Marino heeft ook een maatje genaamd John Elway. Volgens de kenners was Elway ook een super QB. Hij heeft 2 titels gewonnen in zijn laatste 2 jaren, maar statistisch gezien was hij een erg middelmatige QB. Hij heeft 300 TD's gegooid, maar ook 226 INT! Da's dus een TD/INT rate van 1,32... Bovendien heeft hij een career completion % van slechts 56%. Zijn eerste 3 superbowls waren ook niet om naar huis te schrijven.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:59 schreef Guard het volgende:
Marino is in de HoF gekomen door zijn records, das duidelijk.
Hopelijk horen we na dit weekend wat minder van Dan, want ik ben van mening dat er betere QB's zijn die veel minder aandacht krijgen.
Die 6 TD's zijn inderdaad bijna belachelijkquote:Young's trip to Canton is wel heel erg terecht natuurlijk. Een complete quarterback, met een goede pass in zijn armen, en ook nog eens een rushing threat. Superbowl zelf een keer gewonnen (6 (!) touchdown passes) en tweemaal als back up van Montana.
Mag hij nu 2 keer per jaar tegen de Patriots spelen... Het is Lawyer Milloy (Van de Pats naar de Bills in 2003) nog nooit echt bevallen, op die eerste wedstrijd in 2003 - toen het 31-0 voor de Bills werd- na danquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:56 schreef Guard het volgende:
Law naar de Jets, wat te verwachten viel na het vertrek van Abraham uit New York.
Shaun Alexander is gewoon top.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef jde_kok het volgende:
Wat denken jullie van mijn team dat ik heb gedraft?
Ik denk dat je er niet goed aan hebt gedaan om in de eerste twee rondes een RB te kiezen, dat zie je aan je WR en QB bezetting. Hier mis je "bewezen" receiver (al hebben Coles en Randle El natuurlijk wel potentieel).quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef jde_kok het volgende:
Wat denken jullie van mijn team dat ik heb gedraft?
Natuurlijk komt het hier uit, NCAA komt niet op de Nederlandse (cq Europese) markt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:11 schreef DaMayan het volgende:
August 9: Madden 06 komt vandaag uit!
Alleen het zal meer dan waarschijnlijk niet in Nederland te koop zijn, aangezien ze geen Nederlandse vertaling gaan maken. Je zal het dus overseas moeten bestellen en shippen.
Die link doet het hier niet (meer). Ik zie alleen de mobile versie van 06 staan en nergens de normale 06, alleen de 05... Maargoed wel relax als ie wel hier komt. (het liefst snel..)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef Guard het volgende:
Natuurlijk komt het hier uit, NCAA komt niet op de Nederlandse (cq Europese) markt.
http://www.ea-sports.nl/products.view.asp?id=7006, release date nog niet bekend.
En dan maar wachten tot de versie hier uit komt, voor de PS2 (die is niet omgebouwd bij mij, anders was ik nu al Madden 06 aan het spelen). Maar inderdaad even een "demo" spelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:33 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Die link doet het hier niet (meer). Ik zie alleen de mobile versie van 06 staan en nergens de normale 06, alleen de 05... Maargoed wel relax als ie wel hier komt. (het liefst snel..)
En in de tussentijd wordt het toch eerst wel leechen en even uittesten voordat ik hem bestel... of er moet ook gelijk een demo uitkomen...
ben al heel veel Xbox en ps2 versies tegengekomen maar een pc versie nog niet. Die Xbox en ps2 versie waren trouwens al ruim voor de release date te downloaden....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:09 schreef DaMayan het volgende:
Tja het is altijd moeilijk om te kiezen tussen BAP (best avaliable player) of je target.
Weet je ook gelijk hoe NFL teams zich moeten voelen tijdens een draft... Vooral als er iemand enigzins onverwacht dropt.
ik zie hem trouwens nog nergens, wel al een xbox en een ps2 dvd. wordt dus helaas niet vannacht al uitproberen...
Bron: NFLquote:Owens leaves Eagles camp after spat
NFL.com wire reports
BETHLEHEM, Pa. (Aug. 10, 2005) -- All-Pro wide receiver Terrell Owens left Eagles training camp Aug. 10 after a heated exchange with coach Andy Reid.
Reid asked the injured Owens to leave after their discussion, according to Owens' publicist, Kim Etheredge. She said Owens was asked to return Aug. 17 and had gone to his home in New Jersey.
"T.O. was asked to leave by Andy Reid," Etheredge said. "I don't think that it was heated, it was a difference of opinion. I don't know if there was an argument.
Comcast SportsNet originally reported the disagreement occurred during a team meeting. Owens then got his belongings and cleared out of training camp at Lehigh University.
An Eagles spokesman did not comment on the report. Drew Rosenhaus, Owens' agent, did not immediately return a message left on his cell phone.
Owens has been unhappy for months with his contract, hiring Rosenhaus and threatening to skip camp completely. Instead, Owens reported, then injured his groin Aug 4.
Sorry, filmpje niet gezien, maar ik denk dat het niet gaat goedkomen. Volgens ESPN Motion (geweldige uitvinding!) zijn de teamgenoten van TO hem al beu. En dan moet het seizoen nog beginnen. Ze hebben bovendien bewezen dat ze ook zonder hem kunnen presteren (zie play-offs). Ik denk dat hij dit seizoen nog wel in actie zal komen, maar volgend jaar zal hij moeten gaan uitkijken voor een ander team.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:50 schreef Guard het volgende:
Gaat dat nog ooit goedkomen in Philly?
Als ik zou moeten kiezen tussen TO en M.O.S.S. dan zou ik het wel weten: geef mij maar Randy. Dan maar een mindere receiver (maar nog steeds super), maar wel eentje die nu bij de Raiders zijn mond houdt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:56 schreef Guard het volgende:
The soap continues...
T.O. heeft inmiddels al gezegd dat hij Reid gezegd heeft dat hij "zijn smoel moet houden" (vrije vertaling van: My name is not Reid, it's Owens. I'm not one of his kids, he needs to shut up).
Eagles hebben inmiddels gezegd: "You'll play for us or not at all", oftewel een trade zit er niet in.
Fansign op Eaglescamp: T.O has to G.O.![]()
Of juist niet vreemd... in een dergelijk e omgeving valt Moss niet op om zijn antics en oneliners... Hij ziet nu dat er nog vreemdere mensen zijn dan hijzelf. Misschien is hij nu wel geïntimideerd door de Raidersquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:19 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen TO en M.O.S.S. dan zou ik het wel weten: geef mij maar Randy. Dan maar een mindere receiver (maar nog steeds super), maar wel eentje die nu bij de Raiders zijn mond houdt.
Persoonlijk vind ik die omschakeling van Moss heel erg vreemd. Moss komt bij de Vikings vandaan: een team dat vrij braaf lijkt. Daar trekt hij de hele tijd z'n grote scheur open en zit hij de hele tijd de zeuren.
Nu is hij naar de Raiders gegaan en plotseling hoor je niets meer van hem. En dat terwijl de Raiders niet bekend staan om hun ingetogen houding. Het meest "vocale" team van de NFL zijn toch wel de Raiders met notoire grote bekken als Sapp, Janikowski en -in het verleden- Romanowski. De eigenaar is ook niet bepaald de meest introverte man: Al Davis. Vreemd.
De Bears hebben weer eens geen geluk. Grossman heeft zijn 2 grote blessure en de Bears weer geen consistente passing attack. Enkel weer een running game en goede defense. Helemaal lullig dat het in een pre season game gebeurt, waar starters al zo weinig series spelenquote:ST. LOUIS -- For the second straight season, the Chicago Bears are bracing for a long stretch without quarterback Rex Grossman.
Rex Grossman played only three games last season due to injury.
If this year is anything like the last, the Bears' passing attack will be absolutely lost while he stands on the sidelines.
Grossman, who played only three games last season before being derailed by a ruptured right knee ligament, will be out three to four months after breaking his left ankle early in the second quarter of Friday night's 17-13 preseason loss to the St. Louis Rams
Wat de Eagles betreft (en McNabb) is er natuurlijk wel wat aan de hand qua WR depth... Maar als je dat gaat roepen, versterk je de positie van TO. Wat McNabb zou kunnen doen is de situatie erkennen, maar tegelijkertijd zeggen "that other will step up". Op die manier geef je gelijk je steun en vertrouwen aan de andere teamleden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:40 schreef Guard het volgende:
Goed van McNabb dat ie verder niet foute dingen gaat roepen, maar zijn houding doet me een beetje denken aan het orkest dat aan het spelen is op de Titantic die aan het zinken is; net doen alsof er niets aan de hand is, maar toch verrekte goed weten wat er gaat gebeuren....
Bij Madden 2003 had je nog een view option "madden long", waarbij je wel de CB's zag. In 2005 was dat over. Tevens kun je niet meer ver genoeg uitzoomen. De hele camera options zijn uitgekleed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:44 schreef DaMayan het volgende:
DT ben ik ook vaak, of DE. Lekker passrushen. De cpu doet dat toch stukken minder als je ze niet helpt. Safety's en LB ben ik ook nog wel. Alleen CBs bijna niet, die zijn te vaak buiten je scherm om echt te kunnen spelen. Alleen als de bal lang in de lucht en je switched word ik wel eens een CB.
Misschien dat ik hem wel even voor de pc download koopquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:46 schreef rblommers het volgende:
je kunt nu naar het schijnt met een custom camera view spelen, dus precies zoals je het zelf prettig vind. Als het goed is...
ook lijkt het er op dat de pc versie morgen eindelijk gaat verschijnen. Ik ben door mijn leuke spelletjes heen dus het wordt hoog tijd dat hij verschijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |