Hopelijk is 't gewoon een mindere dag en is het niet gewoon bijna op, want morgen ligt er iets lekkers klaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:17 schreef Grobbel het volgende:
Rasmussen blijft inderdaad wel achterin de groep naar adem happen. Ach, niet dat hij kan klagen over zijn tourverloop tot dusver.
Dat gat met Totschnig blijft nog behoorlijk groot inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Lance de etappe wil, maar dat zal hem niet lukken denk ik.
3 minuut zoveel. Op zich is dat wel dicht te rijden met nog 5 km bergop te gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat gat met Totschnig blijft nog behoorlijk groot inderdaad.
Het zal mij benieuwen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
3 minuut zoveel. Op zich is dat wel dicht te rijden met nog 5 km bergop te gaan.
Aan die tijdsverschillen te zien gaat Totschnig niet erg hard meer.quote:
hij zal nu wel niet worden teruggehaald door t-mobilequote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:21 schreef BGN het volgende:
[..]
Zolang hij het maar naar zijn zin heeft hč
k denk t wel, Totschnig staat bijna in Sur placequote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Lance de etappe wil, maar dat zal hem niet lukken denk ik.
Het begin was veelbelovend, maar het zakt nu iets in.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef Modus het volgende:
Mooie etappe.
Goed gezienquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:20 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Armstrong gaat er straks vandoor. Je ziet het gewoon gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |