Ik hoop voor je -en voor de Vikes- dat ie heel blijft. Hij heeft nogal een geschiedenis met blessures. Er zijn echter mensen die denken dat ie weer 100% en dat ie een monsterjaar gaat hebben. Kan een goede pick-up voor je zijn dus, zeker i.c.m. Alexander.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:18 schreef Terreros85 het volgende:
Bennett, Michael RB MIN
Shit, ik had Clarett op nummer 1 staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:49 schreef ScienceFriction het volgende:
Oh ja... voor iedereen die nog moet draften voor de fantasy leagues... Ik las vandaag ergens dat al 7 jaar lang de RB voor de Broncos het seizoen niet volledig heeft gespeeld... niet draften dus de RB van de Broncos
Clarett met zijn incentive based contractquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Shit, ik had Clarett op nummer 1 staan![]()
Palmer en McGahee zijn goeie picksquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef Guard het volgende:
zo dat ging snel die draft, heb wel verkeerde keuzes gemaakt, qb's die bye in dezelfde week hebben (en ik wist dat ik hier op moest letten)![]()
Mijn team:
Brooks QB
Palmer QB
McGahee RB
Jackson RB
Taylor RB
Harrison WR
Lelie WR
Kennison WR
Williamson WR
Crumpler TE
Graham TE
Josh Brown K
Carolina Panthers DST
San Diego Chargers DST.
Dat wordt dus voor week 8 kicker traden en voor week 10 een QB lozen (free agents zijn oa Harrington, Garcia en dat met zeer goeie receivers in Detroit).
Vreemde picks in de draft, nummer 3 overall Bills DST![]()
Collins nummer 8 overall beetje vroeg als je het mij vraagt, zal wel de "Moss Factor" zijn
Plummer als nummer 22 overall verbaasde toch ook wel.
Possible steals:
weinig, wellicht dat mijn gok om Troy Williamson als #153 te picken een steal kan worden, of Housmanzadeh als # 151, of Warner als #167.
Als Taylor heel blijft verwacht ik ongeveer 1000 yards van hem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Palmer en McGahee zijn goeie picksFred Taylor zou op zich ook goed kunnen uitpakken.
Welke TE Graham is het trouwens?
Nee, maar ik wilde het even zeker wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef Guard het volgende:
New England Patriot Daniel Graham, is er een andere Graham die TE speelt?
Tis ook mijn back up, Crumpler is starter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde het even zeker wetenIk weet overigens niet of het een goede keuze is, aangezien Ben Watson een aantal erg mooie dingen heeft laten zien in training camp. Echt een paar ongelooflijke catches en instinctief ook sterk. Ik vraag me dus af hoeveel Graham zal spelen. Hij zal waarschijnlijk het seizoen starten... maar niets is zeker...
Watson is een uberatletische TE. Echt een pass receiver. Zijn blocking skills moet hij nog aan werken (Graham is wel een goed blocker en een gemiddelde reveiving TE). Het blijft overigens even wachten hoe Watson op het NFL geweld gaat reageren, omdat hij vorig jaar (zijn rookie year) slechts 1 wedstrijd speelde en de rest van het seizoen geblesseerd was. Maar ik verwacht veel big plays van hem dit seizoen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis ook mijn back up, Crumpler is starter.
Was ook meer een keuze op stats van afgelopen jaar dat ik Graham koos.
Is er verschil tussen Watson en Graham qua speelstijl? Ik bedoel is Watson een pass receiver of een blocker?
quote:Fifth in a series of position-by-position looks at the Patriots heading into training camp.
The play didn't count, coming during a simple seven-on-seven drill performed in shorts and helmets at a minicamp in June, but it still said it all.
On the snap of the ball, tight end Ben Watson burst off the line, running past the linebackers in coverage in a matter of seconds. A moment later, Watson turned back to find a laser from Tom Brady headed for his thighs. Not breaking stride, Watson grabbed the ball, split the safeties and sprinted into the end zone.
If the ``Cover-2'' (aka ``Tampa-2'') is the most common coverage scheme in the NFL, and if the best way to defeat that deep-safety alignment is by throwing deep down the middle, then the Pats just may have a system-breaker in Watson.
Like any player possessing the size of a tight end and the speed of a receiver (Tony Gonzalez, Jeremy Shockey), Watson has the physical tools to present huge matchup problems for defenses. Linebackers and safeties aren't athletic enough to stay in stride. Corners are often too small. On paper, it's the perfect scenario.
Unfortunately, Watson has yet to be anything more than a paper threat. A two-week training camp holdout as a rookie last summer put him behind the pack, and a knee injury suffered late in camp led to him being placed on injured reserve after Week 1 of the season.
Now Watson has a chance to live up to the promise. It's no exaggeration to say that he'll be the most-watched player in camp.
If Watson delivers, then the Pats should have a devastating one-two punch at tight end between him and Dan Graham, who one NFL scout calls ``the best blocking tight end in the league.'' Graham can also run and catch, although his penchant for dropping the easy balls has prevented him from reaching the next level.
klinkt goed, daar kunnen ze nog wel plezier aan beleven in NE...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Over Watson, van www.bostonherald.com:
[..]
Ik zat te denken om ELI Manning te proberen als FA die tegen die tijd al een beetje goed bezig is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef Guard het volgende:
zo dat ging snel die draft, heb wel verkeerde keuzes gemaakt, qb's die bye in dezelfde week hebben (en ik wist dat ik hier op moest letten)![]()
Dat wordt dus voor week 8 kicker traden en voor week 10 een QB lozen (free agents zijn oa Harrington, Garcia en dat met zeer goeie receivers in Detroit).
Woah 3 voor de Bills? Was vast een uber homer fan? Of was het een no-show?quote:Vreemde picks in de draft, nummer 3 overall Bills DST![]()
Collins nummer 8 overall beetje vroeg als je het mij vraagt, zal wel de "Moss Factor" zijn
Plummer als nummer 22 overall verbaasde toch ook wel.
Geen Mushin die tot de 11de round viel? ghe ghequote:Possible steals:
weinig, wellicht dat mijn gok om Troy Williamson als #153 te picken een steal kan worden, of Housmanzadeh als # 151, of Warner als #167.
De Vikings-coaches zeggen dat ze Williamson geleidelijk gaan brengen, dus heel veel punten gaat hij waarschijnlijk niet voor je binnenhalen, zeker niet de eerste paar weken. Burleson gaat naar het zich laat aanzien de primary receiver worden (maar die was vast al wat eerder wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef Guard het volgende:
Possible steals:
weinig, wellicht dat mijn gok om Troy Williamson als #153 te picken een steal kan worden
Williamson was mijn 13e (en dus een na laatste) pick. Long shot dus, maar als hij gebruikt gaat worden (je weet nooit, het blijft football) en hij gaat presteren dan heb ik hem alvastquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:49 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
De Vikings-coaches zeggen dat ze Williamson geleidelijk gaan brengen, dus heel veel punten gaat hij waarschijnlijk niet voor je binnenhalen, zeker niet de eerste paar weken. Burleson gaat naar het zich laat aanzien de primary receiver worden (maar die was vast al wat eerder weg).
Williamson is voorlopig vijfde WR op de depth chart, maar de verwachting is dat hij aan het eind van pre season al op 3 staat en dus wel wat actie kan zien als slot receiverquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:49 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
De Vikings-coaches zeggen dat ze Williamson geleidelijk gaan brengen, dus heel veel punten gaat hij waarschijnlijk niet voor je binnenhalen, zeker niet de eerste paar weken. Burleson gaat naar het zich laat aanzien de primary receiver worden (maar die was vast al wat eerder weg).
Officiële pagina's neem ik eigenlijk automatisch aan dat mensen daar kijken. Er staan vaak leuke interviews op, recaps van de laatste wedstrijden etc. En natuurlijk de shopquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef Guard het volgende:
Voornamelijk si.com en espn.com, en redelijk vaak de officiele teamsites, daar kun je soms ook wat info vandaan halen (zo las ik op panthers.com dat Weinke voorlopig de backup qb is, en dat zie je niet op nfl.com oid).
Verder ook in deze tijd zo vlak voor het begin van het seizoen veel ESPN kijken (leve streamtv)
Dequote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:18 schreef DaMayan het volgende:
Zou een leuke wedstrijd zijn Falcons vs Colts, ware het niet dat het pre-season is... en zeker zo ver weg wordt het vast niet meer dan 1 qtr Vick of Manning.
Hmm de volgende dag zou wel heel erg snel zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:15 schreef DaMayan het volgende:
Dan ga ik waarschijnlijk net richting Dancevalley. Dus dat wordt een torrentje pakken erna, wel relax om die de volgende dag met een brak hoofd te kijken.![]()
We shall see. ben wel benieuwd hoe snel de huidige comminuty zoiets online heeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:35 schreef Guard het volgende:
Hmm de volgende dag zou wel heel erg snel zijn.
Mijn post waarschijnlijk niet goed doorgelezen, daar staan de Steelers toch echt bij...quote:Het valt me op dat ik de naam Pittsburg Steelers nog helemaal nergens ben tegengekomen in jullie voorspellingen....??
Kans is natuurlijk aanwezig dat je LT kan krijgen met een 3e pick, of anders Alexander, Holmes of Manningquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef jde_kok het volgende:
Guard, ik heb zondag mijn 1e fantasy draft. Ben benieuwd. Ga toch proberen om Tomlinson te pakken, heb als 3e de pick.
Smack talkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:15 schreef jde_kok het volgende:
Lijkt me heel verstandig Delmar. Haha Kokkies Buccaneers kicks ass!
Wahaha dat ziet er echt heel stom uit ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:35 schreef Delmar78 het volgende:
Als jullie even op ESPN.com kijken vandaag, dan kunnen jullie in de ESPN motion player een grappig filmpje zien. Niet zozeer waar het over gaat (Troy Aikman praat over Brett Favre, McNabb en de huidige NFL-situatie), maar vooral over de situatie: je ziet Aikman namelijk ergens in een McDonald's restaurant met een poloshirt van Mastercard aan.![]()
Het lijkt net alsof Aikman na zo'n glorieuze NFL-carriere zijn centjes moet verdienen bij de Mac.![]()
Als ik jullie inspanningen met fantasy lees, merk ik dat ik me toch nog maar eens wat moet gaan inlezen...
Hi, my name is Troy Aikman, Hall of Fame QB and assistant general manager McDonald's restaurant Irving, Texas...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:09 schreef DaMayan het volgende:
Wahaha dat ziet er echt heel stom uit ja.
Vind je niet dat Billick hier sprekend lijkt op Bill Murray?quote:En dan die andere Brian Billick met een TE grijze baard. (terwijl zn haar nog "bruin" is zeg maar).
Voornamelijk meer ballen naar TE Clark, Stokley zal hogstwaarschijnlijk de opener missen tegen de Ravens, maar hij heeft nu natuurlijk nog wijf weken om te hersttellen van zijn blessure.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:22 schreef Delmar78 het volgende:
Brandon Stokley heeft zich geblesseerd en is een aantal weken eruit. Dat zou meer ballen naar de andere receivers kunnen betekenen...
Oh ja: voor de echte kenners is er ook fantasy college football! Dat lijkt me pas echt vreselijk moeilijk!
Ik ben dat geheel met je eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:24 schreef jde_kok het volgende:
Gruwelijk om te zien dat de kwaliteit van de kennis van de posters hier zo hoog is. Kan hier serieus van genieten dat hier tenminste op niveau over AF wordt gepraat en niet door allerlei newbies zeg maar.
Hmmm... Pinkston dus out... FredEx weg... en TO met z'n "groin injury"...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:36 schreef Guard het volgende:
Pinkston is out for the year (achilles).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |