Tja dat is lastig, geen QB hebben..quote:Op zondag 24 juli 2005 22:52 schreef DaMayan het volgende:
Ik zie alleen nu pas dat Carson Palmer en Drew Brees dezelfde bye week hebben... Totaaal niet op gelet tijdens het draften. hmm...
Mushin Muhammad had ik trouwens pas in de 11 ronde gepaktNiemand verrtouwt het in Chicago met Grossman ipv Delhomme die gooit. Hoezo een steal.
helemaal waar, een pro bowler als backup is lang niet slecht.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef DaMayan het volgende:
True, true maar een pro-baller in de 11de round kan nooit slecht zijn dacht ik zelfAls backup naast Holt, Clayton en Porter... Ik ben er blij mee.
Ik ben ook ergens in gestapt, "for europeans mostly" was de omschrijving. Zover ik kan zien zitten er veel Duitsers en een paar Denen in die league.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:40 schreef DaMayan het volgende:
Ben gewoon ergens ingestapt. Ben gaan browsen door de public leagues en zag toen een die Euro leuague en die maar genomen, zit dus bij europeanen.
Goddanmit das veel hey!quote:49ers, Alex Smith agree to terms
By Adam Schefter
Special to NFL.com
(July 25, 2005) -- Alex Smith and the San Francisco 49ers have agreed to a six-year, $51 million contract. He will be introduced at a press conference early on July 26.
Smith will receive $24 million in guaranteed money -- a 20 percent increase over what Eli Manning, the top overall choice in the 2004 NFL Draft, got.
Early today, one NFL general manager said Monday he was told a Smith deal would occur tonight or the next morning. Heading into the weekend, before Smith's agent Tom Condon flew to the Bay Area, the two sides were 80 percent done with the deal.
Now they 49ers have the foundation of their franchise signed for the future.
It must be nice to be 21 and have $24 million in your pocket, huh?
Tja maar eens kijken hoe hij met de druk omgaat die hierbij komt kijken (en of hij zijn geld niet aan foute dingen gaat besteden, drugs of zo. Hij zou in ieder geval niet de eerste zijn....)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:56 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Goddanmit das veel hey!
Nu begin ik toch wel hoge expecttations te kweken voor deze Smith.
Hij schijnt een vrij slimme en stabiele persoon te zijn. Ik geloof dat hij na 2 jaar al z'n BA had met een hoog GPA en hij scoorde een 40 op de Wonderlic (gemiddelde voor NFL spelers is zo rond de 22). Maar goed, geld kan i.d.d. gekke dingen met je doen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:24 schreef Guard het volgende:
[..]
.
Tja maar eens kijken hoe hij met de druk omgaat die hierbij komt kijken (en of hij zijn geld niet aan foute dingen gaat besteden, drugs of zo. Hij zou in ieder geval niet de eerste zijn....)
In Nederland heb je via digetale TV volgens mij nog steeds geen live NFL wedstrijden (of herhalingen wat dat betreft).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:57 schreef Setambre het volgende:
Crap echt een vijf jaar geleden was het dat je op Fox Nederland nog live uitzendingen had, maar ze zenden nu alleen de Superbowl uit...
Tijd voor digitale TV
Nice, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef DaMayan het volgende:
[..]
In Nederland heb je via digetale TV volgens mij nog steeds geen live NFL wedstrijden (of herhalingen wat dat betreft).
Maar gelukkig hebben we sinds de vorige playoffs eigenlijk een redelijk betrouwbare internet TV streaming gevonden (http://www.streamtvnow.com/ op efnet #streamTV) en is de BitTorrent community vaak ook vrij snel om een MNF of iig de playoffs te releasen.
Ik heb als draftn00b nog geen idee wat voor strategie ik ga voeren, dus ik ben nog niet "prepared".quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:24 schreef jde_kok het volgende:
Als Grossman ook zo goed wordt als mijn franchise in Madden dan zit het wel goed.
We zien wel wat het wordt. Heb dit jaar 3x een draft en de FOK draft is de laatste dus dan ben ik warmgedraaid hoop ik. Vorige 2 jaren had ik een automatic draft omdat ik zelf niet live kon draften vanwege mijn werk. Nu kan ik wel, dus be prepared!
Mijn teamnaam begint met een 's', dus da's een beetje jammer...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Guard het volgende:
Voorals nog staat de draftorder op alfabetische volgorde, maar ik neem aan dat dat nog wel veranderd wordt als de draftdate definitief is (al zou ik met een vierde pick best tevreden kunnen zijn)
Zijn geweldig gegooide ballen moeten wel door iemand gevangen worden... Het receiverscorps staat niet bepaald hoog aangeschreven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:56 schreef DaMayan het volgende:
Goddanmit das veel hey!
Nu begin ik toch wel hoge expecttations te kweken voor deze Smith.
Het is over het algemeen moeilijker om een slechte QB te maskeren dan een slechte receiving crew... Als een QB de ballen goed gooit, dan vangen de meeste WR's de bal wel (tenzij het mietjes zijn en bij het geringste contact al de football droppen...)quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:53 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Zijn geweldig gegooide ballen moeten wel door iemand gevangen worden... Het receiverscorps staat niet bepaald hoog aangeschreven.
Oh ja: een "random draft order" zou ook mijn voorkeur hebben. Dat is toch het eerlijkste.
Carr heeft al laten zien dat hij het geweld aan kan, mijn god wat is hij vaak gesacked. Als hij wat meer tijd zou krijgen zou het wel eens wat kunnen worden in Houston (wellicht een winning season?)quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het is over het algemeen moeilijker om een slechte QB te maskeren dan een slechte receiving crew... Als een QB de ballen goed gooit, dan vangen de meeste WR's de bal wel (tenzij het mietjes zijn en bij het geringste contact al de football droppen...)
Maar het blijft een boel geld voor een rookie... de 49ers hebben geen idee hoe hij op het NFL geweld gaat reageren. David Carr en Joey Harrington moeten hun beloftes ook nog waar maken. (Hoewel ik wel vertrouwen heb in Carr... als zijn O-line eens wat beter presteert)
Yup, de draftorder wordt nog gerandomised. Ik zal dat wel proberen een paar weken voor de draft doen zodat je je strategie van tevoren een beetje kan uitdenken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Guard het volgende:
Voorals nog staat de draftorder op alfabetische volgorde, maar ik neem aan dat dat nog wel veranderd wordt als de draftdate definitief is (al zou ik met een vierde pick best tevreden kunnen zijn)
10 tot 15 college games per week, das een full time job om ze allemaal te zienquote:
> Game plan will be available this year. It runs September 4th to December
> 4th. We will show over 150 games, about 10-15 per week. It cost $119 for
> the season or $19.95 per week.
Waarschijnlijk ga ik hier een paar keer gebruik van maken. Ik vind live wedstrijden bekijken toch spannender dan achteraf DVD'tje kijken via Pontel. Ik heb nog steeds een stuk of 8 niet-bekeken wedstrijden van vorig jaar liggen. Ik moet nog even gaan bekijken welke weken leuk worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Guard het volgende:
aanrader:
ESPN Gameplan
tis nu nog de pagina van vorig jaar, maar dit jaar weer beschikbaar
[..]
10 tot 15 college games per week, das een full time job om ze allemaal te zien![]()
Patriotsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:26 schreef Plastic_Power het volgende:
Hoe denken jullie dat je favoriete team het gaat doen?
niets tegen de Patriots, maar van mij mag er wel een ander team winnen (hoewel ik liever de Patriots zie winnen dan weer de Eagels (quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik gok op 13 a 14 wins, 1st place in de AFC East en een Superbowl victory
Hmmm... De Bills hebben nog steeds niet een echt grootse verdediging (de verdediging van vorig jaar deed het vooral goed tegen slechte offenses de 2e helft van het seizoen). Dus die zie ik niet in de AFC championship. En de Chiefs... nog steeds geen defense...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:08 schreef Guard het volgende:
[..]
niets tegen de Patriots, maar van mij mag er wel een ander team winnen (hoewel ik liever de Patriots zie winnen dan weer de Eagels () in de NFC championship game). Zou het zelf wel leuk vinden als de AFC championshipgame Bills vs Chiefs zou zijn.
Ik zie het zelf ook niet gebeuren, maar ik zou het leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hmmm... De Bills hebben nog steeds niet een echt grootse verdediging (de verdediging van vorig jaar deed het vooral goed tegen slechte offenses de 2e helft van het seizoen). Dus die zie ik niet in de AFC championship. En de Chiefs... nog steeds geen defense...
Volgens mij bedoel je het niet helemaal zo, maar de Patriots zitten niet in de NFC...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:08 schreef Guard het volgende:
niets tegen de Patriots, maar van mij mag er wel een ander team winnen (hoewel ik liever de Patriots zie winnen dan weer de Eagels () in de NFC championship game). Zou het zelf wel leuk vinden als de AFC championshipgame Bills vs Chiefs zou zijn.
ik bedoelde dus dat ik nog liever de Patriots weer de SB zie winnen dan dat de Eagles in de NFC C'ship game komen, daarmede mijn afkeur t.o.v. de Eagles aangevend......quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het niet helemaal zo, maar de Patriots zitten niet in de NFC...
Oakland weet ik eigenlijk niet... de offense is wel goed natuurlijk, maar de defense is nog steeds belabberd... Als de Raiders tactisch spelen op veel balbezit (time of possession), dan kunnen ze op die manier hun defense laten uitrusten en hun zwakte dus zoveel mogelijk aan de zijkant laten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef Delmar78 het volgende:
Voorzichtige voorspellingen:
Grote winnaars: Ravens, Oakland
Dat wordt lastig met Moss! Dit was bij de Vikings ook altijd het probleem. Ze scoorden met de explosiviteit van Moss vaak hele snelle TDs, zodat de zwakke defense vaak en lang op het veld stond.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:31 schreef ScienceFriction het volgende:
Oakland weet ik eigenlijk niet... de offense is wel goed natuurlijk, maar de defense is nog steeds belabberd... Als de Raiders tactisch spelen op veel balbezit (time of possession), dan kunnen ze op die manier hun defense laten uitrusten en hun zwakte dus zoveel mogelijk aan de zijkant laten.
Waar komt dit toch vandaan? Ik kan me helemaal in jouw denkbeeld vinden. De Eagles vind ik het meest verschrikkelijke team wat er is en die ik ook helemaal niets gun. Komt vooral door de vaak verloren WildCard games daar van de Bucs. (dat is inmiddels al rechtgezet, maar dat terzijde) De Cowboys en Saints zijn idd ook van die waardeloze teams, bah bah bah.quote:ik bedoelde dus dat ik nog liever de Patriots weer de SB zie winnen dan dat de Eagles in de NFC C'ship game komen, daarmede mijn afkeur t.o.v. de Eagles aangevend......
In fact, ik zie nog liever elk ander team (inclusief alle NFC South rivals van de Panthers) "go all the way" dan dat de Eagles (en Cowboys) ook maar een game winnen in de play offs.
Ik heb ook niet veel vertrouwen in de Rams. Vorig jaar waren ze al erg slecht als ze uit speelden en dit jaar hebben ze een paar moeilijke wedstrijden uit:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:44 schreef jde_kok het volgende:
De Rams gaan denk ik zwaar tegenvallen, weinig van gehoord tot nu toe. Detroit moet eens een keer, maar het zal met Harrington nog niet gaan lukken, net zo met de Ravens en Boller.![]()
Special teams play van de Rams was vorig ook om te janken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
I
De offensive line is zeker niet verbeterd en hoewel Marc Bulger een goede arm heeft, maakt hij af en toe echt stomme beslissingen. Ik weet niet of dat met de OL heeft te maken of met zijn decision making skills, maar vorig jaar in de play offs was hij niet erg goed tegen de Falcons. De run defense van de Rams is ook nog niet alles. En de gehele defense had vorig jaar iets van 15 takeaways... Erg laag...
Bulger gooide bovendien in 6 uitwedstrijden 9 INT, tegen slechts 5 thuis (8 wedstrijden). Het aantal TD's bleef vrijwel gelijk (thuis 11, uit 10). Overigens, een saillant detail is dat de QB rating van Bulger naar beneden schiet als hij in de buurt van de Endzone (Opp. 19-1 yard) komt:
Een completion% van 53% en 4 INT's
Choker?
De Arizona Cardinals hebben in elk geval een gunstig wedstrijdschema:quote:Op zondag 31 juli 2005 17:35 schreef Guard het volgende:
Heel goed mogelijk dat de Rams dit jaar de Cardinals niet de baas kunnen in de NFC West
Het omgekeerde wat voor de Browns en Miami geldt is van toepassing op de Steelers: het kan eigelijk alleen maar slechter (zeker in regular season, want wat het post season betreft zouden ze in Pittsburgh toch wel weer heel graag een AFC C'ship game winnen).quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef BertW het volgende:
Het valt me op dat ik de naam Pittsburg Steelers nog helemaal nergens ben tegengekomen in jullie voorspellingen....?? Ik schat dit team namelijk erg hoog in, vooral nu "Big Ben" (vorig jaar record rookie QB) het seizoen vanaf het begin mag beginnen. Wat denken jullie hiervan?
Ik denk trouwens wel dat de Patriots gewoon weer titelkandidaat nummer 1 zijn, niet dat ik dat erg vind
Komt denk ik meer omdat hier weinig Steelers fans zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef BertW het volgende:
Het valt me op dat ik de naam Pittsburg Steelers nog helemaal nergens ben tegengekomen in jullie voorspellingen....?? Ik schat dit team namelijk erg hoog in, vooral nu "Big Ben" (vorig jaar record rookie QB) het seizoen vanaf het begin mag beginnen. Wat denken jullie hiervan?
Ik denk trouwens wel dat de Patriots gewoon weer titelkandidaat nummer 1 zijn, niet dat ik dat erg vind
Big Ben? Mr Roethlisberger? Hmmm... let's see...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:15 schreef BertW het volgende:
Misschien dat je Trent Green dan nog kunt draften...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:03 schreef Guard het volgende:
Vanavond mijn eerste live draft (NFL Fantasy), heb negende draftpick in oneven rondes, en derde en in even rondes.
heb dan niet echt kans op de absolute fantasy toppers, maar heb ik mijn eerste twee picks wel snel achter elkaar.
Ben zeer benieuwd hoe lang ik mijn geplande strategie kan vasthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |