Ja dat is weer even wennen, al is HBO wel wat meer oldskool die het nu toevallig ook digitaal aanbiedt.quote:Op woensdag 27 april 2022 01:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Weer één aflevering per week? Wat is dat toch voor een waanzin tegenwoordig met die betaalkanalen, het voordeel daarvan is/was toch dat je series kon bingen? Echt bespottelijk dit: BCS, Tokyo Vice, en nu dit dus weer.
Ik ben ook pas begonnen aan The Shield. Toffe seriequote:Op woensdag 6 april 2022 11:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Gisteren op Viaplay eerste aflevering gekeken van The Shield. Deed me wat betreft setting en sfeer erg denken aan The Wire.
Bingen kan toch gewoon?quote:Op woensdag 27 april 2022 01:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Weer één aflevering per week? Wat is dat toch voor een waanzin tegenwoordig met die betaalkanalen, het voordeel daarvan is/was toch dat je series kon bingen? Echt bespottelijk dit: BCS, Tokyo Vice, en nu dit dus weer.
Ik heb nu twee seizoenen gezien, kijkt lekker weg. The Wire vind ik wel iets beter wat betreft verhaallijnen.quote:Op woensdag 27 april 2022 02:41 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik ben ook pas begonnen aan The Shield. Toffe serie
Ik ga het denk ik per week kijken en daarna nog eens in 1x. Zijn best wat verhaallijnen en in verschillende periodesquote:
Geweldige scène blijft datquote:Op woensdag 27 april 2022 10:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Kreeg super random deze op yt gister, wordt weer eens tijd om te kijken.
BCS en We Own This City worden in de VS gewoon op betaaltv uitgezonden met 1 afl wekelijks. Dus nogal logisch dat dr maar 1 nieuwe afl per week is.... Het hele bingen idee is vooral een Netflix ding.quote:Op woensdag 27 april 2022 01:38 schreef NoCigar het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:18 schreef VelitoX het volgende:
[..]
BCS en We Own This City worden in de VS gewoon op betaaltv uitgezonden met 1 afl wekelijks. Dus nogal logisch dat dr maar 1 nieuwe afl per week is.... Het hele bingen idee is vooral een Netflix ding.
Nop, is van AMC (waar het wekelijks uitgezonden wordt). Netflix heeft alleen de internationale uitzendrechten.quote:
Goede artikelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:11 schreef NoCigar het volgende:
Vandaag een artikel twee artikelen in de Volkskrant over the Wire en We own this city. Ik weet niet of het leesbaar is voor niet abonnees:
Baltimore twintig jaar na The Wire: ‘Je ziet hier geen kinderen op straat’
https://www.volkskrant.nl(...)ie-ooit-is~b469ea08/
https://www.volkskrant.nl(...)-op-straat~bbc2b269/
Is prima, maar gaat langzaam -anderen zouden het traag noemen. Het tempo is eigenlijk vergelijkbaar met the Deuce, dat iets meer tot mijn verbeelding spreekt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 01:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Goede artikelen.
Ik kende Treme nog niet. Lijkt me ook een goede serie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |