quote:Op zondag 17 juli 2005 19:48 schreef klez het volgende:
[..]
Be my guest. Je zou de eerste conspiracy aanhanger zijn hier die met controleerbare feiten aan komt zetten.
Jaja. Controleerbare feiten betekent niet dat ik eerst lid van een of andere maffe sekte moet worden om ze te kunnen zien.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:42 schreef Oversight het volgende:
[..]
Deal !
1. bestel de gratis CD hier
2. meld de aankomst van de CD in dit topic, dan gaan we verder.
Nou moet ik zeggen dat je hier onbewust een knap staaltje psychologische oorlogsvoering aan het uithalen bent. Altijd keihard ontkennen totdat het absoluut onmogelijk is (en das alleen mogelijk als we er een rechter bij halen). Er is genoeg gepost buiten de no-757 theorie, pod theorie, en bommen-at-wtc theorie om een nieuw onderzoek te rechtvaardigen door personen die niet door Bush of zijn administartie zijn gekozen. Ga maar naar me site daarvoor. Oh wacht... je ziet absoluut helemaal niks concreets. I know.quote:Be my guest. Je zou de eerste conspiracy aanhanger zijn hier die met controleerbare feiten aan komt zetten.
Op je politieke kijk wil ik dan wel 1 reactie maken.quote:De VS kent een zeer verfijnde democratische structuur, waarbij van alles gekozen kan worden door de mensen.... Ik hoop dat ze het nog lang volhouden en we niet met Mao de twidde, Chirac den eerste, of Tsaar Putin opgescheept worden.
Ja, daar ben je bang van, gewoon gezond verstand als gelovige zijnde.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:52 schreef Merovingian. het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen hier in discussie gaan met iemand die een Bush fan lijkt te zijn en als onderschrift heeft: "verspreiding van democratie is de verspreiding van welvaart". Das net alsof je tegen Balkenende (of Bush) staat te praten. Alles wat ze zeggen klinkt warm en logisch, maar de realiteit werkt even wat anders.
[..]
Niet onbewust hoor...quote:Nou moet ik zeggen dat je hier onbewust een knap staaltje psychologische oorlogsvoering aan het uithalen bent. Altijd keihard ontkennen totdat het absoluut onmogelijk is (en das alleen mogelijk als we er een rechter bij halen). Er is genoeg gepost buiten de no-757 theorie, pod theorie, en bommen-at-wtc theorie om een nieuw onderzoek te rechtvaardigen door personen die niet door Bush of zijn administartie zijn gekozen. Ga maar naar me site daarvoor. Oh wacht... je ziet absoluut helemaal niks concreets. I know.
[..]
NOW AVAILABLE: "Confronting the Evidence" Online Video w/ Subtitlesquote:Jaja. Controleerbare feiten betekent niet dat ik eerst lid van een of andere maffe sekte moet worden om ze te kunnen zien.
Of dat een CD de waarheid vertelt. Dan moet ik de vermelde feiten kunnen verifieren. Waar dan?
Die signature zou moeten zijn:quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:25 schreef klez het volgende:
[..]
Jaja. Controleerbare feiten betekent niet dat ik eerst lid van een of andere maffe sekte moet worden om ze te kunnen zien.
Of dat een CD de waarheid vertelt. Dan moet ik de vermelde feiten kunnen verifieren. Waar dan?
quote:quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:42 schreef Oversight het volgende:
[..]
Deal !
.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:37 schreef klez het volgende:
[..]
Ja, daar ben je bang van, gewoon gezond verstand als gelovige zijnde.
Ik ben geen Bush adept, sterker nog ik gruw van zijn binnenlands beleid. Ik vind het afzetten van Saddam en de Taliban echter volkomen terecht, en iets wat al 15 jaar eerder had moeten gebeuren.
De avatar komt van een flyer uit een londense club, waarop Saddam en Bush broederlijk naast elkaar een potje stonden te DJ-en. Vond ik grappig.
De sig is een waarheid als een koe. Dat jij daar niet blij mee bent en liefst een nieuw centraal geleid experiment met miljoenen doden als gevolg ziet, is jou probleem.
[..]
Niet onbewust hoor...![]()
Morgen reageer ik op de rest van je pompeuze paranoide tekstje.
Dat is allemaal grotendeels onbewezen en voor zover ik kan zien, staat er nogal wat onzin in (''in de jaren zeventig ging het heel anders toe!''quote:Op maandag 18 juli 2005 02:44 schreef Hallulama het volgende:
Hier nog een aardige potentiele welles:
Former Vietnam Combat and Commericail Pilot Firm Believer 9/11 Was Inside Government Job
Voor zover ik kan zien is al dat onbewezen spul al diverse malen vanaf beide kanten over en weer weerlegdquote:Op maandag 18 juli 2005 02:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is allemaal grotendeels onbewezen en voor zover ik kan zien, staat er nogal wat onzin in (''in de jaren zeventig ging het heel anders toe!'') en het gebruikelijke geouwehoer over JFK en Pearl Harbor. Even populair als de Rijksdagbrand.
En in essentie nog steeds democratischer is dan bijvoorbeeld het "verenigd Europa", of die potentiele supermacht, China, om maar wat te noemen. Rusland hoeven we het al niet eens meer over te hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:52 schreef Merovingian. het volgende:
Op je politieke kijk wil ik dan wel 1 reactie maken.
In theorie heeft de VS dit inderdaad. Die grondwet werd meer dan 200 jaar geleden bijna waterdicht getimmerd, wat een flinke dorn in het oog is geweest van een hoop machtige figuren, want die heeft ervoor gezorgd dat zelfs zo'n hopeloos corrupt systeem vandaag de dag nog steeds (half) overeind staat.
Links extremistisch gelul waar geen enkel bewijs voor is. Over 3,5 jaar is het gewoon: doei Bush. Bedankt voor je bijdrage.quote:Bush is een neo-fascistische dictator in hart en nieren, net als al zijn goede neocon vriendjes om hem heen.
quote:Het is al ongelofelijk dat je een president als de Bushes kunt hebben terwijl hun vader / overgrootvader was gepakt voor landverraad door de Nazis tot 1943 te financiëren. Het is nog ongelofelijker dat dit alleen in nog geen handjevol kranten is verschenen terwijl iedereen dol is op schandalen en de originele krantenberichten en documenten voor het oprapen liggen.
Natuurlijk proberen ze hun macht te vergroten. Maar het Amerikaanse systeem is echt wel bestand tegen hun pogingen de grenzen op te rekken. En je moet ook zeker tegen sommige pogingen waarschuwen, maar je moet niet vervallen in paranoia.quote:Het enige wat deze figuren in toom heeft gehouden is hun grondwet, die nu harder als ooit tevoren wordt afgebroken. Als je dat niet kan zien met jouw politieke kennis wil je het niet zien.
Zoals gezegd, het Amerikaanse volk heeft meer zeggenschap op heel veel niveaus dan de enige vergelijkwaardige democratie, West-Europa.quote:En waarom er zo wordt afgegeven op tsaar Putin is omdat hij de oligarchs eruit geschopt heeft, wat voor gigantische problemen kan gaan zorgen als Putin de oliekraan dichtdraait (afwisseld nr 1 of nr 2 olieproduceerder in de wereld). Human rights... my ass. Putin heeft alleen geen last van zoiets irritants als een goed in elkaar gezette Amerikaanse grondwet en een volk dat al generaties lang een behoorlijke mate van vrijheid en welvaart gewend is (wat niet automatisch wilt zeggen dat ze veel invloed hebben).
Wat een bak cliches trek je weer open. De derde wereld "uitwringt"? De derde wereld landen die kapitalisme hanteren en niet afhankelijk willen zijn van hulp renderen substantieel beter dan de landen die dat niet doen. www.johannorberg.net.quote:Waarom men de laatste jaren zo de druk aan het opvoeren is weet ik niet helemaal zeker. Het systeem werkte prima waarbij je publiekelijk praat over democratie en mensenrechten, terwijl je onder de tafel de derde wereld uitwringt, een imperium opbouwt en ladingen geld verdiend. Waarschijnlijk komen er onplezierige tijden aan door een grondstofgebrek. Natuurlijk zijn de Bushes en neocons als Rumsfeld en Cheney wel even wat extremer als Clinton en Gore.
Geen idee. Ik sta wel achter die oorlog, dat er de nodige blunders gemaakt worden in de uitwerking is duidelijk. Vraag is of het terecht is dat je achteraf zegt "ze hadden er gelijk met een half miljoen man in moeten gaan, dan was het verhaal in een half jaar afgewerkt". Ik geloof wel dat daar de kern van het probleem ligt.quote:Maargoed, jij staat waarschijnlijk achter de oorlog in Irak, de driedubbele tours-of-duty die de soldaten nu moeten draaien en de door de US Army Intelligence getrainde death-squads (zoals gewoonlijk) die er nu de dienst uitmaken en iedere verdachte verzetsstrijder doodmartelen met boren en heggescharen. De problemen van verarmd uranium zijn nooit bewezen, de regio is helemaal niet compleet gedestabiliseerd, en tsaar Putin heeft snel Saddam's WMD overgenomen. Niet?
Die komt er niet.quote:Hell, laat die dienstplicht nu maar komen, want democratie en welvaart moeten verspreid worden.
Ja. Ik zal wel hopeloos naief zijn, maar na vele jaren belangstelling voor ''magische kogels'', al dan niet vervalste foto's en onmogelijke schuttersprestaties van Lee Harvey Oswald, O-S-W-A-L-D, kan ik niet anders concluderen; hij heeft het in zijn eentje gedaan. Met Kennedy is het al net zo als met het WTC, als er een aantal merkwaardige hypotheses bekendheid verkrijgt holt iedereen er achteraan.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:18 schreef Hallulama het volgende:
JFK en Pearl Harbor geouwehoer?
Nee, niet iedereen weet dat dat een SAMENZWERING was. Wat mij betreft was het een wanhoopsdaad van Van der Lubbe, die volledig verkeerd is afgelopen.quote:Rijksdagbrand? Iedereen weet toch dat de Rijksdagbrand inderdaad een CONSPIRACY was?
Wrong. Polen is toen helemaal niet in staat van beschuldiging gesteld. Misschien ben je in de war met de in scene gezette overval op een Duits radiostation in 1939, dat was de ''Poolse provocatie'' die aanleiding gaf tot de Duitse invasie.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef Hallulama het volgende:
De samenzwering zit hem in het feit dat Hitler de Polen de schuld gaf, right?
Okay, da's dan een misverstand.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Wrong. Polen is toen helemaal niet in staat van beschuldiging gesteld. Misschien ben je in de war met de in scene gezette overval op een Duits radiostation in 1939, dat was de ''Poolse provocatie'' die aanleiding gaf tot de Duitse invasie.
Ik ga kijken. Maar ik ben mijn huis aan het schilderen, en dat moet af.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:31 schreef Liefsten het volgende:
Heeft iemand deze film nou al bekeken??? Ik ben nieuwsgierig naar jullie meningen!!!
Dus nogmaals de site voor 2,5 uur film over 9/11 (in 5 gedeeltes):
http://reopen911.org/pictures_and_videos.htm
Oke.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef klez het volgende:
[..]
Ik ga kijken. Maar ik ben mijn huis aan het schilderen, en dat moet af.![]()
Uit belangstelling een discovery documentaire kijken is niet gelijk aan onderzoek doen. Ik vond het trouwens wel interessant om te zien hoe Kennedy eerst naar voren leunt na in z'n nek geschoten te zijn en vervolgens van rechtsvoor wordt geraakt.quote:na vele jaren belangstelling voor ''magische kogels'', al dan niet vervalste foto's en onmogelijke schuttersprestaties van Lee Harvey Oswald, O-S-W-A-L-D, kan ik niet anders concluderen; hij heeft het in zijn eentje gedaan.
Die is er al. Ladingen soldaten die vorig jaar naar huis hadden gemoeten, zitten er nog steeds. Als deze oorlog nog een tijdje duurt (er is geen andere manier meer) of hij escaleert (wedden?) dan wordt hij ingevoerd. Er wordt al meer dan een jaar over gespeculeerd in het congres. Men wilt het gaan invoeren. Moet wel eerst escaleren voor dat mogelijk is imo.quote:Die komt er niet.
En uit de hoogte doen is niet hetzelfde als weerleggen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Uit belangstelling een discovery documentaire kijken is niet gelijk aan onderzoek doen.
De meningen zijn verdeeld.quote:Ik vond het trouwens wel interessant om te zien hoe Kennedy eerst naar voren leunt na in z'n nek geschoten te zijn en vervolgens van rechtsvoor wordt geraakt.
Waarom altijd over Bush? Waarom niet over Afghanistan en de Taliban? Waarom niet over Irak en Iran? Hoe mensen daar leven en worden behandeld. Ook effe lekker vergeten wat de Amerikanen in de 2e wereldoorlog hebben gedaan. Lekker comentaar geven. Als Sadam en de Taliban worden aangepakt door een ontzettend fout Amerikaans beleid dan nog sta ik erachter. En echt...ik wantrouw ook het Amerikaans beleid maar ik ben blij dat ze er zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:52 schreef Merovingian. het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen hier in discussie gaan met iemand die een Bush fan lijkt te zijn en als onderschrift heeft: "verspreiding van democratie is de verspreiding van welvaart". Das net alsof je tegen Balkenende (of Bush) staat te praten. Alles wat ze zeggen klinkt warm en logisch, maar de realiteit werkt even wat anders.
[..]
Nou moet ik zeggen dat je hier onbewust een knap staaltje psychologische oorlogsvoering aan het uithalen bent. Altijd keihard ontkennen totdat het absoluut onmogelijk is (en das alleen mogelijk als we er een rechter bij halen). Er is genoeg gepost buiten de no-757 theorie, pod theorie, en bommen-at-wtc theorie om een nieuw onderzoek te rechtvaardigen door personen die niet door Bush of zijn administartie zijn gekozen. Ga maar naar me site daarvoor. Oh wacht... je ziet absoluut helemaal niks concreets. I know.
[..]
Op je politieke kijk wil ik dan wel 1 reactie maken.
In theorie heeft de VS dit inderdaad. Die grondwet werd meer dan 200 jaar geleden bijna waterdicht getimmerd, wat een flinke dorn in het oog is geweest van een hoop machtige figuren, want die heeft ervoor gezorgd dat zelfs zo'n hopeloos corrupt systeem vandaag de dag nog steeds (half) overeind staat. Bush is een neo-fascistische dictator in hart en nieren, net als al zijn goede neocon vriendjes om hem heen. Het is al ongelofelijk dat je een president als de Bushes kunt hebben terwijl hun vader / overgrootvader was gepakt voor landverraad door de Nazis tot 1943 te financiëren. Het is nog ongelofelijker dat dit alleen in nog geen handjevol kranten is verschenen terwijl iedereen dol is op schandalen en de originele krantenberichten en documenten voor het oprapen liggen. Het enige wat deze figuren in toom heeft gehouden is hun grondwet, die nu harder als ooit tevoren wordt afgebroken. Als je dat niet kan zien met jouw politieke kennis wil je het niet zien. En waarom er zo wordt afgegeven op tsaar Putin is omdat hij de oligarchs eruit geschopt heeft, wat voor gigantische problemen kan gaan zorgen als Putin de oliekraan dichtdraait (afwisseld nr 1 of nr 2 olieproduceerder in de wereld). Human rights... my ass. Putin heeft alleen geen last van zoiets irritants als een goed in elkaar gezette Amerikaanse grondwet en een volk dat al generaties lang een behoorlijke mate van vrijheid en welvaart gewend is (wat niet automatisch wilt zeggen dat ze veel invloed hebben).
Waarom men de laatste jaren zo de druk aan het opvoeren is weet ik niet helemaal zeker. Het systeem werkte prima waarbij je publiekelijk praat over democratie en mensenrechten, terwijl je onder de tafel de derde wereld uitwringt, een imperium opbouwt en ladingen geld verdiend. Waarschijnlijk komen er onplezierige tijden aan door een grondstofgebrek. Natuurlijk zijn de Bushes en neocons als Rumsfeld en Cheney wel even wat extremer als Clinton en Gore.
Maargoed, jij staat waarschijnlijk achter de oorlog in Irak, de driedubbele tours-of-duty die de soldaten nu moeten draaien en de door de US Army Intelligence getrainde death-squads (zoals gewoonlijk) die er nu de dienst uitmaken en iedere verdachte verzetsstrijder doodmartelen met boren en heggescharen. De problemen van verarmd uranium zijn nooit bewezen, de regio is helemaal niet compleet gedestabiliseerd, en tsaar Putin heeft snel Saddam's WMD overgenomen. Niet?
Hell, laat die dienstplicht nu maar komen, want democratie en welvaart moeten verspreid worden.
Omdat het een grote Oversight-hoax was ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:47 schreef Oversight het volgende:wie legt er nou eens duidelijk en helder uit waarom:
de eerste WTC toren die instortte, waarvan de top schuin afbrak en náást WTC en op gebouw 4 landde, rechtstandig in elkaar kon vallen?
Ga eens uitzoeken door wie Hitler gefinancierd is en ga je dan eens afvragen wie het onheil van WOII over ons af heeft geroepen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:06 schreef Klump het volgende:
[..]
Waarom altijd over Bush? Waarom niet over Afghanistan en de Taliban? Waarom niet over Irak en Iran? Hoe mensen daar leven en worden behandeld. Ook effe lekker vergeten wat de Amerikanen in de 2e wereldoorlog hebben gedaan. Lekker comentaar geven. Als Sadam en de Taliban worden aangepakt door een ontzettend fout Amerikaans beleid dan nog sta ik erachter. En echt...ik wantrouw ook het Amerikaans beleid maar ik ben blij dat ze er zijn.
Hell, fijn dat er zo rond 1945 Amerikanen rondliepen die zich met ons zijn komen bemoeien. Fijn dat ze nu onder valse voorwendselen Sadam en de Taliban aanpakken. Maar ga jij maar lekker langs de zijlijn roepen hoe slecht ze wel niet zijn. Maar doe dit dan a.u.b. ook wat betreft het beleid van Iran en Irak en de Taliban. Het is kiezen tussen twee slechten maar dan kies ik toch voor Amerika.
JFK was een complot, dat heeft het congres in 1979 besloten na het bestuderen van acoustisch bewijs.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is allemaal grotendeels onbewezen en voor zover ik kan zien, staat er nogal wat onzin in (''in de jaren zeventig ging het heel anders toe!'') en het gebruikelijke geouwehoer over JFK en Pearl Harbor. Even populair als de Rijksdagbrand.
Heb die dvd tijd geleden besteld, had hem vandaag in de bus, geopendquote:Op zondag 17 juli 2005 21:42 schreef Oversight het volgende:
[..]
Deal !
quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:17 schreef Darklight het volgende:
[..]
Heb die dvd tijd geleden besteld, had hem vandaag in de bus, geopend![]()
DvD'tje zat er nog wel in, vanavond ff kijken
Duurt 3uur+een uur een andere docu
http://reopen911.org/pictures_and_videos.htmquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
TOP !
We gaan eindelijk eens naar de feiten kijken...
Kan iemand hier kleine stukjes uit een dvd online zetten zodat iedereen de besproken feiten straks zelf kan inzien ?
Niks ervan. Ten eerste heeft ''het congres'' dat niet besloten;quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:13 schreef TopGear het volgende:
[..]
JFK was een complot, dat heeft het congres in 1979 besloten na het bestuderen van acoustisch bewijs.
Laat dat nu net Kennedy senior zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:09 schreef TopGear het volgende:
[..]
ga je dan eens afvragen wie het onheil van WOII over ons af heeft geroepen.
http://prisonplanet.com/a(...)5fourstargeneral.htmquote:The head of Fort Monroe's Training and Doctrine Command, four star general Kevin P. Byrnes, was fired Tuesday apparently for sexual misconduct according to official sources.
Other sources however have offered a different explanation for Byrnes' dismissal which ties in with the Bush administration's unpopular plan to attack Iran and the staged nuclear attack in the US which would provide the pretext to do so.
According to reporter Greg Szymanski, anonymous military sources said that Brynes was the leader of a faction that waspreparing to instigate a coup against the neo-con hawks in an attempt to prevent further global conflict.
Indications are that, much like popular opinion amongst the general public, half the military oppose the neo-con's agenda and half support it.
Lehrman's army sources, including a former Captain in intelligence, became outraged when they learned that the official story behind 9/11 was impossible.
They told Lehrman that the imminent Northcom nuclear terror exercise based in Charleston, S.C, where a nuclear warhead is smuggled off a ship and detonated, was originally intended to 'go live' - as in the drill would be used as the cover for a real false flag staged attack.
This website has relentlessly discussed similar style drills which took place on the morning of 9/11 and on the morning of 7/7 in London.
"Speculation exists that he had potentially discovered the fact that it was gonna go live and that he was trying to put a stop to it or also speculation indicates that he may be part of a military coup designed to prevent the ridiculous idea of doing a nuclear war with Iran, " said Lehrman.
Lehrman said that other sources had told him all army leave had been cancelled from September 7th onwards, opening the possibility for war to be declared within that time frame.
Northcom officials also admitted to Lehrman that CNN had been using its situation room as a studio.
Earlier this week, Washington Post reported that the Pentagon has developed its first ever war plans for operations within the continental United States, in which terrorist attacks would be used as the justification for imposing martial law on cities, regions or the entire country.
American Conservative Magazine recently reported that Dick Cheney had given orders to immediately invade Iran after the next terror attack in the US, even if there was no evidence Iran was involved.
Government and media mouthpieces have been fearmongering for weeks about how a nuclear attack within the US is imminent.
Now would be the most opportune time for the Globalists to stage a major attack, as it would head off any potential indictments against the Bush administration for their involvement in illegally outing CIA agent Valerie Plame.
While rumors circulating about indictments having already taken place against Bush and Cheney should rightly be treated very carefully, the fact that there is an ongoing criminal investigation into the matter is something that's admitted and shouldn't be viewed as speculation.
http://www.waynemadsenreport.com/quote:August 10, 2005 -- U.S. prepared to grab Iran's southwestern majority Arab and oil-rich province after saturation bombing of Iranian nuclear, chemical, and command, control, communications & intelligence (C3I) targets. According to sources within the German Federal Intelligence Service (Bundesnachrichtendienst - BND), the Bush administration has drawn up plans to hit Iran's nuclear, other WMD, and military sites with heavy saturation bombing using bunker buster bombs and tactical nuclear weapons.
The attack will be coordinated with urban and rural critical infrastructure sabotage carried out by elements of the People's Mujaheddin (MEK), Pentagon Special Operations units, and other Iranian dissident groups.
The German intelligence comes from classified briefings provided by elements within the CIA that are concerned the neocons in the Bush administration will, in attacking Iran, set off a chain of events that will lead to world war. Intelligence on U.S. plans to attack Iran has also been passed by CIA agents to counterparts in France, Britain, Canada, and Australia. The Bush war plans for Iran also entail quickly seizing Iran's southwestern Khuzestan Province, where most of Iran's oil reserves and refineries are located. Khuzestan has a majority Shia Arab population that has close links with their ethnic and religious brethren in Iraq.
The Bush plans call for a U.S. military strike across the Iraqi border and from naval forces in the Persian Gulf in answer to an appeal for assistance from the Al Ahwaz Popular Democratic Front and Liberation Organization rebel forces in Khuzestan, which will declare an independent Arab state of the Democratic Republic of Ahwaz and receive diplomatic recognition from the United States and a few close U.S. allies. After World War I, Khuzestan was annexed by Iran, then called Persia.
There are also plans to incite rebellions among Iran's other minorities, including Azeris and Turkmenis in the oil-rich Caspian Sea region. Other minorities targeted by the neo-con planners are Iranian Kurds along the Iraqi and Turkish borders and Baluchis along the border with Pakistan.
The neo-con plan seeks to separate Iran from its oil resources and create an "Irani triangle" centered around Teheran, Isfahan, Qom, and other historically Persian centers. In anticipation of the U.S. attack, the spy sub USS Jimmy Carter has placed taps on undersea communications cables in the Persian Gulf that carry Iranian commercial, diplomatic, and military traffic. In addition, Task Force 121 covert paramilitary forces have scouted Iran using the cover of journalists and businessmen to pinpoint military targets.
Valt een kaartenhuis om, als je 1 hoek weghaald? Nee deze valt ook recht naar beneden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:47 schreef Oversight het volgende:wie legt er nou eens duidelijk en helder uit waarom:
de eerste WTC toren die instortte, waarvan de top schuin afbrak en náást WTC en op gebouw 4 landde, rechtstandig in elkaar kon vallen?
[quote]Begrijp ik je hier goed. Insinueer je dat er geen verkiezingen meer zijn in 2009? Kun je er wat dieper op ingaan. Ben benieuwd naar je mening.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Uit belangstelling een discovery documentaire kijken is niet gelijk aan onderzoek doen. Ik vond het trouwens wel interessant om te zien hoe Kennedy eerst naar voren leunt na in z'n nek geschoten te zijn en vervolgens van rechtsvoor wordt geraakt.
--------------
Anyway, Klex, aan je latere antwoorden kan ik wel zien dat je niet graag over feiten, maar liever over schoolboek wijsheden. Ook spin je zaken om alles belachelijk te maken.
[..]
Die is er al. Ladingen soldaten die vorig jaar naar huis hadden gemoeten, zitten er nog steeds. Als deze oorlog nog een tijdje duurt (er is geen andere manier meer) of hij escaleert (wedden?) dan wordt hij ingevoerd. Er wordt al meer dan een jaar over gespeculeerd in het congres. Men wilt het gaan invoeren. Moet wel eerst escaleren voor dat mogelijk is imo.
Over 3,5 jaar een andere president... 2008. I hate to say it, maar dan beginnen de problemen de pas. Kijk naar de geschiedenis, de enige constante is verandering (door oorlog en corruptie). De reden dat ik in dit geval zo zeker ben van verandering is omdat ik alle productie-ontdekkings nummers van de olie industrie ken.
Nee, da's anderen onderzoek laten doen (of althans het benutten van onderzoek van anderen).quote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef Merovingian. het volgende:
Uit belangstelling een discovery documentaire kijken is niet gelijk aan onderzoek doen. Ik vond het trouwens wel interessant om te zien hoe Kennedy eerst naar voren leunt na in z'n nek geschoten te zijn en vervolgens van rechtsvoor wordt geraakt.
deze (forum draad) link al genoemd hier ? http://forum.fok.nl/topic/743419quote:Op maandag 18 juli 2005 15:31 schreef Liefsten het volgende:
Heeft iemand deze film nou al bekeken??? Ik ben nieuwsgierig naar jullie meningen!!!
Dus nogmaals de site voor 2,5 uur film over 9/11 (in 5 gedeeltes):
http://reopen911.org/pictures_and_videos.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |