar.
Een ijshockeywedstrijd van de Rangers bijwonen zal ook moeilijk worden (grote stad, klein stadion), maar bij de NY Islanders (op Long Island), kun je nog wel eens geluk hebben om een kaartje te krijgen.
[..]
Meestal kun je voor preseason wedstrijden nog wel kaartjes krijgen, alhoewel deze wedstrijd misschien wel wat populairder is. Kaartjes zijn meestal te krijgen via ticketmaster.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |