abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:43:29 #101
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_55731847
Ep 5 en 7 zie ik ook al........
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:44:42 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55731871
Dan weet ik dat ik even weg moet blijven. Moet seizoen 4 nog kijken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55733802
idd 5 en 7 ook, aan de comments te zien is er weer een dvdscreener door hbo uitgebracht van aflevering 1 t/m 7/8 en komen die afleveringen de komende dagen dus ook wel online!

Alleen minder dat we dan weer 2 maanden moeten wachten op de laatste 2/3
Zometeen aflevering 1 kijken!
pi_55745361
ik wacht met kijken, ik ga seizoen 2 vragen voor mijn verjaardag in de box (15 jan).
En dan seizoen 3 en 4 weer kijken en dan pas seizoen 5, zodat ik alles achter elkaar kan kijken.

Haat het als je telkens een week moet wachten.

Maar ik download ze nu iig wel voor de zekerheid
pi_55748357
aflevering 1 & 2 nu gekeken en zit er weer helemaal in. Het seizoen heeft deze keer maar 10 afleveringen en de inleiding gaat tot nu wat sneller als voorgaande seizoenen.
ook leuk dat er weer wat oude bekende langskomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan alleen nu de afleveringen die ik gedownload heb en de andere niet meer vinden op thepiratebay en op geen enkele andere torrent site.
pi_55751698
Heb pas seizoen 5 gezien van deze serie... ik had er nog nooit van gehoord, waar ik werk (ondertitels oa.) krijg je vanalles, soms rol je midden ergens in 'n seizoen. Maar wat 'n serie zeg. jemig! jammer dat ik de rest (nog!) niet gezien heb, maar dat ga ik zeker doen.

Ze beelden echt perfect uit hoe dysfunctional 'het systeem' is, overal. Je wilt het eigenlijk niet eens weten!
all your heroes are whores
pi_55752740
denk dat je dan pas seizoen 4 hebt ondertitelt, seizoen 5 is namelijk nog niet uitgezonden, daar beginnen ze zondag in amerika pas mee. Maar idd je ziet van de onderste rangen t/m (bijv) de burgemeester wat er allemaal fout is aan 'het systeem'. Nu in het begin van seizoen 5 ook weer, is er simpelweg geen geld voor de stad Baltimore, de burgemeester kan opzich wel wat krijgen maar dan moet ie meedoen aan vuile spelletjes en daarvoor wil ie zich niet lenen en dan laten de geldverstrekkers de mensen maar gewoon stikken
pi_55753209
Aflevering 6 ook uit, jammer genoeg 3 en 4 nog niet.

Maar de eerste 2 afleveringen waren weer echt super echt weer genoten
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:00:18 #109
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_55758154
quote:
kan alleen nu de afleveringen die ik gedownload heb en de andere niet meer vinden op thepiratebay en op geen enkele andere torrent site.
Mss toch maar eens usenet leren...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_55767642
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Al meer dan 2 jaar trouwe klant van eweka
pi_55771036
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:29 schreef planethugo het volgende:
denk dat je dan pas seizoen 4 hebt ondertitelt, seizoen 5 is namelijk nog niet uitgezonden, daar beginnen ze zondag in amerika pas mee. Maar idd je ziet van de onderste rangen t/m (bijv) de burgemeester wat er allemaal fout is aan 'het systeem'. Nu in het begin van seizoen 5 ook weer, is er simpelweg geen geld voor de stad Baltimore, de burgemeester kan opzich wel wat krijgen maar dan moet ie meedoen aan vuile spelletjes en daarvoor wil ie zich niet lenen en dan laten de geldverstrekkers de mensen maar gewoon stikken
Nee, het is seizoen 5, die inderdaad binnenkort begint. Seizoen 4 was al gedaan voor ik hier kwam.
Rotklus voor de burgemeester, vraag me af waarom men zo graag burgemeester zou willen worden daar
Er gaan nog veel bizarre dingen gebeuren. Iedereen wil gewoon zijn werk doen maar op de een of andere manier kan dat niet, dus moeten ze maar wat anders verzinnen...

maar goed ik weet niet hoeveel er al te downloaden is dus ...

PS
Ondanks alles vind ik McNulty toch wel wat hebben, erg sterk gespeeld ook.
pi_55775888
Mcnulty is goed blij dat die weer terug in seizoen 4 was die erg afwezig.

En ander favoriet personage is snoop zij is echt gestoord en dan die stem
pi_55847960
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

ik weet wel hoe het werkt, maar via torrents gaat het ook prima, is gratis en met de snelheid van downloaden van films kan je ze toch niet kijken, ik download nu ook alles wat ik wil zien op een goede snelheid dusja...

@ sylvietjoo :
stuur de subs dan maareens door , als je dan toch bezig bent doe het hele seizoen maar online zetten haha

Helaas zijn alleen aflevering 1,2,5,6 en 7 online gezet. Afleveringen 3 en 4 ontbreken dus nog dus aan 5,6,7 heb ik momenteel niks
pi_55864009
Ik ben gewoon begonnen aan 5,6,7
Toch wel een heerlijk serie weer!
A little bit hateful
pi_55864216
trouwens Omar
A little bit hateful
pi_55876749
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:41 schreef planethugo het volgende:

[..]

@ sylvietjoo :
stuur de subs dan maareens door , als je dan toch bezig bent doe het hele seizoen maar online zetten haha
Ha ;D kon dat maar! Maar ben nog lang niet klaar. Rotklus hoor, om dat in fatsoenlijk NLs te krijgen. Gelukkig wordt 't nog nagekeken
pi_56067001
aflevering 3 is ook te vinden
pi_56072307
regelmatig de sites gechecked gister maar toen stond er nog steeds niks, nu meteen aangezet

dan nog weekje wachten op 4 en dan 5,6,7 achter elkaar kijken!
  zondag 20 januari 2008 @ 12:22:18 #119
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56174043
Ik heb inmiddels seizoen 4 ook gezien in 3 dagen doorheen gejaagd, fucking geniaal seizoen zeg. Vooral het acteer werk van die jonge gastjes is indrukwekkend.

HBO
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56181235
seizoen 1 had ik aan m'n pa gegeven (zodat ik hem ook kon hebben )
Seizoen 4 heb ik gekocht bij de FRS en seizoen 2 heb ik besteld bij bol.com, komt dinsdag binnen denk ik.
Seizoen 3 komt wel een keer als ik het einde van 2 nader
pi_56182295
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb inmiddels seizoen 4 ook gezien in 3 dagen doorheen gejaagd, fucking geniaal seizoen zeg. Vooral het acteer werk van die jonge gastjes is indrukwekkend.

HBO
Dit ja. Je leeft echt met ze mee in al die seizoenen.

spoiler seizoen 4:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little bit hateful
pi_56196073
vind het wel belachelijk hoe ze seizoen 4 ingepakt hebben... gewoon de schijfjes in een dvd hoesje gepropt en dan een goedkoop kartonnetje eromheen. Past totaal niet bij de 1ste 3 seizoenen dus heb het nog niet gekocht, kijke of ik het nog ergens online tegenkomen met subs, tot nu toe nog niet
pi_56202969
Op 7-1 begonnen met aflevering 1 van seizoen 1 nadat ik het al eens eerder had geprobeerd. Tussen alle hightech series zoals CSI, Shark, en de rest kon ik maar niet wennen aan het arme politiecorps van Baltimore. Walkietalkies enzo .

Toch maar weer een kans gegeven, en inmiddels ben ik bij seizoen 5, episode 2 . Ben er helemaal in opgezogen, naar mate de afleveringen vorderde werd het alleen maar toffer. Een van mijn favoriete scenes is uit ik dacht seizoen 1 of 2 waarin 'Bunk' en McNulty naar het huis van dat meisje gaan die door DiAngelo zou zijn vermoord en dan constant alleen maar 'fuck' zeggen. Echt briljant.

En dat Carver en Hauk Bodie en 'Poo' tegenkomen in de bioscoop .

Erg toffe serie, goede verhalen, mooie characters (Omar ). Het enige wat ik nog steeds heb na al die afleveringen, is dat ik na de intro van HBO verwacht dat The Sopranos begint . Maar het is een degelijke vervanging .
pi_56204842
Poot is het
dat van de hbo intro had ik in het begin ook maar na Deadwood, Oz, Entourage en The Wire ben ik het inmiddels wel gewend dat er geen Sopranos tune achteraan komt

Maar idd precies wat je zegt, The Wire is zo een serie die je een kans moet geven en na 1 seizoen kan je pas écht erover oordelen.

ben nu het wachten tot aflevering 4 van S5 uitlekt, heb me vorige week niet kunnen beheersen en na aflevering 3 meteen 5,6,7 erachteraan gekeken waardoor je wel weet wat in afl4 gaat gebeuren.... best dom van mezelf , deze week dan 4 en dan nog minstens een maandje wachten op 8,9,10
pi_56209091
aflevering 3 gezien was weer fantastisch Omar weer terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')