Als ''m dat zou lukken...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Neehee dat is de taktiek van rasmussen die gaat er dan gewoon overheen.
Omdat hij niet kon volgen, tiens.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:47 schreef Vork het volgende:
Ik heb het even gemist want ik schakel pas net in, maar waarom rijdt Rasmussen niet in de groep Armstrong?
Telekom ging in de aanval waardoor alles er zo'n beetje afgeschud werd. Rasmussen probeerde nog aan te sluiten, maar dat lukte niet. Toen ging Armstrong er zelf maar achter aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:47 schreef Vork het volgende:
Ik heb het even gemist want ik schakel pas net in, maar waarom rijdt Rasmussen niet in de groep Armstrong?
Hij is een keer met een ontsnappinkje meegeweest, een berg over en daarna weer bijgehaald. En op wat stoorwerk na is het wel wat weinig inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Alleen jammer dat Boogerd nog niks heeft laten zienHij rijdt een onzichtbare tour tot nu toe!!
Hij was van onschatbare waarde bij de twee ritwinsten van Rabo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Alleen jammer dat Boogerd nog niks heeft laten zienHij rijdt een onzichtbare tour tot nu toe!!
Er is maar één wegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:50 schreef maniack28 het volgende:
Kuttoeschouwers, oprotten daro!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |