Tja het hoort er blijkbaar bij, bij beroemd zijn..quote:Quarterback sneak
Man impersonates Big Ben, St. Pierre to get dates
PITTSBURGH (AP) -- Police have flagged a man for an illegal quarterback sneak.
Authorities said Brian Jackson, 31, dated two women by pretending to be Pittsburgh Steelers quarterbacks Ben Roethlisberger and Brian St. Pierre.
Jackson, arrested Friday, was charged with harassment for allegedly continuing to contact both women after they learned of the ruses. He was also charged with criminal mischief for allegedly ruining a Steelers jersey owned by one of the women's neighbors when he signed his worthless rendition of Roethlisberger's autograph on it. The jersey was worth $75 before it was signed, police said.
Jackson and his attorney, Paul Boas, declined comment after he was arraigned in Pittsburgh City Court and released on an unsecured bond Friday. Boas again declined comment when reached at his office. Jackson faces a preliminary hearing July 25.
The team didn't immediately return a call seeking comment.
In one of the scams, Jackson arrived at the woman's home on July 6, gave her an autographed football and pretended to be Roethlisberger, signing the neighbor's jersey, authorities said.
When she got home from their date that night, the neighbor brought her a newspaper article and told her that the man wasn't Roethlisberger.
Allegheny County police said Jackson pretended to be St. Pierre, the third-string quarterback, when he met a woman last September. She told police that during the three weeks they were in contact, Jackson often talked of his "teammates" and offered to autograph footballs for neighborhood kids. Jackson also told the woman to watch Steelers games so she could see him when he went into the game, police said.
When the woman did watch a Steelers game, she saw the real Brian St. Pierre on the screen and realized that Jackson was an impostor, police said. Jackson tried to explain to the woman that he looked "different" on TV, but she asked him not to contact her, police said.
Best wel triest dit soort dingen...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:04 schreef Guard het volgende:
Even wat lichter "nieuws"
[..]
Tja het hoort er blijkbaar bij, bij beroemd zijn..
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:43 schreef truSteh het volgende:
Ik ga maar eens UPC Digital aanschaffen, NASN kan je als het goed is NFL wedstrijden mee zien, nog ff uitzoeken.
Volgens mij kun je geen games zien, misschien wat highlights. Maar ja das beter als niets natuurlijk...quote:The low-down on NASN's NFL coverage
NASN shows daily coverage of the NFL including live NFL Countdown and NFL Primetime, NFL Match-Up, ESPN’s daily magazine show, NFL Live, as well as a host of NFL Films programming. NASN additionally broadcast live coverage of the NFL Draft and a host of Preseason Games.
Ik heb begrepen dat 't ongeveer als C+ en NBA werkt: een paar games per week.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:26 schreef Guard het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij kun je geen games zien, misschien wat highlights. Maar ja das beter als niets natuurlijk...
Als ik interpreteer wat er op de website van NASN staat krijg je alleen wat pre-season games te zien, maar ik kan het ook fout hebben.....quote:Op zondag 17 juli 2005 14:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat 't ongeveer als C+ en NBA werkt: een paar games per week.
Maar ik kan het mis hebben.
Zou ook kunnen, ik hoorde het van een vriend van me, vandaar.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ik interpreteer wat er op de website van NASN staat krijg je alleen wat pre-season games te zien, maar ik kan het ook fout hebben.....
En het is overigens ook niet overal in UPC dekkingsgebeid beschikbaar, dus even goed informeren bij UPC (dat betekent doorvragen dus, want bij UPC zeggen ze nogal eens zomaar wat)
Tja ik heb een probleem, moet mijn dosis AF verkrijgen via Torrents, streams en dvd's van Pontel (en dat laatste is niet goedkoop), en af en toe een zondagmiddaggame in de Ierse pub kijken.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ik hoorde het van een vriend van me, vandaar.
Ik heb in dat geval een luxeprobleem.
Daar ben je snel genoeg vanaf, tot vorig jaar wist ik ook niet heel veel, maar had de de kans om iedere week twee wedstrijden te zien en dan leer je heel snel heel veel.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:50 schreef popolon het volgende:
Ik heb het eerlijk gezegd nooit gevolgd toen ik in Nederland woonde, mede door de problemen die je net noemt.
In vakanties wel wedstrijden gezien hier op tv en zeker een sport die ik goed ga volgen, i like it.
Dus val me niet aan als ik dingen nog niet helemaal begrijp, ben een NFL rookie kijker.
En een vrouw en familie die NFL gek zijn helpt ook.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar ben je snel genoeg vanaf, tot vorig jaar wist ik ook niet heel veel, maar had de de kans om iedere week twee wedstrijden te zien en dan leer je heel snel heel veel.
Tja dat is subjectief natuurlijk (maar ik ben het wel met je eensquote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef popolon het volgende:
[..]
En een vrouw en familie die NFL gek zijn helpt ook.
Eén ding heb ik al meegekregen: Dallas is fout.
Zie profiel.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja dat is subjectief natuurlijk (maar ik ben het wel met je eens)
Waar woon je eigenlijk in de states?
Nou ja als Harrington nu eens gebruik ging maken van die goeie recievers die er rondlopen, kan het nog spectaculair worden in Ford Field.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Zie profiel.
Maar ja, Detroit is niet al te best dus ....
Weet ikquote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ja als Harrington nu eens gebruik ging maken van die goeie recievers die er rondlopen, kan het nog spectaculair worden in Ford Field.
En natuurlijk Super Bowl XL in Detroit.
En niet te vergeten Michigan en Michigan State als toch zeer behoorlijke college footballteams.
Jij hebt het zo slecht nog niet hoor
meer zelfs:quote:
quote:2004 College Football Attendance
School (Avg. Home Attendance)
1. Michigan 111,025![]()
2. Tennessee 106,644
3. Ohio State 104,876
4. Penn State 103,111
5. Georgia 92,746
6. LSU 91,209
7. Florida 88,409
Das ook een ervaring natuurlijk......quote:Op zondag 17 juli 2005 15:24 schreef popolon het volgende:
Oh shit
Heb ik die gegevens van een wat oudere niet zo up to date site.
Florida is ook mooi natuurlijk, pik wel een tijd uit dat er geen Dennis of Andrew langskomt.
Het moet wel te doen zijn. Ik hoorde van een huisgenoot hier, die Raiders fan is, dat in zo'n wedstrijd weinig spelers spelen die ook in het echte seizoen gaan spelen. Jammer. Sapp is trouwens niet zo populair heb ik het idee, maar zijn shirtje kun je wel overal kopen.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:22 schreef Delmar78 het volgende:
Mooi, dit jaar zeker 1 live NFL wedstrijd voor mij.![]()
Als het niet Detroit bij Dallas is, dan wel Cincinnatti bij Baltimore! Als ik namelijk niet naar een congres in Dallas ga, dan verleng ik mijn vakantie in Washington en ga ik naar de Ravens kijken. Liever zou ik die avond naar Philadelphia bij Washington gaan kijken, maar kaartjes daarvoor zijn onmogelijk te krijgen.
Over onze draft: tijd maakt me niet zoveel uit, zondagavond is eigenlijk altijd wel prima.
@Jeroenus: San Francisco speelt in Monster Park, het vroegere 3Com park dat weer het vroegere Candlestick park is. Dat krijg je met die gesponsorde stadions. Op deze pagina kun je info krijgen om met het openbaar vervoer bij het stadion te komen. Het zal niet makkelijk zijn, gok ik.
Pre season games zijn inderdaad bedoeld om tweede en derde garnituur spelers uit te proberen. De starters liggen doorgaans al vast na training camp en komen (bijna) niet in actie ivm angst voor blessures.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Het moet wel te doen zijn. Ik hoorde van een huisgenoot hier, die Raiders fan is, dat in zo'n wedstrijd weinig spelers spelen die ook in het echte seizoen gaan spelen. Jammer. Sapp is trouwens niet zo populair heb ik het idee, maar zijn shirtje kun je wel overal kopen.
Beide natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:31 schreef truSteh het volgende:
Ik ga ook naar NY dit jaar, ik zit nog te dubben of ik naar een ijshockey wedstrijd ga, of maar toch NFL, ik weet het nietBeide lijkt me gewoon gaaf om eens mee te maken.
Michael Vick 2 jaar geleden... leuk die pre season gamesquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Pre season games zijn inderdaad bedoeld om tweede en derde garnituur spelers uit te proberen. De starters liggen doorgaans al vast na training camp en komen (bijna) niet in actie ivm angst voor blessures.
Uiteraard, maar zoveel centjes en tjid heb ik nietquote:Op maandag 18 juli 2005 19:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Beide natuurlijk.
NFL ben ik nog niet geweest maar een NHL game is zeker gaaf.
Dat was wel een duidelijk voorbeeld hoe pre season je regular season helemaal kan verpesten jaquote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Michael Vick 2 jaar geleden... leuk die pre season games![]()
bron: SIquote:ORCHARD PARK, N.Y. -- The Buffalo Bills have traded running back Travis Henry to the Tennessee Titans for undisclosed 2006 draft picks, Bills president Tom Donahoe said Monday.
Henry had been a starter since his 2001 rookie year and was coming off consecutive 1,300-yard rushing seasons before being relegated to a backup position in October after losing his job to Willis McGahee.
Henry had threatened to sit out this year, the final year of his contract, if he wasn't traded. He already missed three mini-camp sessions this spring -- including a mandatory three-day camp last month.
Neither Henry nor his agent, Hadley Engelhard, were immediately available for comment.
The Titans need a capable alternative to two-year veteran Chris Brown who hasn't played an entire season because of injuries.
Buffalo had been looking to unload Henry since he demanded a trade after being demoted to McGahee's back-up. A second-round pick, Henry rushed for 3,849 yards on 963 carries for a 4-yard average per rush with the Bills.
Henry played his college football for the University of Tennessee and was the Volunteers' all-time leading rusher, holding a record that still stands with 3,078 yards rushing with an average of 5.5 yards per carry.
Dus ik hoef Sapp niet te verwachten? Het zal zeker ook niet uitverkocht zijn of juist wel omdat het de Bay-derby is?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Pre season games zijn inderdaad bedoeld om tweede en derde garnituur spelers uit te proberen. De starters liggen doorgaans al vast na training camp en komen (bijna) niet in actie ivm angst voor blessures.
Hij zal wel enkele plays spelen, maar in de 2e helft hoef je hem zeker niet te verwachten... deze over-rated spelerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:29 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Dus ik hoef Sapp niet te verwachten? Het zal zeker ook niet uitverkocht zijn of juist wel omdat het de Bay-derby is?
Jets en Giants wedstrijden zijn bijna onmogelijk om binnen te komen, want alle tickets gaan naar seizoenskaarthouders. Er zijn geen losse kaartjes beschikbaar, behalve als je bereid bent meer dan het dubbele te betalen via een tussenhandelaar.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:31 schreef truSteh het volgende:
Ik ga ook naar NY dit jaar, ik zit nog te dubben of ik naar een ijshockey wedstrijd ga, of maar toch NFL, ik weet het nietBeide lijkt me gewoon gaaf om eens mee te maken.
Meestal kun je voor preseason wedstrijden nog wel kaartjes krijgen, alhoewel deze wedstrijd misschien wel wat populairder is. Kaartjes zijn meestal te krijgen via ticketmaster.comquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:29 schreef Jeroenus het volgende:
Dus ik hoef Sapp niet te verwachten? Het zal zeker ook niet uitverkocht zijn of juist wel omdat het de Bay-derby is?
Goh dat zal Ronnie Brown leuk vinden (hij heeft geloof ik nog niet getekend, ben benieuwd of dat nog gevolgen voor zijn contract gaat hebben als Ricky terugkomt).quote:Williams cleared to report for Dolphins camp
DAVIE, Fla. (July 19, 2005) -- Miami Dolphins running back Ricky Williams has been cleared by the NFL to report for the start of training camp, a year and a day after he abruptly retired.
Williams decided to apply for reinstatement after sitting out last season. He still faces a four-game suspension for violating the league's substance abuse program.
"If he decides to return, Ricky Williams is eligible to report on the first day of training camp without incurring a further violation of the substance abuse program," NFL spokesman Greg Aiello said. "His four-game suspension for violating the program would be served over the first four games of the regular season."
Williams acknowledged shortly after retiring that he failed drug tests and faced a suspension for testing positive three times for marijuana. A court later found the 2002 NFL rushing champion in breach of contract by retiring, and ordered him to repay the team $8.6 million.
Williams informed coach Dave Wannstedt of his retirement plans last July 23, one week before the start of training camp. New coach Nick Saban offered Williams another chance with the Dolphins, who report July 24 and begin workouts the next day.
Williams rushed for 3,225 yards and 25 touchdowns in his two seasons with the team.
Tja ligt volgens mij puur aan het systeem, zo'n playmaker op DT is perfect voor een 4-3 systeem maar voor een 3-4 defense heeft ie nauwelijks toegevoegde waarde. Zou hem graag weer gewoon bij een 4-3 zien, denk dat ie dan weer richting zn oude niveau zo kunnen komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:35 schreef ScienceFriction het volgende:
Hij zal wel enkele plays spelen, maar in de 2e helft hoef je hem zeker niet te verwachten... deze over-rated speler
Hmm das jammer, moet maar ff kijken. Islanders ligt een aardig tijdje van Manhatten af hoorde ik, dus dat is niet echt een optie denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:46 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Jets en Giants wedstrijden zijn bijna onmogelijk om binnen te komen, want alle tickets gaan naar seizoenskaarthouders. Er zijn geen losse kaartjes beschikbaar, behalve als je bereid bent meer dan het dubbele te betalen via een tussenhandelaar.
Een ijshockeywedstrijd van de Rangers bijwonen zal ook moeilijk worden (grote stad, klein stadion), maar bij de NY Islanders (op Long Island), kun je nog wel eens geluk hebben om een kaartje te krijgen.
Als je op ticketmaster zit als de kaarten voor de Rangers in de verkoop gaan (zal nog wel even duren), dan kun je geluk hebben. Zo heb ik ooit kaartjes kunnen krijgen voor de wedstrijd Dolphins - Patriots die binnen een paar uur was uitverkocht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:13 schreef truSteh het volgende:
Hmm das jammer, moet maar ff kijken. Islanders ligt een aardig tijdje van Manhatten af hoorde ik, dus dat is niet echt een optie denk ik
quote:DAVIE, Fla. -- Running back Ricky Williams reported to Miami Dolphins training camp on Sunday morning, nearly one year to the day after he told the team he was retiring from football.
Williams, driving a blue sport utility vehicle, arrived at the team's training facility around 8:45 a.m. He did not comment to reporters waiting outside the complex. The team's first formal training-camp media availability is scheduled for Monday.
The 2002 NFL rushing champion decided to seek reinstatement after sitting out last season, saying at the time he'd lost the urge to continue playing. Williams faces a four-game suspension at the start of the season for violating the league's substance abuse program, yet likely will be able to play in preseason games.
Williams acknowledged shortly after retiring that he failed drug tests and faced a suspension for testing positive three times for marijuana.
Williams rushed for 3,225 yards and 25 touchdowns in two seasons with the Dolphins. He informed former coach Dave Wannstedt of his retirement plans last July 23, one week before the start of training camp -- a move that stunned teammates, and played a role in Miami's downward spiral. The Dolphins were 4-12 last season.
A court later found the 1998 Heisman Trophy winner in breach of contract by retiring, and ordered him to repay the team $8.6 million. The team has not yet sought to collect the settlement, and new coach Nick Saban offered Williams another chance to play for the Dolphins.
Vooralsnog blijft ie gewoon staan. Als iemand een voorstel wil doen tot verplaatsen kunnen we dat wel overwegen. Maar een "Wanneer wil iedereen" mail gaat toch niet werken en dit is nu al min of meer afgesproken. Heel misschien dat een mail met een voorstel met 1 andere datum kan werken. Daarvoor moet maar diegene die bezwaar hebben tegen deze datum een gedegen voorstel doen (in drievoud, powerpoint presentatie waarom die datum beter is, een BBQ en natuurlijk een groep cheerleaders)...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:23 schreef jde_kok het volgende:
Al iets bekend over de tijd voor het draften, wordt deze nog verzet, of blijft deze staan.
Trainingcamps gaan beginnen, NFL seizoen here we come!
ps. Ben benieuwd of Ricky Williams echt weer aan de slag gaat in Miami, kijken wat hij kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |