abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:52:21 #101
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_29370250
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 18:18 schreef Terreros85 het volgende:
Bennett, Michael RB MIN
Ik hoop voor je -en voor de Vikes- dat ie heel blijft. Hij heeft nogal een geschiedenis met blessures. Er zijn echter mensen die denken dat ie weer 100% en dat ie een monsterjaar gaat hebben. Kan een goede pick-up voor je zijn dus, zeker i.c.m. Alexander.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:53:42 #102
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_29370292
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:49 schreef ScienceFriction het volgende:
Oh ja... voor iedereen die nog moet draften voor de fantasy leagues... Ik las vandaag ergens dat al 7 jaar lang de RB voor de Broncos het seizoen niet volledig heeft gespeeld... niet draften dus de RB van de Broncos
Shit, ik had Clarett op nummer 1 staan
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:55:49 #103
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29370366
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Shit, ik had Clarett op nummer 1 staan
Clarett met zijn incentive based contract

(Toch respect hoor... veel spelers hadden een veel hoger guaranteed money contract afgesloten.... maar zijn agent blijft natuurlijk NUTS... die mag eigenlijk wel even een lesje volgen bij uberhack Drew Rosenshit)
pi_29372067
zo dat ging snel die draft, heb wel verkeerde keuzes gemaakt, qb's die bye in dezelfde week hebben (en ik wist dat ik hier op moest letten)
Mijn team:
Brooks QB
Palmer QB
McGahee RB
Jackson RB
Taylor RB
Harrison WR
Lelie WR
Kennison WR
Williamson WR
Crumpler TE
Graham TE
Josh Brown K
Carolina Panthers DST
San Diego Chargers DST.

Dat wordt dus voor week 8 kicker traden en voor week 10 een QB lozen (free agents zijn oa Harrington, Garcia en dat met zeer goeie receivers in Detroit).

Vreemde picks in de draft, nummer 3 overall Bills DST
Collins nummer 8 overall beetje vroeg als je het mij vraagt, zal wel de "Moss Factor" zijn
Plummer als nummer 22 overall verbaasde toch ook wel.

Possible steals:
weinig, wellicht dat mijn gok om Troy Williamson als #153 te picken een steal kan worden, of Housmanzadeh als # 151, of Warner als #167.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:48:19 #105
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29372180
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef Guard het volgende:
zo dat ging snel die draft, heb wel verkeerde keuzes gemaakt, qb's die bye in dezelfde week hebben (en ik wist dat ik hier op moest letten)
Mijn team:
Brooks QB
Palmer QB
McGahee RB
Jackson RB
Taylor RB
Harrison WR
Lelie WR
Kennison WR
Williamson WR
Crumpler TE
Graham TE
Josh Brown K
Carolina Panthers DST
San Diego Chargers DST.

Dat wordt dus voor week 8 kicker traden en voor week 10 een QB lozen (free agents zijn oa Harrington, Garcia en dat met zeer goeie receivers in Detroit).

Collins nummer 8 overall beetje vroeg als je het mij vraagt, zal wel de "Moss Factor" zijn

Possible steals:
weinig, wellicht dat mijn gok om Troy Williamson als #153 te picken een steal kan worden, of Housmanzadeh als # 151, of Warner als #167.
Palmer en McGahee zijn goeie picks Fred Taylor zou op zich ook goed kunnen uitpakken.

Welke TE Graham is het trouwens?
pi_29372351
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:48 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Palmer en McGahee zijn goeie picks Fred Taylor zou op zich ook goed kunnen uitpakken.

Welke TE Graham is het trouwens?
Als Taylor heel blijft verwacht ik ongeveer 1000 yards van hem.
New England Patriot Daniel Graham, is er een andere Graham die TE speelt?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:57:06 #107
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29372480
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef Guard het volgende:
New England Patriot Daniel Graham, is er een andere Graham die TE speelt?
Nee, maar ik wilde het even zeker weten Ik weet overigens niet of het een goede keuze is, aangezien Ben Watson een aantal erg mooie dingen heeft laten zien in training camp. Echt een paar ongelooflijke catches en instinctief ook sterk. Ik vraag me dus af hoeveel Graham zal spelen. Hij zal waarschijnlijk het seizoen starten... maar niets is zeker...
pi_29372574
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:57 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Nee, maar ik wilde het even zeker weten Ik weet overigens niet of het een goede keuze is, aangezien Ben Watson een aantal erg mooie dingen heeft laten zien in training camp. Echt een paar ongelooflijke catches en instinctief ook sterk. Ik vraag me dus af hoeveel Graham zal spelen. Hij zal waarschijnlijk het seizoen starten... maar niets is zeker...
Tis ook mijn back up, Crumpler is starter.
Was ook meer een keuze op stats van afgelopen jaar dat ik Graham koos.
Is er verschil tussen Watson en Graham qua speelstijl? Ik bedoel is Watson een pass receiver of een blocker?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:07:30 #109
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29372871
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 21:59 schreef Guard het volgende:

[..]

Tis ook mijn back up, Crumpler is starter.
Was ook meer een keuze op stats van afgelopen jaar dat ik Graham koos.
Is er verschil tussen Watson en Graham qua speelstijl? Ik bedoel is Watson een pass receiver of een blocker?
Watson is een uberatletische TE. Echt een pass receiver. Zijn blocking skills moet hij nog aan werken (Graham is wel een goed blocker en een gemiddelde reveiving TE). Het blijft overigens even wachten hoe Watson op het NFL geweld gaat reageren, omdat hij vorig jaar (zijn rookie year) slechts 1 wedstrijd speelde en de rest van het seizoen geblesseerd was. Maar ik verwacht veel big plays van hem dit seizoen...

Overigens niet voor fantasy leagues, omdat de Patriots over het algemeen de passes goed verdelen onder de receivers. Branch zou misschien nog interessant kunnen zijn.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:14:25 #110
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29373141
Over Watson, van www.bostonherald.com:
quote:
Fifth in a series of position-by-position looks at the Patriots heading into training camp.

The play didn't count, coming during a simple seven-on-seven drill performed in shorts and helmets at a minicamp in June, but it still said it all.

On the snap of the ball, tight end Ben Watson burst off the line, running past the linebackers in coverage in a matter of seconds. A moment later, Watson turned back to find a laser from Tom Brady headed for his thighs. Not breaking stride, Watson grabbed the ball, split the safeties and sprinted into the end zone.

If the ``Cover-2'' (aka ``Tampa-2'') is the most common coverage scheme in the NFL, and if the best way to defeat that deep-safety alignment is by throwing deep down the middle, then the Pats just may have a system-breaker in Watson.

Like any player possessing the size of a tight end and the speed of a receiver (Tony Gonzalez, Jeremy Shockey), Watson has the physical tools to present huge matchup problems for defenses. Linebackers and safeties aren't athletic enough to stay in stride. Corners are often too small. On paper, it's the perfect scenario.

Unfortunately, Watson has yet to be anything more than a paper threat. A two-week training camp holdout as a rookie last summer put him behind the pack, and a knee injury suffered late in camp led to him being placed on injured reserve after Week 1 of the season.

Now Watson has a chance to live up to the promise. It's no exaggeration to say that he'll be the most-watched player in camp.

If Watson delivers, then the Pats should have a devastating one-two punch at tight end between him and Dan Graham, who one NFL scout calls ``the best blocking tight end in the league.'' Graham can also run and catch, although his penchant for dropping the easy balls has prevented him from reaching the next level.
pi_29373289
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Over Watson, van www.bostonherald.com:
[..]
klinkt goed, daar kunnen ze nog wel plezier aan beleven in NE...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 00:38:25 #112
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29378880
quote:

Ik zat te denken om ELI Manning te proberen als FA die tegen die tijd al een beetje goed bezig is.
quote:
Woah 3 voor de Bills? Was vast een uber homer fan? Of was het een no-show?
Bij ons was Deuce op 2.. Manning 1 dus hij verkoos Deuce voor Tomlinson, Priest, Shaun etc...
quote:
Possible steals:
Geen Mushin die tot de 11de round viel? ghe ghe
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 00:49:44 #113
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_29379209
quote:
Possible steals:
weinig, wellicht dat mijn gok om Troy Williamson als #153 te picken een steal kan worden
De Vikings-coaches zeggen dat ze Williamson geleidelijk gaan brengen, dus heel veel punten gaat hij waarschijnlijk niet voor je binnenhalen, zeker niet de eerste paar weken. Burleson gaat naar het zich laat aanzien de primary receiver worden (maar die was vast al wat eerder weg ).
pi_29382828
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:49 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

De Vikings-coaches zeggen dat ze Williamson geleidelijk gaan brengen, dus heel veel punten gaat hij waarschijnlijk niet voor je binnenhalen, zeker niet de eerste paar weken. Burleson gaat naar het zich laat aanzien de primary receiver worden (maar die was vast al wat eerder weg ).
Williamson was mijn 13e (en dus een na laatste) pick. Long shot dus, maar als hij gebruikt gaat worden (je weet nooit, het blijft football) en hij gaat presteren dan heb ik hem alvast
pi_29398209
Aangezien ik een fantasy n00b ben, even eeen vraagje... Heeft Fantasy Football geen defensive players? Is het alleen wat er gebeurt op offensief gebied?
pi_29399198
Er is wel (een beetje) ruimte voor de Defense. Je kiest namelijk een Defense / Special Teams. Dit zijn de 32 NFL teams. Je kiest dus bijvoorbeeld de Browns als Defense en special teams.
Je kan dan punten scoren op de volgende gebieden: points allowed, hoe minder td's fg en safeties tegen, des te meer punten scoort je defense.
Een sack levert puten op, en een interception ook. Defense td's leveren ook punten op.
Op special teams kun je punten verdienen door return td's en blocked kicks.

In sommige leagues kun je ook nog defensive punten verdienen met het toestaan van weinig yards, een fumble recovery etc.

Er zijn dus geen individuele defensive players, althans in de meeste leagues. Kan me best voorstellen dat er leagues zijn die wel defenses op individuele basis samenstellen
pi_29399330
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:49 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Williamson is voorlopig vijfde WR op de depth chart, maar de verwachting is dat hij aan het eind van pre season al op 3 staat en dus wel wat actie kan zien als slot receiver
pi_29404486
Just out of curiosity, welke sites bezoeken jullie eigenlijk om info te vinden over jouw team of de NFL in het algemeen (nfl.com excluded)? Zelf bezoek ik de volgende sites:

www.foxsports.com
www.sportsline.com (Pete Prisco... lol...)
www.espn.com
www.cnnsi.com (Peter King is zeer goed)
www.boston.com
www.bostonherald.com
www.footballoutsiders.com (fantastische site als je van statistics en grondige analyses houdt en een onconventionele kijk op football). Tevens hebben de comments op die site veel inhoud en is het geen geflame.
pi_29405140
Voornamelijk si.com en espn.com, en redelijk vaak de officiele teamsites, daar kun je soms ook wat info vandaan halen (zo las ik op panthers.com dat Weinke voorlopig de backup qb is, en dat zie je niet op nfl.com oid).
Verder ook in deze tijd zo vlak voor het begin van het seizoen veel ESPN kijken (leve streamtv)
pi_29405328
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef Guard het volgende:
Voornamelijk si.com en espn.com, en redelijk vaak de officiele teamsites, daar kun je soms ook wat info vandaan halen (zo las ik op panthers.com dat Weinke voorlopig de backup qb is, en dat zie je niet op nfl.com oid).
Verder ook in deze tijd zo vlak voor het begin van het seizoen veel ESPN kijken (leve streamtv)
Officiële pagina's neem ik eigenlijk automatisch aan dat mensen daar kijken. Er staan vaak leuke interviews op, recaps van de laatste wedstrijden etc. En natuurlijk de shop

Ik moet nog weer even kijken hoe dat stream tv ook al weer werkt. Ik kon het laatst in elk geval niet meer aan de praat krijgen (speciaal nog weer winamp player gedowload...)
pi_29422543
Nog maar even en dan begint het seizoen weer echt

Hoewel het "maar" pre season is, hoop ik eigenlijk wel wat beelden te kunnen zien vanuit Tokiodome.
Hopelijk begin volgende week op een BT site te vinden....
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:18:00 #122
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29422986
Zou een leuke wedstrijd zijn Falcons vs Colts, ware het niet dat het pre-season is... en zeker zo ver weg wordt het vast niet meer dan 1 qtr Vick of Manning.
pi_29423604
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:18 schreef DaMayan het volgende:
Zou een leuke wedstrijd zijn Falcons vs Colts, ware het niet dat het pre-season is... en zeker zo ver weg wordt het vast niet meer dan 1 qtr Vick of Manning.
De cheerleaders zijn vrij duidelijk aanwezig op de poster, belangrijk onderdeel van de wedstrijd voor de Japanners blijkbaar

De wedstrijd begint om 4.00 am ET, dat is dan 11.00 's ochtends hier (toch?), wordt uitgezonden op ESPN2.
Eens kijken of er een stream op te picken valt
  donderdag 4 augustus 2005 @ 17:15:26 #124
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29426068
Dan ga ik waarschijnlijk net richting Dancevalley. Dus dat wordt een torrentje pakken erna, wel relax om die de volgende dag met een brak hoofd te kijken.
pi_29426362
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:15 schreef DaMayan het volgende:
Dan ga ik waarschijnlijk net richting Dancevalley. Dus dat wordt een torrentje pakken erna, wel relax om die de volgende dag met een brak hoofd te kijken.
Hmm de volgende dag zou wel heel erg snel zijn.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:15:32 #126
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29430044
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:35 schreef Guard het volgende:
Hmm de volgende dag zou wel heel erg snel zijn.
We shall see. ben wel benieuwd hoe snel de huidige comminuty zoiets online heeft.
pi_29433886
quote:
Het valt me op dat ik de naam Pittsburg Steelers nog helemaal nergens ben tegengekomen in jullie voorspellingen....??
Mijn post waarschijnlijk niet goed doorgelezen, daar staan de Steelers toch echt bij...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_29434185
Gruwelijk om te zien dat de kwaliteit van de kennis van de posters hier zo hoog is. Kan hier serieus van genieten dat hier tenminste op niveau over AF wordt gepraat en niet door allerlei newbies zeg maar.

Guard, ik heb zondag mijn 1e fantasy draft. Ben benieuwd. Ga toch proberen om Tomlinson te pakken, heb als 3e de pick.

Verder ik kijk altijd op NFL.com, gewoon een goeie overzichtelijke site met veel info.

- http://www.buccaneers.com
- http://www.pewterreport.com
- http://www.nfl.com
- http://www.si.com

etc
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_29439639
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef jde_kok het volgende:

Guard, ik heb zondag mijn 1e fantasy draft. Ben benieuwd. Ga toch proberen om Tomlinson te pakken, heb als 3e de pick.
Kans is natuurlijk aanwezig dat je LT kan krijgen met een 3e pick, of anders Alexander, Holmes of Manning
Ik zag gisterenavond dat er al mensen hebben zitten traden in mijn league, dan heb je toch iets niet goed gedaan tijdens de draft (of zich slecht voorbereid en in de lagere rondes laten leiden door de nfl.com draftranking).
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:35:26 #130
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_29440049
Als jullie even op ESPN.com kijken vandaag, dan kunnen jullie in de ESPN motion player een grappig filmpje zien. Niet zozeer waar het over gaat (Troy Aikman praat over Brett Favre, McNabb en de huidige NFL-situatie), maar vooral over de situatie: je ziet Aikman namelijk ergens in een McDonald's restaurant met een poloshirt van Mastercard aan.
Het lijkt net alsof Aikman na zo'n glorieuze NFL-carriere zijn centjes moet verdienen bij de Mac.

Als ik jullie inspanningen met fantasy lees, merk ik dat ik me toch nog maar eens wat moet gaan inlezen...
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_29444300
Lijkt me heel verstandig Delmar. Haha Kokkies Buccaneers kicks ass!
Fok! NFL MVP 2020
pi_29444408
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 14:15 schreef jde_kok het volgende:
Lijkt me heel verstandig Delmar. Haha Kokkies Buccaneers kicks ass!
Smack talk
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 15:09:43 #133
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29445025
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:35 schreef Delmar78 het volgende:
Als jullie even op ESPN.com kijken vandaag, dan kunnen jullie in de ESPN motion player een grappig filmpje zien. Niet zozeer waar het over gaat (Troy Aikman praat over Brett Favre, McNabb en de huidige NFL-situatie), maar vooral over de situatie: je ziet Aikman namelijk ergens in een McDonald's restaurant met een poloshirt van Mastercard aan.
Het lijkt net alsof Aikman na zo'n glorieuze NFL-carriere zijn centjes moet verdienen bij de Mac.

Als ik jullie inspanningen met fantasy lees, merk ik dat ik me toch nog maar eens wat moet gaan inlezen...
Wahaha dat ziet er echt heel stom uit ja.
En dan die andere Brian Billick met een TE grijze baard. (terwijl zn haar nog "bruin" is zeg maar).
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:22:36 #134
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_29447199
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 15:09 schreef DaMayan het volgende:

Wahaha dat ziet er echt heel stom uit ja.
Hi, my name is Troy Aikman, Hall of Fame QB and assistant general manager McDonald's restaurant Irving, Texas...
quote:
En dan die andere Brian Billick met een TE grijze baard. (terwijl zn haar nog "bruin" is zeg maar).
Vind je niet dat Billick hier sprekend lijkt op Bill Murray?

Brandon Stokley heeft zich geblesseerd en is een aantal weken eruit. Dat zou meer ballen naar de andere receivers kunnen betekenen...

Oh ja: voor de echte kenners is er ook fantasy college football! Dat lijkt me pas echt vreselijk moeilijk!

[ Bericht 9% gewijzigd door Delmar78 op 05-08-2005 17:30:11 (wat vergeten) ]
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_29448174
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:22 schreef Delmar78 het volgende:

Brandon Stokley heeft zich geblesseerd en is een aantal weken eruit. Dat zou meer ballen naar de andere receivers kunnen betekenen...

Oh ja: voor de echte kenners is er ook fantasy college football! Dat lijkt me pas echt vreselijk moeilijk!
Voornamelijk meer ballen naar TE Clark, Stokley zal hogstwaarschijnlijk de opener missen tegen de Ravens, maar hij heeft nu natuurlijk nog wijf weken om te hersttellen van zijn blessure.

College fantasy is iets moeilijker ja, daar er "iets" meer teams (en ook meer spelers per team) zijn.

Preseason favorites zijn de LSU Tigers, USC Trojans en gevaarlijke outsiders: de Iowa Hawkeyes (zullen zeker meedoen voor een BCS berth (zeker nu er een BCS bowl is bijgekomen)).
Verder is het natuurlijk letten op Michigan (Henne is een dit jaar waarschijnlijk een Heismann contender) en Notre Dame (en hun jaarlijks treffen in Sept).
Ook leuk om naar te kijken Big East, Pitt met Palko en Louisville met Brohm en Bush.

Kan haast niet wachten tot college season weer begint.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 19:00:51 #136
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29448943
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef jde_kok het volgende:
Gruwelijk om te zien dat de kwaliteit van de kennis van de posters hier zo hoog is. Kan hier serieus van genieten dat hier tenminste op niveau over AF wordt gepraat en niet door allerlei newbies zeg maar.
Ik ben dat geheel met je eens.
pi_29453114
Pinkston is out for the year (achilles).
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:12:16 #138
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29454046
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:36 schreef Guard het volgende:
Pinkston is out for the year (achilles).
Hmmm... Pinkston dus out... FredEx weg... en TO met z'n "groin injury"...

The Eagles seem to be on the receiving end of things... Maar het schijnt dus dat de huidige blessure van TO iets is waar hij vaker last van heeft. Het is ook altijd wel wat met die gast... blessures, homofiele QB's, contractproblemen, etc...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:20:25 #139
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29463626
Hmm stukje gezien van de game en Atlanta's 2nd/3rd team ziet er iets beter uit dan Indy's 2nd/3rd team...
Maargoed wel lachen om weer eens wat football te zien.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:28:30 #140
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29463758
20-14 at halftime voor ATL.
pi_29463806
Schaub ziet er goed uit in de eerste helft in de west coast offense van de Falcons, 9/10 87 y en 2 td's.
Goed om weer eens wat live football te zien
pi_29464190
play clock malfunction
pi_29470576
Falcons dus gewonnen en, zoals al is gezegd, beide star QB's slechts een kwart speeltijd... en dan gooien ze allebei een INT Acht, het is een preseason game.

Kijken hoe deze wedstrijd beide teams beïnvloedt gezien de lange reis heen en terug. De laatste jaren hebben teams die dergelijke wedstrijden hebben gespeeld geen geweldige starts van het seizoen gehad.
pi_29474164
Mooi het geweld is weer losgebarsten!
Fok! NFL MVP 2020
pi_29478023
Shit, kom er achter dat ik pas als 6e aan de beurt ben. Precies een klote plek, omdat je dan niet het begin of eindvoordeel na de eerste ronde hebt. Dan is het maar duimpjes draaien. Ga in de 1e ronde voor een goede RB, daarna zien we wel weer.
Fok! NFL MVP 2020
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:36:46 #146
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29483123
Marino en Young in de Hall of Fame. Daar kan ik zeker mee leven. Young heeft destijds Montana moeten vervangen (wat natuurlijk extreme eisen met zich meebrengt.) Marino hoort er natuurlijk ook in (ondanks deze post).

Well grappig dat zoveel mensen Marino de beste QB ooit noemen, terwijl hij nooit een titel heeft gewonnen. (Mensen als Montana, Unitas en Graham (10 titels in 10 jaar) zijn in mijn ogen betere QB's dan Marino). Een QB doet meer dan alleen passen natuurlijk. Hij leidt de aanval en zorgt dat er zo weinig mogelijk fouten gemaakt worden, clock management, defenses lezen, wijzigingen aanbrengen etc etc etc. Dat was Marino niet. Marino was bekend om zijn explosiviteit (vooral in zijn eerste 4 a 5 jaren in de league) in het reguliere seizoen, maar in de meest belangrijke wedstrijden speelde hij ver onder zijn vorm van het reguliere seizoen. (zo heeft hij het record van "most passes intercepted, career - 24" in de playoffs en "most fumbles, career - 8" )

Is Marino dan de beste pure passer aller tijden als je kijkt naar zijn statistieken? Hij heeft een enorme hoeveelheid NFL records. Hoewel hij die dus heeft, is zijn TD/INT % wel slecht (decision making skills?). (Ik heb Montana, Manning en Brady erbij gezet ter vergelijking. Manning en Marino zijn vergelijkbare spelers en Montana en Brady ook. Tevens heb je op deze manier 2 keer 2 spelers van dezelfde generatie)

Marino: 420 TD's - 252 INT's = 1,67
Montana: 273 TD's - 139 INT's = 1,96
Manning: 216 TD's - 120 INT's = 1,80
Brady: 97 TD's - 52 INT's = 1,87

Attempts per game - career:
Marino 34,5 att/g
Montana 28,1 att/g
Manning 34,6 att/g
Brady 31,5 att/g

Marino heeft dus de slechtste TD/INT rate, maar gooit wel bijna 34,5 keer per wedstrijd. 1,04 INT per wedstrijd dus. Montana slechts 0,72 INT per wedstrijd.

Championship Games
1984 AFC - Miami Dolphins 45, Pittsburgh Steelers 28
Marino started at quarterback. He completed 21 of 32 passes for 421 yards, four touchdowns and one interception.

1985 AFC - New England Patriots 31, Miami Dolphins 14
Marino started at quarterback. He completed 20 of 48 passes for 248 yards, two touchdowns and two interceptions. He also rushed once for no yards.

1992 AFC - Buffalo Bills 29, Miami Dolphins 10
Marino started at quarterback. He completed 22 of 45 passes for 268 yards, one touchdown and two interceptions. He also rushed one for minus-two yards.

Super Bowls

Super Bowl XIX - San Francisco 49ers 38, Miami Dolphins 16
Marino started at quarterback. He completed 29 of 50 passes for 318 yards, 1 touchdown and two interceptions.

Als je kijkt naar zijn playoff wedstrijden dan speelt hij nog slechter. Alleen de AFC championship game in 1984 speelde hij goed. Hij had een QB rating van slechts 66,9 in de enige Superbowl die hij ooit speelde (www.primecomputing.com). In 85 en 92 had hij zelfs een completion% van onder de 50%!!!!!

Welcome to the hall of fame, Dan
pi_29483548
Marino is in de HoF gekomen door zijn records, das duidelijk.
Hopelijk horen we na dit weekend wat minder van Dan, want ik ben van mening dat er betere QB's zijn die veel minder aandacht krijgen.

Young's trip to Canton is wel heel erg terecht natuurlijk. Een complete quarterback, met een goede pass in zijn armen, en ook nog eens een rushing threat. Superbowl zelf een keer gewonnen (6 (!) touchdown passes) en tweemaal als back up van Montana.
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:07:46 #148
127000 Jordi16
BlaBlaBla. Titans
pi_29486519
Hey , nieuw hier op het forum , misschien is dit niet de juiste plek om dat te zeggen , maar ik doe het hier omdat ik een groot AF-fan ben.

Mag ik jullie misschien vragen waar jullie american football kijken ? Ik lees in enkele posts hierboven namelijk dat enkele van jullie de wedstrijd gisteren hebben gezien. Natuurlijk zal iedereen wel zijn ding hebben om te kijken , maar ja , misschien is er wel iemand die het wil zeggen , bedankt !
pi_29489531
Hier een torrent van de American Bowl.
pi_29491114
Pfff is nog best lastig dat live draften. Had me redelijk goed voorbereid maar nog wat stomme fouten. Had Harrison in de 2e ronde moeten pakken maar ik ging voor jackson. Die had ik in de 3e ronde ook nog wel kunnen pakken.

QB: Vick
Griese
RB: Alexander
Jackson (St. Louis)
Benson
WR: Coles
Branch
Randle El
Rod Smith
TE: Crumpler
Heath Miller
K: Keading
DST: Buccaneers
Texans

[ Bericht 8% gewijzigd door jde_kok op 07-08-2005 20:35:48 ]
Fok! NFL MVP 2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')