abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30078730
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 07:54 schreef Guard het volgende:
En als Benson dan ook nog eens keer tekent, laat je je team dragen door twee rookies
(als Benson nog wel een kans maakt op de een startersplaats na zo'n lange holdout)
Running back Cedric Benson ended his 36-day holdout Sunday night, agreeing to a five-year contract with the Chicago Bears.

Benson, the No. 4 overall pick in this year's draft, was the last remaining first-round pick to sign. Terms were not available but reports said the Bears had offered a contract that contained $17 million in guaranteed money to the former Texas star.

The announcement of Benson's agreeing to terms came on the same day the Bears promoted another rookie, fourth-round pick Kyle Orton, to be the starting quarterback.

Jammer dus voor Benson
pi_30079918
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:01 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

The announcement of Benson's agreeing to terms came on the same day the Bears promoted another rookie, fourth-round pick Kyle Orton, to be the starting quarterback.

En zowaar Kittner ook een plekkie omhoog in de depthchart, lijkt erop dat hij als 3e QB het roster gaat halen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:59:56 #253
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_30087586
Even wat random antwoorden op lopende zaken:

Clarrett heeft dit over zichzelf afgeroepen. Hij was te arrogant bezig; dacht dat hij wel even als starter zou binnenkomen bij de Broncos. Ik zie een "bust" zoals Akili Smith (zelfs een bust in NFL Europe!), Ryan Leaf en Eric Crouch aankomen.

De rol van Moss bij de Raiders zou wel eens bliksemafleider kunnen zijn. Hij blijft een goede receiver en kan misschien double teams naar zich toe trekken, waardoor de andere receivers (ook niet de minste: Porter en Curry) makkelijker in single coverage de bal kunnen krijgen. AFC West wordt inderdaad een zware division dit jaar.

Minnesota moet het toch echt gaan maken dit jaar. Op papier ziet hun defense bijzonder sterk uit (fantasy!!!), zeker als je bedenkt dat de offenses van de andere 3 division teams wat sputteren: Grossman OUT, Favre OUD, Detroit te jong. Laat Detroit en met name Harrington zijn talenten maar eens waarmaken. Even kijken hoe lang hij (en coach Mariucci) daar nog meegaan. Rodgers als QB voor de Packers is een teken aan de wand: volgend jaar starter?

Dan nog iets over onze fantasy league: wanneer weten we de draft order?
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_30087796
Current Draft Order :
Sedentary Dutchmen
truStopia Ballers
admirals chargers
Scumbag Trashers
Delmar's Desperates
U town thugz
DaMayan's Essential Selection
Guardians
JJ Eagles
Kokkies Buccaneers
popo's men behaving badly
SF Unnecessary Ruffness

Hoe verloopt de tweede ronde eigenlijk, krijgt dan de nummer 12 van de eerste ronde de eerste pick?

[ Bericht 16% gewijzigd door Guard op 30-08-2005 09:20:01 ]
pi_30088771
Jeuj 2de

Iemand enig idee waar je van die ingelijste jerseys kan kopen? Ik heb dat in die show op MTV gezien, Room Raiders, hadden aardig wat van die gozers dat. Of moet ik gewoon jerseys kopen en het zelf in zo'n frame doen
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:32:42 #256
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_30092708
Twee dingen: hoe lang duurt zo'n live draft? Toch hopelijk niet de 4,5 uur die er maximaal voor staan?

Rohan Davey, de voormalige Berlin Thunder-QB is gecut door de Patriots. Die mag ook op zoek naar een nieuwe team...
The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
pi_30092899
een live draft bij Yahoo duurt (afhankelijk van wie er allemaal zijn en hoe lang ze nadenken natuurlijk) ongeveer een uur, hooguit anderhalf geloof ik.
pi_30093778
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:38 schreef rblommers het volgende:
een live draft bij Yahoo duurt (afhankelijk van wie er allemaal zijn en hoe lang ze nadenken natuurlijk) ongeveer een uur, hooguit anderhalf geloof ik.
Mijn NFL fantasy draft duurde minder dan een uur.
Tijdsduur is enigsinds afhankelijk van het aantal deelnemers dat de autopick aan heeft staan.
Maximaal 1m 30s per pick, dus maximale tijdsuur is inderdaad 4,5 uur, als iedereen de volledige tijd neemt voor iedere pick.
pi_30093999
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:04 schreef truSteh het volgende:
Jeuj 2de

Iemand enig idee waar je van die ingelijste jerseys kan kopen? Ik heb dat in die show op MTV gezien, Room Raiders, hadden aardig wat van die gozers dat. Of moet ik gewoon jerseys kopen en het zelf in zo'n frame doen
Jersey moet je zelf inlijsten.
Tip: google eens op "jersey (display) case", wellicht dat je dan wat ideetjes opdoet...
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:51:06 #260
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_30098429
Jemig, de 1e draft pick. Wat een druk!

Even over de Vikings: de defense ziet er op papier inderdaad goed uit, maar heeft het in de preseason nog niet echt waargemaakt. Misschien vergt het even tijd voordat het allemaal soepel loopt, maar wat ik vooralsnog gezien heb is niet echt indrukwekkend (al is het niet zo bedroevend als de "prestaties" van Detroit gisteren tegen St. Louis ).
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:55:02 #261
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30098593
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:14 schreef Guard het volgende:
Current Draft Order :
Sedentary Dutchmen
truStopia Ballers
admirals chargers
Scumbag Trashers
Delmar's Desperates
U town thugz
DaMayan's Essential Selection
Guardians
JJ Eagles
Kokkies Buccaneers
popo's men behaving badly
SF Unnecessary Ruffness

Hoe verloopt de tweede ronde eigenlijk, krijgt dan de nummer 12 van de eerste ronde de eerste pick?
shite, ik heb hier nooit meer naar gekeken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30100080
Ben je nog redelijk op tijd, je hebt nog vijf dagen om je voor te bereiden.
pi_30113572
Oh... even een interessante vraag... Wie is de beste QB in de NFL?

pi_30116091
onze draft wordt nog erg interessant in de late rounds, nu de cuts eraan zitten te komen:
quote:
FLOWERY BRANCH, Ga. (Aug. 30, 2005) -- The Atlanta Falcons cut Peerless Price, giving up on their former top receiver after two disappointing seasons.

Price signed a $37 million contract, including a $10 million bonus, with the Falcons, who acquired him from the Buffalo Bills in a March 2003 trade that cost Atlanta a first-round draft pick.

Price was coming off a career season with the Bills, catching 94 passes for 1,252 passes and nine touchdowns in 2002, and was expected to give Michael Vick a go-to receiver.

But the move never worked out. Price had only 45 catches and three touchdowns last season, and he was demoted to second team behind Michael Jenkins coming into training camp.

When Price suffered a concussion in a preseason game, his fate was sealed.

"It's just not a good fit here," coach Jim Mora said. "That's the bottom line. It's my hope that he'll go on and be productive with another team."
Voor trainingscamp wellicht nog een "long shot in the late rounds" nu een no-no in de draft.

En dit is helemaal hilarisch
quote:
Bears cut former starting QB Hutchinson

LAKE FOREST, Ill. (Aug. 30, 2005) -- In a span of five days, Chad Hutchinson went from starting quarterback to out of a job.

Hutchinson, demoted on Aug. 28 to fourth string after two shaky outings as the Chicago Bears' starter, was cut Aug. 30, two days before the final preseason game.

Hutchinson had moved into the starter's role when Rex Grossman broke his ankle Aug. 12, but he didn't produce much in two starts.

He was 5 for 8 for 40 yards with two interceptions and three sacks against the Colts in his first start. He struggled even more last week against Buffalo, throwing two more interceptions -- one that was returned for a touchdown -- getting sacked three more times and completing just 3 of 14 passes.

On Aug. 28, coach Lovie Smith turned the starter's role over to rookie Kyle Orton and elevated Jeff Blake to backup and Kurt Kittner became the third quarterback.

Hutchinson practiced with the team Aug. 30. He was not available for comment. The announcement he was cut came 2½ hours after the Bears had ended their practice.

He was 20 of 42 for 211 yards with four interceptions and no TD passes and a quarterback rating of 23.1 in the preseason.

Hutchinson, who pitched briefly in the major leagues with the St. Louis Cardinals and is the brother-in-law of Chicago Cubs second baseman Todd Walker, was signed last season after Grossman tore a knee ligament in the third week of the season.

After Jonathan Quinn and Craig Krenzel had their chances as starters, Hutchinson got his and posted a 1-4 record in the final five games. He also started nine games as a rookie for the Cowboys in 2002, going 2-7. He was waived by the Cowboys in 2004.

Grossman, hobbling off the practice field on crutches, told reporters he hoped to back somewhere around Thanksgiving.
Wat zal die zich klote voelen zeg
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:14:44 #265
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_30116781
Zo hey, en deze ook trouwens:
quote:
Grossman, hobbling off the practice field on crutches, told reporters he hoped to back somewhere around Thanksgiving.
Had zijn jaar moeten worden... Nu wordt het zowieso weer een hoge draft pick

Ziet er trouwens naar uit dat ik zelf onze draft misschien niet ga halen.
Ik ga het wel proberen te halen natuurlijk maar ik ga zeker mn draft order nog maar eens goed bekijken en updaten met alle recente informatie...
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:50:05 #266
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_30119541
Ik ben nu even naar de cheat sheets op Foxsports.com aan het kijken en vreemd genoeg betekent een hogere projected points niet noodzakelijk een hogere ranking. Mis ik hier iets of is dit gewoon onlogisch?

Zie b.v.:
http://msn.foxsports.com/fantasy/nflDraftRankings?posCode=RB&statType=projected&dir=desc&sortKey=FP05

[ Bericht 95% gewijzigd door Plastic_Power op 31-08-2005 02:23:50 ]
pi_30122793
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Jersey moet je zelf inlijsten.
Tip: google eens op "jersey (display) case", wellicht dat je dan wat ideetjes opdoet...
Die cases zijn echt asociaal duur op sommige sites, van $160 tot ruim in de $200 dollar, zelfs die dingen om alleen een jersey in om te vouwen. Ik kijk wel of ik gewoon bij de Ikea of iets dergelijks lege dingen kan vinden
pi_30125474
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:55 schreef Guard het volgende:
En dit is helemaal hilarisch
[..]

Wat zal die zich klote voelen zeg
Dan voelt hij zich dus net zo als-ie speelt... Wat een bagger die vent. Bij de Cowboys was hij ook al kut. Ik snap soms niet dat sommige QB's bij andere teams weer op de depth chart komen te staan. Er zal wel geen team meer zijn die Hutchinson nu nog wil hebben...
pi_30125776
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:15 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dan voelt hij zich dus net zo als-ie speelt... Wat een bagger die vent. Bij de Cowboys was hij ook al kut. Ik snap soms niet dat sommige QB's bij andere teams weer op de depth chart komen te staan. Er zal wel geen team meer zijn die Hutchinson nu nog wil hebben...
Tja je kunt toch vrij lang blijven hangen in de NFL, kijk maar naar Kittner, waarvan we dachten dat ie na zijn vreselijk slechte optreden bij de Falcons (2003) wel klaar zou zijn. En nu staat ie weer op een roster met een MVP Championship optreden op zijn CV. (alhoewel dat mvp een beetje misleidend is, in de AF wereld is de qb van het winnende team al snel MVP, als er niemand anders uitzonderlijk goed is).
pi_30137802
helemaal een draft vergeten, was afgelopen maandag.
Maar de autopick heeft zijn werk prima gedaan:

QB's McNabb & Ramsey
WR's: Ward, Coles, Evans, Houshmanzadeh en McCareins
RB'S: Alexander, Jackson en Benson
TE's: Shockey en Kleinsasser
Kikcers: Akers en Hanson
D/ST: Colts

Helemaal niet slecht voor een "vergeten" draft:
RB's
WR's: Coles, Ward kan heel goed gaan uitpakken
QB: McNabb is prima, Ramsey is natuurlijk drie keer niets, eens kijken of er wat te traden valt...
TE: Shockey, hmm is die al 100%?
Kickers: Akers is een vrij nauwkeurig, dus das ook prima
Defense:
pi_30146505
zo erg is de defense van de Colts toch niet?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:58:37 #272
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_30146526
In de nasleep van Katrina:

New Orleans Saints komend seizoen de San Antonio Saints?

bron: Washington Post
quote:
NFL Mulls Options for Saints, Superdome

By Mark Maske
Washington Post Staff Writer
Wednesday, August 31, 2005; 1:30 PM

The New Orleans Saints and NFL suddenly are facing the possibility that the team might not be able to use its home field at the Superdome, which was damaged by Hurricane Katrina, for much or all of the season.

A source familiar with the deliberations said today it's possible that the Superdome will not be available for a considerable amount of time. No one involved in the discussions knows yet how long it will take for repairs to be made to the building, the source said, but the Saints and the league have begun to study scenarios in which the club would play elsewhere for a considerable portion of the season, or even all of it. The source spoke on the condition of anonymity because talks still are at an early stage.

Possible alternative sites for Saints' home games if the Superdome can't be used include San Antonio, Houston, Jackson, Miss., and Baton Rouge, La. The league would like the Saints to play games as close as possible to New Orleans if the Superdome is deemed unfit for use.

Two sections of the building's roof covering were blown off by Katrina, and conditions worsened Tuesday as New Orleans was flooded.

The Saints have made tentative plans to base their operations in San Antonio after their preseason finale Thursday at Oakland, team spokesman Greg Bensel said Tuesday.

Saints owner Tom Benson reportedly has two homes and several car dealerships in San Antonio, and that city has been mentioned as a possible home for the franchise if it were to relocate. Benson said during the offseason that he would make a decision about the franchise's future in New Orleans after the 2005 season.

The team is practicing this week in San Jose, Calif.

Bensel said Tuesday that damage assessments of the Superdome had not been completed. The league and the Saints already had begun discussions at that point about contingency plans in case the Superdome is not ready for use by the club's Sept. 18 home opener against the New York Giants, but Bensel and NFL spokesman Greg Aiello said Tuesday that no decisions had been made.

The Saints open the regular season on the road, at Carolina on Sept. 11.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_30147332
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef rblommers het volgende:
zo erg is de defense van de Colts toch niet?
veel sacks weliswaar maar nogal veel yards tegen, wat weer punten kost en natuurlijk wat veel scores tegen, maar nog altijd beter dan de Raiders of zo
pi_30148026
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef Guard het volgende:

[..]

veel sacks weliswaar maar nogal veel yards tegen, wat weer punten kost en natuurlijk wat veel scores tegen, maar nog altijd beter dan de Raiders of zo
De defense van de Colts is nog steeds niet erg goed nee. Ze hebben veel speedsters, klein van stuk en niet erg physical. Run defense is slecht. Sacks zijn wel goed (Dwight Freeny is erg goed), en als geheel zijn ze goed in de takeaway department. De secondary is echter niet goed, en de run defense is echt beroerd op belangrijke momenten. (We hebben het natuurlijk nog over stats van vorig jaar).

Ze hebben hier en daar wel wat verbeterd. Bob Sanders kan een goede safety worden. Ik vond hem vorig jaar al wel goed. Maar verder...

Als Peyton Manning weer erg pass happy gaat worden, ziet het er slecht uit voor de defense. Wat ik nooit snap is dat de Colts niet wat meer "dink en dunk" passen. Manning is een uitstekende passer, en de WR's + TE's zijn ook geweldig. Als je op offensief gebied kunt domineren, ga dan voor de wat kortere gains en run the damn football. Op die manier ontzie je je defense wat meer dan nu het geval is. Minder explosiviteit is meer time of possession en dus minder lang je zwakke exponent op het veld. Lijkt mij logisch...

Maar ja, Don Shula was ook een enorme fan van de arm van Dan Marino... Tony Dungy geilt op de arm van Manning.
  donderdag 1 september 2005 @ 00:53:53 #275
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_30152870
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:50 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik ben nu even naar de cheat sheets op Foxsports.com aan het kijken en vreemd genoeg betekent een hogere projected points niet noodzakelijk een hogere ranking. Mis ik hier iets of is dit gewoon onlogisch?

Zie b.v.:
http://msn.foxsports.com/fantasy/nflDraftRankings?posCode=RB&statType=projected&dir=desc&sortKey=FP05
Niemand? Ik snap het echt niet
pi_30156701
Ik weet ook niet waar ze hun rankings op baseren.......
  donderdag 1 september 2005 @ 10:18:50 #277
79634 Delmar78
Amersfoort Untouchable
pi_30158236
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef Pistol_Pete het volgende:
In de nasleep van Katrina:

New Orleans Saints komend seizoen de San Antonio Saints?

bron: Washington Post
[..]
Dit zou best wel eens het moment kunnen zijn dat LA naar de Saints als hun nieuwe NFL team gaat hengelen. De Saints waren al een tijdje ontevreden over de Superdome. De staat Louisiana had niet zo heel veel geld beschikbaar om de Superdome te renoveren en om de Saints in New Orleans te houden. Heel sneu voor de mensen in de regio die NFL willen zien, maar ik denk dat de Saints nu een makkelijke weg naar een betere stad hebben gevonden.
Spelen in de buurt (in San Antonio of op het veld van LSU) is misschien wel een tactiek om niet meteen de indruk te wekken dat ze de benen willen nemen.

offtopic:
Katrina gooit ook nogal wat roet in het eten voor onze vakantie. Ik had drie nachten in New Orleans geboekt midden oktober. Dat gaat dus niet door. Helaas is er niemand in de stad om onze boeking te annuleren. Ik heb al een aanbetaling gedaan. Benieuwd wanneer ik die terug ga krijgen...
pi_30161339
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:18 schreef Delmar78 het volgende:

[..]

Dit zou best wel eens het moment kunnen zijn dat LA naar de Saints als hun nieuwe NFL team gaat hengelen. De Saints waren al een tijdje ontevreden over de Superdome. De staat Louisiana had niet zo heel veel geld beschikbaar om de Superdome te renoveren en om de Saints in New Orleans te houden. Heel sneu voor de mensen in de regio die NFL willen zien, maar ik denk dat de Saints nu een makkelijke weg naar een betere stad hebben gevonden.
Spelen in de buurt (in San Antonio of op het veld van LSU) is misschien wel een tactiek om niet meteen de indruk te wekken dat ze de benen willen nemen.
Het stadion van de Tigers is ook nog niet klaar, maar zou binnen twee weken wel af moeten zijn.
Ik dacht ook al dat dit wel een katalisator zou zijn om de Saints te relocaten
quote:
offtopic:
Katrina gooit ook nogal wat roet in het eten voor onze vakantie. Ik had drie nachten in New Orleans geboekt midden oktober. Dat gaat dus niet door. Helaas is er niemand in de stad om onze boeking te annuleren. Ik heb al een aanbetaling gedaan. Benieuwd wanneer ik die terug ga krijgen...
beetje vreemd om die beelden uit New Orleans te zien. zie je een ondergelopen Canal street (what's in a name?) en dan denk ik toch: daar heb ik ook gelopen.
Zonde van die stad, want het is (zeker in the French quarter) heel mooi (als je even langs die vreselijke neons van de verschillende bars kijkt).
  donderdag 1 september 2005 @ 16:52:16 #279
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_30170770
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:32 schreef Guard het volgende:
helemaal een draft vergeten, was afgelopen maandag.
Maar de autopick heeft zijn werk prima gedaan:

QB's McNabb & Ramsey
WR's: Ward, Coles, Evans, Houshmanzadeh en McCareins
RB'S: Alexander, Jackson en Benson
TE's: Shockey en Kleinsasser
Kikcers: Akers en Hanson
D/ST: Colts

Helemaal niet slecht voor een "vergeten" draft:
RB's
WR's: Coles, Ward kan heel goed gaan uitpakken
QB: McNabb is prima, Ramsey is natuurlijk drie keer niets, eens kijken of er wat te traden valt...
TE: Shockey, hmm is die al 100%?
Kickers: Akers is een vrij nauwkeurig, dus das ook prima
Defense:
Wehehe ik ben er ook een vergeten.
Maar die ging ook belachelijk goed eigenlijk:
QB: Vick, Harrington
WR: Tory Holt, Andre Johnson, Deion Branch, Greg Lewis (FA)
RB: Jamal Lewis, Edge James, Travis Henry, Micheal Bennet.
TE: Heap en Wiggins
K: Nate Keading (san diego)
DST: Buccaneers
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  donderdag 1 september 2005 @ 18:42:31 #280
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_30174197
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:52 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Niet slecht i.d.d.
pi_30175038
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:52 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Deion Branch... Ik weet niet of je daar veel aan hebt. Hij is niet echt een #1 receiver, omdat de Patriots geen #1 receivers hebben (of #2 of #3). Vorig jaar zat Branch statistisch gezien achter Givens en Patten.

Torry Holt maakt veel voor je goed
pi_30177266
Ik zit net even de eerste wedstrijd van het seizoen voor de Patriots te previewen en daar valt me wel wat op. Ze moeten tegen de Raiders en die zijn geswitched naar een 4-3 defense. Op zich niks aan de hand, alleen die linebackers die ze hebben:

Aan de ene kant staat een outside linebacker genaamd Tyler Brayton, een 280-pound former defensive lineman. Aan de andere kant staatGrant Irons, ook een former lineman van 285 pounds.

Sorry hoor, maar als je daar een paar passing routes tussendoor gooit met een Dillon, Faulk of Pass, dan zijn de Raiders nergens... Die lui zijn gewoon niet wendbaar en athletisch... De run defense zal overigens wel okay zijn... ze hebben Sapp en Washington (the one-man-mountain)

First down en passen die bal
pi_30202863
Zondag dan eindelijk de belangrijkste draft. En weer heb ik een late pick, het zit me ook niet mee dit jaar. Kijken wat we ervan bakken zondag. Ik ben benieuwd. Even de draft order gaan opstellen. In mijn 1e league gingen de WR er snel uit, bij de andere de RB's. Wordt dus gokken...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_30208850
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:58 schreef jde_kok het volgende:
Zondag dan eindelijk de belangrijkste draft. En weer heb ik een late pick, het zit me ook niet mee dit jaar. Kijken wat we ervan bakken zondag. Ik ben benieuwd. Even de draft order gaan opstellen. In mijn 1e league gingen de WR er snel uit, bij de andere de RB's. Wordt dus gokken...
Flexplex in de starting line up maakt onze draft bijzonder interessant. Meerdere strategien mogelijk.
pi_30211687
ja starting line up:
qb
rb
rb
wr
wr
te
rb/wr/te <- die dus
pi_30213346
Hoe laat gaan we zondag draften, 's avonds hoop ik Me pa heeft namelijk kaartjes voor wk honkbal gekocht voor 1 uur 's middags
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:43:01 #288
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_30213430
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:39 schreef truSteh het volgende:
Hoe laat gaan we zondag draften, 's avonds hoop ik Me pa heeft namelijk kaartjes voor wk honkbal gekocht voor 1 uur 's middags
9 uur 's avonds NL tijd als ik het goed heb. Er staat een terugtellende klok op onze fantasy league homepage.
pi_30223783
Nog een paar nachtjes slapen en dan begint het NFL seizoen weer!!!!!!!!!!!!!!!

pi_30223842
quote:
ORCHARD PARK, N.Y. -- Lions backup quarterback Jeff Garcia will miss at least six weeks after breaking his left leg in Detroit's 21-7 preseason victory against Buffalo on Friday.

Coach Steve Mariucci said X-rays revealed Garcia broke his fibula, but he also fears the player might have severely hurt his ankle. Mariucci said the team will know more after Garcia has further tests Saturday. He added that the tests will determine whether the Lions need to consider signing another veteran backup behind starter Joey Harrington.

Without Garcia, Detroit has two untested quarterbacks, rookie fifth-round pick Dan Orlovsky and rookie undrafted free agent Todd Mortensen.
Lekkere situatie voor de Lions dus... Met Garcia hadden ze nog een goede optie naast Harrington. Nu zullen ze dus ergens een QB vandaan moeten plukken... (tip: géén Chad Hutchinson, lol)
pi_30227605
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 09:50 schreef ScienceFriction het volgende:
Nog een paar nachtjes slapen en dan begint het NFL seizoen weer!!!!!!!!!!!!!!!

College season is alweer begonnen, vandaag (vannacht eigenlijk) al een mooie pot: Irish tegen de (25) Pitt Panthers (verder dit weekend ook (9) Miami @ (14) Florida state, door sommigen getipt als een preview voor de ACC Ch'ship game).
Heb er zin in

Helaas hebben de Deacons alweer de eerste pot verloren, tegen Vandy.
RB Micha Andrews is zo'n beetje in zijn eentje de aanval: 32 carries 254 yards, en dat terwijl hij de backup is voor Chris Barclay....

[ Bericht 13% gewijzigd door Guard op 03-09-2005 13:13:53 ]
pi_30228270
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:07 schreef Guard het volgende:
RB Micha Andrews is zo'n beetje in zijn eentje de aanval: 32 carries 254 yards, en dat terwijl hij de backup is voor Chris Barclay....
Holy shit... dat zijn Madden stats... 32 carries!

Over Madden gesproken, ik heb Madden06 toch maar even op mn pc gezet en ben maar begonnen met superstar mode.

Ik ben gedraft door de Ravens in de 3e ronde en daarna meteen doorgeschoven als starting QB. Hier en daar wat training sessions gedaan en m'n eerste twee wedstrijden gespeeld in het reguliere seizoen.

Jason Phoenix:
Na 2 wedstrijden:
- 17 TD's
- 0 INT
- 973 yards
- 79% completion percentage

Ik snap alleen niet hoe ik mijn pre-snap play kan zien (controls zijn nog vrij irritant in vergelijking met de console). Ik kan wel de hot routes veranderen of een audible doen, maar de de on-screen routes zelf kan ik niet zien.

En om een of andere reden kan de verdediger die ik bestuur wel een diving tackle uitvoeren, maar niet in de lucht springen voor een swatted pass of INT...
pi_30229275
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Holy shit... dat zijn Madden stats... 32 carries!

Over Madden gesproken, ik heb Madden06 toch maar even op mn pc gezet en ben maar begonnen met superstar mode.

Ik ben gedraft door de Ravens in de 3e ronde en daarna meteen doorgeschoven als starting QB. Hier en daar wat training sessions gedaan en m'n eerste twee wedstrijden gespeeld in het reguliere seizoen.

Jason Phoenix:
Na 2 wedstrijden:
- 17 TD's
- 0 INT
- 973 yards
- 79% completion percentage

Ik snap alleen niet hoe ik mijn pre-snap play kan zien (controls zijn nog vrij irritant in vergelijking met de console). Ik kan wel de hot routes veranderen of een audible doen, maar de de on-screen routes zelf kan ik niet zien.

En om een of andere reden kan de verdediger die ik bestuur wel een diving tackle uitvoeren, maar niet in de lucht springen voor een swatted pass of INT...
Hoe heb je ervoor gezorgd dat je starting QB werd, heb je dat zelf in de dept chart aangepast?

Routes ben ik ook nog niet helemaal achter, pre nsap kun je middels "a" of "g" + receiver button je QB vision op een receiver instellen, en soms zie je zijn routes en soms niet
pi_30229625
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Hoe heb je ervoor gezorgd dat je starting QB werd, heb je dat zelf in de dept chart aangepast?

Routes ben ik ook nog niet helemaal achter, pre nsap kun je middels "a" of "g" + receiver button je QB vision op een receiver instellen, en soms zie je zijn routes en soms niet
Ik snap het ook niet helemaal waarom ik starting QB werd. Het heeft voor een gedeelte te maken met mijn parents dna denk ik (mijn vader was een outstanding back up QB en mijn moeder heeft een hoge intelligentie). Ik heb eerst een aantal trainingen overgeslagen en had al een mailtje gekregen van Terrel Davis dat ik de starting QB was... Mijn stats waren overall net iets beter dan die van Kyle Boller. Ik ga ervan uit dat ik daarom de starting QB werd.

Overigens zijn mijn stats na de preseason niets veranderd... Al die punten die ik bij elkaar had gepracticed zijn nergens heen gegaan.

Ik heb een tweede superstar modus gedaan waarbij ik een 3rd string QB was... alleen ik snapte er niets van hoe ik met die QB een practice kon doen...

QB vision heb ik uitgeschakeld... voordat ik met die cone aan het scannen was werd ik al gesacked...
pi_30232027
Om met iemand een training te doen die geen starter is moet je de depth chart aanpassen (via de website in je appartement).
Maar die punten gaan inderdaad nergens naar toe, ik vind de afwezigheid van mogelijkheid om je superstar in de starting lineup te spelen (training dan wel preseason games) uitermate jammer.
pi_30260092
Tering zeg, 254 yards is wel erg ziek. Zo'n speler moet je in je fantasy team hebben, das lekker scoren. Ook nog TD's gescoord toevallig?

Iedereen al bezig met de draft order. Ik probeer het op orde te krijgen. Be prepared tonight!

Geweldig, donderdag begint de NFL weer!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  zondag 4 september 2005 @ 18:47:38 #297
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_30265349
Er is een goede kans dat ik niet live bij de draft aanwezig ben vandaag. Ik heb wat met m'n rankings zitten k*tten, dus we zien wel wat het wordt!
pi_30267331
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 08:46 schreef Delmar78 het volgende:

[..]

Jets en Giants wedstrijden zijn bijna onmogelijk om binnen te komen, want alle tickets gaan naar seizoenskaarthouders. Er zijn geen losse kaartjes beschikbaar, behalve als je bereid bent meer dan het dubbele te betalen via een tussenhandelaar.
Een ijshockeywedstrijd van de Rangers bijwonen zal ook moeilijk worden (grote stad, klein stadion), maar bij de NY Islanders (op Long Island), kun je nog wel eens geluk hebben om een kaartje te krijgen.
[..]

Meestal kun je voor preseason wedstrijden nog wel kaartjes krijgen, alhoewel deze wedstrijd misschien wel wat populairder is. Kaartjes zijn meestal te krijgen via ticketmaster.com
Voor de Jets valt het volgens mij nog wel mee, bij de Giants kun je het idd vergeten.
  zondag 4 september 2005 @ 19:57:23 #299
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_30267493
ESPN voorspelt dat de Vikes de Superbowl winnen en Sports Illustrated (Dr. Z) houdt het op de Panthers. Het laatste lijkt me meer waarschijnlijk dan het eerste. De Vikes defense ziet er nog steeds niet goed uit, de running game en special teams zijn sketchy en de O-line mist met Birk een heel belangrijke schakel...
  zondag 4 september 2005 @ 20:03:11 #300
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')