SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan alleen nu de afleveringen die ik gedownload heb en de andere niet meer vinden op thepiratebay en op geen enkele andere torrent site.
Mss toch maar eens usenet leren...quote:kan alleen nu de afleveringen die ik gedownload heb en de andere niet meer vinden op thepiratebay en op geen enkele andere torrent site.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mss toch maar eens usenet leren...
Nee, het is seizoen 5, die inderdaad binnenkort begint. Seizoen 4 was al gedaan voor ik hier kwam.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:29 schreef planethugo het volgende:
denk dat je dan pas seizoen 4 hebt ondertitelt, seizoen 5 is namelijk nog niet uitgezonden, daar beginnen ze zondag in amerika pas mee. Maar idd je ziet van de onderste rangen t/m (bijv) de burgemeester wat er allemaal fout is aan 'het systeem'. Nu in het begin van seizoen 5 ook weer, is er simpelweg geen geld voor de stad Baltimore, de burgemeester kan opzich wel wat krijgen maar dan moet ie meedoen aan vuile spelletjes en daarvoor wil ie zich niet lenen en dan laten de geldverstrekkers de mensen maar gewoon stikken
ik weet wel hoe het werkt, maar via torrents gaat het ook prima, is gratis en met de snelheid van downloaden van films kan je ze toch niet kijken, ik download nu ook alles wat ik wil zien op een goede snelheid dusja...quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mss toch maar eens usenet leren...
Ha ;D kon dat maar! Maar ben nog lang niet klaar. Rotklus hoor, om dat in fatsoenlijk NLs te krijgen. Gelukkig wordt 't nog nagekekenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
@ sylvietjoo :
stuur de subs dan maareens door, als je dan toch bezig bent doe het hele seizoen maar online zetten haha
Dit ja. Je leeft echt met ze mee in al die seizoenen.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb inmiddels seizoen 4 ook gezien in 3 dagen doorheen gejaagd, fucking geniaal seizoen zeg. Vooral het acteer werk van die jonge gastjes is indrukwekkend.HBO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |