De beklimmingen van AGR en vooral LBL zijn veel zwaarder (vooral langer).quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ok, technisch gezien geen vlaamse muurtjes, maar wel van dezelfde orde.
Aan wie? Hij rijdt echt wel lekker omhoog hoor!!! Karpets rijdt hem toch niet voorbijquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Fijn voor Popovych als hij zijn witte trui kwijt is.
Kashechkin staat op 7 secondjes.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Aan wie? Hij rijdt echt wel lekker omhoog hoor!!! Karpets rijdt hem toch niet voorbij
Mee eens. Maar ik dacht even dat je wou zeggen dat van Petegem meer kans maakt op de twee klassiekers die ik net noemde dan Boogerd. RVV is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In LBL en AGR ga je inderdaad over Vlaamse muurtjes.
Museeuw won trouwens wel AGR. AGR is niet echt een klimkoers. Iemand als Rasmussen zou er niets klaarmaken.
Maar die hebben we ook al een tijdje niet meer gezien. Laten we hopen dat hij zich niet heeft opgeblazen, dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kashechkin staat op 7 secondjes.
Het is ook klimmen, maar dan heel anders. Je geeft in een korte tijd namelijk ontzettend veel. Een soort lange sprint bergop. Maar het blijft klimmen (en nog best stijl ook), alleen is het natuurlijk geenzins te vergelijken met een alpenlandschap. Natuurlijk is Boogerd niet de sterkste renner in de Vlaamse klassiekers, maar dat maakt 'm niet gelijk slecht.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan ben je dus geen goede klimmer als je maar 2 km meekan in een klim. Die Vlaamse muurtjes, daar komt Van Petegem sneller overheen dan Boogerd, dus dat zegt weinig.
Uhm omdat ie een aantal keer top 10 heeft gereden? En zelfs 5e in 1998...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:04 schreef Vork het volgende:
[..]
Het is ook klimmen, maar dan heel anders. Je geeft in een korte tijd namelijk ontzettend veel. Een soort lange sprint bergop. Maar het blijft klimmen (en nog best stijl ook), alleen is het natuurlijk geenzins te vergelijken met een alpenlandschap. Natuurlijk is Boogerd niet de sterkste renner in de Vlaamse klassiekers, maar dat maakt 'm niet gelijk slecht.
Maar voor wat betreft de tour is het geen rasklimmer. Het is ook geen tourrenner en ik vraag me dan ook echt af waarom ze hem een aantal keer kopman hebben gemaakt.
Moest veel later lossen dan Popovych, hij zat in de buurt van Vinokourov. Nu waarschijnlijk net daarachter.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar die hebben we ook al een tijdje niet meer gezien. Laten we hopen dat hij zich niet heeft opgeblazen, dan.
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat iemand die meekan op klimmetjes van 2 km niet een goede klimmer is in de TDF en zeker geen meesterknecht van Rasmussen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:03 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik dacht even dat je wou zeggen dat van Petegem meer kans maakt op de twee klassiekers die ik net noemde dan Boogerd. RVV is een ander verhaal.
Ja als de helft van de renenrs uit de koers wordt gezet dan wordt het wel een stuk makkelijker om hoger te eindigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:05 schreef Zwansen het volgende:
Uhm omdat ie een aantal keer top 10 heeft gereden? En zelfs 5e in 1998...
Ja, Julich presteerde tot nu toe zelfs buiten verwachting goed. Die gast viel eigenlijk elk jaar tegen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:08 schreef Vork het volgende:
Julich valt ieder jaar toch tegen? Dat verhaal houden ze ieder jaar.
Dat is nog steeds een Zwitser.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:11 schreef prinsrob het volgende:
Rominger?
Nee dat was Zullequote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een Zwitser.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rasmussen is er weer af.
Hij zat op een gaatje. Nu valt het voor wat stil, komt hij terug. Straks bij de eerste de beste versnelling ligt hij er weer af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |