Hopelijk is 't gewoon een mindere dag en is het niet gewoon bijna op, want morgen ligt er iets lekkers klaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:17 schreef Grobbel het volgende:
Rasmussen blijft inderdaad wel achterin de groep naar adem happen. Ach, niet dat hij kan klagen over zijn tourverloop tot dusver.
Dat gat met Totschnig blijft nog behoorlijk groot inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Lance de etappe wil, maar dat zal hem niet lukken denk ik.
3 minuut zoveel. Op zich is dat wel dicht te rijden met nog 5 km bergop te gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat gat met Totschnig blijft nog behoorlijk groot inderdaad.
Het zal mij benieuwen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
3 minuut zoveel. Op zich is dat wel dicht te rijden met nog 5 km bergop te gaan.
Aan die tijdsverschillen te zien gaat Totschnig niet erg hard meer.quote:
hij zal nu wel niet worden teruggehaald door t-mobilequote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:21 schreef BGN het volgende:
[..]
Zolang hij het maar naar zijn zin heeft hč
k denk t wel, Totschnig staat bijna in Sur placequote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Lance de etappe wil, maar dat zal hem niet lukken denk ik.
Het begin was veelbelovend, maar het zakt nu iets in.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef Modus het volgende:
Mooie etappe.
Goed gezienquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:20 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Armstrong gaat er straks vandoor. Je ziet het gewoon gebeuren.
Ik zou eerder mijn geld op Basso zetten....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Kom op Ullrich!
Dat heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:27 schreef Bonobo11 het volgende:
Armstrong rijdt ze er op tempo bijna af
Dat ging over de meest recente Oostenrijkse etappewinnaar, geloof ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:28 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Herbert weer met z'n nutteloze feitjes. In de jaren '30 was er iemand die drie etappes won. Ja, en toen Herbert? Welke etappes? Won hij de Tour? de bolletjestrui?
Ik word zo moe van die vent...
Hij vergat Romingerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat ging over de meest recente Oostenrijkse etappewinnaar, geloof ik.
Dat wordt nog spannend. Hij komt nauwelijks nog vooruit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:30 schreef Zwansen het volgende:
Hij gaat het redden.
Als er meer van die malloten op de weg lopen wel ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:32 schreef Zwansen het volgende:
hij houdt wel een minuut over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |