abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29732968
ik koop hem sowieso, maar ik denk niet dat ik nog een maand kan wachten om te spelen
pi_29733044
daar staat hij voor die datum inderdaad, ik hou vooral het forum van maddenmania in de gaten. Alleen loop je dan weer te klooien met tijdzones
pi_29733201
Van alle sportspellen vind ik de Madden serie sowieso het beste spelen. Het benadert het best de sport en is dus automatisch de beste sportsimulatie. Het is de "perfecte balans" tussen gameplay en tactiek

Ik heb madden nog nooit op de pc gespeeld, dus dat zal even wennen zijn. Het voordeel zal ongetwijfeld het opslaan van filesaves zijn, want mijn memorycards zitten zo vol met alle Madden files. Alleen de franchise, rosters en playbooks zijn al gigantisch.
pi_29733559
Ik denk opzich trouwens dat die qb vision cones wel bijdragen aan het realisme. Een echte qb moet immers ook eerst kijken voor hij een goede pass af kan leveren Ik ben alleen nog steeds op zoek naar een goede gamepad voor madden op de pc, want toetsenbord is leuk maar je mist er een hoop features mee
pi_29733948
Op de EA sitestore is ie al verkrijgbaar (weliswaar limited, maar he release = release), dus even de bekende "demo"sites in de gaten houden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_29734085
"demo sites" lol!!! Ja... "nee, alleen even proberen, en dan koop ik em straks...
pi_29734166
"natuurlijk gooi ik hem na 24 uur van mijn pc af en ga dan de originele versie kopen"

maar dit is echt proberen, als het bevalt koop ik de PS2 versie
pi_29734197
Dat stond inderdaad ook op de mm site, samen met nog een paar sites die dat soort berichten geven ("shipped in 24 hours" en dat soort dingen) het schijnt dat hij daar morgen 1 pm of 3 pm uit komt. (welke tijdzones etc? Geen idee), ik denk dus dat we vanaf morgenavond naar onze "demosites" mogen gaan kijken voor de demo
pi_29734264
over het algemeen wordt er bij tijden uitgegaan van EAstern time (New York dus) 6 uur tijdsverschil met hier.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 22:58:41 #211
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29735861
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:06 schreef rblommers het volgende:
Ik denk opzich trouwens dat die qb vision cones wel bijdragen aan het realisme. Een echte qb moet immers ook eerst kijken voor hij een goede pass af kan leveren Ik ben alleen nog steeds op zoek naar een goede gamepad voor madden op de pc, want toetsenbord is leuk maar je mist er een hoop features mee
Zekerz zo kan je geen Hit stick doen of blitz controls en in 06 lijkt het mij bijna verplicht als je met die cones moet werken.
Ik kan je deze aanraden: http://www.logitech.com/i(...)=2225,CONTENTID=9069
Die el cheapo dingen gaan te snel kapot en deze is wel redelijk stevig en erg relax in gebruik. Lijkt precies op een PS2 eb dus ook voor PES enzo bruikbaar.

Leuk morgen eindelijk demotje proberen
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_29736124
met ¤50 wel aan de prijzige kant, maar ik zal hem zeker overdenken Bedankt
pi_29773449
iemand al een demo gevonden
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:21:33 #214
127000 Jordi16
BlaBlaBla. Titans
pi_29776521
nope.. waardeloos !!!
pi_29776552
nope, al is het nu wel duidelijk dat de game écht uit is in de usa. Nu nog bij ons.... vanmiddag eerst maar eens op jacht naar een leuke gamepad. Zit te denken aan die rumblepad, maar het idee om continu batterijen te moeten vervangen staat me niet zo aan eigenlijk
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:39:05 #216
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29780698
Dan neem je toch 1 met draad? Ikzelf ben alleen hooked aan draadloze stuff.
En valt ook wel mee hoe vaak het nodig is om te verwisselen.
pi_29783023
Hoe vaak is dat dan ongeveer? opzich wel handig om te weten

En vandaag gaat het er niet meer van komen om hem te kopen, het is hier rot weer geworden en om dan een kilometertje of 8 te fietsen, nee bedankt
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:20:51 #218
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29785772
Denk zo'n 2/3 maanden ofzo per keer en dan speel ik er best wel regelmatig mee.
pi_29787200
oke dat is best acceptabel opzich zal morgen in de stad eens gaan kijken of ik voor de versie met of zonder draad ga Bedankt
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 05:48:15 #220
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_29804231
Mijn god, wat een foutenfestival bij de Vikings vanavond. 122 yards in penalties! Echt absurd. De coaching is echt zo slecht; ik begrijp niet waarom Tice nog steeds een baan heeft hier. Wat de spelers betreft: Culpepper was weer briljant, defense was OK, Michael Bennett kan zich zorgen gaan maken, want hij rent echt geen deuk in een pakje boter. Rookie Williamson had een mooie lange catch en een TD.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_29809411
Jerrett Payton met zijn eerste TD in de NFL, maar een matig avg per carry. Hij krijgt veel carries in preseason. Wat volgens mij wil zeggen dat ze in Tennessee wel willen zien wat hij kan, maar hij zeker geen #1 of #2 RB is.
pi_29840642
E. Manning: 3/9 150y 2 td 0 int
lage competion, maar 50 y per completed pass en 2 td's, das niet slecht van Eli.
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:25:52 #223
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29841676
Eli heeft inderdaad redelijk gespeeld. 33% completion, maar dan inderdaad wel 50ypa... Dat zijn mooie first downs dacht ik zo (waarvan 2 TD's).

Dolphins trouwens belachelijk slecht gespeeld... erg veel fumbles.

En bij de 49ers is een speler in elkaar gestort en overleden... Ik wist dat Alex Smith slecht speelde, maar zo erg?
pi_29861815
Mininova heeft de vikings @ jets (preseason week 2)
pi_29862419
andere dingen hebben ze nog niet helaas, maar dit is wel leuk om toch weer eens wat nfl op beeld te hebben (vooral omdat het de vikings zijn)
pi_29863272
Die gast die dit geplaatst heeft is nogal Jets fan, dus ik denk dat we dit jaar vooral veel Jets kunnen zien...
Mooi schema hebben de Jets (voor de kijkers dan he): AFC east is natuurlijk interessant, maar de Jets spelen dit seizoen bijvoorbeeld tegen alle NFC south teams, ook mooie wedstrijden. Ook de matchup van de verdiging van de Jets tegen de aanval van de Chiefs lijkt op voorhand een mooie.
Hoop dan ook dat deze fan zo vriendelijk is om alle wedstrijden te plaatsen.
Helaas dat andere nog niet gezien idd...

dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:00:33 #227
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29892215
Uche uche.. de demo is uit...
zelf nog geen tijd gevonden om hem te spelen maar hoor graag wat jullie ervan vinden!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:23:05 #228
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29908773
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:00 schreef DaMayan het volgende:
Uche uche.. de demo is uit...
zelf nog geen tijd gevonden om hem te spelen maar hoor graag wat jullie ervan vinden!
Heb het zelf nu wel even gespeeld en het is wel heel vaag. Die vision gedoe kost je eigenlijk gewoon teveel tijd om te doen wat je normaal doet, zal wel na een tijdje beter gaan. Maar wat nog erger is dat de "2" en "3" knop op de gamepad is omgewisseld bij de defense, dus 2 was in 05 "switch to nearest player" and 3 was "sprint/shove", nu is dat precies andersom. Supervaag. En toen ik het omwisselde in settings veranderde ie gelijk ook de offense met dezelfde knoppen... Wierd.
Ik heb het gevoel bij defense dat de D-line wat meer moeite heeft, is ook wel logisch als de offense moet qb vision instellen wat tijd kost, en de secondary wat beter. Meer interceptions en passes defended. Run stopping is ook moeilijker want ook hierbij komen de d-liners niet snel genoeg van de blockers af, dus visa versa runnen gaat wat makkelijker zeker de eerste 2/3 yards tot de LB.
Is nog even wennen dus, maargoed 05 heb ik wel redelijk doodgespeeld dus dat gaat wel gebeuren.
pi_29911684
Vanochtend de demo binnen en meteen geinstalleerd, maar toch maar niet gestart, anders zou ik me vandaag wel eens ziek hebben kunnen melden ("ja ik ben ziek, ik ben geinfecteerd met het maddenvirus" )
Vanavond maar eens kijken hoe het gaat.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:09:57 #230
127000 Jordi16
BlaBlaBla. Titans
pi_29923370
de demo vraagt bij mij een registratie code.. iemand een linkje ?
pi_29926636
even goed kijken op de bekende BT sites, daar staat in de comments wel eens wat nuttige informatie
pi_29939390
2e fantasy draft gehad en dit is het resultaat, voor mijn gevoel een beter team dan het ander...

QB: C. Palmer
A. Brooks
RB: T. Barber
F. Taylor
J. Bettis
M. Faulk
WR: M. Harrison
C. Chambers
A. Lelie
TE: B. Franks
J. Stevens
K: N. Keading
D/ST: Colts
Chargers
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_29940548
Ik heb ook Palmer en Brooks in één team, nadeel is dat beide een bye hebben in week 10, en je dus tegen die tijd een van de twee zal moeten ruilen.
pi_29941122
Wat moet je met 4 runningbacks. Had je beter nog een WR kunnen draften
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_29956964
Ja zoveel goede WR waren er niet meer. Dit is misschien weer gunstig voor een trade. Ik moet zeggen dat dit team er een stuk beter uit ziet dan die andere die ik heb. Vooral mijn WR korps is erg sterk voor mijn gevoel.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_29958638
even terug naar madden: heb hem vandaag voor het eerst gespeeld en tot nu toe bevalt het nog goed (superstar mode) al heb ik nog geen echte wedstrijden gespeelt. 1 ding is alleen wel vervelend: EA heeft de windowed mode verkloot. Als je een wedstrijd/practice begint springt hij alsnog weer naar fullscreen. Schiet niet op dus
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:35:24 #237
127000 Jordi16
BlaBlaBla. Titans
pi_30003080
iemand al iets gevonden waardoor er geen cd benodigd is ? een vriend van me wil ook de demo spelen.. (H)
pi_30019952
Tja T.O. en McNabb kunnen dan niet met elkaar spreken, samen spelen kunnen ze wel...
1st hook up: 64 y TD
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 03:26:22 #239
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30020897
Steelers vs Redskins is best een leuke wedstrijd voor een pre-season game.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30020961
Big Ben ziet er nog niet echt fantastisch uit, en Bettis eruit met een kuitblessure, jammer
Portis was indrukwekkend in de plays die hij meemaakte.
pi_30024492
Patriots tegen de packers was blijkbaar een rout. De Patriots speelden goed (Brady 12 op 21, 5 scoring drives en Dillon 2 TDs) en de Packers echt bagger. Favre 2 INT's en Ahman Green alweer zijn 3e fumble van de pre-season. Green had in het verleden ook al last van fumbles... kijken of dat zich weer gaat herhalen. In 2003 was hij een van de beste running backs, maar vorig jaar alweer een stuk minder.

Ik verwacht dit jaar weinig van de Packers.
pi_30024662
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 03:32 schreef Guard het volgende:
Big Ben ziet er nog niet echt fantastisch uit, en Bettis eruit met een kuitblessure, jammer
Portis was indrukwekkend in de plays die hij meemaakte.
Ben Roethlisberger finished 6-for-15 for 57 yards and a desperation heave interception on the last play of the half. His rating was 23.5, worse even than the 36.5 from his first two games.

zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:03:35 #243
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_30029037
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Patriots tegen de packers was blijkbaar een rout. De Patriots speelden goed (Brady 12 op 21, 5 scoring drives en Dillon 2 TDs) en de Packers echt bagger. Favre 2 INT's en Ahman Green alweer zijn 3e fumble van de pre-season. Green had in het verleden ook al last van fumbles... kijken of dat zich weer gaat herhalen. In 2003 was hij een van de beste running backs, maar vorig jaar alweer een stuk minder.

Ik verwacht dit jaar weinig van de Packers.

Favre doet er weinig goed aan om dit seizoen nog door te spelen eigenlijk. Ze hadden beter nu al in rebuilding mode kunnen gaan. Tis niet dat ze nog een echte kans hebben op een SB.
Ook geloof ik nog niet in de zogenaamde verbeterede defense van Minnesota dus als je dan in hun division zit zoals de Detroit Lions, die vol met jonge opper talenten zit, dan is al die gehype erom misschien nog wel terecht. Onwijs mooi stadion trouwens vind ik ook die Ford Field van Detroit.

Ik verwacht ook dat de Chargers gaan teleurstellen, vooral ook omdat hun division rivals KC en Oakland allebei goed hebben ingekocht. KC gaat voor hun laatste kans eigenlijk met al die oude toppers. Halen vast wel de playoffs maar als die tegen een defensive team moeten zijn ze weer weg net als Indy is al bewezen dat een top defense beats a great offense...
pi_30034711
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:03 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Favre doet er weinig goed aan om dit seizoen nog door te spelen eigenlijk. Ze hadden beter nu al in rebuilding mode kunnen gaan. Tis niet dat ze nog een echte kans hebben op een SB.
Ook geloof ik nog niet in de zogenaamde verbeterede defense van Minnesota dus als je dan in hun division zit zoals de Detroit Lions, die vol met jonge opper talenten zit, dan is al die gehype erom misschien nog wel terecht. Onwijs mooi stadion trouwens vind ik ook die Ford Field van Detroit.

Ik verwacht ook dat de Chargers gaan teleurstellen, vooral ook omdat hun division rivals KC en Oakland allebei goed hebben ingekocht. KC gaat voor hun laatste kans eigenlijk met al die oude toppers. Halen vast wel de playoffs maar als die tegen een defensive team moeten zijn ze weer weg net als Indy is al bewezen dat een top defense beats a great offense...
Ik vraag me af wat Oakland gaat doen eigenlijk. Moss is een goede aankoop geweest. Maar als je kijkt naar de carriere van Moss, dan zie je enkele prachtige highlight catches, maar tegelijkertijd komen de meeste highlights en TD's tegen so-so teams en niet tegen defense-minded teams. Vorig jaar hetzelfde verhaal met Moss.

Hoeveel catches had hij in de playoffs tegen de Eagles? 3 catches voor 51 yards en geen TD's...

Uiteindelijk is Moss belangrijk voor het effect dat hij creeert in de vorm van double teams en big play ability. Het is alleen dat hij af en toe in belangrijke wedstrijden nogal eens verdwijnt...

De defense van Oakland blijft zeer middelmatig (en dan ben ik erg positief). Outscoring zal hun strategie zijn. Veel vertical passing... veel risico, veel winst (hopen ze dan)
pi_30053881
Weer even Madden:
Ben nu superstar aan het spelen, maar tijdens die trainingen staan aleen de starters in het veld en kan ik "mijn" superstar niet verbeteren. Iemand een idee waar ik het kan aanpassen?
Leuk gevonden trouwens dat superstar, alleen een beetje onwaarschijnlijk af en toe.
Mijn rb (als eerste in de 3th round gedraft door SF 49-ers) kreeg al na een maand een aanbod om in een oorlogsfilm te spelen.
Af en toe wat langdradig, veel trainingen....
pi_30060132
nja dat je een film aangeboden lijkt standaard te zijn. Je kunt je Superstar in de depth chart als starter neerzetten (ja je hebt zelf controle over de depth chart) en die vervolgens na de training op re-order zetten zodat het weer klopt
  maandag 29 augustus 2005 @ 01:57:01 #247
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_30064980
Interessant nieuws uit Chicago: rookie Kyle Orton (Purdue) lijkt de starter job the winnen als QB na de blesssure van Rex Grossman en de weinig indrukwekkende prestaties van Chad Hutchinson.

Hier meer:
http://sportsillustrated.(...).bears.ap/index.html
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_30066474
En als Benson dan ook nog eens keer tekent, laat je je team dragen door twee rookies
(als Benson nog wel een kans maakt op de een startersplaats na zo'n lange holdout)

[ Bericht 12% gewijzigd door Guard op 29-08-2005 08:42:01 ]
pi_30070045
quote:
Maurice Clarett's gamble for the big dollars in the NFL failed for a second time. The Denver Broncos informed Clarett on Sunday that he is being released.

Mike Shanahan surprised the league by using a third-round draft choice on the former Ohio State running back in the final selection of the round. The Broncos coach thought he had the cutback style of running that fit in one of the league's best running systems.

As it turned out, Shanahan made a mistake and didn't want to waste time admitting it. With Tuesday's deadline for cutting the roster to 65 looming, Clarett, who never made the field in three preseason games, was let go.

Clarett first gambled that he could beat the NFL in court after applying despite not being three years out of high school. The case failed and Clarett had to sit out and wait until the 2005 season to get his chance to turn pro.

Clarett's second gamble was on his contract. He felt he was a first-round choice and wanted a contract similar to what a first-rounder would receive. To accomplish that, he tried to do get that contract with incentives. The four-year deal he pushed for included no signing bonus.

The Broncos were willing to give him a $410,000 signing bonus, but Clarett opted to push that money into workout bonuses in 2006 through 2008. Clarett agreed to only a $230,000 base salary in 2005. If he put up good numbers, Clarett had the opportunity to make $7 million over the four years of his contract.

"I'd love to see someone pick up the contract," Clarett's agent, Steven Feldman, told The Associated Press. "The way the incentives in the contract are, he won't get them with another team."

By releasing him, the Broncos won't take any cap hit. It also appears unlikely that they would sign him to their practice squad, although that remains an option if Shanahan is interested.

For the moment, the Broncos are three deep in halfbacks. Mike Anderson is expected to be the opening day starter. Tatum Bell should be the backup, and Shanahan likes what he sees from former Giants No. 1 pick Ron Dayne.

Despite his failure in Denver, Clarett should receive some interest from other teams although it is likely teams may not want to claim his four-year contract. There is a 24-hour waiver claim period that begins Monday when he goes on the league waiver wire. If he is cleared by Tuesday at 4 p.m., Clarett is eligible to sign with any team in the league.

"I'm not real confident of anything at this point," Feldman told the AP. "We'll see what happens now."
3rd round pick wasted
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:38:39 #250
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_30070610
idd, die gast moet zich nu wel knap lullig voelen dat ie geen signing bonus heeft gevraagd..
Maar er zou best nog een team kunnen zijn die het wel wil proberen met hem. Ik denk dan aan Arizona die nu ook een rookie lijken te starten (JJ Arrington).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')