abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:05:10 #1
64460 Remmy
Digital creative
pi_28848609
Iemand al eens van deze HBO-serie gehoord? De afgelopen weken heb ik er veel over gelezen en ook in de Veronica-gids waren ze er laaiend enthousiast over (NOG beter dan the Sopranos etc), waardoor ik uiteindelijk maar heb besloten om de dvd-box te bestellen.

Van de site van Veronica heb ik de volgende beschrijving even ge-CTRL-C-t :

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een bende drugsdealers en het politieapparaat van de Amerikaanse stad Baltimore verschillen niet eens zo heel erg veel van elkaar. The Wire belicht op brute wijze de twee kanten van de medaille.

Rechercheur James McNulty (Dominic West) is zwaar gefrustreerd als de verdachte van een moordzaak na een valse getuigenis op vrije voeten komt. Hij beklaagt zich bij de rechter dat er niets wordt gedaan aan de macht van drugskoning Avon Barksdale, wiens neefje hij zojuist glimlachend de rechtszaal heeft zien verlaten. Kleine misdaden zoals drugshandel zijn kennelijk geen prioriteit meer van de autoriteiten die meer aandacht en manschappen willen gebruiken voor mediagenieke acties zoals de strijd tegen het internationale terrorisme. Terug op kantoor krijgt McNully de wind van voren van zijn superieuren, die door de rechter op het matje zijn geroepen.

Voortaan moeten de afdelingen moord zaken en narcotica nauwer met elkaar samenwerken, iets waar de politiebureaucratie niet op is ingesteld. Barksdale ondertussen moet hard aan de slag, want aan alle kanten wordt aan zijn drugsimperium geknaagd door informanten binnen zijn organisatie en een listige rivaal die zijn runners overvalt. The Wire is net als The Sopranos geen serie waar aan het begin van een aflevering een moord wordt gepleegd die aan het einde netjes is opgelost. Plotlijnen wisselen elkaar in moordend tempo af en duren het hele seizoen en is daarom enorm verslavend. Halverwege de serie instappen is dus geen optie en een aflevering missen is het equivalent van drie jaar bivakkeren op de Noordpool.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zijn er al mensen die deze serie al gezien hebben en wat is hun mening erover? Bovenstaande beschrijving spreekt mij al heel erg aan en kben ook zeer benieuwd of deze serie net zo verslavend zal zijn als andere succesvolle HBO series.
Wanneer ik m zelf binnen heb en met de eerste afleveringen ben begonnen zal ik het rapporteren in deze topic
Digital creative @ SuperBold
http://superbold.nl
  zondag 17 juli 2005 @ 00:29:48 #2
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_28872687
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:05 schreef Remmy het volgende:
Iemand al eens van deze HBO-serie gehoord? De afgelopen weken heb ik er veel over gelezen en ook in de Veronica-gids waren ze er laaiend enthousiast over (NOG beter dan the Sopranos etc),
dat kan natuurlijk niet he, beter dan the Sopranos
FF serieus: in de afgelopen editie van Film Valley waren ze er ook enthousiast over. Maar heb t nog niet gezien. Ben wel redelijk benieuwd naar de serie
  zondag 17 juli 2005 @ 05:30:25 #3
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28876104
Ja, een erg goede serie!
Inderdaad niet zo goed als The Sopranos of The Shield maar wel erg goed.
Je moet het wel allemaal volgen want de verhaallijnen lopen veelal gewoon door
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29050630
De filmvalley was erg positief over deze serie. Was van plan om een abbo op dit blad te nemen en als cadeau kan ook seizoen 1 van The Wire gekozen worden
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 03:28:18 #5
64460 Remmy
Digital creative
pi_29381669
De eerste 2 afleveringen nu gezien en ik moet zeggen.. tis toch wel veelbelovend voor de rest van de serie. Het is alleen wel zo dat je erg goed moet opletten wat betreft namen enzo in het begin, wil je de verhaallijnen goed kunnen volgen. Het sfeertje dat wordt neergezet (ghetto) vind ik erg realistisch overkomen en van politie EN crimineel worden zowel de goede als slechte kanten getoond, wat ik erg interessant vind.

Ben zeer benieuwd naar de volgende afleveringen...!
Digital creative @ SuperBold
http://superbold.nl
pi_29420567
Heb de laatste paar afleveringen van seizoen 3 gezien, erg goede serie. Hele verfrissende serie vind ik. Ik hoop seizoen 1 binnenkort te kopen
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:24:21 #7
64460 Remmy
Digital creative
pi_29546531
Toch jammer dat er zo weinig mensen iets te melden hebben over deze geweldige serie. Is er niemand die de box heeft aangeschaft of op een andere manier heeft gezien?
Digital creative @ SuperBold
http://superbold.nl
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:08:45 #8
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_34919940
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:24 schreef Remmy het volgende:
Toch jammer dat er zo weinig mensen iets te melden hebben over deze geweldige serie. Is er niemand die de box heeft aangeschaft of op een andere manier heeft gezien?
Inmiddels wel. Fantastische serie!!!
!!! Go 49-ers !!!
pi_35055331
Heb seizoen 1 & 2 in bezit. Seizoen 1 heb in zo'n drie dagen gekeken Erg goed gemaakt. Het heeft het niveau van The Sopranos, en dat zeg ik niet snel.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:20:40 #10
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_35081052
He, er is toch nog iemand die kijkt!

Heb de Sopranos eigenlijk nooit gezien, gek eigenlijk. Ik heb bijna seizoen 2 af, erg goeie serie, lekker rauw en realistisch. Met name om de humor van Bunk moet ik erg lachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verhaallijen zitten erg goed in elkaar, goed gespeeld en niet zo'n standaard politieserie en trust me, dat gaat in seizoen 2 gewoon door!

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertoCarlos op 16-02-2006 09:04:48 ]
!!! Go 49-ers !!!
pi_35082559
Ik heb The Wire gezien, seizoen 1, 2 en 3 en ik vind het een van de beste series die ik ooit gezien heb. The Shield wordt hierboven ook genoemd, die kijk ik ook, maar the Wire vind ik beter.

De politieke ontwikkelingen in de VS met nadruk op terreurbestrijding zorgen ervoor dat drugs minder aangepakt worden. De serie stelt een groep bijeen geraapte rechercheurs centraal die als speciaal team samen drugsproblematiek in de 'projects' aan moeten pakken. Deze mensen zijn de verschoppelingen van andere departementen omdat ze hetzij slecht, hetzij te dwars, hetzij te eigengereid etc zijn.

Je leert hen kennen, maar óok leer je de jongeren kennen die op kleine schaal in opdracht drugs dealen in de armste wijken van de stad. Ook onder bij deze groep leer je mensen kennen waar je sympathie voor krijgt (of juist niet). En dan zijn er de grote dealers, de slimme grote jongens die je óok persoonlijk leert kennen.
En dan wordt het weer politiek interessant, want waar drugs is, is geld en waar geld is is macht. Dus komt het team telkens weer tegenwerking tegen, want de geldstromen lopen ook richting politiek en dat mag natuurlijk niet bekend worden.

Werkelijk een zeer intelligente serie, met een heftige maatschappelijke kritische achtergrond. Met de huidige discussie in Nederland over een landelijke politiemacht met minder bevoegdheden op lokaal terrein én een nadruk op terreurbestrijding is de thematiek ook hier actueel.

Ik kan niet wachten op het vierde seizoen...
pi_35082747
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
He, er is toch nog iemand die kijkt!

... Met name om de humor van Bunk moet ik erg lachen.
IIn seizoen 1 vond ik bijv. die scene van Bunk met McNulty erg goed waar ze een crime scene onderzoek doen bij de naakte vrouw met de koelkast, alleen maar f*ck.. Verhaallijen zitten erg goed in elkaar, goed gespeeld en niet zo'n standaard politieserie en trust me, dat gaat in seizoen 2 gewoon door!
Há ja dat gaat in seizoen 2 en 3 zo door...

En ja, Bunk is geweldig en McNulty.
En dan Lester!
En wat denk je van mijn heldin Kima!

Maar mijn grootste gejuich gaat op wanneer Omar in beeld komt.
Dámn, he is cool...

Ah...
als ik in de lijst met personages kijk bij imdb, dan zijn er zoveel.
En ook natuurlijk die intens te haten zijn (de walgelijke politiebazen!)
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:39:07 #13
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_35095702
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:04 schreef fayle het volgende:
Ik kan niet wachten op het vierde seizoen...
Nou, inmiddels is het 4e seizoen ook al klaar en draait het 5e seizoen en dat kun je dus ook naar beneden- laden op dit moment, dus je kunt weer aan de slag.....
Inderdaad zijn veel van de characters erg goed, Rawls is geniaal als asshole, Daniels is perfect als strakke, maar integere chef, Kima is een gewoon een goed wijf en McNulty is lekker ranzig, maar je kunt niet echt boos op hem worden en dat geldt eigenlijk ook voor Herc en partner. Eigenlijk zit er geen slecht karakter tussen. O ja, mijn favoriet is ook nog Bubbs!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt kritisch op de maatschappij vind ik het niet, de serie laat gewoon zien hoe de dingen in het echt gaan en dat is op zich natuurlijk interessant genoeg. Het knappe van de serie vind ik dat je alle dilemmas ziet waar iedereen mee te maken krijgt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, deze serie is veel en veel beter dan andere series en je merkt het ik ben inmiddels zelf goed verslaafd!

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertoCarlos op 16-02-2006 09:03:44 ]
!!! Go 49-ers !!!
pi_35114841
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nou, inmiddels is het 4e seizoen ook al klaar en draait het 5e seizoen en dat kun je dus ook naar beneden- laden op dit moment, dus je kunt weer aan de slag.....
Je vergist je (misschien met de Shield).
Seizoen vier wordt pas in 2006 opgenomen en uitgezonden.

Zie http://www.hbo.com/thewire/

Nog even wachten geblazen dus...
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:14:48 #15
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_35120995
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef fayle het volgende:

[..]

Je vergist je (misschien met de Shield).
Seizoen vier wordt pas in 2006 opgenomen en uitgezonden.

Zie http://www.hbo.com/thewire/

Nog even wachten geblazen dus...
Yep, je hebt helemaal gelijk Het stond een beetje raar aangegeven bij mijn usenet browser (en ik keek natuurlijk ook niet helemaal goed... ). Maar goed ik heb iig nog season 3 voor de boeg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, het gaat mij ook niet zo zeer om de who-done-it

Is trouwens een goeie website, had ik nog niet eens zo gekeken Als ik de schedule goed lees zijn inmiddels de eerste 2 afleveringen van seizoen 4 in de vs al uitgezonden, dus hopelijk circuleren die binnenkort.
Wordt vervolgd!

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertoCarlos op 16-02-2006 09:01:34 ]
!!! Go 49-ers !!!
pi_35131401
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is trouwens een goeie website, had ik nog niet eens zo gekeken Als ik de schedule goed lees zijn inmiddels de eerste 2 afleveringen van seizoen 4 in de vs al uitgezonden, dus hopelijk circuleren die binnenkort.
Wordt vervolgd!
Volgens mij is er nog niets van S4 uitgezonden hoor.

Heb net S2 afgekeken: geweldig. Zoals in de discussie hierboven al werd gezegd, je geeft om elk personage, en haat er ook een paar Het knappe is dat er ontzettend veel personages in de serie zitten en je ze toch allemaal gaat waarderen. Heel knap geschreven dus

Ik denk wel dat we hier in spoilers moeten praten over S1, 2 en 3 omdat de serie nog niet in Nederland op TV is geweest.

En Omar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_35373131
ben The Wire ook het kijken en idd wéér een topserie van HBO. Persoonlijk vind ik het niet beter dan the sopranos maar tis ook een ander onderwerp. Al mag men zich van mij ook wat meer concentreren op het leven van de gangs en iets minder op het politieleven.

Begin nu aan aflevering 09
pi_36114426
Sow, heb alle 3 de seizoenen gekeken en WOW, wat een topserie. Het wordt per seizoen beter. Seizoen 2 vond ik het minste van de 3 maar was ook nog goed. Seizoen 3 is natuurlijk top.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die personages zoals iemand hier al schreef, ze zijn bijna allemaal top geschreven. Alleen brother Mouzone vind ik beetje overbodig en nep met zijn strikje enzo. Maar verder: Avon, Stringer, Marlo, Bodie, Poot, D'Angelo, Proposition Joe, Bubbles, Daniels, Greggs, McNulty etc etc etc.

Snap niet dat er hier zo weinig posts zijn. De kwaliteit spat ervan af

owja, Rawlls
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:32:50 #19
11884 Meyer_Lansky
Mastermind of the Mob
pi_36114962
Het is inderdaad een topserie, ik ben zeer benieuwd naar seizoen 4.
3 for us, 1 for the government and 2 for Meyer.
pi_36117371
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:16 schreef planethugo het volgende:
Al die personages zoals iemand hier al schreef, ze zijn bijna allemaal top geschreven. Alleen brother Mouzone vind ik beetje overbodig en nep met zijn strikje enzo.
Ben ook niet weg van hem maar denk dat je hem moet zien als zo'n Nation of Islam neger. Net gekleed maar een echte gangster. Ik vind wel dat de verhaallijnen in The Wire rijk gevuld zijn, rijker dan bij The Sopranos. Maar misschien heeft dat te maken met het feit dat ik de Sopranos nu al 5 seizoenen heb gevolgd. Heb van seizoen 3 alleen de laatste paar afleveringen gezien, wacht wel op de DVD
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_36122612
zonde dat je die afleveringen gezien hebt, er wordt per seizoen echt naar een ultieme climax toegewerkt
pi_36123153
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:29 schreef planethugo het volgende:
zonde dat je die afleveringen gezien hebt, er wordt per seizoen echt naar een ultieme climax toegewerkt
Helemaal waar, maar maak je geen zorgen, ik vermaak me wel
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_36124257
gelukkig
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:38:46 #24
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_36129301
Ik heb tot nu toe alleen de 1e 2 seasons gezien (het liefst zie ik het met NL subs), maar ik vond die strikjesneger juist erg cool en weer eens wat anders.
Alhoewel ik me ook wel vermaak met andere series, mis ik The Wire trouwens enorm
!!! Go 49-ers !!!
pi_36227919
heb seizoen 3 gekeken met engelse subs, dat is nog wel te doen, ben wel redelijk goed in engels maar als je the wire zonder subs kijkt dan is het af en toe echt niet te volgen, die taal van de straat in baltimore ken ik niet echt
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:16:55 #26
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_36242682
vandaag seizoen 2 binnen gekregen. ben erg benieuwd of ie net zo goed is als `t eerste
  zaterdag 1 april 2006 @ 10:36:48 #27
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_36545258
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:16 schreef Timo20 het volgende:
vandaag seizoen 2 binnen gekregen. ben erg benieuwd of ie net zo goed is als `t eerste
Hij is beter

Wij hebben seizoen 1 en 2 in één ruk uitgekeken en ik kan niet wachten tot de S3-box in de winkels ligt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_36552212
seizoen 3 vind ik nog beter dan 1 en 2. Vond 2 trouwens net iets minder dan 1
  donderdag 27 juli 2006 @ 20:15:46 #29
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_40248639


Inmiddels is HBO gestart met herhalingen van seizoen 1 in july en 2 en 3 in augustus.
En dan... in september season 4 !!!

Can't wait!! Ik moet maar gauw season 3 gaan kijken.



Zie ook:
http://www.hbo.com/thewire/
http://www.usatoday.com/l(...)07-12-the-wire_x.htm
!!! Go 49-ers !!!
pi_40270959
Op de site staat ook een kleine preview van seizoen 4. Ik kan iig ook niet meer wachten, zeker niet na seizoen 3. Ben zeer benieuwd hoe het verder gaat, alleen zonde dat hier in NL bijna niemand de serie kent

[ Bericht 15% gewijzigd door planethugo op 28-07-2006 14:34:27 ]
pi_41454538
quote:
From the New York Post.

TV Friday
RE-'WIRED' - STREET LIFE IN BALTIMORE GOES TO SCHOOL
ADAM BUCKMAN
445 words
25 August 2006
New York Post

THIRTEEN hours ago, I was a different person.

That was before I sat down to watch all 13-plus hours of the upcoming fourth season of "The Wire," which gets under way Sunday, Sept. 10, on HBO.

I wasn't crazy enough to watch them all in one sitting, but for the better part of the past week, I have been immersed in this show, thanks to HBO taking the unusual step of providing the entire season's 13 episodes all at once.

The shows are so powerful - so well-written, acted, filmed and edited - that the experience of watching them has left me a complete wreck.

I am so blown away by this show that I will go out on a limb here to declare that these 13 episodes just might comprise the single finest piece of work ever produced for American TV.

With the exception of "Band of Brothers" in 2001 - also on HBO - I don't remember ever connecting quite this emotionally with a group of fictional characters on a TV show.

It's not just the show's familiar cast of cynical Baltimore police either, although fans of "The Wire" will delight in the return (after a 19-month absence) of Jimmy McNulty (Dominic West), Kima Greggs (Sonja Sohn), Bunk Moreland (Wendell Pierce), Lester Freamon (Clarke Peters), Lt. Daniels (Lance Reddick) and Sgt. Carver (Seth Gilliam).

This season, creator/executive producer David Simon and his writers have come up with something new.

To their depiction of cops, criminals and the Baltimore city government, they have added a storyline about the public school system and the difficulties associated with teaching inner-city kids who often choose the corner drug trade over education.

To tell this story, the show's producers have cast a group of child actors whose performances are jaw-dropping - principally the actors who play four neighborhood friends who all attend the same middle school.

They are (for they deserve special recognition): Jermaine Crawford, age unavailable, as DuQuan; Tristan Wild, age unavailable, as Michael; Julito McCullum, 15, as Namond; and Maestro Harrell, 15, as Randy.

If your heart can stand it, following the story of these four boys for 13 Sundays this fall will be one of the most rewarding experiences you've ever had watching TV.
toch alweer heel goede kritieken voor het nieuwe seizoen dat volgende week begint.
  zondag 3 september 2006 @ 18:37:03 #32
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_41457040
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

toch alweer heel goede kritieken voor het nieuwe seizoen dat volgende week begint.
Yep, 10 september !!!!
!!! Go 49-ers !!!
pi_42245899
iemand seizoen 4 het volgen?

eigenlijk schandalig dat het hier totaal niet loopt, eerste 3 afleveringen van s4 zijn uitgezonden en zijn wel weer interessant, alleen is het nog niet echt op gang maar dat is bij ieder seizoen zo
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:53:25 #34
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_42247167
Ik wacht nog steeds met ernstige smart op Seizoen 3 met Nederlandse subs
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 30 september 2006 @ 08:59:19 #35
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_42254405
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:15 schreef planethugo het volgende:
iemand seizoen 4 het volgen?

eigenlijk schandalig dat het hier totaal niet loopt, eerste 3 afleveringen van s4 zijn uitgezonden en zijn wel weer interessant, alleen is het nog niet echt op gang maar dat is bij ieder seizoen zo
Ik pak ze wel alvast mee, maar ben nog niet toegekomen aan season 3
Daar wil ik goed voor zitten en dat lukt maar niet.

@elisab: er zijn wel al afleveringen van season 3 met engelse subs, dat zou toch ook moeten lukken?
!!! Go 49-ers !!!
  zaterdag 30 september 2006 @ 12:02:55 #36
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_42256274
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 08:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
@elisab: er zijn wel al afleveringen van season 3 met engelse subs, dat zou toch ook moeten lukken?
Zou moeten kunnen, maar ik ben een beetje lui
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_42289494
als je zoekt op the wire bij de torrent spion dan zie je die subs ergens staan in het rijtje
pi_44546698
Briljante serie, ongelooflijk dat deze nooit op Nederlandse televisie is verschenen, alhoewel je van de NL televisie niet al te veel moet verwachten omtrent goeie series ( Sopranos zenden ze weliswaar uit, maar schijnt niet zo goed bekeken te zijn ).

Seizoen 4 kort geleden afgekeken en het is jammer dat ze nog maar een seizoen gaan uitbrengen en dan is het einde verhaal.
Ongelooflijk realistisch, zeer goed in elkaar gezet, uitstekende cast en elke aflevering weer origineel.

Maar dat komt ook deels dat vele agenten en criminelen een historie bij beide kanten hebben, goed vertolkt dus.
Had het van tevoren nooit zoveel op politie series, deels omdat er weinig series zijn die echt goed uitgewerkt zijn met betrekking tot dit onderwerp, The Wire heeft mijn mening totaal veranderd omtrent politie series.
  dinsdag 19 december 2006 @ 07:38:05 #39
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_44560142
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:07 schreef longbaard het volgende:
Seizoen 4 kort geleden afgekeken en het is jammer dat ze nog maar een seizoen gaan uitbrengen en dan is het einde verhaal.
Is dat zo? Dat wist ik nog niet, heb je een bron hiervoor?
Zou wel balen zijn
!!! Go 49-ers !!!
pi_44564082
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:38 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Is dat zo? Dat wist ik nog niet, heb je een bron hiervoor?
Zou wel balen zijn
Helaas wel: http://www.hbo.com/thewire/news/hborenews_thewire091306.shtml

Stukje geqoute tekst:

Having depicted an American city over the course of 50 episodes, THE WIRE will use its fifth and concluding season to examine the role of the mass media within that city.


Staan nog wel meer bronnen op internet die het bevestigen, jammerlijk genoeg.
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:41:15 #41
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44564144
Binnenkort (januari) komt seizoen 3 uit met NL subs
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 20 december 2006 @ 07:22:02 #42
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_44589152
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:38 schreef longbaard het volgende:

[..]

Helaas wel: http://www.hbo.com/thewire/news/hborenews_thewire091306.shtml

Stukje geqoute tekst:

Having depicted an American city over the course of 50 episodes, THE WIRE will use its fifth and concluding season to examine the role of the mass media within that city.


Staan nog wel meer bronnen op internet die het bevestigen, jammerlijk genoeg.
Balen zeg
Maar goed beter op tijd stoppen dan dat de serie langzaam afzakt, zullen we maar zeggen.
!!! Go 49-ers !!!
pi_44647392
het was vanaf het begin een 5 seizoenen project, de makers zijn allang blij dat ze dat mogen afmaken. Lijkt me ook prima einde van de serie. Seizoen 4 is weer top, al vond ik 3 toch net iets beter met Barksdale, Stringer etc

Maar kan alweer niet wachten op seizoen 5, zal wel ergens september 2007 uitgezonden worden.
pi_45020698
Net klaar met seizoen 4, in 2 weekjes alle seizoen gezien. Fantastische serie. Maar seizoen 1 vind ik toch ronduit de beste. Seizoen 2 was waardeloos, 3 was heerlijk en 4 ging wel. Vind het jammer dat ze nog zo weinig aandacht schenken aan de straat, heel de Barksdale crew is nu zo'n beetje dood of zit vast, dat was juist het leuke van de serie. Die politiek interesseert me eigenlijk amper iets en wat ik van massa media in seizoen 5 moet verwachten weet ik niet.

Had het wel cool gevonden als het gewoon een seizoen Barksdale crew - Marlo - en dan Major Crimes met de orginele crew was geweest, dat was denk ik een top seizoen geweest
pi_45027612
Staat echt al tijden to-watch lijstje, maar ben er nog stééds niet aan begonnen.
pi_45036852
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:09 schreef truStie het volgende:
Net klaar met seizoen 4, in 2 weekjes alle seizoen gezien. Fantastische serie. Maar seizoen 1 vind ik toch ronduit de beste. Seizoen 2 was waardeloos, 3 was heerlijk en 4 ging wel. Vind het jammer dat ze nog zo weinig aandacht schenken aan de straat, heel de Barksdale crew is nu zo'n beetje dood of zit vast, dat was juist het leuke van de serie. Die politiek interesseert me eigenlijk amper iets en wat ik van massa media in seizoen 5 moet verwachten weet ik niet.

Had het wel cool gevonden als het gewoon een seizoen Barksdale crew - Marlo - en dan Major Crimes met de orginele crew was geweest, dat was denk ik een top seizoen geweest
smaken verschillen, vond de karakters en verhaal van deel 2 eigenlijk beter dan deel 1. Minder stereotyp allemaal dan in S1.

S3 heb ik helaas nog niet gezien, toch maar eens bestellen
pi_45038793
het was op zich geen slecht verhaal/characters.. maar macnulty (schrijf je dat zo ?) bij de havenpolitie, en die vakbond enzo.. vond het eigenlijk gewoon niet leuk om te kijken... seizoen 1 was gewoon lekker op de straat drugsdealen..

lang wachten op seizoen 5 als dat nog toch september gaat duren
pi_45040582
Vriend van mij heeft het hier altijd over.. moet denk ik ook maar eens gaan kijken...
Who knew?
pi_45044943
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef truStie het volgende:
het was op zich geen slecht verhaal/characters.. maar macnulty (schrijf je dat zo ?) bij de havenpolitie, en die vakbond enzo.. vond het eigenlijk gewoon niet leuk om te kijken... seizoen 1 was gewoon lekker op de straat drugsdealen..

lang wachten op seizoen 5 als dat nog toch september gaat duren
Seizoen 2 is idd wel even wennen, de serie slaat een andere richting in maar met de Griek enzo wordt het wel weer interessant. Prop joe die nog even voorbij komt en Stringer die de boel verder regelt. Vond het niet vervelend om naar te kijken maar seizoen 3 was weer een verademing.

Een vriend van me is er nu aan begonnen en kwam na een paar dagen al seizoen 2 halen dus weer een fan erbij
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:53:53 #50
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_45235969
quote:
Geachte mevrouw ElisaB,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.

Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:

ElisaB
bla, bla, bla

Bestelnummer: 6209086500

Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 59.99 Wire, The - Seizoen 3 (5DVD) - Wood Harris,
Dominic West, Wendell Pierce & Lance Reddick
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_45966154
Weet iemand waar ik seizoen 1 en 2 voor een redelijke prijs kan halen (tussen de 30/40 euro?)
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:38:47 #52
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_46272363
Dit is echt mijn favoriete serie. Ik opende er vandaag zelfs een topic over
Serie 1 & 2 heb ik nu al gezien en ik ga gauw aan nummer 3 beginnen
McNulty
Bunk
Omar
Landsman
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:15:49 #53
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_47072318
Serie 3 nu gezien en die is weer fantastisch
Nu maar wachten tot seizoen 4 op DVD uitkomt
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  donderdag 8 maart 2007 @ 23:03:21 #54
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_47074719
Ik vond serie 3 eigenlijk nogal tegenvallen. Ik heb wellicht gewoon de lijn gemist, maar de eerste 6 afleveringen leek er eigenlijk geen verhaal in te zitten. Was het een beetje los zand

Ik vond 1 steengoed en 2 nog beter
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:26:32 #55
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47082338
Hier is dus wel een topic over


Geweldige serie zoals het bij HBO altijd raak is. Seizoen 1 was über tof Seizoen 2 was Tof. Seizoen 3 was wel minder Het hele seizoen kwam bij elkaar in de laatste aflevering. Ben erg benieuwd naar seizoen 4.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:06:38 #56
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_47084805
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:26 schreef Dos37 het volgende:
Seizoen 1 was über tof Seizoen 2 was Tof. Seizoen 3 was wel minder Het hele seizoen kwam bij elkaar in de laatste aflevering.
Ik moet 3 waarschijnlijk nog een keer kijken, want de meesten hier zeggen dat seizoen 3 de beste was (en ik kon het er met de beste wil van de wereld niet in zien).

Een vraagje aan de anderen: wat hebben Dos37 en ik gemist dat we seizoen 3 niet zo heel tof vonden?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_47222207
Ben ze alle 4 aan het downloaden (seizoenen).
Alleen aflevering 1 gekeken en het drugdealen is idd het leukst van wat ik heb gezien.
Het lijkt ook een beetje op GTA SA
Komende week kijken of het idd zo goed is.

Btw. Als het op de NL tv komt komt die op NL 3, die hebben HBO.
RTL heeft NBC (en ook CBS, CSI o.a.)
Veronica heeft CBS (NCIS)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2007 11:19:59 ]
pi_47322277
Seizoen 1 gekeken.
Was zeker vet.
Op naar seizoen 2
pi_47588488
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:06 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik moet 3 waarschijnlijk nog een keer kijken, want de meesten hier zeggen dat seizoen 3 de beste was (en ik kon het er met de beste wil van de wereld niet in zien).

Een vraagje aan de anderen: wat hebben Dos37 en ik gemist dat we seizoen 3 niet zo heel tof vonden?
geen idee wat jullie gemist hebben. Ik vond het kwa gevoel gewoon een meesterlijk seizoen, en daar hielpen de laatste 2 afleveringen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, wel bij. Ik zat daarna echt met zo een 'wtf-gevoel ' te kijken.

Vond de politieke toevoeging in S3 ook wel aardig werken, al was dat gedeelte in S4 af en toe wel iets te veel. S4 begon overigens wel erg langzaam, nu wordt bij the wire elk seizoen wel langzaam opgebouwd maar had op het einde van S4 toch het idee dat het allemaal één grote inleiding was voor S5
  zondag 25 maart 2007 @ 22:01:59 #60
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_47653621
Ik ga zo de laatste aflevering van S1 kijken. Ik zit nog steeds in spanning of Kima het gaat halen...

Niet zeggen!

Wel een goede serie, maar beter als The Soprano`s?? Don`t touch my Tony
In me Burberry......
  zondag 25 maart 2007 @ 23:40:30 #61
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_47658143
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:01 schreef Chav het volgende:

Wel een goede serie, maar beter als The Soprano`s?? Don`t touch my Tony
Don't mess with Omar
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_47659458
Seizoen 1,2,3 en 4 gezien....het is mijn favoriete serie geworden....hoewel het ene seizoen iemand beter kan bevallen dan het andere is natuurlijk puur individueel....het mooie van deze serie is de gelaagdheid...elk seizoen heeft een bepaald thema, maar er is wel een duidelijke rode draad....vooral de combinatie van de verschillende perspectieven (straatleven, politie en politiek) maakt deze serie magistraal...

Een zekere aanrader....
pi_47947575
Ik ben ook sinds kort geboeid geraakt door deze serie , ben nu nog bij ep 4 uit t eerste seizoen maar wat heb ik toch genoten! .. herinnert iemand zich nog de scene uit ep 4 waar Bunk en mcNulty een crimescene onderzoekend alle mogelijke variaties op 'fuck' uitzuchten? , geniaal !!!
Wat me op t spoor bracht was een prachtig artikel over de serie in opinieblad de Groene Amsterdammer, anders had ik ook nooit van t bestaan geweten. enkele leuke quotes eruit...
quote:
.... dat The Wire niet op de conventionele manier op de Ned televisie te zien is zegt veel over de tijdsgeest, over hoe men in Hilversum met dit soort kwaliteitsdrama's omgaat. Exemplarisch hiervan is recente reclame op Ned 3 voor de serie Nip/Tuck. Flitsende beelden, naakte lichamen, mooie mannen, dreunende muziek, en met een zwoele stem "Binnenkort op 3!". Het blijkt ook nog dat uitgerekend de VPRO deze serie gaat uitzenden wat de ergernis des te groter maakt. Want Nip/Tuck, een saaie, conservatief gemaakte serie, verhoudt zich tot The Wire als Oprah Winfrey tot Shakespeare ....
quote:
.... Het is inderdaad niet 'makkelijk' om naar The Wire te kijken. Je moet constant bij de les blijven, net als tijdens het lezen van een roman raakt de kijker in de ban van verhaal en karakter, die de basis van The Wire vormen. En voor de goede orde : met The Sopranos is The Wire niet te vergelijken, niet eens om en nabij !. Geplaatst tegenover Jimmy mcNulty komt Tony Soprano over als een soapfiguur. Zó goed is The Wire , zo complex is Jimmy mcNulty .... amen
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  maandag 2 april 2007 @ 23:44:02 #64
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_47947852
Ik vond seizoen het beste seizoen, twee was ook nog wel ok maar het derde seizoen viel mij helaas tegen. Een andere aanrader qua polittie-series: the Shield!
Before all else, be armed.
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:44:41 #65
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47955026
Wanneer komt seizoen 4 op regio 2 met NL Sub.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_47960396
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:44 schreef Dos37 het volgende:
Wanneer komt seizoen 4 op regio 2 met NL Sub.
Seizoen 4 is in de VS nog niet eens uit op DVD....seizoen 4 was al eerder gelekt dan de de afleveringen op HBO verschenen....iemand was in het bezit gekomen van een SCREENER BOX die eigenlijk bedoeld zijn voor recensisten...in de afleveringen die ik heb staat ook een soort van nummer rechtsboven in het beeld
pi_47963467
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:37 schreef Razz_Gul het volgende:
quote uit een blad:
.... Het is inderdaad niet 'makkelijk' om naar The Wire te kijken. Je moet constant bij de les blijven, net als tijdens het lezen van een roman raakt de kijker in de ban van verhaal en karakter, die de basis van The Wire vormen. En voor de goede orde : met The Sopranos is The Wire niet te vergelijken, niet eens om en nabij !. Geplaatst tegenover Jimmy mcNulty komt Tony Soprano over als een soapfiguur. Zó goed is The Wire , zo complex is Jimmy mcNulty .... amen
dat gaat me toch wat te ver. Het is idd niet echt te vergelijken met the sopranos, maar om dan te doen alsof McNulty zo een complex karakter is gaat me toch te ver. Vind ook niet dat The Wire beter of slechter is als de Sopranos, het zijn gewoon beide topseries, imo de beste wat ik ooit gezien heb, waar kwaliteit voorop staat
  woensdag 4 april 2007 @ 22:06:35 #68
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48022907
Omar als getuige tegen Bird Die stropdas
In me Burberry......
  donderdag 5 april 2007 @ 10:49:44 #69
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_48034823
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:38 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat gaat me toch wat te ver. Het is idd niet echt te vergelijken met the sopranos, maar om dan te doen alsof McNulty zo een complex karakter is gaat me toch te ver. Vind ook niet dat The Wire beter of slechter is als de Sopranos, het zijn gewoon beide topseries, imo de beste wat ik ooit gezien heb, waar kwaliteit voorop staat
Eens, alhoewel ik de Sopranos niet gezien. McNulty complex?? Gewoon menselijk, waardoor je er om moet lachen, niet meer en niet minder. En dat is dan weer bijzonder voor pliesieserie.
!!! Go 49-ers !!!
pi_48081282
idd hij is gewoon menselijk. Én workaholic
pi_48916931
Gister de laatste aflevering gezien van Seizoen 3, jammer dat het zo lekker weg kijkt. Ik vind het echt nog steeds een van de beste series die ik gezien heb. Vooral de hardheid en het realisme spreken me aan. Ben benieuwd naar Seizoen 4, echter zal die pas ergens eind van dit jaar begin volgend jaar uitkomen in Nederland.
-
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:51:09 #72
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_48937999
je hoeft toch niet te wachten totdat het uitkomt in nederland
  zondag 6 mei 2007 @ 23:08:32 #73
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_49083250
Ahhhh, Prez!
In me Burberry......
  maandag 7 mei 2007 @ 18:40:31 #74
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_49110419
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:30 schreef planethugo het volgende:

[..]

geen idee wat jullie gemist hebben. Ik vond het kwa gevoel gewoon een meesterlijk seizoen, en daar hielpen de laatste 2 afleveringen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, wel bij. Ik zat daarna echt met zo een 'wtf-gevoel ' te kijken.

Vond de politieke toevoeging in S3 ook wel aardig werken, al was dat gedeelte in S4 af en toe wel iets te veel. S4 begon overigens wel erg langzaam, nu wordt bij the wire elk seizoen wel langzaam opgebouwd maar had op het einde van S4 toch het idee dat het allemaal één grote inleiding was voor S5
WAAAAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOM !!!! (gericht op de spoiler).

Ik ga nu de laatste aflevering van S3 kijken! Spannend!
In me Burberry......
  maandag 7 mei 2007 @ 19:08:11 #75
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_49111619
hoezo waarom? spoilers moet je niet lezen als je niet alles gezien hebt
  maandag 7 mei 2007 @ 19:15:40 #76
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_49111963
Ik heb net die aflevering gezien

Had het niet op die manier verwacht! Was wel te verwachten dat het zou gebeuren...
In me Burberry......
  maandag 7 mei 2007 @ 20:46:00 #77
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_49116143
S3 is gaaaaaaaaf!
In me Burberry......
pi_49124604
Ik wil alles zo snel mogelijk weer vergeten om het allemaal opnieuw te kunnen bekijken
pi_49580648
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Eens, alhoewel ik de Sopranos niet gezien. McNulty complex?? Gewoon menselijk, waardoor je er om moet lachen, niet meer en niet minder. En dat is dan weer bijzonder voor pliesieserie.
dat 'down-to-earth' menselijke is juist apart, hij is de hoofdpersonage maar in weinig opzichten echt aardig te noemen en doet daar ook geen enkele poging toe met zijn quasi onschuldige 'whattafuck did I do ?" Als hij vervolgens in seizoen 4 'domesticated' raakt , zoals Bunk dat noemt, is hij opeens niet zo interessant meer en verdwijnt naar de achtergrond terwijl juist t omgekeerde zou moeten gebeuren ... daarom 'complex'. Heb net 4e seizoen uitgekeken en gelukkig gaat mcNulty weer 'real police' spelen in season 5 ik kan niet wachten !!.

Hebben jullie s4 al gezien ? of mee bezig . meningen ? Ik vind t zeer geslaagd door de accentverplaatsing naar de jeugd , dan krijg je beter besef hoe de 'cornerboys' daar terecht komen en niet weg kunnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Razz_Gul op 20-05-2007 19:39:47 ]
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_49609170
Soms denk ik: Blijf alsjeblieft bij de formule die je nu hebt want anders ga je toch de mist in.
En meestal (9 van de 10 x) gaat het ook de mist in maar dit is echt heel erg leuk, gelukkig ging het niet de kant van michelle pfeiffer op .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 mei 2007 @ 18:36:32 #81
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_49616001
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef brtausi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49649995
ga van de wee beginnen met deze serie zulke goede dingen over gelezen
pi_49688213
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:33 schreef bob1234 het volgende:
ga van de wee beginnen met deze serie zulke goede dingen over gelezen
als je van de sopranos houdt dan denk ik dat the wire je ook wel ligt. Het is een compleet andere serie maar het zijn beide hbo series met ongeveer dezelfde structuur met veel karakters etc
pi_49712039
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:27 schreef planethugo het volgende:

[..]

als je van de sopranos houdt dan denk ik dat the wire je ook wel ligt. Het is een compleet andere serie maar het zijn beide hbo series met ongeveer dezelfde structuur met veel karakters etc
jah zojuist de eerste aflevering gezien echt super , gelijk alle 4 de seizoeen aan het downloaden.
En bijna alle hbo series zijn super
pi_54869638


in tegenstelling tot veel series zal in Januari dan eindelijk het laatste seizoen van The Wire van start gaan. Niks stakingen, the wire is al een tijdje opgenomen. Ben benieuwd
pi_54873932
voor het nieuwe seizoen

voor het feit dat het het laatste seizoen is...

Aan de ene kant hoop je dat dit soort series nooit eindigen, maar ja beter stoppen op je hoogtepunt...
pi_54878399
Ik denk dat ik weer helemaal van voor af aan begin
Ben 't merendeel al weer vergeten (hoop ik) en dan is het tenminste niet zo lang totdat het laatste seizoen weer begint.

Jammer dat dit de laatste is, maarja, meer uitrekken kan niet, je ziet al echt bijna alles
pi_55339569
Ben net begonnen met seizoen 4 op DVD. Begint wat traagjes maar de verhaallijnen worden steeds duidelijker ...
Before all else, be armed.
  maandag 17 december 2007 @ 17:39:01 #89
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55340829
Seizoen 4 komt in januari uit met NLsubs. Dan neem ik hem mee
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 17 december 2007 @ 18:14:24 #90
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55341451
Hier is S4 eergisteren binnengekomen!!!
In me Burberry......
pi_55342828
met subs?
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:34:13 #92
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55357035
Engelse subs, geen Nederlandse helaas.
In me Burberry......
pi_55360624
als ik zoveel geld voor een originele hoes uitgeef dan wil ik er op zijn minst nl-subs bijhebben. Nog neven wachten voor me dus. Al heb ik seizoen 4 wel al vorig jaar gezien toen het uitgezonden werd tot de helft en vervolgens de helft nopeens in 1x op internet stond, zou fijn zijn als dat deze keer ook weer gebeurd
  dinsdag 18 december 2007 @ 14:25:17 #94
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_55361158
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:05 schreef planethugo het volgende:
als ik zoveel geld voor een originele hoes uitgeef dan wil ik er op zijn minst nl-subs bijhebben. Nog neven wachten voor me dus. Al heb ik seizoen 4 wel al vorig jaar gezien toen het uitgezonden werd tot de helft en vervolgens de helft nopeens in 1x op internet stond, zou fijn zijn als dat deze keer ook weer gebeurd
staat al paar dagen weer op usenet
!!! Go 49-ers !!!
pi_55363781
heb het over seizoen 5
hoop dat die net als met seizoen 4 tijdens het seizoen helemaal uitlekt
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:11:43 #96
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_55375326
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef planethugo het volgende:
heb het over seizoen 5
hoop dat die net als met seizoen 4 tijdens het seizoen helemaal uitlekt
Je hebt gelijk, ff te snel gelezen
Tja, ik moet eigenlijk zelfs nog s04 helemaal bekijken... Ik verwacht er zoveel van dat ik de voorpret dat ik hem ga bekijken eigenlijk zolang mogelijk wil uitstellen...
Mss in de kerstvakantie dan
!!! Go 49-ers !!!
pi_55388683
als je dat doet kan je begin januari meteen met seizoen 5 erachteraan beginnen

overigens zie ik dat op de site van The Wire wat updates staan. Enkele filmpjes van een jonge Prop Joe, Omar als beginnend gangster, de ontmoeting van Bunk & McNulty en een preview van seizoen 5 van een half uur met interviews etc. mbt de media, het onderwerp vh nieuwe seizoen.

Klik
  woensdag 19 december 2007 @ 16:10:05 #98
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_55390241
Het is trouwens wel grappig om te zien dat zo langzaamaan de acteurs uit The Wire ook in andere films meedoen zoals bijv bij American Gangster en natuurlijk Domenique
!!! Go 49-ers !!!
pi_55727235
de eerste 2 afleveringen van seizoen 5 staan online
pi_55729234
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:59 schreef bob1234 het volgende:
de eerste 2 afleveringen van seizoen 5 staan online
voor de tip!
Weet ik meteen wat ik vanavond ga doen
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:43:29 #101
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_55731847
Ep 5 en 7 zie ik ook al........
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:44:42 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55731871
Dan weet ik dat ik even weg moet blijven. Moet seizoen 4 nog kijken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55733802
idd 5 en 7 ook, aan de comments te zien is er weer een dvdscreener door hbo uitgebracht van aflevering 1 t/m 7/8 en komen die afleveringen de komende dagen dus ook wel online!

Alleen minder dat we dan weer 2 maanden moeten wachten op de laatste 2/3
Zometeen aflevering 1 kijken!
pi_55745361
ik wacht met kijken, ik ga seizoen 2 vragen voor mijn verjaardag in de box (15 jan).
En dan seizoen 3 en 4 weer kijken en dan pas seizoen 5, zodat ik alles achter elkaar kan kijken.

Haat het als je telkens een week moet wachten.

Maar ik download ze nu iig wel voor de zekerheid
pi_55748357
aflevering 1 & 2 nu gekeken en zit er weer helemaal in. Het seizoen heeft deze keer maar 10 afleveringen en de inleiding gaat tot nu wat sneller als voorgaande seizoenen.
ook leuk dat er weer wat oude bekende langskomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan alleen nu de afleveringen die ik gedownload heb en de andere niet meer vinden op thepiratebay en op geen enkele andere torrent site.
pi_55751698
Heb pas seizoen 5 gezien van deze serie... ik had er nog nooit van gehoord, waar ik werk (ondertitels oa.) krijg je vanalles, soms rol je midden ergens in 'n seizoen. Maar wat 'n serie zeg. jemig! jammer dat ik de rest (nog!) niet gezien heb, maar dat ga ik zeker doen.

Ze beelden echt perfect uit hoe dysfunctional 'het systeem' is, overal. Je wilt het eigenlijk niet eens weten!
all your heroes are whores
pi_55752740
denk dat je dan pas seizoen 4 hebt ondertitelt, seizoen 5 is namelijk nog niet uitgezonden, daar beginnen ze zondag in amerika pas mee. Maar idd je ziet van de onderste rangen t/m (bijv) de burgemeester wat er allemaal fout is aan 'het systeem'. Nu in het begin van seizoen 5 ook weer, is er simpelweg geen geld voor de stad Baltimore, de burgemeester kan opzich wel wat krijgen maar dan moet ie meedoen aan vuile spelletjes en daarvoor wil ie zich niet lenen en dan laten de geldverstrekkers de mensen maar gewoon stikken
pi_55753209
Aflevering 6 ook uit, jammer genoeg 3 en 4 nog niet.

Maar de eerste 2 afleveringen waren weer echt super echt weer genoten
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:00:18 #109
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_55758154
quote:
kan alleen nu de afleveringen die ik gedownload heb en de andere niet meer vinden op thepiratebay en op geen enkele andere torrent site.
Mss toch maar eens usenet leren...
!!! Go 49-ers !!!
pi_55767642
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Mss toch maar eens usenet leren...

Al meer dan 2 jaar trouwe klant van eweka
pi_55771036
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:29 schreef planethugo het volgende:
denk dat je dan pas seizoen 4 hebt ondertitelt, seizoen 5 is namelijk nog niet uitgezonden, daar beginnen ze zondag in amerika pas mee. Maar idd je ziet van de onderste rangen t/m (bijv) de burgemeester wat er allemaal fout is aan 'het systeem'. Nu in het begin van seizoen 5 ook weer, is er simpelweg geen geld voor de stad Baltimore, de burgemeester kan opzich wel wat krijgen maar dan moet ie meedoen aan vuile spelletjes en daarvoor wil ie zich niet lenen en dan laten de geldverstrekkers de mensen maar gewoon stikken
Nee, het is seizoen 5, die inderdaad binnenkort begint. Seizoen 4 was al gedaan voor ik hier kwam.
Rotklus voor de burgemeester, vraag me af waarom men zo graag burgemeester zou willen worden daar
Er gaan nog veel bizarre dingen gebeuren. Iedereen wil gewoon zijn werk doen maar op de een of andere manier kan dat niet, dus moeten ze maar wat anders verzinnen...

maar goed ik weet niet hoeveel er al te downloaden is dus ...

PS
Ondanks alles vind ik McNulty toch wel wat hebben, erg sterk gespeeld ook.
all your heroes are whores
pi_55775888
Mcnulty is goed blij dat die weer terug in seizoen 4 was die erg afwezig.

En ander favoriet personage is snoop zij is echt gestoord en dan die stem
pi_55847960
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Mss toch maar eens usenet leren...
ik weet wel hoe het werkt, maar via torrents gaat het ook prima, is gratis en met de snelheid van downloaden van films kan je ze toch niet kijken, ik download nu ook alles wat ik wil zien op een goede snelheid dusja...

@ sylvietjoo :
stuur de subs dan maareens door , als je dan toch bezig bent doe het hele seizoen maar online zetten haha

Helaas zijn alleen aflevering 1,2,5,6 en 7 online gezet. Afleveringen 3 en 4 ontbreken dus nog dus aan 5,6,7 heb ik momenteel niks
pi_55864009
Ik ben gewoon begonnen aan 5,6,7
Toch wel een heerlijk serie weer!
A little bit hateful
pi_55864216
trouwens Omar
A little bit hateful
pi_55876749
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:41 schreef planethugo het volgende:

[..]


@ sylvietjoo :
stuur de subs dan maareens door , als je dan toch bezig bent doe het hele seizoen maar online zetten haha
Ha ;D kon dat maar! Maar ben nog lang niet klaar. Rotklus hoor, om dat in fatsoenlijk NLs te krijgen. Gelukkig wordt 't nog nagekeken
all your heroes are whores
pi_56067001
aflevering 3 is ook te vinden
pi_56072307
regelmatig de sites gechecked gister maar toen stond er nog steeds niks, nu meteen aangezet

dan nog weekje wachten op 4 en dan 5,6,7 achter elkaar kijken!
  zondag 20 januari 2008 @ 12:22:18 #119
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56174043
Ik heb inmiddels seizoen 4 ook gezien in 3 dagen doorheen gejaagd, fucking geniaal seizoen zeg. Vooral het acteer werk van die jonge gastjes is indrukwekkend.

HBO
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56181235
seizoen 1 had ik aan m'n pa gegeven (zodat ik hem ook kon hebben )
Seizoen 4 heb ik gekocht bij de FRS en seizoen 2 heb ik besteld bij bol.com, komt dinsdag binnen denk ik.
Seizoen 3 komt wel een keer als ik het einde van 2 nader
pi_56182295
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb inmiddels seizoen 4 ook gezien in 3 dagen doorheen gejaagd, fucking geniaal seizoen zeg. Vooral het acteer werk van die jonge gastjes is indrukwekkend.

HBO
Dit ja. Je leeft echt met ze mee in al die seizoenen.

spoiler seizoen 4:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little bit hateful
pi_56196073
vind het wel belachelijk hoe ze seizoen 4 ingepakt hebben... gewoon de schijfjes in een dvd hoesje gepropt en dan een goedkoop kartonnetje eromheen. Past totaal niet bij de 1ste 3 seizoenen dus heb het nog niet gekocht, kijke of ik het nog ergens online tegenkomen met subs, tot nu toe nog niet
pi_56202969
Op 7-1 begonnen met aflevering 1 van seizoen 1 nadat ik het al eens eerder had geprobeerd. Tussen alle hightech series zoals CSI, Shark, en de rest kon ik maar niet wennen aan het arme politiecorps van Baltimore. Walkietalkies enzo .

Toch maar weer een kans gegeven, en inmiddels ben ik bij seizoen 5, episode 2 . Ben er helemaal in opgezogen, naar mate de afleveringen vorderde werd het alleen maar toffer. Een van mijn favoriete scenes is uit ik dacht seizoen 1 of 2 waarin 'Bunk' en McNulty naar het huis van dat meisje gaan die door DiAngelo zou zijn vermoord en dan constant alleen maar 'fuck' zeggen. Echt briljant.

En dat Carver en Hauk Bodie en 'Poo' tegenkomen in de bioscoop .

Erg toffe serie, goede verhalen, mooie characters (Omar ). Het enige wat ik nog steeds heb na al die afleveringen, is dat ik na de intro van HBO verwacht dat The Sopranos begint . Maar het is een degelijke vervanging .
pi_56204842
Poot is het
dat van de hbo intro had ik in het begin ook maar na Deadwood, Oz, Entourage en The Wire ben ik het inmiddels wel gewend dat er geen Sopranos tune achteraan komt

Maar idd precies wat je zegt, The Wire is zo een serie die je een kans moet geven en na 1 seizoen kan je pas écht erover oordelen.

ben nu het wachten tot aflevering 4 van S5 uitlekt, heb me vorige week niet kunnen beheersen en na aflevering 3 meteen 5,6,7 erachteraan gekeken waardoor je wel weet wat in afl4 gaat gebeuren.... best dom van mezelf , deze week dan 4 en dan nog minstens een maandje wachten op 8,9,10
pi_56209091
aflevering 3 gezien was weer fantastisch Omar weer terug
  vrijdag 25 januari 2008 @ 19:40:19 #126
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_56306069
Ep 4 is ook gespot
!!! Go 49-ers !!!
pi_56306674
die heb ik dinsdag al gezien
nu dus 1 t/m 7 gezien en:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56306711
Ah nr'tje 4. Hopelijk wordt de rest ook eventjes gelekt
A little bit hateful
pi_56306902
als men gewoon blijft uitzenden op hbo(on demand, waardoor de afleveringen een week eerder online staan) dan kan ik pas rond 19/20 februari een nieuwe(afl8) kijken
pi_56376531
Aflevering 4 zojuist gezien, was weer super Omar weer terug jammer genoeg nog niet in echt actie.
En dat tussen Marlo en Prop Joe zag ik echt niet aankomen ook hoe rustig Marlo praatte als of het niks was.
pi_56464593
tvdl
pi_56467327
net aflevering 7 gezien , senator Clay Davis was geweldig !
pi_56468159
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:20 schreef TomSecaT het volgende:
net aflevering 7 gezien , senator Clay Davis was geweldig !
shiiiiiiiiiiiiiit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56474004
Prima serie: heb zojuist bijna heel seizoen 1 gezien en ben ook aan seizoen 2 gekomen. Ik vind de kosten van vijfenzestig euro per seizoen nogal overdreven.
anonieme razernist
pi_56505911
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:54 schreef planethugo het volgende:

[..]

shiiiiiiiiiiiiiit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Haha dat is echt zijn trademark , shiiiiiiiiiiiiiiiiiiet!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56505941
S1 heb ik hier liggen, binnenkort eens kijken
pi_56514935
Bij die undercoverbeelden van Peter r. de Vries met Joran had ik echt het idee dat ik een real-life aflevering van The Wire aan het kijken was .
pi_56515024
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij die undercoverbeelden van Peter r. de Vries met Joran had ik echt het idee dat ik een real-life aflevering van The Wire aan het kijken was .
Ik miste de phone-tabs en phone-cam-photo's nog ja Ik hoopte dat Omar nog even kwam kijken ja
A little bit hateful
pi_56551173
Heeft iemand al een levende torrent van seizoen 5 ep 6 gevonden ? meestal wacht ik geduldig tot de volgende maandag maar ik mis Omar en Lester en Bunk en Mcnulty teveel op dit moment

en wat wens ik Marlo toch een tergend langzame en pijnlijke dood toe zeg en natuurlijk is de eer aan Omar
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_56553792
Oew, deze week een overdosis the Wire: seizoen een seizoen en met seizoen twee bezig. Hopelijk post diezelfde flapdrol ook seizoen drie (de zeur had wat aandacht op FTD nodig). Maar de week vakantie deze week komt heel goed uit in dit verband. En de serie blijft nog steeds goed.
Ik heb al die seizoen5 downloads maar laten liggen: met al het slang is het gewoon te moeilijk: de grote lijnen zouden we nog begrijpen maar zelfs mijn vriendin die engels gestudeerd, heeft zou het erg moeilijk hebben met dit Amerikaans.
anonieme razernist
pi_56555244
Er was een keer proper-english sub uit. Voor elke keer dat ze fuck zeiden: Jolly, oh my of bust a cap: I'll murder him; Wha' you want boy?: How can I help you sir? etc

Het was hylarisch
A little bit hateful
pi_56584336
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij die undercoverbeelden van Peter r. de Vries met Joran had ik echt het idee dat ik een real-life aflevering van The Wire aan het kijken was .
McNulty maakt er in seizoen 5 ook nog een opmerking over, iets als 'een seriemoordenaar kan niemand schelen maar een blond meisje op Aruba zit de hele wereld achteraan'
Die van der Eem zou trouwens zo voor de grieken kunnen werken
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:47 schreef Razz_Gul het volgende:
Heeft iemand al een levende torrent van seizoen 5 ep 6 gevonden ?
die zijn al een paar weken geleden uitgelekt, kwestie van zoeken
pi_56589738
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:58 schreef planethugo het volgende:

[..]

McNulty maakt er in seizoen 5 ook nog een opmerking over, iets als 'een seriemoordenaar kan niemand schelen maar een blond meisje op Aruba zit de hele wereld achteraan'
Die van der Eem zou trouwens zo voor de grieken kunnen werken
[..]
Bunk : 'This ain't Aruba bitch'
quote:
die zijn al een paar weken geleden uitgelekt, kwestie van zoeken
hmm had r maar eentje gevonden maar die was dood
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  zondag 10 februari 2008 @ 17:07:18 #144
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56647050
Ben dit weekend begonnen met kijken. Ben nu bij afl. 5 van s1. En het is idd één van de betere series die ik ooit gezien heb tot nu toe. Het doet me erg denken aan de film American Gangster, met die corrupte politie en negermaffia baas, die zo goed als onzichtbaar en onbekend is.
pi_56647334
misschien doet die gast in American Gangster die op straaf afgeknald wordt je ook aan iemand denken
  zondag 10 februari 2008 @ 19:30:21 #146
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56649708
Die scené dat McNutty en Bunks, die moord onderzoeken en alleen maar Fuck zeggen. Geniaaaaaaaaaal
http://youtube.com/watch?v=K6O1FCFBOF8
pi_56673789
quote:
Op zondag 10 februari 2008 19:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die scené dat McNutty en Bunks, die moord onderzoeken en alleen maar Fuck zeggen. Geniaaaaaaaaaal
http://youtube.com/watch?v=K6O1FCFBOF8
hehe dat vond ik nou ook, zie pagina 1

ga zo s5ep6 kijken ik hoop dat Omar weer een tagteam gaat vormen met brother Muzone dat zou de strijd weer gelijk trekken
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_56676615
Misschien zijn spoiler tags hier wel op zijn plaats.
anonieme razernist
pi_56683077
Heb seizoen 1-4 helemaal gezien, en kan maar niet begrijpen dat geen enkele Nederlandse zender deze serie heeft opgepikt.

Dit is echt The Sopranos niveau.

Binnenkort maar eens zoeken naar de eerste ep's van s5.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56683516
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb seizoen 1-4 helemaal gezien, en kan maar niet begrijpen dat geen enkele Nederlandse zender deze serie heeft opgepikt.

Dit is echt The Sopranos niveau.

Binnenkort maar eens zoeken naar de eerste ep's van s5.
ik denk dat de serie iets te langzaam begint waardoor de kijkers al snel zullen afhaken. Dit is echt zo een serie die je imo beter op dvd kan kijken. Bovendien waren de kijkcijfers voor The Sopranos al bedroevend
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:10:48 #151
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56683690
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:00 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik denk dat de serie iets te langzaam begint waardoor de kijkers al snel zullen afhaken. Dit is echt zo een serie die je imo beter op dvd kan kijken. Bovendien waren de kijkcijfers voor The Sopranos al bedroevend
Vind je het gek met de tijden waarop het werd uitgezonden.
pi_56683835
Ik heb seizoen 1 t/m 3 gezien. Ik zit elke aflevering te genieten, wat een fantastische serie. Mc Nulty, Omar, Rawlls en Brodie zijn mijn favorieten
pi_56684499
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Vind je het gek met de tijden waarop het werd uitgezonden.
dat klopt ook wel weer, als rtl het ipv bij csi zou uitzenden zou het misschien wel genoeg kijkers hebben.

Conclusie: HBO moet gewoon in Nederland gaan beginnen! Dream on
pi_56842967
aflevering 8 staat ook online, heb 'm net gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog maar 2 afleveringen en alweer een unieke hbo serie die definitief gedaan is
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:54:49 #155
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56847061
Mooi zo.
Had afgelopen weekend toevallig de serie afgekeken. Seizoen 2 vond ik een klein dipje. Maar de rest is echt verschrikkelijk goed. Jammer dat de serie relatief zo onbekend is.
pi_56849106
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef planethugo het volgende:
aflevering 8 staat ook online, heb 'm net gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog maar 2 afleveringen en alweer een unieke hbo serie die definitief gedaan is
Yeah man, maar dat is weer typisch hbo. There's is no spoon justice
A little bit hateful
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:35:58 #157
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56850328
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef planethugo het volgende:
aflevering 8 staat ook online, heb 'm net gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog maar 2 afleveringen en alweer een unieke hbo serie die definitief gedaan is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56858145
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56876118
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_56929350
de laatste aflevering is maarliefst 93 minuten, bijna een film! Dus er staat nog een hoop te gebeuren
pi_56975463
Episode 9 gezien.

ff een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die opa die in Seizoen 1 van de trap af wou vallen, zodat hij verlof had, zit er ook ff in.
Bunny Colvin en Namond komen ook ff voor.
En Prez. komt weer voor in episode 10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_56977810
zojuist aflevering 8 gezien, echt fantastisch gewoon had nooit verwacht dat Omar zo doodging super gewoon En die fbi profiel klopte gewoon helemaal van mcnulty
pi_56979822
Episode 9 is wel leuk, pff het einde is in zicht.
pi_57009800
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:56 schreef Scarface2004 het volgende:
Episode 9 gezien.

ff een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die opa die in Seizoen 1 van de trap af wou vallen, zodat hij verlof had, zit er ook ff in.
Bunny Colvin en Namond komen ook ff voor.
En Prez. komt weer voor in episode 10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja die zuiplap van seizoen 1 werkt idd op de plek waar daniels even gewerkt heeft haha, wel geinig al die karakters die even terugkomen. Ben benieuwd naar volgende week
over ep 9:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 februari 2008 @ 13:42:50 #165
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57009959
Mooie aflevering weer. Jammer dat het einde in zicht is.

De serie is wel lastig te volgen zonder subs. Ik versta soms de helft niet. Zeker die Snoop niet.
pi_57011687
ja soms is het idd echt niet te volgen, engelse subs zouden al handig zijn. Maarja dan krijg je als je de dvd bekijkt wel wat nieuwe dingen mee
pi_57012544
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:35 schreef planethugo het volgende:

[..]

ja die zuiplap van seizoen 1 werkt idd op de plek waar daniels even gewerkt heeft haha, wel geinig al die karakters die even terugkomen. Ben benieuwd naar volgende week
over ep 9:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snoop was echt een meisje
Toch wel hard hoe ze wist wat er aankwam en er zich erbij neerlegt. It's all in the game.
Hows my hai loo'.
A little bit hateful
pi_57012954
Ik kwam via IMDB erachter dat het een vrouw was...dacht eerst een foutje op IMDB ofzo.


"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 27 februari 2008 @ 16:42:49 #169
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57013818
Wisten jullie echt niet dat Snoop een meisje was.
pi_57014619
Ze ziet er niet echt vrouwelijk uit, dus kan best begrijpen dat er mensen zijn die dat denken
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_57014666
Ik had altijd een vaag vermoeden, maar ik ging er gewoon vanuit dat ze een man was. Manier van praten, sport-killing met die andere gast.
A little bit hateful
pi_57015929
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wisten jullie echt niet dat Snoop een meisje was.
Hehehe ik was altijd in de war, in het begin d8 ik dat het een kerel was, mja pas in het begin van s3 kwam ik erachter dat het een meissie is!

Wel jmmr al die goede chars dood dit seizoen, mja tis toch het einde van de serie dus wat maakt het uit he..
pi_57015993
Waarvoor wedden we dat de laatste shot van The Wire zal zijn, dat de meeste gangsta's die we kunnen doodgaan of de gevangenis in gaan en dat het leven in baltimore gewoon doorgaat. Je ziet dan een shot van allemaal nieuwe jonge negerjongens op de hoeken staan. Uitzoomen-fade.

The End.
A little bit hateful
pi_57016338
ik kwam erachter toen seizoen 4 afgelopen was en ik op imdb wat het kijken was en er ook een topic over was. Had er tot dan nog nooit over nagedacht en gewoon aangenomen dat ze een man was
pi_57016446
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef Liquidootje het volgende:
Waarvoor wedden we dat de laatste shot van The Wire zal zijn, dat de meeste gangsta's die we kunnen doodgaan of de gevangenis in gaan en dat het leven in baltimore gewoon doorgaat. Je ziet dan een shot van allemaal nieuwe jonge negerjongens op de hoeken staan. Uitzoomen-fade.

The End.
dat zou idd kunnen, voor het seizoen zou je dat ook zeggen, maar na het zien van ep9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Its all in the game yoh
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:36:22 #176
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57017623
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef Liquidootje het volgende:
Waarvoor wedden we dat de laatste shot van The Wire zal zijn, dat de meeste gangsta's die we kunnen doodgaan of de gevangenis in gaan en dat het leven in baltimore gewoon doorgaat. Je ziet dan een shot van allemaal nieuwe jonge negerjongens op de hoeken staan. Uitzoomen-fade.

The End.
Wat het laatste shot is weet ik niet. Maar wat het laatste is wat we horen wel. Namelijk:
http://nl.youtube.com/watch?v=ebwnrPRadtI

Maar je hebt waarschijnlijk gelijk. Dat de serie eindigt met iets in die strekking.
pi_57021339
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik kwam via IMDB erachter dat het een vrouw was...dacht eerst een foutje op IMDB ofzo.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vond het opmerkelijker dat ze al 28 is. En ze hoeft gezien haar achtergrond niet echt te acteren:

Pearson was born premature to two drug-addicted and incarcerated parents and reared in an East Baltimore foster home. Hours old and about 3lbs, doctors didn't expect her to live. She was so small she was fed with an eyedropper until she grew stronger. Days went by and she continued to survive, so Snoop was made a ward of the court and reared in an East Baltimore foster home. While other 12-year-olds were in school, Snoop was learning the drug game. At 14, Snoop was sentenced to 8 years in prison for the second degree murder of Okia Toomer. She said her life turned around at 18, when a man she called Uncle Loney, a local drug dealer who looked out for her and sent her money in prison, was shot and killed. It was he who had given her the nickname "Snoop" because she reminded him of Charlie Brown’s favorite beagle Snoopy in the comic strip Peanuts. She finished school while behind bars. After earning her GED in prison, Pearson was released in 2000. She landed a local job making car bumpers, she said, but was fired two weeks later after her employer learned she had a prison record.

Pearson is openly gay.[1][2]
anonieme razernist
pi_57026013
Wat een fantastisch character is die Snoop. Ik heb echt met regelmaat een scene teruggespoeld omdat ik het zo intrigerend vond. Ik kwam er ook pas veel later achter dat het een chick was. En zo oud ook al
Ik zit er serieus over na te denken om haar boek te gaan bestellen.

Een vriend van me is het ook the wire gaan volgen maar is nog niet zo ver. Ben benieuwd of hij het gelijk doorheeft.
pi_57037616
die scene aan het begin van seizoen 4 ook als ze die boor(?) gaat kopen... geweldig
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:32:30 #180
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57038287
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:02 schreef planethugo het volgende:
die scene aan het begin van seizoen 4 ook als ze die boor(?) gaat kopen... geweldig
Dat is idd een fantastische scené's. Dat ze ook niet afbetaald bij de kassa, maar die man cash betaald met een veels te hoge tip.
pi_57040461
Vandaag Seizoen 4 op DVD gekocht.
tijdje geleden dat ik die afleveringen heb gezien.
Met ondertiteling volg je het net wat beter.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_57046589
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 16:02 schreef planethugo het volgende:
die scene aan het begin van seizoen 4 ook als ze die boor(?) gaat kopen... geweldig
Dat is ook de eerste hit als je snoop en the wire intypt bij youtube.
pi_57046637
Dat is idd een super leuke wenk-brauw-fronzende scene. Huh wat doet ie nu weer.
Én dat was toch echt een jochie die daar een boor koopt
A little bit hateful
pi_57053503
A little bit hateful
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:41:45 #185
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57055768
Bodie was cool, ja. Er waren zoveel coole personage.

Wat ik ook zal gaan missen is de Sheeeeeeeit van Clay Davis http://nl.youtube.com/watch?v=0ehWPCI3E_s
pi_57056951
D'angelo, Bodie, Stringer, Avon, Wee-Bay en Prop Joe zijn denk ik m'n favoriete. Ik had toch wat meer met de Barksdale crew als met Marlo en zijn gevolg
pi_57057825
true that

Barksdale crew was echt super. De eerste mobiele telefoontjes. Van de top tot de luitenants tot de soldiers.

Laatst zag je ook dat ene jochie met de braids. Wat was die groot geworden

Maar dat bedoelde ik ook laatst met de opmerking: Het gaat zo snel en vluchtig in the Wire. Je wordt echt opgezogen met de personages en "the game"

Ik denk dat ik toch maar eens ga kijken hoeveel die dvdboxen kost
A little bit hateful
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:16:00 #188
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57057899
Ik ook. En aan de goede kant natuurlijk: The Bunk, McNulty, Kima, Freamon, Daniels, Rawls (is trouwens iedereen op gevallen dat die in een homo-bar zat), Colvin, Prez.

The Greek vond ik ook cool. Vooral het einde van s2, waarin die met gemak verdwijnt voor de politie. "And ofcourse I'm not even Greek at all."
pi_57058389
dan liever Spiros, al heeft die 'griek' ook wel iets. I'm not even greek....

Rawls maakte dit seizoen ook zo een opmerking als ze vragen waarom de zwervers verkracht worden, zegt ie: ik ben ook weleens in voor wat kinky's maar dit slaat toch alles
Kima heb ik al vanaf het begin vrij irritant gevonden en 1 van de mindere acteurs uit de serie met haar zogenaamd stoer gedoe. Herc & Carver waren soms relax maar ook soms best irritant en kwa acteurs ook soms wat minder. Voor de rest heb ik met niemand van de goeie kant moeite gehad. Valchek is wel ruig
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:24:47 #190
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57059631
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef planethugo het volgende:
dan liever Spiros, al heeft die 'griek' ook wel iets. I'm not even greek....

Rawls maakte dit seizoen ook zo een opmerking als ze vragen waarom de zwervers verkracht worden, zegt ie: ik ben ook weleens in voor wat kinky's maar dit slaat toch alles
Kima heb ik al vanaf het begin vrij irritant gevonden en 1 van de mindere acteurs uit de serie met haar zogenaamd stoer gedoe. Herc & Carver waren soms relax maar ook soms best irritant en kwa acteurs ook soms wat minder. Voor de rest heb ik met niemand van de goeie kant moeite gehad. Valchek is wel ruig
Herc werd vooral de laatste twee seizoenen irritant met zijn domme gedrag. Al was het wel mooi om te zien dat die twee zo uit elkaar groeiden. Waar Herc alleen maar dommer leek te worden, werd Carver steeds meer "real police"
pi_57060413
Snoop is zo'n lesbo die eigenlijk een keer goed gepaald moet worden...daarnaast zou ik Kima wel een beurt willen geven
pi_57061092
Weer een foute domme neger.
anonieme razernist
pi_57065272
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef planethugo het volgende:
Herc & Carver waren soms relax maar ook soms best irritant en kwa acteurs ook soms wat minder.
Ik ging wel vaak helemaal stuk om hun onderlinge geouwehoer. Ook die hele discussie over the olsen twins en dat Herc dan wel eerst een kerel moest doen.

Fantastische scene is ook als ze dat ene huis gaan binnenvallen en net als ze de deur eruit willen beuken, de deur open gaat omdat die kerel chicken wings gaat halen.
  maandag 3 maart 2008 @ 13:23:42 #194
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57125251
ja en als ze opeens dat geld kwijt zijn en ze de hele auto uit elkaar halen om het te vinden, of als ze dat pand van barksdale binnen vallen en ze wat geld onder de kogelvrije vesten proppen

vandaag zal toch ergens aflevering 10 moeten opduiken, of zullen ze die niet On Demand uitzenden???
  maandag 3 maart 2008 @ 13:28:54 #195
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_57125368
Herc & Carv hadden wel leuke momenten samen ja.

Dat bureau dat naar binnen moest, waarvan de andere kant dacht dat hij naar buiten moest.

Dat ze samen in een auto voor het huis van Nick Sobatka zaten te wachten, voor niets omdat Nick zichzelf al had aangegeven.

Herc die binnenkomt terwijl burgermeester Royce een pijpbeurt krijgt.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  maandag 3 maart 2008 @ 14:12:47 #196
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57126266
of dat afluisterapparaatje in die tennisebal wat vervolgens onder een auto komt en de naam fuzzy dunlop als hun 'informant'
  maandag 3 maart 2008 @ 14:32:00 #197
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57126713
lees net slecht nieuws:
quote:
The 90-minute finale of HBO's The Wire won't be available in advance of the March 9 cable channel premiere date, a spokesman for HBO said.

Unlike the way in which the previous nine episodes this season could be seen On Demand starting the Monday before each Sunday airdate, viewers will have to wait to until 9 p.m. March 9 to see how it all ends with the Baltimore-based drama after five seasons.

HBO says the move is being made so that On Demand viewers don't "spoil" the pleasure of those fans who plan to wait until the Sunday-night HBO cablecast.

And you have to admit there was no shortage of On Demand fans -- folks who are quick to pledge their undying love of the series and sense of community with other viewers -- who went online after the death of a(even aangepast) a character in an episode earlier this season.
pi_57129389
Zojuist aflevering 9 gezien was weer super.
Jammer dat Snoop dood is vond haar echt fantastisch met die stem van dr
pi_57129455
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist aflevering 9 gezien was weer super.
Jammer dat Snoop dood is vond haar echt fantastisch met die stem van dr
Dat was echt een fantastisch shot!
Zag er zo bruut uit van achter die auto, met dat geluid erbij.
  woensdag 5 maart 2008 @ 01:17:49 #200
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_57164812
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:12 schreef planethugo het volgende:
of dat afluisterapparaatje in die tennisebal wat vervolgens onder een auto komt en de naam fuzzy dunlop als hun 'informant'
Ja precies, maar als agent is hij echt waardeloos.
Plus hij heeft Bubbles laten stikken, dus fuck him.

In seizoen 5 is het ook al zo'n noob.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_57165189
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:35 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat was echt een fantastisch shot!
Zag er zo bruut uit van achter die auto, met dat geluid erbij.
zeker wel, maar ook mooi dat Snoop zo rustig er onder, eerst nog vragen hoe dr haar er uitziet en dan rustig andere kant opkijken

Erg benieuws hoe het zal aflopen allemaal.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:48:09 #202
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57170268
ben ook benieuwd wat we maandag allemaal te zien gaan krijgen, mijn enige wens is dat Marlo dood moet
pi_57170820
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:48 schreef planethugo het volgende:
ben ook benieuwd wat we maandag allemaal te zien gaan krijgen, mijn enige wens is dat Marlo dood moet
Ik denk dat McNulty Marlo hoogst persoonlijk executeert.
A little bit hateful
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:25:07 #204
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_57171177
Zolang Slim Charles maar blijft leven vind ik alles best
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_57171436
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Zolang Slim Charles maar blijft leven vind ik alles best
Wie was dat ook al weer en wat deed ie?
A little bit hateful
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:38:12 #206
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_57171485
Die lange gast, muscle voor Barksdale totdat Prop. Joe hem een positie als Lieut. aanbod bij de Eastside.


Stringer Orders Slim Charles To Hit Somebody
http://youtube.com/watch?v=WkVohPC_YpU
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:24:37 #207
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57172431
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:32 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
wow, ben bezig met binnenhalen

Slim Charles is gewoon overgenomen van de failliete barksdale inboedel door Prop Joe. Is idd wel een goeie gozer maar hij heeft nog nooit echt een noemenswaardige rol gehad
pi_57174650
Ik heb de laatste aflevering net bekeken....was weer een zeer sterke aflevering
pi_57178759
is epp 10 uit? of hebben jullie het nog over 9?
A little bit hateful
pi_57178900
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:38 schreef Scarface2004 het volgende:
Die lange gast, muscle voor Barksdale totdat Prop. Joe hem een positie als Lieut. aanbod bij de Eastside.


Stringer Orders Slim Charles To Hit Somebody
http://youtube.com/watch?v=WkVohPC_YpU
Oww die. Ik kan hem eigenlijk helemaal niet meer zo goed herinneren
A little bit hateful
pi_57179000
10 is uit eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnn bekeken
pi_57179112
Ik wacht mooi tot maandag met kijken
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:31:44 #213
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_57180171
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:28 schreef Liquidootje het volgende:
is epp 10 uit? of hebben jullie het nog over 9?
10 is uit.

Hele mooie afsluiter voor the Wire.
Paar mensen helaas niet tegengekomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:50:25 #214
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57180635
10 ook zojuist gekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THE WIRE
quote:
dat zouden meer mensen moeten doen
pi_57184017
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little bit hateful
pi_57194243
toen mcnulty even flipte tegen scott, hoe die keek haha geweldig, you and me are stuck in the same lie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar uiteindelijk weer mooi weergegeven dat ondanks alles, het leven in Baltimore gewoon verder gaat waar het gebleven is, een gang verdwijnt maar er staan altijd weer nieuwe op, politici van dezelfde soort blijven komen, corrupte agenten worden vervangen door corrupte angenten, gangs blijven beroofd worden, junks komen en gaan en Clay Davis is er volgens mij ook nog steeds.
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT

maar toch vond ik seizoen 1,2,3 beter dan seizoen 4 & 5. Gewoon een gevoel, al ga ik seizoen 4 volgende week eens mét subs bekijken
  donderdag 6 maart 2008 @ 14:25:52 #217
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57196969
Het einde was redelijk niet ubertof.

Seizoen 4 vond ik veel beter. Jammer van Dukie dat had ik hem niet gegund. Maarja that is life.

Al met al een heel behoorlijke serie die jammer genoeg weer is afgelopen. Maar seizoen 5 zeker nog een keer kijken met NL subs.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57197052
Er was ook beduidend minder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
door mcnulty in het laatste seizoen.
Viel mij gewoon op.


edit: toch maar in een spoiler gedaan voor mensen die het laatste seizoen nog willen zien.
A little bit hateful
pi_57218254
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 12:05 schreef planethugo het volgende:
toen mcnulty even flipte tegen scott, hoe die keek haha geweldig, you and me are stuck in the same lie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens!

Al met al vond ik het einde best OK. Het was lastig om te raden hoe 't zou eindigen, ze hadden genoeg mogelijkheden. Eigenlijk zitten ze dan altijd wel goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
all your heroes are whores
pi_57218339
Kwaliteitsseries die een realistische basis hebben, kunnen eigenlijk geen goed einde hebben...een hollywoodeinde zou de serie teniet doen...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 11:55:39 #221
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_57218502
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Rawls (is trouwens iedereen op gevallen dat die in een homo-bar zat), Colvin, Prez.
Seizoen 4 laatste episode als Bubbles Sherrod heeft vermoord kotst hij over Jay Landsman heen.
Jay gaat dan in de vrouwenplee (mannenplee was defect) zn shirt verschonen.
Op de muur achter hem staat "Rawls sucks cock", Jay ziet dat ook en moet erom grinniken.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_57223139
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:27:35 #223
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57227745
Dat deze top serie ten einde is gekomen. Maar wel een mooi goed einde.
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 12:05 schreef planethugo het volgende:
Maar uiteindelijk weer mooi weergegeven dat ondanks alles, het leven in Baltimore gewoon verder gaat waar het gebleven is, een gang verdwijnt maar er staan altijd weer nieuwe op, politici van dezelfde soort blijven komen, corrupte agenten worden vervangen door corrupte angenten, gangs blijven beroofd worden, junks komen en gaan en Clay Davis is er volgens mij ook nog steeds.
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
Sommige goede gasten winnen, sommige verliezen. Sommige slechte gasten winnen, sommige verliezen.

Was trouwens dat gesprek tussen Sydnor en die rechter niet een regelrechte kopie van de tussen McNulty en de rechter helemaal in S01e01?
pi_57228552
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Was trouwens dat gesprek tussen Sydnor en die rechter niet een regelrechte kopie van de tussen McNulty en de rechter helemaal in S01e01?
Ja.
De nieuwe McNulty, dat gaf precies aan dat de cirkel weer rond is.
pi_57229163
Ja dat is wat de laatste aflevering is.
It has come full circle!

ook geweldig hoe in 1 minuut twee keer gezegd word
quote:
Nigga you know who i am?


[ Bericht 56% gewijzigd door Liquidootje op 07-03-2008 20:26:45 ]
A little bit hateful
pi_57282678


jammer dat het is afgelopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou maar hopen dat ik snel alzheimer krijg. Dan kan ik alles weer opnieuw beleven.

David Simon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2008 13:51:31 ]
pi_57283405
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:57 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ja.
De nieuwe McNulty, dat gaf precies aan dat de cirkel weer rond is.
Ik had ook ff een flashback
pi_57293917
ik ga zo ep 10 kijken , eerst ep9 nog es een keer volledig uitkijken, ff het einde uitstellen elke episode is genieten echt waar dus I dont mind ... onderwijl nog steeds hopend op een tergend langzame en pijnlijke dood voor Marlo
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_57297340
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:29 schreef Razz_Gul het volgende:
ik ga zo ep 10 kijken , eerst ep9 nog es een keer volledig uitkijken, ff het einde uitstellen elke episode is genieten echt waar dus I dont mind ... onderwijl nog steeds hopend op een tergend langzame en pijnlijke dood voor Marlo
ik probeerde het ook zo lamg mogelijk uit te stellen
maar ik dacht, 't begint zo'n beetje een verslaving te worden, dus mischien moet ik het maar gewoon doen en dan is het klaar.

Gemengde gevoelens
  woensdag 12 maart 2008 @ 20:00:36 #230
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_57334183
Zojuist seizoen 1 t/m 3 voor een mooie prijs besteld. Ik ben erg benieuwd. Ik ben normaal gesproken gek op dit soort poilitieseries
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57347167
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist seizoen 1 t/m 3 voor een mooie prijs besteld. Ik ben erg benieuwd. Ik ben normaal gesproken gek op dit soort poilitieseries
'dit soort' past niet bij the wire. Dit is namelijk enig in z'n soort

wanneer begint seizoen 6
pi_57355041
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:00 schreef planethugo het volgende:

[..]

wanneer begint seizoen 6
alsjeblieft, dat soort grappen zijn niet leuk
pi_57361676
klopt, das idd niet grappig

een spin-off met avon in de bak zou wel leuk zijn
pi_57364505
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef planethugo het volgende:
klopt, das idd niet grappig

een spin-off met avon in de bak zou wel leuk zijn
Krijg nou de....
OZ 2
met een zo nu en dan langskomende mcnulty die de dingen in de bak gaat onderzoeken

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2008 23:30:16 ]
pi_57631260
inmiddels is ook bekend wat Marlo is gaan doen, hij is in het leger gegaan

pi_57632284
Weet iemand toevallig wanneer we DVD's van het laaste seizoen kunen verwachten?
anonieme razernist
pi_57632620
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:44 schreef planethugo het volgende:
inmiddels is ook bekend wat Marlo is gaan doen, hij is in het leger gegaan
[ afbeelding ]
Join the army voor arme hangjeugd campagne werkt!
A little bit hateful
pi_57632653
normaal gesproken is het met hbo series zo rond de november als een serie eerder dat jaar een reeks afgesloten heeft. Nog even geduld dus

[ Bericht 1% gewijzigd door planethugo op 27-03-2008 10:58:27 ]
pi_57637672
Bij de Sopranos wel ja. Dat duurt nog erg lang...zucht...
anonieme razernist
  maandag 31 maart 2008 @ 22:15:20 #240
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57747760
afgelopen weken seizoen 4 op dvd gekeken, had 't alleen gezien nadat ze allemaal uitgelekt waren (zonder subs) en de 2de keer was het allemaal nog beter, meteen erna seizoen 5 nogeens erachteraan gekeken, mét engelse subs en zonder een week te wachten op een nieuwe aflevering en dat scheelt wel een hoop. Heb deze keer de verhalen en gesprekken van vooral het stadshuis en de the sun wel goed begrepen en je onthoudt dan namen en karakters wat makkelijker. Wat een heerlijke serie was 't toch

overigens staat op de site van the wire alweer een nieuw project van de makers van...
Generation Kill
ben benieuwd

[ Bericht 25% gewijzigd door planethugo op 31-03-2008 22:24:50 ]
pi_57764780
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef planethugo het volgende:
overigens staat op de site van the wire alweer een nieuw project van de makers van...
Generation Kill
ben benieuwd
Ziet er goed uit! Ga ik zeker in de gaten houden
pi_57777637
Haha daar zit een gast van Oz in en dat gekke kleine broertje van seisoen 2 van de wire.
Ziggy Sabotka
  woensdag 2 april 2008 @ 14:07:03 #243
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57779285
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef planethugo het volgende:
afgelopen weken seizoen 4 op dvd gekeken, had 't alleen gezien nadat ze allemaal uitgelekt waren (zonder subs) en de 2de keer was het allemaal nog beter, meteen erna seizoen 5 nogeens erachteraan gekeken, mét engelse subs en zonder een week te wachten op een nieuwe aflevering en dat scheelt wel een hoop. Heb deze keer de verhalen en gesprekken van vooral het stadshuis en de the sun wel goed begrepen en je onthoudt dan namen en karakters wat makkelijker. Wat een heerlijke serie was 't toch

overigens staat op de site van the wire alweer een nieuw project van de makers van...
Generation Kill
ben benieuwd
Goed nieuws zeg, nu makers van the sopranos nog aan het werk zetten.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 2 april 2008 @ 14:58:06 #244
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57780474
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:07 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Goed nieuws zeg, nu makers van the sopranos nog aan het werk zetten.
ben ik idd ook erg benieuwd naar. Denk dat de makers van deze 2 series wel garant staan voor kwaliteit
pi_57840822


Is nog niet definief dus kan verandert worden
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:22:46 #246
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57849164
die zal hier wel in een normaal dvd-hoesje uitgebracht worden net als S4
pi_57886994
Die gaat dan zeker weer in het wagentje
pi_58526305
Twee weken terug Seizoen 4 gekocht (in een cheapass DVD doosje waarom niet dezelfde verpakking als seizoen 1/2/3) gister de laatste aflevering gezien, geweldige serie blijft het toch. Jammer dat je er zo snel doorheen bent omdat je maar blijft kijken. Nu wachten op seizoen 5, komt 22 september op DVD uit.
-
pi_58614111
Lol Snoop speelt nu ook al in videoclips
check deze video bij 1.50 min
http://www.dailymotion.co(...)-tpain-dj-khal_music
pi_59630384
September pas???

Heerlijk serie, de beste ooit! We zitten er met smart op te wachten, ik heb een stille hoop dat iemand de afleveringen toch wat eerder vertaald.......
Zolang er was is, is er leven.
pi_60049726
die seizoen 4 hoes zuigt echt

Nu wachten op seizoen 5.

heb alle soprano's en the wire orgineel.

Ik ga nu beginnen met The Shield.

Verstandige keuze ?
30% RB -->> http://www.pokerflock.nl
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:37:07 #252
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_60049850
Heb 3 seizoenen van the shield gezien, is wel ok maar vind de opzet van the wire stukken beter en realistischer. Shield is toch meer een snelle serie, wel aardig maar ik vond t lang niet zo verslavend of boeiend als sopranos of the wire
pi_60055904
The Shield en The Wire zijn inderdaad qua opzet vergelijkbaar.
The Wire vind ik zelf ook realistischer en enigzins ook beter, maar The Shield kijkt wel makkelijker weg, de dialogen en details in The Wire vergen toch wel wat meer energie om de serie goed te blijven volgen.
Voor mij heeft The Shield dan ook een hogere "herkijkbaarheid" dan The Wire.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 12:52:16 #254
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_60057681
Eensch met Mr.Silencer

24 zou ook een mogelijkheid zijn.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_60086987
Ik heb inmiddels 2 afleveringen van The Shield gezien, en vind het een aanrader voor liefhebbers van The Wire!

Nog bijna 6 seizoenen te gaan
Zolang er was is, is er leven.
pi_61104314
Eindelijk seizoen vijf ook bekeken. Mooi einde wel. En erg jammer dat het afgelopen is. Een van de betere series ooit.
Toevallig was ik tussendoor net seizoen 3 vanj OZ aan het herkijken waarin Chief Daniels een doorgesnoven undercover agent speelt. Ik verwachtte bij de Wire dat hij elk moment iets met een Jamaicaans accent zou gaan zeggen, of in een hoekje een snuifje zou nemen.
anonieme razernist
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:45:58 #257
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_61115629
Ik volg dit draadje bewust niet omdat ik nog wat seizoenen moet bekijken, maar van de makers van The Wire is er nu ook Generation Kill, een erg goeie rauwe serie. Mss al genoemd, maar toch.
!!! Go 49-ers !!!
pi_62857697
Bedankt voor de tip ik had het nog niet gelezen en ga deze serie even binnenhalen.

Het duurt lang he, voor The Wire verschijnt met nl subs

Zijn er al meer Wire fans The Shield aan het kijken intussen?
Zolang er was is, is er leven.
pi_62858109
Hij is er al bij bol.com
  zaterdag 1 november 2008 @ 18:07:06 #260
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_62865430
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:06 schreef Dinus het volgende:
Bedankt voor de tip ik had het nog niet gelezen en ga deze serie even binnenhalen.

Het duurt lang he, voor The Wire verschijnt met nl subs

Zijn er al meer Wire fans The Shield aan het kijken intussen?
Wij hebben inmiddels alle seizoenen 24 en The Shield gekeken. Nu Gooische Vrouwen (seizoen 4) en morgen beginnen aan The Wire 5
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_62866230
Ik ben jaloers op je
Zolang er was is, is er leven.
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:28:43 #262
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_62867075
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:47 schreef Dinus het volgende:
Ik ben jaloers op je
Can imagine
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63162284
Wat een heerlijke serie is dit toch; heb nu seizoen 1, 2 en 4 gezien, dit weekend seizoen 3 maar eens kopen. Ik vond tot nog toe seizoen 4 het leukst.

Gisteren seizoen 2 afgekeken, waarvan ik al anderhalve aflevering gezien had en daaruit had geconcludeert dat het me niet zo aansprak, maar dam wat moet ik daar op terugkomen.

Kijk ook uit naar seizoen 5!
pi_63163415
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:24 schreef zatoichi het volgende:
Wat een heerlijke serie is dit toch; heb nu seizoen 1, 2 en 4 gezien, dit weekend seizoen 3 maar eens kopen. Ik vond tot nog toe seizoen 4 het leukst.

Gisteren seizoen 2 afgekeken, waarvan ik al anderhalve aflevering gezien had en daaruit had geconcludeert dat het me niet zo aansprak, maar dam wat moet ik daar op terugkomen.

Kijk ook uit naar seizoen 5!
Interessante volgorde.
pi_63164325
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:02 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Interessante volgorde.
Tja... Mijn vriendin volgde de serie en ik had van seizoen 1 enkele afleveringen gezien, van 2 anderhalf en siezoen vier heb ik helemaal gaan zien. Toen bleek ik het ineens wel leuk te vinden (figures) dus wilde ik 1, 2 en 3 ook zien
pi_63184924
Deze serie is briljant. Vecht met Battlestar Galactica en Rescue Me om de eerste plaatst in mijn top 10 van lopende series.
Helaas is er een einde aan gekomen, moest bijna een traan wegpinken....
Het is een langzame serie, weinig sensatie en flashy mooie mensen a la CSI, maar dat maakt het juist zo uitmuntend. De trage verhaallijnen worden heel diep uitgewerkt en je raakt echt betrokken bij alle karakters, dus niet alleen de good guys maar zeker ook de bad guys! Daarnaast laat het gewoon ontzettend goed hoe het nou echt in elkaar zit daar in de VS, elk seizoen belicht weer een ander onderdeel:

S1 Drugs en leven in de ghetto's
S2 De havens en corruptie (veruit het zwakste seizoen, maar niet opgeven!)
S3 De lokale politiek
S4 Onderwijs
S5 Het wereldje van de reporters

Ik zal de serie echt missen, en wat mij betreft is er niet echt een goede opvolger.
True Blood heeft een compleet andere setting en thema, maar is net zo lekker traag en chill en heeft ook allemaal troubled characters.

The Shield is ook fantastich, maar totaal anders kwa opzet. Veel meer adrenalinegericht, dessalnietemin de moeite waard om te kijken! (Moet nog aan S7 beginnen).

Ben benieuwd naar die Generation Kil.
pi_63240976
Ik ga binnenkort ook maar eens aan the Shield beginnen, nu the Wire afgelopen is. Of ja ik moet seizoen 5 nog kopen.
-
pi_63242584
als je sopranos en the wire goed vind, probeer dan ook eens Deadwood van HBO... kwa opzet totaal anders.
quote:
in the 1870s in Deadwood, South Dakota, the show is set before and after the area's annexation by the Dakota Territory. The series charts Deadwood's growth from camp to town, incorporating themes ranging from the formation of communities to western capitalism.
niet iets wat mij normaal gesproken aangespreekt maar omdat t van hbo was een kans gegeven en ik heb er nooit spijt van gehad. Je moet er wel goed je aandacht bij houden maar de geweldige karakters, dialogen en verhalen zijn t waard
pi_64076742
The Wire uit verveling voor een tweede keer bekeken.

Vergeleken met de eerste keer zat ik nu wel snel in het verhaal.
De complexiteit, realiteit, humor, politieke spelletjes en de onzin van misdaadstatistieken en quota's doet mijn waardering voor deze serie alsmaar toenemen.

Ik las net trouwens dat Barrack Obama's favoriete serie The Wire is.
quote:
And his favorite character, he tells the Las Vegas Sun, is Omar Little, the charismatic, sawed-off shotgun toting, Honey Nut Cheerios-eating, gay stickup artist. “That’s not an endorsement. He’s not my favorite person, but he’s a fascinating character.”
pi_64076935
Tvp. Heb nog 2 series die ik volledig moet afkijken (waaronder eentje met 5 lange seizoenen) maar deze kan ik vast parkeren voor erna.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_64085259
parkeer die andere seizoenen maar zou ik zeggen

@mr silencer,
dat had ik ook toen ik t voor de 2de keer bekeek. Je weet nu vanaf het begin wie iedereen is waardoor je bepaalde dingen dan wel goed meekrijgt
pi_64373452
Vanaf vandaag gaan we eindelijk het 5e seizoen van The Wire kijken, verheug me er zo op!!
Zolang er was is, is er leven.
pi_64373535
Heh, wtf? Wacht! Seizoen 5 van the wire?

Holy crap, issie recent ofzo? Dacht dat ze gestopt waren na 4!

Beste serie die ik ooit gezien heb imo.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:24:35 #274
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64373703
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:17 schreef LostFormat het volgende:
Heh, wtf? Wacht! Seizoen 5 van the wire?

Holy crap, issie recent ofzo? Dacht dat ze gestopt waren na 4!

Beste serie die ik ooit gezien heb imo.
Die is er toch echt al enige weken
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64373729
Ja, weet ik veel.

Ligt in de winkels dus?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_64374599
Ik lees dat velen serie 2 niet zo goed vinden maar ik vind het toch een van de betere samen met serie 1.
Ik heb alleen 5 nog niet gezien dus binnenkort maar eens aanschaffen.
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:12:59 #277
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64374823
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef LostFormat het volgende:
Ligt in de winkels dus?
Yups
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:02 schreef trebremmit het volgende:
Ik lees dat velen serie 2 niet zo goed vinden maar ik vind het toch een van de betere samen met serie 1.
Ik heb alleen 5 nog niet gezien dus binnenkort maar eens aanschaffen.
Ik vond 2 en 3 het beste
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64397113
van S2 vond ik de nieuwe karakters en het thema minder boeiend, alleen de vaste karakters trokken me er doorheen.
pi_64511165
Godverdomme, kon 'm nergens in r'dam vinden.

Uit frustratie maar weer met S1 begonnen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_64520795
Bestel hem via sendit.com anders. Voor +- 35 euro heb je hem binnen.
pi_64522606
Ik heb begin dit jaar de serie gedownload bekeken (op geshrinkte dvd´s), alle seizoenen, en heb recentelijk serie 1 gekocht en die kijken we nou af en toe, we zijn nu over de helft. En los van het feit dat het een van de beste series is die ik ooit gezien heb, en ook los van het feirt dat we inderdaad meer meekrijgen, zoals hierboven al gezegd werd, is de kwaliteit van die DVD´s uitstekend te noemen. Mooie heldere kleuren en scherpe beelden. Zo goed dat het niet erg is dat het 4:3 is. Echt de moeite waard, en de eerste delen zijn niet meer zo belachelijk prijzig.
anonieme razernist
pi_64528331
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef philipp het volgende:
Bestel hem via sendit.com anders. Voor +- 35 euro heb je hem binnen.
Muuh, moet echt eens een keer een cc fixen. Bedankt voor de tip wel.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_65550572
quote:
Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef philipp het volgende:
Bestel hem via sendit.com anders. Voor +- 35 euro heb je hem binnen.
Misschien een beetje laat maar is die dvd met nederlandse ondertiteling? (en dus op de NL dvd speler te bekijken qua regio)
pi_65554064
Ja, volgens de site zit er nederlandse ondertiteling bij. Het is trouwens een regio 2 dvd, dus die is gewoon afspeelbaar op je dvd speler.

http://www.sendit.com/sendit/9979695.product
pi_65562621
ik krijg bij het zien van Obama steeds het idee dat er een soort Carcetti staat. Hij begint met frisse moed om vanalles te veranderen maar uiteindelijk zal ie met frustraties blijven zitten
pi_65564229
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:28 schreef planethugo het volgende:
ik krijg bij het zien van Obama steeds het idee dat er een soort Carcetti staat. Hij begint met frisse moed om vanalles te veranderen maar uiteindelijk zal ie met frustraties blijven zitten
Ik had precies hetzelfde! Wel willen maar gewoon niet kunnen omdat je rekening moet houden met al die belanghebbenden en kapitaalkrachtigen. Als je geen dictator bent heb je toch altijd weer steun van alle kanten nodig.
pi_65569707
Aangezien seizoen 5 dus binnenkort binnen komt ga ik weer van voor af aan beginnen.
Voor de derde keer inmiddels
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 februari 2009 @ 19:52:34 #288
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_66063224
Heb pas sinds kort The Wire ontdekt - en echt geniaal. Alleen seizoen 1 nog gezien, en heb seizoen 2 klaar liggen. Zoals anderen al gezegd hebben ook voor mij een van beste series die ik gezien heb (beter dan Sopranos, net zo goed als Six Feet Under). Die scene in aflevering 4 van seizoen 1 waarin 5 minuten amper gesproken werd en als er wat gezegd werd kwam het woord " fuck" er in voor. In seizoen per aflevering wel een paar keer een scene twee keer achter elkaar gekeken van wegen de hoge mate van genialiteit - qua beelden, dialoog, of simpelweg de taal (het gebruikte slang is interessant). En ik snap Obama wel met zijn uitspraak over Omar. Voor mij was het ook niet zo zeer een serie die om het verhaal gaat, als wel als om alles eromheen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_66078421
Ik ben nu aan seizoen 4 bezig en elke aflevering is een uur lang genieten geblazen. Briljante serie
pi_66078677
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef louweed het volgende:
Ik ben nu aan seizoen 4 bezig en elke aflevering is een uur lang genieten geblazen. Briljante serie
Heb alle 5 seizoenen terug gekeken binnen 1 week

Is zeker een geweldige show, die McNulty als ie dronken is, geniaal
Die scene waar hij tegen die paal rijdt en dan nog een keer doet is echt zoo lachen.
pi_66086306
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Heb alle 5 seizoenen terug gekeken binnen 1 week

Is zeker een geweldige show, die McNulty als ie dronken is, geniaal
Die scene waar hij tegen die paal rijdt en dan nog een keer doet is echt zoo lachen.
En dat ie dan vervolgens in dat restaurant die serveerster oppikt en bij haar thuis een beurt geeft, waardoor haar bed onder al zijn bloed zit als gevolg van dat ongeval.
pi_66092679
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Heb alle 5 seizoenen terug gekeken binnen 1 week

Is zeker een geweldige show, die McNulty als ie dronken is, geniaal
Die scene waar hij tegen die paal rijdt en dan nog een keer doet is echt zoo lachen.
Die scene heb ik zeker 5 keer overnieuw gekeken. Briljant!!
pi_66114784
idd prachtig als ie bezopen is en de domme dingen die hij dan uithaalt. Met die auto als ie de bocht niet gehaald krijgt steekt er wat mij betreft bovenuit
pi_66114802
Nu midden in seizoen 2. Leuk
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_66115557
Nog zo'n leuke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66115843
hier de beruchte auto-scene


en hier de scene met bunk

'get this crazy bastard out of here'
'whats wrong?'
'He set of the smoke alarm... twice'

krijg spontaan weer zin om alles van the wire weereens uit de kast te halen
pi_66116667
Haha!! Die eerste is zo fucking briljant.
Dat hij die bocht gaat analyseren.
pi_66117950
Je kan die scene echt 100 keer kijken en hij blijft funny
pi_66124709
Ik heb voor de zekerheid alvast deel 2 aangemaakt. Iets uitgebreider deze keer.
Link
pi_66126698
prima, deze dus even
pi_66126717
...vol maken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')