Als ''m dat zou lukken...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Neehee dat is de taktiek van rasmussen die gaat er dan gewoon overheen.
Omdat hij niet kon volgen, tiens.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:47 schreef Vork het volgende:
Ik heb het even gemist want ik schakel pas net in, maar waarom rijdt Rasmussen niet in de groep Armstrong?
Telekom ging in de aanval waardoor alles er zo'n beetje afgeschud werd. Rasmussen probeerde nog aan te sluiten, maar dat lukte niet. Toen ging Armstrong er zelf maar achter aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:47 schreef Vork het volgende:
Ik heb het even gemist want ik schakel pas net in, maar waarom rijdt Rasmussen niet in de groep Armstrong?
Hij is een keer met een ontsnappinkje meegeweest, een berg over en daarna weer bijgehaald. En op wat stoorwerk na is het wel wat weinig inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Alleen jammer dat Boogerd nog niks heeft laten zienHij rijdt een onzichtbare tour tot nu toe!!
Hij was van onschatbare waarde bij de twee ritwinsten van Rabo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Alleen jammer dat Boogerd nog niks heeft laten zienHij rijdt een onzichtbare tour tot nu toe!!
Er is maar één wegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:50 schreef maniack28 het volgende:
Kuttoeschouwers, oprotten daro!!!!
Wat dacht je van een straatverbodquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:51 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ze die toeschouwers geen stadionverbod kunnen geven.
Boogerd is deze tour meesterknecht voor Rasmussen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Rasmussen heeft deze rit totaal niets aan Boogerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:53 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Boogerd is deze tour meesterknecht voor Rasmussen.
t asfalt was wel tegen het smelten aan, geloof ikquote:
Hij heeft het wel geprobeerd, maar toen hij wou ontsnappen een paar ritten geleden kreeg hij klassementsrenners met zich mee. Hij zag er wel zeer sterk uit toen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef maniack28 het volgende:
Ja, maar van Boogerd mag je in de ritten met wat kleinere bergjes toch wel wat verwachten... maar ik heb nog niks gezien hoor...
Dan ben je dus geen goede klimmer als je maar 2 km meekan in een klim. Die Vlaamse muurtjes, daar komt Van Petegem sneller overheen dan Boogerd, dus dat zegt weinig.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:56 schreef Vork het volgende:
Boogerd is best een goede klimmer, alleen moet de klim niet langer dan een kilometer of hooguit 2 duren. Ideaal voor van die Vlaamse muurtjes, maarja die heb je doorgaans niet in de Tour.
ik hoop het ook!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie beklimming
Hopelijk straks nog meer vuurwerk.
En Boonen bv.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen goede klimmer als je maar 2 km meekan in een klim. Die Vlaamse muurtjes, daar komt Van Petegem sneller overheen dan Boogerd, dus dat zegt weinig.
Fijn voor Popovych als hij zijn witte trui kwijt is.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:00 schreef VoreG het volgende:
Kan natuurlijk ook dat Lance heeft gezegd doen jullie maar rustig aan en help morgen maar mee, dit kan ik wel alleen
Zo vroeg in de etappe? Kan ik me nauwelijks voorstellen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:00 schreef VoreG het volgende:
Kan natuurlijk ook dat Lance heeft gezegd doen jullie maar rustig aan en help morgen maar mee, dit kan ik wel alleen
In LBL en AGR ga je inderdaad over Vlaamse muurtjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Vandaar dat ik van Petegem altijd diep in de finale van LBL en AGR zie sprinten voor de winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |