SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan alleen nu de afleveringen die ik gedownload heb en de andere niet meer vinden op thepiratebay en op geen enkele andere torrent site.
Mss toch maar eens usenet leren...quote:kan alleen nu de afleveringen die ik gedownload heb en de andere niet meer vinden op thepiratebay en op geen enkele andere torrent site.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mss toch maar eens usenet leren...
Nee, het is seizoen 5, die inderdaad binnenkort begint. Seizoen 4 was al gedaan voor ik hier kwam.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:29 schreef planethugo het volgende:
denk dat je dan pas seizoen 4 hebt ondertitelt, seizoen 5 is namelijk nog niet uitgezonden, daar beginnen ze zondag in amerika pas mee. Maar idd je ziet van de onderste rangen t/m (bijv) de burgemeester wat er allemaal fout is aan 'het systeem'. Nu in het begin van seizoen 5 ook weer, is er simpelweg geen geld voor de stad Baltimore, de burgemeester kan opzich wel wat krijgen maar dan moet ie meedoen aan vuile spelletjes en daarvoor wil ie zich niet lenen en dan laten de geldverstrekkers de mensen maar gewoon stikken
ik weet wel hoe het werkt, maar via torrents gaat het ook prima, is gratis en met de snelheid van downloaden van films kan je ze toch niet kijken, ik download nu ook alles wat ik wil zien op een goede snelheid dusja...quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mss toch maar eens usenet leren...
Ha ;D kon dat maar! Maar ben nog lang niet klaar. Rotklus hoor, om dat in fatsoenlijk NLs te krijgen. Gelukkig wordt 't nog nagekekenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
@ sylvietjoo :
stuur de subs dan maareens door, als je dan toch bezig bent doe het hele seizoen maar online zetten haha
Dit ja. Je leeft echt met ze mee in al die seizoenen.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:22 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb inmiddels seizoen 4 ook gezien in 3 dagen doorheen gejaagd, fucking geniaal seizoen zeg. Vooral het acteer werk van die jonge gastjes is indrukwekkend.HBO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shiiiiiiiiiiiiiitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:20 schreef TomSecaT het volgende:
net aflevering 7 gezien , senator Clay Davis was geweldig !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
shiiiiiiiiiiiiiitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat is echt zijn trademark , shiiiiiiiiiiiiiiiiiiet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik miste de phone-tabs en phone-cam-photo's nog jaquote:Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij die undercoverbeelden van Peter r. de Vries met Joran had ik echt het idee dat ik een real-life aflevering van The Wire aan het kijken was.
McNulty maakt er in seizoen 5 ook nog een opmerking over, iets als 'een seriemoordenaar kan niemand schelen maar een blond meisje op Aruba zit de hele wereld achteraan'quote:Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij die undercoverbeelden van Peter r. de Vries met Joran had ik echt het idee dat ik een real-life aflevering van The Wire aan het kijken was.
die zijn al een paar weken geleden uitgelekt, kwestie van zoekenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:47 schreef Razz_Gul het volgende:
Heeft iemand al een levende torrent van seizoen 5 ep 6 gevonden ?
Bunk : 'This ain't Aruba bitch'quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
McNulty maakt er in seizoen 5 ook nog een opmerking over, iets als 'een seriemoordenaar kan niemand schelen maar een blond meisje op Aruba zit de hele wereld achteraan'
Die van der Eem zou trouwens zo voor de grieken kunnen werken
[..]
hmm had r maar eentje gevonden maar die was doodquote:die zijn al een paar weken geleden uitgelekt, kwestie van zoeken
hehe dat vond ik nou ook, zie pagina 1quote:Op zondag 10 februari 2008 19:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die scené dat McNutty en Bunks, die moord onderzoeken en alleen maar Fuck zeggen. Geniaaaaaaaaaal![]()
![]()
![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=K6O1FCFBOF8
ik denk dat de serie iets te langzaam begint waardoor de kijkers al snel zullen afhaken. Dit is echt zo een serie die je imo beter op dvd kan kijken. Bovendien waren de kijkcijfers voor The Sopranos al bedroevendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb seizoen 1-4 helemaal gezien, en kan maar niet begrijpen dat geen enkele Nederlandse zender deze serie heeft opgepikt.
Dit is echt The Sopranos niveau.
Binnenkort maar eens zoeken naar de eerste ep's van s5.
Vind je het gek met de tijden waarop het werd uitgezonden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik denk dat de serie iets te langzaam begint waardoor de kijkers al snel zullen afhaken. Dit is echt zo een serie die je imo beter op dvd kan kijken. Bovendien waren de kijkcijfers voor The Sopranos al bedroevend
dat klopt ook wel weer, als rtl het ipv bij csi zou uitzenden zou het misschien wel genoeg kijkers hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vind je het gek met de tijden waarop het werd uitgezonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar 2 afleveringen en alweer een unieke hbo serie die definitief gedaan is![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef planethugo het volgende:
aflevering 8 staat ook online, heb 'm net gezienYeah man, maar dat is weer typisch hbo. There's is no spoon justiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar 2 afleveringen en alweer een unieke hbo serie die definitief gedaan isA little bit hateful
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef planethugo het volgende:
aflevering 8 staat ook online, heb 'm net gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar 2 afleveringen en alweer een unieke hbo serie die definitief gedaan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die opa die in Seizoen 1 van de trap af wou vallen, zodat hij verlof had, zit er ook ff in.
Bunny Colvin en Namond komen ook ff voor.
En Prez. komt weer voor in episode 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:56 schreef Scarface2004 het volgende:
Episode 9 gezien.
ff eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die opa die in Seizoen 1 van de trap af wou vallen, zodat hij verlof had, zit er ook ff in.
Bunny Colvin en Namond komen ook ff voor.
En Prez. komt weer voor in episode 10ja die zuiplap van seizoen 1 werkt idd op de plek waar daniels even gewerkt heeft haha, wel geinig al die karakters die even terugkomen. Ben benieuwd naar volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over ep 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie aflevering weer. Jammer dat het einde in zicht is.![]()
De serie is wel lastig te volgen zonder subs.![]()
Ik versta soms de helft niet. Zeker die Snoop niet.
![]()
ja soms is het idd echt niet te volgen, engelse subs zouden al handig zijn. Maarja dan krijg je als je de dvd bekijkt wel wat nieuwe dingen mee![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja die zuiplap van seizoen 1 werkt idd op de plek waar daniels even gewerkt heeft haha, wel geinig al die karakters die even terugkomen. Ben benieuwd naar volgende week
over ep 9:Snoop was echt een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel hard hoe ze wist wat er aankwam en er zich erbij neerlegt. It's all in the game.
Hows my hai loo'.
A little bit hateful![]()
Ik kwam via IMDB erachter dat het een vrouw was...dacht eerst een foutje op IMDB ofzo.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Ze ziet er niet echt vrouwelijk uit, dus kan best begrijpen dat er mensen zijn die dat denken"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Ik had altijd een vaag vermoeden, maar ik ging er gewoon vanuit dat ze een man was. Manier van praten, sport-killing met die andere gast.
Hehehe ik was altijd in de war, in het begin d8 ik dat het een kerel was, mja pas in het begin van s3 kwam ik erachter dat het een meissie is!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wisten jullie echt niet dat Snoop een meisje was.![]()
Wel jmmr al die goede chars dood dit seizoen, mja tis toch het einde van de serie dus wat maakt het uit he..![]()
![]()
Waarvoor wedden we dat de laatste shot van The Wire zal zijn, dat de meeste gangsta's die we kunnen doodgaan of de gevangenis in gaan en dat het leven in baltimore gewoon doorgaat. Je ziet dan een shot van allemaal nieuwe jonge negerjongens op de hoeken staan. Uitzoomen-fade.
The End.A little bit hateful![]()
ik kwam erachter toen seizoen 4 afgelopen was en ik op imdb wat het kijken was en er ook een topic over was. Had er tot dan nog nooit over nagedacht en gewoon aangenomen dat ze een man was![]()
![]()
dat zou idd kunnen, voor het seizoen zou je dat ook zeggen, maar na het zien van ep9quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef Liquidootje het volgende:
Waarvoor wedden we dat de laatste shot van The Wire zal zijn, dat de meeste gangsta's die we kunnen doodgaan of de gevangenis in gaan en dat het leven in baltimore gewoon doorgaat. Je ziet dan een shot van allemaal nieuwe jonge negerjongens op de hoeken staan. Uitzoomen-fade.
The End.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Its all in the game yoh![]()
Wat het laatste shot is weet ik niet. Maar wat het laatste is wat we horen wel. Namelijk:quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:33 schreef Liquidootje het volgende:
The End.
http://nl.youtube.com/watch?v=ebwnrPRadtI
Maar je hebt waarschijnlijk gelijk. Dat de serie eindigt met iets in die strekking.![]()
Ik vond het opmerkelijker dat ze al 28 is. En ze hoeft gezien haar achtergrond niet echt te acteren:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik kwam via IMDB erachter dat het een vrouw was...dacht eerst een foutje op IMDB ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pearson was born premature to two drug-addicted and incarcerated parents and reared in an East Baltimore foster home. Hours old and about 3lbs, doctors didn't expect her to live. She was so small she was fed with an eyedropper until she grew stronger. Days went by and she continued to survive, so Snoop was made a ward of the court and reared in an East Baltimore foster home. While other 12-year-olds were in school, Snoop was learning the drug game. At 14, Snoop was sentenced to 8 years in prison for the second degree murder of Okia Toomer. She said her life turned around at 18, when a man she called Uncle Loney, a local drug dealer who looked out for her and sent her money in prison, was shot and killed. It was he who had given her the nickname "Snoop" because she reminded him of Charlie Brown’s favorite beagle Snoopy in the comic strip Peanuts. She finished school while behind bars. After earning her GED in prison, Pearson was released in 2000. She landed a local job making car bumpers, she said, but was fired two weeks later after her employer learned she had a prison record.
Pearson is openly gay.[1][2]anonieme razernist![]()
Wat een fantastisch character is die Snoop. Ik heb echt met regelmaat een scene teruggespoeld omdat ik het zo intrigerend vond. Ik kwam er ook pas veel later achter dat het een chick was. En zo oud ook al![]()
Ik zit er serieus over na te denken om haar boek te gaan bestellen.
Een vriend van me is het ook the wire gaan volgen maar is nog niet zo ver. Ben benieuwd of hij het gelijk doorheeft.![]()
![]()
Dat is idd een fantastische scené's. Dat ze ook niet afbetaald bij de kassa, maar die man cash betaald met een veels te hoge tip.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:02 schreef planethugo het volgende:
die scene aan het begin van seizoen 4 ook als ze die boor(?) gaat kopen... geweldig![]()
Vandaag Seizoen 4 op DVD gekocht.
tijdje geleden dat ik die afleveringen heb gezien.
Met ondertiteling volg je het net wat beter."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Dat is ook de eerste hit als je snoop en the wire intypt bij youtube.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:02 schreef planethugo het volgende:
die scene aan het begin van seizoen 4 ook als ze die boor(?) gaat kopen... geweldig![]()
![]()
Dat is idd een super leuke wenk-brauw-fronzende scene. Huh wat doet ie nu weer.
Én dat was toch echt een jochie die daar een boor koopt
Mijn favoriet trouwens was: Bodie
http://nl.youtube.com/watch?v=Y0PMyOBF4Ps&feature=relatedA little bit hateful![]()
Bodie was cool, ja. Er waren zoveel coole personage.
Wat ik ook zal gaan missen is de Sheeeeeeeit van Clay Davis![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=0ehWPCI3E_s
![]()
D'angelo, Bodie, Stringer, Avon, Wee-Bay en Prop Joe zijn denk ik m'n favoriete. Ik had toch wat meer met de Barksdale crew als met Marlo en zijn gevolg![]()
true that![]()
Barksdale crew was echt super. De eerste mobiele telefoontjes. Van de top tot de luitenants tot de soldiers.
Laatst zag je ook dat ene jochie met de braids. Wat was die groot geworden
Maar dat bedoelde ik ook laatst met de opmerking: Het gaat zo snel en vluchtig in the Wire. Je wordt echt opgezogen met de personages en "the game"
Ik denk dat ik toch maar eens ga kijken hoeveel die dvdboxen kost
Ik ook. En aan de goede kant natuurlijk: The Bunk, McNulty, Kima, Freamon, Daniels, Rawls (is trouwens iedereen op gevallen dat die in een homo-bar zat), Colvin, Prez.
The Greek vond ik ook cool. Vooral het einde van s2, waarin die met gemak verdwijnt voor de politie. "And ofcourse I'm not even Greek at all."![]()
![]()
dan liever Spiros, al heeft die 'griek' ook wel iets. I'm not even greek....
Rawls maakte dit seizoen ook zo een opmerking als ze vragen waarom de zwervers verkracht worden, zegt ie: ik ben ook weleens in voor wat kinky's maar dit slaat toch alles
Kima heb ik al vanaf het begin vrij irritant gevonden en 1 van de mindere acteurs uit de serie met haar zogenaamd stoer gedoe. Herc & Carver waren soms relax maar ook soms best irritant en kwa acteurs ook soms wat minder. Voor de rest heb ik met niemand van de goeie kant moeite gehad. Valchek is wel ruig![]()
![]()
Herc werd vooral de laatste twee seizoenen irritant met zijn domme gedrag. Al was het wel mooi om te zien dat die twee zo uit elkaar groeiden. Waar Herc alleen maar dommer leek te worden, werd Carver steeds meer "real police"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef planethugo het volgende:
dan liever Spiros, al heeft die 'griek' ook wel iets. I'm not even greek....
Rawls maakte dit seizoen ook zo een opmerking als ze vragen waarom de zwervers verkracht worden, zegt ie: ik ben ook weleens in voor wat kinky's maar dit slaat toch alles
Kima heb ik al vanaf het begin vrij irritant gevonden en 1 van de mindere acteurs uit de serie met haar zogenaamd stoer gedoe. Herc & Carver waren soms relax maar ook soms best irritant en kwa acteurs ook soms wat minder. Voor de rest heb ik met niemand van de goeie kant moeite gehad. Valchek is wel ruig![]()
Snoop is zo'n lesbo die eigenlijk een keer goed gepaald moet worden...daarnaast zou ik Kima wel een beurt willen geven![]()
Ik ging wel vaak helemaal stuk om hun onderlinge geouwehoer. Ook die hele discussie over the olsen twins en dat Herc dan wel eerst een kerel moest doen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef planethugo het volgende:
Herc & Carver waren soms relax maar ook soms best irritant en kwa acteurs ook soms wat minder.![]()
Fantastische scene is ook als ze dat ene huis gaan binnenvallen en net als ze de deur eruit willen beuken, de deur open gaat omdat die kerel chicken wings gaat halen.![]()
![]()
ja en als ze opeens dat geld kwijt zijn en ze de hele auto uit elkaar halen om het te vinden, of als ze dat pand van barksdale binnen vallen en ze wat geld onder de kogelvrije vesten proppen
vandaag zal toch ergens aflevering 10 moeten opduiken, of zullen ze die niet On Demand uitzenden???![]()
Herc & Carv hadden wel leuke momenten samen ja.
Dat bureau dat naar binnen moest, waarvan de andere kant dacht dat hij naar buiten moest.
Dat ze samen in een auto voor het huis van Nick Sobatka zaten te wachten, voor niets omdat Nick zichzelf al had aangegeven.
Herc die binnenkomt terwijl burgermeester Royce een pijpbeurt krijgt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
of dat afluisterapparaatje in die tennisebal wat vervolgens onder een auto komt en de naam fuzzy dunlop als hun 'informant'![]()
![]()
lees net slecht nieuws:quote:The 90-minute finale of HBO's The Wire won't be available in advance of the March 9 cable channel premiere date, a spokesman for HBO said.
Unlike the way in which the previous nine episodes this season could be seen On Demand starting the Monday before each Sunday airdate, viewers will have to wait to until 9 p.m. March 9 to see how it all ends with the Baltimore-based drama after five seasons.
HBO says the move is being made so that On Demand viewers don't "spoil" the pleasure of those fans who plan to wait until the Sunday-night HBO cablecast.
And you have to admit there was no shortage of On Demand fans -- folks who are quick to pledge their undying love of the series and sense of community with other viewers -- who went online after the death of a(even aangepast) a character in an episode earlier this season.![]()
Zojuist aflevering 9 gezien was weer super.
Jammer dat Snoop dood is vond haar echt fantastisch met die stem van dr![]()
![]()
Dat was echt een fantastisch shot!quote:Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef bob1234 het volgende:
Zojuist aflevering 9 gezien was weer super.
Jammer dat Snoop dood is vond haar echt fantastisch met die stem van dr
Zag er zo bruut uit van achter die auto, met dat geluid erbij.![]()
![]()
Ja precies, maar als agent is hij echt waardeloos.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:12 schreef planethugo het volgende:
of dat afluisterapparaatje in die tennisebal wat vervolgens onder een auto komt en de naam fuzzy dunlop als hun 'informant'
Plus hij heeft Bubbles laten stikken, dus fuck him.
In seizoen 5 is het ook al zo'n noob."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: