abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204550913
quote:
18s.gif Op woensdag 27 april 2022 01:38 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Weer één aflevering per week? Wat is dat toch voor een waanzin tegenwoordig met die betaalkanalen, het voordeel daarvan is/was toch dat je series kon bingen? Echt bespottelijk dit: BCS, Tokyo Vice, en nu dit dus weer :( .
Ja dat is weer even wennen, al is HBO wel wat meer oldskool die het nu toevallig ook digitaal aanbiedt.

Ach, misschien is het ook wel weer eens leuk (lees: nostalgisch) om het wat uitgespreid te hebben. Een heel seizoen in een avond wegwerken was ook niet alles
pi_204550959
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 11:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Gisteren op Viaplay eerste aflevering gekeken van The Shield. Deed me wat betreft setting en sfeer erg denken aan The Wire. ^O^
Ik ben ook pas begonnen aan The Shield. Toffe serie B-)
pi_204552130
quote:

[..]
Weer één aflevering per week? Wat is dat toch voor een waanzin tegenwoordig met die betaalkanalen, het voordeel daarvan is/was toch dat je series kon bingen? Echt bespottelijk dit: BCS, Tokyo Vice, en nu dit dus weer :( .
Bingen kan toch gewoon?
pi_204552142
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 02:41 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Ik ben ook pas begonnen aan The Shield. Toffe serie B-)
Ik heb nu twee seizoenen gezien, kijkt lekker weg. The Wire vind ik wel iets beter wat betreft verhaallijnen.
  woensdag 27 april 2022 @ 10:50:18 #255
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204552282

Kreeg super random deze op yt gister, wordt weer eens tijd om te kijken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204555143
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:35 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Bingen kan toch gewoon?
Ik ga het denk ik per week kijken en daarna nog eens in 1x. Zijn best wat verhaallijnen en in verschillende periodes
pi_204562179
quote:
16s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:50 schreef FlippingCoin het volgende:

Kreeg super random deze op yt gister, wordt weer eens tijd om te kijken.
Geweldige scène blijft dat _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 28 april 2022 @ 12:00:02 #258
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204563493
Er is een apart topic.

F&S / [HBO] We Own This City (Serie)
pi_204811366
Vandaag een artikel twee artikelen in de Volkskrant over the Wire en We own this city. Ik weet niet of het leesbaar is voor niet abonnees:

Baltimore twintig jaar na The Wire: ‘Je ziet hier geen kinderen op straat’

https://www.volkskrant.nl(...)ie-ooit-is~b469ea08/

https://www.volkskrant.nl(...)-op-straat~bbc2b269/
anonieme razernist
pi_204816654
quote:
BCS en We Own This City worden in de VS gewoon op betaaltv uitgezonden met 1 afl wekelijks. Dus nogal logisch dat dr maar 1 nieuwe afl per week is.... Het hele bingen idee is vooral een Netflix ding.
pi_204816820
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 00:18 schreef VelitoX het volgende:

[..]
BCS en We Own This City worden in de VS gewoon op betaaltv uitgezonden met 1 afl wekelijks. Dus nogal logisch dat dr maar 1 nieuwe afl per week is.... Het hele bingen idee is vooral een Netflix ding.
:O , en Prime, schreef je al eens in een van je andere reacties. BCS is van Netflix.
anonieme razernist
pi_204816994
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 00:49 schreef NoCigar het volgende:
BCS is van Netflix.
Nop, is van AMC (waar het wekelijks uitgezonden wordt). Netflix heeft alleen de internationale uitzendrechten.
pi_204919586
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:11 schreef NoCigar het volgende:
Vandaag een artikel twee artikelen in de Volkskrant over the Wire en We own this city. Ik weet niet of het leesbaar is voor niet abonnees:

Baltimore twintig jaar na The Wire: ‘Je ziet hier geen kinderen op straat’

https://www.volkskrant.nl(...)ie-ooit-is~b469ea08/

https://www.volkskrant.nl(...)-op-straat~bbc2b269/
Goede artikelen.

Ik kende Treme nog niet. Lijkt me ook een goede serie.
pi_204921223
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 01:28 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Goede artikelen.

Ik kende Treme nog niet. Lijkt me ook een goede serie.
Is prima, maar gaat langzaam -anderen zouden het traag noemen. Het tempo is eigenlijk vergelijkbaar met the Deuce, dat iets meer tot mijn verbeelding spreekt.
anonieme razernist
pi_211560586
Ik heb net een tikje geroerd de beelden van de begrafenis van Shane MacGowen bekeken: Cave die een lied zong en met name later een hele groep nare boomers die Fairytale of New York speelde waarbij het publiek tussen de banken door gingen dansen.
Toen moest ik natuurlijk denken aan deze scene die als ik het me goed herinner toch wel meer aan de fantasie van David Simon ontsproten was dan dat het werkelijk en Baltimorees politieafscheidsritueeel was. Wel een heerlijke scene, ondanks de matige kwaliteit hier (en wat waren ze nog jong daar):

anonieme razernist
pi_211623285
De grote ster van de voorloper van The Wire is veel te vroeg overleden. Zeker het eerste seizoen, en alle seizoenen met Braugher, zijn aanraders. Je ziet hem daar echt een ster worden, maar de verwachting is nooit helemaal ingelost voor zover ik kon waarnemen met mijn beperkte blik.

twitter
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')