Ja, dat doodt de hele wedstrijd. Armstrong is zonder knechten, maar het pad is geeffend voor hem, aangezien iedereen de 6e, 7e en 13e plaats in het klassement wil veilig stellen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
En nu moeten ze dus terug aanvallen en Armstrong al het werk laten doen. Dat gaan ze uiteraard niet doen, want hun 7e plaats is toch oh zo belangrijk.
Inderdaad. Mancebo net ook, gaat ie voor Armstrong het gat dicht rijden. Stel dat je je plekje verliest, wat een dramaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
En nu moeten ze dus terug aanvallen en Armstrong al het werk laten doen. Dat gaan ze uiteraard niet doen, want hun 7e plaats is toch oh zo belangrijk.
Eindelijk zien we hem aanvallen, wat is tie toch liefquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:17 schreef Toad het volgende:
Basso ook sterk vandaag.
Daarom hebben ze ook even op hem gewacht.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:18 schreef Arcee het volgende:
"Oh kut, we rijden voorop", denken Basso en Ullrich.
Ze weten niet eens hoe dat moet, voor Armstrong fietsen.
Armstrong dat gat dicht laten rijden en vanuit zijn rug aanvallen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Inderdaad. Mancebo net ook, gaat ie voor Armstrong het gat dicht rijden. Stel dat je je plekje verliest, wat een drama
Goed, nu kon Armstrong het zelf wel dichtrijden, maar het gaat om het idee.
Dat is het net, hij kan het niet blijven dichtrijden. Misschien is hij sterker dan de anderen, maar niet sterker dan al de anderen tesamen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Goed, nu kon Armstrong het zelf wel dichtrijden, maar het gaat om het idee.
Het Liefste welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:19 schreef VoreG het volgende:
Zeg geef die Rasmussen even een schop onder z'n hol zodat hij alles voorbij vliegt
Ook leuk dat je nu een columnist hoortquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:20 schreef UnleashMitch het volgende:
Radio 1 wel leuk: Ze zouden moeten overwegen om Rasmussen een tweede nationaliteit aanbieden maar dat zal hij vast afslaan, dat weegt wat zo'n tweede paspoort.
idd, geweldigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:20 schreef JohnDDD het volgende:
wel goed van armstrong
als ie alles gaat pareren zit je ook in de shit
gewoon een gaatje laten en dan één langere sprint doen
Precies, ze hebben 3 meter en raken in paniek dat ze 3 meter hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is het toch, ze vallen aan en wachten meteen om te kijken of er iemand volgt.
Nee ok, deze niet. maar normaal gesproken wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is er laf aan Basso? Deze Basso dan.
Is wel mooi om een keer te zien ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is het net, hij kan het niet blijven dichtrijden. Misschien is hij sterker dan de anderen, maar niet sterker dan al de anderen tesamen.
Ja, maar het wordt nu wel verschillende keren gezegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee ok, deze niet. maar normaal gesproken wel.
Nee, maar toch.. denk dat ze dat wel kunnen halen hoor!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nou, Garzelli en Totschnig zijn geen oelewappers hoor
maar door de hitte verdampt die poep weerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:24 schreef VoreG het volgende:
Rasmussen heeft norrit gekregen hij moet nu poepen dus hij is zwaarder
5 kilometer klimmen nog, dan een afdaling. Dat kunnen ze nog makkelijk dichtrijden inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, maar toch.. denk dat ze dat wel kunnen halen hoor!!
Maar ze kunnen ook verder uiitlopenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
5 kilometer klimmen nog, dan een afdaling. Dat kunnen ze nog makkelijk dichtrijden inderdaad.
Dat zal wel lukken, maar Basso komt wel gevaarlijker dichterbij.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:30 schreef sitting_elfling het volgende:
rasmussen foetsjie .. daar ging mn hoop : ( khoop dat hij top 10 houd![]()
Je bedoelt de groep Armstrongquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:30 schreef okee6 het volgende:
Belachelijk dat ze op tv de hele tijd bij wat achtervolgers blijven hangen
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:31 schreef VoreG het volgende:
Rasmussen raast morgen gewoon over al die 1e cat. cols en daarna over de HC en wint gewoon met 1 uur voorsprong
En dan wint hij de tour by default, want alle andere renners komen dan buiten de tijdslimiet binnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:31 schreef VoreG het volgende:
Rasmussen raast morgen gewoon over al die 1e cat. cols en daarna over de HC en wint gewoon met 1 uur voorsprong
en Sparta wordt volgend jaar kampioen van de eredivisiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:31 schreef VoreG het volgende:
Omdat ze dan voornamelijk zichzelf uitputten?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:33 schreef outtayourleague het volgende:
Waarom proberen ze Armstrong nou niet uit te putten? Gewoon om en om aanvallen, dat hadden ze aan het begin van die klim moeten proberen!
maar ze hebben in elk geval een kans om die kerel eens op een paar minuten te zetten... d''r hoeft er maar eentje weg...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ze dan voornamelijk zichzelf uitputten?
Heeft hij goed gedaan tochquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dan wint hij de tour by default, want alle andere renners komen dan buiten de tijdslimiet binnen.
Ja, dat rijden ze nog wel dicht.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:42 schreef Toad het volgende:
Zou het groepje Rasmussen die minuut kunnen dichtrijden in de afdaling?
Om vervolgens gelijk weer die tijd te verliezen in de laatste kllim.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, dat rijden ze nog wel dicht.
Neehee dat is de taktiek van rasmussen die gaat er dan gewoon overheenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Om vervolgens gelijk weer die tijd te verliezen in de laatste kllim.
Dat zit er dik in ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Om vervolgens gelijk weer die tijd te verliezen in de laatste kllim.
Als ''m dat zou lukken...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Neehee dat is de taktiek van rasmussen die gaat er dan gewoon overheen.
Omdat hij niet kon volgen, tiens.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:47 schreef Vork het volgende:
Ik heb het even gemist want ik schakel pas net in, maar waarom rijdt Rasmussen niet in de groep Armstrong?
Telekom ging in de aanval waardoor alles er zo'n beetje afgeschud werd. Rasmussen probeerde nog aan te sluiten, maar dat lukte niet. Toen ging Armstrong er zelf maar achter aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:47 schreef Vork het volgende:
Ik heb het even gemist want ik schakel pas net in, maar waarom rijdt Rasmussen niet in de groep Armstrong?
Hij is een keer met een ontsnappinkje meegeweest, een berg over en daarna weer bijgehaald. En op wat stoorwerk na is het wel wat weinig inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Alleen jammer dat Boogerd nog niks heeft laten zienHij rijdt een onzichtbare tour tot nu toe!!
Hij was van onschatbare waarde bij de twee ritwinsten van Rabo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Alleen jammer dat Boogerd nog niks heeft laten zienHij rijdt een onzichtbare tour tot nu toe!!
Er is maar één wegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:50 schreef maniack28 het volgende:
Kuttoeschouwers, oprotten daro!!!!
Wat dacht je van een straatverbodquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:51 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ze die toeschouwers geen stadionverbod kunnen geven.
Boogerd is deze tour meesterknecht voor Rasmussen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Rasmussen heeft deze rit totaal niets aan Boogerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:53 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Boogerd is deze tour meesterknecht voor Rasmussen.
t asfalt was wel tegen het smelten aan, geloof ikquote:
Hij heeft het wel geprobeerd, maar toen hij wou ontsnappen een paar ritten geleden kreeg hij klassementsrenners met zich mee. Hij zag er wel zeer sterk uit toen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef maniack28 het volgende:
Ja, maar van Boogerd mag je in de ritten met wat kleinere bergjes toch wel wat verwachten... maar ik heb nog niks gezien hoor...
Dan ben je dus geen goede klimmer als je maar 2 km meekan in een klim. Die Vlaamse muurtjes, daar komt Van Petegem sneller overheen dan Boogerd, dus dat zegt weinig.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef Vork het volgende:
Boogerd is best een goede klimmer, alleen moet de klim niet langer dan een kilometer of hooguit 2 duren. Ideaal voor van die Vlaamse muurtjes, maarja die heb je doorgaans niet in de Tour.
ik hoop het ook!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie beklimming
Hopelijk straks nog meer vuurwerk.
En Boonen bv.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen goede klimmer als je maar 2 km meekan in een klim. Die Vlaamse muurtjes, daar komt Van Petegem sneller overheen dan Boogerd, dus dat zegt weinig.
Fijn voor Popovych als hij zijn witte trui kwijt is.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:00 schreef VoreG het volgende:
Kan natuurlijk ook dat Lance heeft gezegd doen jullie maar rustig aan en help morgen maar mee, dit kan ik wel alleen
Zo vroeg in de etappe? Kan ik me nauwelijks voorstellen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:00 schreef VoreG het volgende:
Kan natuurlijk ook dat Lance heeft gezegd doen jullie maar rustig aan en help morgen maar mee, dit kan ik wel alleen
In LBL en AGR ga je inderdaad over Vlaamse muurtjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Vandaar dat ik van Petegem altijd diep in de finale van LBL en AGR zie sprinten voor de winst.
De beklimmingen van AGR en vooral LBL zijn veel zwaarder (vooral langer).quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ok, technisch gezien geen vlaamse muurtjes, maar wel van dezelfde orde.
Aan wie? Hij rijdt echt wel lekker omhoog hoor!!! Karpets rijdt hem toch niet voorbijquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Fijn voor Popovych als hij zijn witte trui kwijt is.
Kashechkin staat op 7 secondjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aan wie? Hij rijdt echt wel lekker omhoog hoor!!! Karpets rijdt hem toch niet voorbij
Mee eens. Maar ik dacht even dat je wou zeggen dat van Petegem meer kans maakt op de twee klassiekers die ik net noemde dan Boogerd. RVV is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In LBL en AGR ga je inderdaad over Vlaamse muurtjes.
Museeuw won trouwens wel AGR. AGR is niet echt een klimkoers. Iemand als Rasmussen zou er niets klaarmaken.
Maar die hebben we ook al een tijdje niet meer gezien. Laten we hopen dat hij zich niet heeft opgeblazen, dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kashechkin staat op 7 secondjes.
Het is ook klimmen, maar dan heel anders. Je geeft in een korte tijd namelijk ontzettend veel. Een soort lange sprint bergop. Maar het blijft klimmen (en nog best stijl ook), alleen is het natuurlijk geenzins te vergelijken met een alpenlandschap. Natuurlijk is Boogerd niet de sterkste renner in de Vlaamse klassiekers, maar dat maakt 'm niet gelijk slecht.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan ben je dus geen goede klimmer als je maar 2 km meekan in een klim. Die Vlaamse muurtjes, daar komt Van Petegem sneller overheen dan Boogerd, dus dat zegt weinig.
Uhm omdat ie een aantal keer top 10 heeft gereden? En zelfs 5e in 1998...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:04 schreef Vork het volgende:
[..]
Het is ook klimmen, maar dan heel anders. Je geeft in een korte tijd namelijk ontzettend veel. Een soort lange sprint bergop. Maar het blijft klimmen (en nog best stijl ook), alleen is het natuurlijk geenzins te vergelijken met een alpenlandschap. Natuurlijk is Boogerd niet de sterkste renner in de Vlaamse klassiekers, maar dat maakt 'm niet gelijk slecht.
Maar voor wat betreft de tour is het geen rasklimmer. Het is ook geen tourrenner en ik vraag me dan ook echt af waarom ze hem een aantal keer kopman hebben gemaakt.
Moest veel later lossen dan Popovych, hij zat in de buurt van Vinokourov. Nu waarschijnlijk net daarachter.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar die hebben we ook al een tijdje niet meer gezien. Laten we hopen dat hij zich niet heeft opgeblazen, dan.
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat iemand die meekan op klimmetjes van 2 km niet een goede klimmer is in de TDF en zeker geen meesterknecht van Rasmussen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:03 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik dacht even dat je wou zeggen dat van Petegem meer kans maakt op de twee klassiekers die ik net noemde dan Boogerd. RVV is een ander verhaal.
Ja als de helft van de renenrs uit de koers wordt gezet dan wordt het wel een stuk makkelijker om hoger te eindigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:05 schreef Zwansen het volgende:
Uhm omdat ie een aantal keer top 10 heeft gereden? En zelfs 5e in 1998...
Ja, Julich presteerde tot nu toe zelfs buiten verwachting goed. Die gast viel eigenlijk elk jaar tegen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:08 schreef Vork het volgende:
Julich valt ieder jaar toch tegen? Dat verhaal houden ze ieder jaar.
Dat is nog steeds een Zwitser.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:11 schreef prinsrob het volgende:
Rominger?
Nee dat was Zullequote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een Zwitser.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rasmussen is er weer af.
Hij zat op een gaatje. Nu valt het voor wat stil, komt hij terug. Straks bij de eerste de beste versnelling ligt hij er weer af.quote:
Hopelijk is 't gewoon een mindere dag en is het niet gewoon bijna op, want morgen ligt er iets lekkers klaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:17 schreef Grobbel het volgende:
Rasmussen blijft inderdaad wel achterin de groep naar adem happen. Ach, niet dat hij kan klagen over zijn tourverloop tot dusver.
Dat gat met Totschnig blijft nog behoorlijk groot inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Lance de etappe wil, maar dat zal hem niet lukken denk ik.
3 minuut zoveel. Op zich is dat wel dicht te rijden met nog 5 km bergop te gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat gat met Totschnig blijft nog behoorlijk groot inderdaad.
Het zal mij benieuwen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
3 minuut zoveel. Op zich is dat wel dicht te rijden met nog 5 km bergop te gaan.
Aan die tijdsverschillen te zien gaat Totschnig niet erg hard meer.quote:
hij zal nu wel niet worden teruggehaald door t-mobilequote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:21 schreef BGN het volgende:
[..]
Zolang hij het maar naar zijn zin heeft hè
k denk t wel, Totschnig staat bijna in Sur placequote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Lance de etappe wil, maar dat zal hem niet lukken denk ik.
Het begin was veelbelovend, maar het zakt nu iets in.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef Modus het volgende:
Mooie etappe.
Goed gezienquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:20 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Armstrong gaat er straks vandoor. Je ziet het gewoon gebeuren.
Ik zou eerder mijn geld op Basso zetten....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Kom op Ullrich!
Dat heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:27 schreef Bonobo11 het volgende:
Armstrong rijdt ze er op tempo bijna af
Dat ging over de meest recente Oostenrijkse etappewinnaar, geloof ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:28 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Herbert weer met z'n nutteloze feitjes. In de jaren '30 was er iemand die drie etappes won. Ja, en toen Herbert? Welke etappes? Won hij de Tour? de bolletjestrui?
Ik word zo moe van die vent...
Hij vergat Romingerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat ging over de meest recente Oostenrijkse etappewinnaar, geloof ik.
Dat wordt nog spannend. Hij komt nauwelijks nog vooruit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:30 schreef Zwansen het volgende:
Hij gaat het redden.
Als er meer van die malloten op de weg lopen wel ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:32 schreef Zwansen het volgende:
hij houdt wel een minuut over!
daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:30 schreef Zwansen het volgende:
Hij gaat het redden.
Tegenwoordig zeg je mensen met het syndroom van Down.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
En nog een mongool met een vlag.
Hij kwam uit Mongoliequote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zeg je mensen met het syndroom van Down.
En nog een mongool met het syndroom van Down.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zeg je mensen met het syndroom van Down.
Morgen nog even meerijden en hij kan achterover gaan zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe is dit nu voor de bolletjes van Rasmussen?
alleen totschnig is beter vandaagquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:35 schreef tong80 het volgende:
Hij rijdt ze er allemaal weer af. Wat een held
neequote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:37 schreef maniack28 het volgende:
Is Ullrich nou gewoon voorbij gereden door Rasmussen?
Ja, hij finishte vlak achter Armstrong.quote:of heb ik zijn binnenkomst gemist?
Ik kan het hem niet kwalijk nemen. Er lopen een paar debielen tussen zeg...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:37 schreef JohnDDD het volgende:
armstrong durfde volgens mij niet echt te versnellen met al die basken, hij ging bij de hekken pas sneller
Die idioot met die vlag...Armstrong moest echt eventjes uitwijken dacht ik te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik kan het hem niet kwalijk nemen. Er lopen een paar debielen tussen zeg...
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:41 schreef Zwansen het volgende:
Paar km fietsen en dan janken. Lijkt wel een wijf.
ptv?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:41 schreef prinsrob het volgende:
Mijn ptv zegt dat het pOppovic is, geen poppOvic
Ze moeten elke idioot die daar in beeld komt gewoon oppakken. Rijden genoeg auto's van de organisatie daar rond. Doen ze bij 't voetbal ook, dus zie niet in waarom dat hier niet kan. Zie 't al voor me dat iemand met een vlag voor de keeper gaat staan wapperen terwijl Ronaldo op het doel af stormt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Die idioot met die vlag...Armstrong moest echt eventjes uitwijken dacht ik te zien.
Ze moeten echt wat meer hekken gaan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |