abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:01:46 #151
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29491541
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:59 schreef Guard het volgende:
Marino is in de HoF gekomen door zijn records, das duidelijk.
Hopelijk horen we na dit weekend wat minder van Dan, want ik ben van mening dat er betere QB's zijn die veel minder aandacht krijgen.
Marino heeft ook een maatje genaamd John Elway. Volgens de kenners was Elway ook een super QB. Hij heeft 2 titels gewonnen in zijn laatste 2 jaren, maar statistisch gezien was hij een erg middelmatige QB. Hij heeft 300 TD's gegooid, maar ook 226 INT! Da's dus een TD/INT rate van 1,32... Bovendien heeft hij een career completion % van slechts 56%. Zijn eerste 3 superbowls waren ook niet om naar huis te schrijven.

Elway is overigens wel beter gaan spelen in zijn laatste paar jaren in de league.

De nog oudere QB's kan ik niet goed peilen (Graham, Bradshaq, Unitas), omdat de league eigenlijk anders in elkaar zat, de completion% sowieso al lagher waren etc.
quote:
Young's trip to Canton is wel heel erg terecht natuurlijk. Een complete quarterback, met een goede pass in zijn armen, en ook nog eens een rushing threat. Superbowl zelf een keer gewonnen (6 (!) touchdown passes) en tweemaal als back up van Montana.
Die 6 TD's zijn inderdaad bijna belachelijk Ik heb die wedstrijd nooit gezien, maar het lijkt me wel vermakelijk. En hij was inderdaad een zeer goede rushing QB. Stel je voor dat Vick net zo zou passen als Young deed...
pi_29506963
Law naar de Jets, wat te verwachten viel na het vertrek van Abraham uit New York.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:28:32 #153
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29507678
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 21:56 schreef Guard het volgende:
Law naar de Jets, wat te verwachten viel na het vertrek van Abraham uit New York.
Mag hij nu 2 keer per jaar tegen de Patriots spelen... Het is Lawyer Milloy (Van de Pats naar de Bills in 2003) nog nooit echt bevallen, op die eerste wedstrijd in 2003 - toen het 31-0 voor de Bills werd- na dan

Kijken hoe Law zijn voet het houdt.
pi_29508393
Wat denken jullie van mijn team dat ik heb gedraft?
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:04:50 #155
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29510083
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef jde_kok het volgende:
Shaun Alexander is gewoon top.
Benson en Jackson eigenlijk part-timers, die gaan nog steeds carries delen met TJ en Faulk. Kan riskant zijn.
Verder kan je ook zoeken voor wat upgrades voor je WR positie. In FA, bijvoorbeeld die Greg Lewis die nu opeens op 2 staat in philly door blessure van Pinkston, of gewoon traden voor iemand je cool vind.
TE is buiten Gonzalez en Gates niet echt veel verschil, Witten en Crumpler zullen wel 3/4 zijn.
Vick en Griese allebei injury prone maar kunnen het goed doen vooral tegen zwakkere defenses.
Bucs DST is natuurlijk top en een beetje "homerism" in je team kan geen kwaad.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:00:40 #156
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29511567
Vanavond dus de eerste pre-season game:

Chicago Bears vs. Miami Dolphins.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29513701
Ik kan helaas niet naar de 49rs vs. Raiders want ik ga diezelfde avond naar het vliegveld. Jammer, had het graag een keer willen zien, ook al zie je niet alle topspelers.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 03:05:02 #158
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29514448
Ai da's jammer ja.

Ben ook nog niet geweest maar lijkt me best een gave happening.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 08:55:53 #159
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_29515795
Het eerste wat ik ooit van Marino zag/hoorde, was die beschamende 62-7 (!!!) playoff-nederlaag tegen dat supergoede team van de Jacksonville Jaguars in 1999 (die toen eigenlijk in de Superbowl hadden moeten staan tegen de Rams). Ik heb ooit een terugblik op het laatste seizoen van Marino gelezen en, zoals Amerikanen betaamt, werd deze wedstrijd helemaal onder het tapijt geveegd.
Hier nog een vergelijking van Marino en Young met Montana.

Oh ja: Duce Staley van de Steelers heeft zijn kniekapsel gescheurd: ligt een maand eruit.
En Ricky Williams heeft niet zo heel super gepresteerd voor de Dolphins: 5 carries voor 8 yards (1.6 ypc). Gelukkig is hij nog steeds helemaal zen...
Brian Westbrook heeft zijn hold-out beëindigd.

Bedankt voor de torrent, benieuwd waar ze dit jaar te vinden zijn nu Lokitorrent en Suprnova op de fles zijn. Mijn voorstel zou zijn om elkaar daarvan op de hoogte te stellen via dit forum. Hetzelfde geldt voor college wedstrijden...
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_29516344
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef jde_kok het volgende:
Ik denk dat je er niet goed aan hebt gedaan om in de eerste twee rondes een RB te kiezen, dat zie je aan je WR en QB bezetting. Hier mis je "bewezen" receiver (al hebben Coles en Randle El natuurlijk wel potentieel).
De QB's zijn ook niet de beste, Vick haalt weinig punten uit de passing game en natuurlijk wel wat rushyards, maar vergeleken met RB's te weinig.
Griese is wel een solide backup fantasy QB, maar niet meer dan dat.
Alexander is natuurlijk goed.
Ik denk, in tegenstelling tot damayan, dat Jackson veel carries krijgt. Geen 30 - 35 per game, zo denkt Marz niet, maar hij kan toch wel wat 100+ y games halen en een fatsoenlijk aantal TD's.
Ik probeer zelf zo veel mogelijk te voorkomen dat je een QB - receiver duo hebt, heeft je QB een slechte dag dat heb je meteen twee spelers die slecht scoren. In dit geval heb je Vick en Crumpler. Miller is wel een goeie TE, dus dat probleem kun je voorkomen als Miller een starter wordt, want dan zal hij snel wat punten opleveren.

Nu lijk ik nogal negatief over je team, maar dat is niet de bedoeling.
Je hebt op basis van de getallen van 2004 geen bijzonder goed team, maar dat is juist het mooie aan AF, ieder jaar kunnen er spelers en teams opstaan die de steren van de hemel spelen, zie de Chargers van vorig jaar en de prestaties van bijv Muhammad.
Je team heeft genoeg potentioneel, nu maar hopen dat " they deliver on the promise"
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:11:06 #161
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29521385
August 9: Madden 06 komt vandaag uit!
Alleen het zal meer dan waarschijnlijk niet in Nederland te koop zijn, aangezien ze geen Nederlandse vertaling gaan maken. Je zal het dus overseas moeten bestellen en shippen.
pi_29522434
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:11 schreef DaMayan het volgende:
August 9: Madden 06 komt vandaag uit!
Alleen het zal meer dan waarschijnlijk niet in Nederland te koop zijn, aangezien ze geen Nederlandse vertaling gaan maken. Je zal het dus overseas moeten bestellen en shippen.
Natuurlijk komt het hier uit, NCAA komt niet op de Nederlandse (cq Europese) markt.
http://www.ea-sports.nl/products.view.asp?id=7006, release date nog niet bekend.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:54:48 #163
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29522526
Madden 06 lijkt met die passing vision cones vrij irritant. Ten eerste lijkt het me vrij duidelijk welke receivers de beste kans hebben om de bal te ontvangen (degene in de passing cones), wat tot gevolg heeft dat de defense meteen kan focussen. Een 2e probleem lijkt me de draw play, waar de QB dus ook een passing cone heeft.... wat heeft die draw play dan nog voor nut?

Superstar mode lijkt me dan weer wel leuk... maar het is nog even wachten of ik Madden 06 ga kopen, of gewoon Madden 05 blijf spelen (wat een geyl spel)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:33:35 #164
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29522988
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:46 schreef Guard het volgende:
Natuurlijk komt het hier uit, NCAA komt niet op de Nederlandse (cq Europese) markt.
http://www.ea-sports.nl/products.view.asp?id=7006, release date nog niet bekend.
Die link doet het hier niet (meer). Ik zie alleen de mobile versie van 06 staan en nergens de normale 06, alleen de 05... Maargoed wel relax als ie wel hier komt. (het liefst snel..)
En in de tussentijd wordt het toch eerst wel leechen en even uittesten voordat ik hem bestel... of er moet ook gelijk een demo uitkomen...
pi_29523343
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:33 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Die link doet het hier niet (meer). Ik zie alleen de mobile versie van 06 staan en nergens de normale 06, alleen de 05... Maargoed wel relax als ie wel hier komt. (het liefst snel..)
En in de tussentijd wordt het toch eerst wel leechen en even uittesten voordat ik hem bestel... of er moet ook gelijk een demo uitkomen...
En dan maar wachten tot de versie hier uit komt, voor de PS2 (die is niet omgebouwd bij mij, anders was ik nu al Madden 06 aan het spelen). Maar inderdaad even een "demo" spelen
ben benieuwd naar qb vison....

[ Bericht 1% gewijzigd door Guard op 10-08-2005 00:10:23 ]
pi_29524230
Dank je voor de kritische noot Ik had nog nooit live gedraft en deze league is voor mij maar bijzaak. Puur ervaring opdoen om op 4 september voor onze draft op en top geprepareerd te zijn. Ik gaf al aan dat ik een dure fout heb gemaakt door in de 2e ronde Harrison te vergeten en Jackson al te pakken. Maar van fouten leer je denk ik maar. Er gingen relatief veel computerpicks weg dus de goede QB's waren snel weg. We zien het wel, zat ook als 6e in de draft dus veel slechter kan het niet wat positie betreft...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:09:13 #167
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29527629
Tja het is altijd moeilijk om te kiezen tussen BAP (best avaliable player) of je target.
Weet je ook gelijk hoe NFL teams zich moeten voelen tijdens een draft... Vooral als er iemand enigzins onverwacht dropt.

ik zie hem trouwens nog nergens, wel al een xbox en een ps2 dvd. wordt dus helaas niet vannacht al uitproberen...

[ Bericht 24% gewijzigd door DaMayan op 09-08-2005 23:15:07 ]
pi_29529331
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:09 schreef DaMayan het volgende:
Tja het is altijd moeilijk om te kiezen tussen BAP (best avaliable player) of je target.
Weet je ook gelijk hoe NFL teams zich moeten voelen tijdens een draft... Vooral als er iemand enigzins onverwacht dropt.

ik zie hem trouwens nog nergens, wel al een xbox en een ps2 dvd. wordt dus helaas niet vannacht al uitproberen...
ben al heel veel Xbox en ps2 versies tegengekomen maar een pc versie nog niet. Die Xbox en ps2 versie waren trouwens al ruim voor de release date te downloaden....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:30:13 #169
127000 Jordi16
BlaBlaBla. Titans
pi_29537722
Ja.. hier hetzelfde , geen enkele pc versie..
pi_29538314
Ik zie nu je dat via de EA site de PC versie (en Ps mobile en nintendo DS) alleen nog maar kunt pre orderen, dus die zijn nog niet uit....
pi_29544215
Madden 06 krijgt niet echt goede cijfers vergeleken bij andere delen... Nu haal ik hem zeker niet. Misschien wel de pc versie ergens downloaden of iets dergelijks... maar dan alleen om wat nieuwe formations uit te proberen.

Welke formations spelen jullie trouwens het meest? Ik speel vrijwel alles vanuit de I-formation en af en toe (als ik achter sta) dan gebruik ik gewoon 4 of 5 receivers vanuit de Shotgun formation.
pi_29547906
Filmpje klassiek Owens moment
Eventjes onderaan op free klikken, een paar seconden wachten en voila
pi_29549785
quote:
Owens leaves Eagles camp after spat
NFL.com wire reports

BETHLEHEM, Pa. (Aug. 10, 2005) -- All-Pro wide receiver Terrell Owens left Eagles training camp Aug. 10 after a heated exchange with coach Andy Reid.

Reid asked the injured Owens to leave after their discussion, according to Owens' publicist, Kim Etheredge. She said Owens was asked to return Aug. 17 and had gone to his home in New Jersey.

"T.O. was asked to leave by Andy Reid," Etheredge said. "I don't think that it was heated, it was a difference of opinion. I don't know if there was an argument.

Comcast SportsNet originally reported the disagreement occurred during a team meeting. Owens then got his belongings and cleared out of training camp at Lehigh University.

An Eagles spokesman did not comment on the report. Drew Rosenhaus, Owens' agent, did not immediately return a message left on his cell phone.

Owens has been unhappy for months with his contract, hiring Rosenhaus and threatening to skip camp completely. Instead, Owens reported, then injured his groin Aug 4.
Bron: NFL

Gaat dat nog ooit goedkomen in Philly?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 08:33:12 #174
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_29553770
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:50 schreef Guard het volgende:

Gaat dat nog ooit goedkomen in Philly?
Sorry, filmpje niet gezien, maar ik denk dat het niet gaat goedkomen. Volgens ESPN Motion (geweldige uitvinding!) zijn de teamgenoten van TO hem al beu. En dan moet het seizoen nog beginnen. Ze hebben bovendien bewezen dat ze ook zonder hem kunnen presteren (zie play-offs). Ik denk dat hij dit seizoen nog wel in actie zal komen, maar volgend jaar zal hij moeten gaan uitkijken voor een ander team.
Een ander team vinden zal nog een aardige klus worden, want hij is een gigantische splijtzwam binnen je team.
Oh ja: op ESPN motion zie je nog een ander filpmje van TO waarin hij ergens bezig is met zijn work-out nadat hij is weggestuurd van training camp. Hij is daar zó mateloos arrogant: ergens tussen "Steamin" Willy Beamen (AGS) en "Boobie" Miles (FNL) in.
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_29563529
TO heeft er voor gezorgd dat de completion% van McNabb omhoog is gegaan (want hoe irritant ook, TO blijft een zeer goede WR). Voor het team heeft Owens weinig meer betekend. Uit eindelijk hebben de Eagles zonder TO de NFC championship gewonnen.

De rol van Owens in de Superbowl is ook een beetje geflatteerd. De Patriots hebben hem genoeg ruimte gegeven om een paar plays te maken, waardoor hij een groot aantal yards haalde. Bovendien speelde de defense single coverage op hem (Belichick: Greg Lewis is a bigger threat than TO).

Ik kan af en toe wel lachen om TO, maar hij overschat zijn positie wel enorm.
pi_29576427
The soap continues...

T.O. heeft inmiddels al gezegd dat hij Reid gezegd heeft dat hij "zijn smoel moet houden" (vrije vertaling van: My name is not Reid, it's Owens. I'm not one of his kids, he needs to shut up).

Eagles hebben inmiddels gezegd: "You'll play for us or not at all", oftewel een trade zit er niet in.

Fansign op Eaglescamp: T.O has to G.O.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:19:27 #177
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_29576770
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 08:56 schreef Guard het volgende:
The soap continues...

T.O. heeft inmiddels al gezegd dat hij Reid gezegd heeft dat hij "zijn smoel moet houden" (vrije vertaling van: My name is not Reid, it's Owens. I'm not one of his kids, he needs to shut up).

Eagles hebben inmiddels gezegd: "You'll play for us or not at all", oftewel een trade zit er niet in.

Fansign op Eaglescamp: T.O has to G.O.
Als ik zou moeten kiezen tussen TO en M.O.S.S. dan zou ik het wel weten: geef mij maar Randy. Dan maar een mindere receiver (maar nog steeds super), maar wel eentje die nu bij de Raiders zijn mond houdt.
Persoonlijk vind ik die omschakeling van Moss heel erg vreemd. Moss komt bij de Vikings vandaan: een team dat vrij braaf lijkt. Daar trekt hij de hele tijd z'n grote scheur open en zit hij de hele tijd de zeuren.
Nu is hij naar de Raiders gegaan en plotseling hoor je niets meer van hem. En dat terwijl de Raiders niet bekend staan om hun ingetogen houding. Het meest "vocale" team van de NFL zijn toch wel de Raiders met notoire grote bekken als Sapp, Janikowski en -in het verleden- Romanowski. De eigenaar is ook niet bepaald de meest introverte man: Al Davis. Vreemd.
pi_29584259
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:19 schreef Delmar78 het volgende:

[..]

Als ik zou moeten kiezen tussen TO en M.O.S.S. dan zou ik het wel weten: geef mij maar Randy. Dan maar een mindere receiver (maar nog steeds super), maar wel eentje die nu bij de Raiders zijn mond houdt.
Persoonlijk vind ik die omschakeling van Moss heel erg vreemd. Moss komt bij de Vikings vandaan: een team dat vrij braaf lijkt. Daar trekt hij de hele tijd z'n grote scheur open en zit hij de hele tijd de zeuren.
Nu is hij naar de Raiders gegaan en plotseling hoor je niets meer van hem. En dat terwijl de Raiders niet bekend staan om hun ingetogen houding. Het meest "vocale" team van de NFL zijn toch wel de Raiders met notoire grote bekken als Sapp, Janikowski en -in het verleden- Romanowski. De eigenaar is ook niet bepaald de meest introverte man: Al Davis. Vreemd.
Of juist niet vreemd... in een dergelijk e omgeving valt Moss niet op om zijn antics en oneliners... Hij ziet nu dat er nog vreemdere mensen zijn dan hijzelf. Misschien is hij nu wel geïntimideerd door de Raiders

Overigens vind ik Moss een betere receiver dan TO...
pi_29607465
quote:
ST. LOUIS -- For the second straight season, the Chicago Bears are bracing for a long stretch without quarterback Rex Grossman.

Rex Grossman played only three games last season due to injury.

If this year is anything like the last, the Bears' passing attack will be absolutely lost while he stands on the sidelines.

Grossman, who played only three games last season before being derailed by a ruptured right knee ligament, will be out three to four months after breaking his left ankle early in the second quarter of Friday night's 17-13 preseason loss to the St. Louis Rams
De Bears hebben weer eens geen geluk. Grossman heeft zijn 2 grote blessure en de Bears weer geen consistente passing attack. Enkel weer een running game en goede defense. Helemaal lullig dat het in een pre season game gebeurt, waar starters al zo weinig series spelen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:13:50 #180
127000 Jordi16
BlaBlaBla. Titans
pi_29608901
Ach , ik vind het dom van de Bears . Ze hadden hem gewoon alleen het 1e kwart moeten laten spelen , want het gebeurde in de 2e drive voor de bears van het 2e kwart . Een beetje eigen schuld dus , want je ziet geen enkele startende quarterback een 1e + 2e kwart spelen . Zijn tegenstander was gister Marc Bulger , en ook hij speelde alleen het 1e kwart .
pi_29621070
Wellicht een kans voor Kittner om zichzelf wat hoger op de depth chart te spelen.....
  zondag 14 augustus 2005 @ 08:15:44 #182
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29621958
Die McNabb, is dat een comedian ofzo.

Wat een vent.
  zondag 14 augustus 2005 @ 10:37:39 #183
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29622762
McNabblost de situatie redelijk classy op. Het is moeilijk je afzijdig te houden als TO je familie er bij gaat halen en de dingen op wonderbaarlijke wijze gaat interpreteren.

Overigens, de enige goeie grap van McNabb vind ik nog steeds zijn 2 minute offense
pi_29623754
Goed van McNabb dat ie verder niet foute dingen gaat roepen, maar zijn houding doet me een beetje denken aan het orkest dat aan het spelen is op de Titantic die aan het zinken is; net doen alsof er niets aan de hand is, maar toch verrekte goed weten wat er gaat gebeuren....
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:24:42 #185
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29624808
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:40 schreef Guard het volgende:
Goed van McNabb dat ie verder niet foute dingen gaat roepen, maar zijn houding doet me een beetje denken aan het orkest dat aan het spelen is op de Titantic die aan het zinken is; net doen alsof er niets aan de hand is, maar toch verrekte goed weten wat er gaat gebeuren....
Wat de Eagles betreft (en McNabb) is er natuurlijk wel wat aan de hand qua WR depth... Maar als je dat gaat roepen, versterk je de positie van TO. Wat McNabb zou kunnen doen is de situatie erkennen, maar tegelijkertijd zeggen "that other will step up". Op die manier geef je gelijk je steun en vertrouwen aan de andere teamleden.
pi_29635642
Yes, de eerste zege is binnen. Het is maar preseason, maar toch het gevoel dat de Bucs nog een wedstrijd kunnen winnen. 20-17 tegen de Titans in overtime...
Fok! NFL MVP 2020
pi_29639084
Zo, het kriebelende gevoel is er alweer, zondagavond en football kijken (hall of fame game is binnen, ouderwets MNF met Michaels en Madden).
Kan niet wachten tot het allemaal "echt" begint (zowel NFL als College).
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:37:48 #188
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_29656572
Hebben jullie die preseason wedstrijd tussen de Colts en de Falcons gezien? Het is "maar" preseason, maar er gebeuren toch wel wat leuke dingen. Het is echt behoorlijk grappig: interceptions, rare fumbles, een acrobatische catch van een fullback (met stuit op de helm), rare kick-offs, een complete pass van Matt Schaub nadat zijn helm achterstevoren zat. Erg grappig allemaal.
Wanneer komt de NFL nog eens naar Europa voor een preseason wedstrijd? zucht...

Die Matt Schaub van de Falcons ziet erg goed uit (wat z'n spel betreft, dan). Als Vick geblesseerd raakt, hebben ze nog wel een aardige backup.
pi_29663827
Pre season games zijn leuk inderdaad. Doorgaans eerste kwart de starters op offense en defense in het veld, dan kun je een beetje zien wie wat heeft (als is het allemaal heel basic, je wilt als coach niet in jekaart laten kijken, dus het meerendeel van je plays blijft gewoon in het playbook).
Vervolgens komen back-ups en 3rd stringers (en spelers die nog dieper op de depthchart staan) aan de beurt, die proberen de coaching staff te overtuigen van hun kunnen, en dan kunnen er mooie plays ontstaan. Helaas ook veel flags in preseason vooral op special teams.

Opvallende spelers in HOF game:
Orton en Bradley, die konden elkaar goed vinden....
pi_29682270

Interception return, punt return en een kickreturn van de Steelers tegen de Eagles....
pi_29692175
Het seizoen kan eindelijk weer beginnen Zowel in het echt als virtueel. Nou ja.... voor het virtuele in de winkel moeten we nog zeker een maand wachten, in amerika is er ook wat gedoe om de release van madden 2006, schijnt morgen uit te komen als ik het goed begrepen heb van het forum op de ea sports site.
Iemand meer info?
pi_29697789
Madden 2006 is al een week uit hoor

Maar je kunt je eigen playbooks niet gebruiken in de franchise mode... En de playbooks in het geheel zijn kleiner (minder verschillende plays). Uiteindelijk is Madden 06 minder goed dan 05 als ik alles zo lees.

Welke positie speel jij eigenlijk aan de defense-kant?
pi_29702729
De pc versie nog niet toch? (En nee ik heb geen consoles ) En blijft de vraag staan wanneer ik hem echt kan kopen

Aan de Defense kant ben ik meestal (hoe zwak :$) een DT.
Trouwens, als ik het op madden mania lees is het wel degelijk een betere versie, de qb vision hangt af per persoon of het prettig is en de 'create your own superstar' mode spreekt me ook wel aan. (Al zal dat achteraf wel tegenvallen)
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:44:01 #194
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29726479
DT ben ik ook vaak, of DE. Lekker passrushen. De cpu doet dat toch stukken minder als je ze niet helpt. Safety's en LB ben ik ook nog wel. Alleen CBs bijna niet, die zijn te vaak buiten je scherm om echt te kunnen spelen. Alleen als de bal lang in de lucht en je switched word ik wel eens een CB.
pi_29726677
De PC versie... dat kan natuurlijk ook... geen idee of die al uit is.

De superstar mode lijkt me op zich wel interessant, maar ja... De beste verbetering van vorig jaar vond ik eigenlijk de defense kant. Je kon echt goed blitzen met de linebackers en safeties. In 2003 was dat een drama.

Nu heb je die passing icon... die eigenlijk niet echt invloed heeft, omdat je als speler niet veel meer ziet met of zonder grote icon (als speler met de controller in handen bedoel ik). Ik zie nooit het hele veld (call me visually retarded), met of zonder grote passing icon.

Ik zie op zich het nut wel van zo'n ding, alleen die handelingen die je allemaal moet verrichten voor je kunt passen...

Ik speel meestal ook DT. Of Outside Linebacker (het liefst LOLB), want dan kun je een slechtere speler veel invloed geven op de run stuff. Of met een uber LOLB alles coveren en stuffen
pi_29728259

Zo... lekker kapsel voor een rookie... Logan Mankins van de Patriots... die ziet er best... oud uit eigenlijk.
pi_29729038
als ik het goed heb begrepen heb je bij die passing cone 2 opties: de ene is om met een button+receiver button de cone te richten de andere is door de rechter analoge stick te bewegen. Met die laatste optie lijkt het me juist wel weer een goede toevoeging.

Overigens: weet iemand hier een winkel waar je een kabeltje kunt kopen om een ps2 controller op je pc aan te sluiten? Of gewoon een controller die prettig werkt met madden natuurlijk
pi_29731706
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:44 schreef DaMayan het volgende:
DT ben ik ook vaak, of DE. Lekker passrushen. De cpu doet dat toch stukken minder als je ze niet helpt. Safety's en LB ben ik ook nog wel. Alleen CBs bijna niet, die zijn te vaak buiten je scherm om echt te kunnen spelen. Alleen als de bal lang in de lucht en je switched word ik wel eens een CB.
Bij Madden 2003 had je nog een view option "madden long", waarbij je wel de CB's zag. In 2005 was dat over. Tevens kun je niet meer ver genoeg uitzoomen. De hele camera options zijn uitgekleed.

Ik weet niet of anderen dat trouwens ook is opgevallen, maar als je matige CB's in je team hebt, doen die het over het algemeen beter dan de CB met een hoge awareness. Het lijkt alsof de matige CB's zich beter aan hun taak houden en moeilijker te faken zijn dan de high awareness CB's. Af entoe echt belachelijk... dan geef je ze duidelijk de opdracht om de flat zone te coveren, dan gaan ze vrolijk over op man coverage, terwijl de safety de WR al op m,an coverage heeft... de tegenstander passt nu vrolijk naar de RB die richting de flat loopt.... minstens 10 yards winst.
pi_29732671
je kunt nu naar het schijnt met een custom camera view spelen, dus precies zoals je het zelf prettig vind. Als het goed is...

ook lijkt het er op dat de pc versie morgen eindelijk gaat verschijnen. Ik ben door mijn leuke spelletjes heen dus het wordt hoog tijd dat hij verschijnt.
pi_29732737
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 21:46 schreef rblommers het volgende:
je kunt nu naar het schijnt met een custom camera view spelen, dus precies zoals je het zelf prettig vind. Als het goed is...

ook lijkt het er op dat de pc versie morgen eindelijk gaat verschijnen. Ik ben door mijn leuke spelletjes heen dus het wordt hoog tijd dat hij verschijnt.
Misschien dat ik hem wel even voor de pc download koop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')