abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 19:40:19 #126
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_56306069
Ep 4 is ook gespot
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_56306674
die heb ik dinsdag al gezien
nu dus 1 t/m 7 gezien en:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56306711
Ah nr'tje 4. Hopelijk wordt de rest ook eventjes gelekt
A little bit hateful
pi_56306902
als men gewoon blijft uitzenden op hbo(on demand, waardoor de afleveringen een week eerder online staan) dan kan ik pas rond 19/20 februari een nieuwe(afl8) kijken
pi_56376531
Aflevering 4 zojuist gezien, was weer super Omar weer terug jammer genoeg nog niet in echt actie.
En dat tussen Marlo en Prop Joe zag ik echt niet aankomen ook hoe rustig Marlo praatte als of het niks was.
pi_56464593
tvdl
pi_56467327
net aflevering 7 gezien , senator Clay Davis was geweldig !
pi_56468159
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:20 schreef TomSecaT het volgende:
net aflevering 7 gezien , senator Clay Davis was geweldig !
shiiiiiiiiiiiiiit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56474004
Prima serie: heb zojuist bijna heel seizoen 1 gezien en ben ook aan seizoen 2 gekomen. Ik vind de kosten van vijfenzestig euro per seizoen nogal overdreven.
anonieme razernist
pi_56505911
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:54 schreef planethugo het volgende:

[..]

shiiiiiiiiiiiiiit
SPOILER

Haha dat is echt zijn trademark , shiiiiiiiiiiiiiiiiiiet!
SPOILER
pi_56505941
S1 heb ik hier liggen, binnenkort eens kijken
pi_56514935
Bij die undercoverbeelden van Peter r. de Vries met Joran had ik echt het idee dat ik een real-life aflevering van The Wire aan het kijken was .
pi_56515024
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij die undercoverbeelden van Peter r. de Vries met Joran had ik echt het idee dat ik een real-life aflevering van The Wire aan het kijken was .
Ik miste de phone-tabs en phone-cam-photo's nog ja Ik hoopte dat Omar nog even kwam kijken ja
A little bit hateful
pi_56551173
Heeft iemand al een levende torrent van seizoen 5 ep 6 gevonden ? meestal wacht ik geduldig tot de volgende maandag maar ik mis Omar en Lester en Bunk en Mcnulty teveel op dit moment

en wat wens ik Marlo toch een tergend langzame en pijnlijke dood toe zeg en natuurlijk is de eer aan Omar
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_56553792
Oew, deze week een overdosis the Wire: seizoen een seizoen en met seizoen twee bezig. Hopelijk post diezelfde flapdrol ook seizoen drie (de zeur had wat aandacht op FTD nodig). Maar de week vakantie deze week komt heel goed uit in dit verband. En de serie blijft nog steeds goed.
Ik heb al die seizoen5 downloads maar laten liggen: met al het slang is het gewoon te moeilijk: de grote lijnen zouden we nog begrijpen maar zelfs mijn vriendin die engels gestudeerd, heeft zou het erg moeilijk hebben met dit Amerikaans.
anonieme razernist
pi_56555244
Er was een keer proper-english sub uit. Voor elke keer dat ze fuck zeiden: Jolly, oh my of bust a cap: I'll murder him; Wha' you want boy?: How can I help you sir? etc

Het was hylarisch
A little bit hateful
pi_56584336
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
McNulty maakt er in seizoen 5 ook nog een opmerking over, iets als 'een seriemoordenaar kan niemand schelen maar een blond meisje op Aruba zit de hele wereld achteraan'
Die van der Eem zou trouwens zo voor de grieken kunnen werken
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:47 schreef Razz_Gul het volgende:
Heeft iemand al een levende torrent van seizoen 5 ep 6 gevonden ?
die zijn al een paar weken geleden uitgelekt, kwestie van zoeken
pi_56589738
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:58 schreef planethugo het volgende:

[..]

McNulty maakt er in seizoen 5 ook nog een opmerking over, iets als 'een seriemoordenaar kan niemand schelen maar een blond meisje op Aruba zit de hele wereld achteraan'
Die van der Eem zou trouwens zo voor de grieken kunnen werken
[..]
Bunk : 'This ain't Aruba bitch'
quote:
die zijn al een paar weken geleden uitgelekt, kwestie van zoeken
hmm had r maar eentje gevonden maar die was dood
  zondag 10 februari 2008 @ 17:07:18 #144
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56647050
Ben dit weekend begonnen met kijken. Ben nu bij afl. 5 van s1. En het is idd één van de betere series die ik ooit gezien heb tot nu toe. Het doet me erg denken aan de film American Gangster, met die corrupte politie en negermaffia baas, die zo goed als onzichtbaar en onbekend is.
pi_56647334
misschien doet die gast in American Gangster die op straaf afgeknald wordt je ook aan iemand denken
  zondag 10 februari 2008 @ 19:30:21 #146
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56649708
Die scené dat McNutty en Bunks, die moord onderzoeken en alleen maar Fuck zeggen. Geniaaaaaaaaaal
http://youtube.com/watch?v=K6O1FCFBOF8
pi_56673789
quote:
Op zondag 10 februari 2008 19:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die scené dat McNutty en Bunks, die moord onderzoeken en alleen maar Fuck zeggen. Geniaaaaaaaaaal
http://youtube.com/watch?v=K6O1FCFBOF8
hehe dat vond ik nou ook, zie pagina 1

ga zo s5ep6 kijken ik hoop dat Omar weer een tagteam gaat vormen met brother Muzone dat zou de strijd weer gelijk trekken
pi_56676615
Misschien zijn spoiler tags hier wel op zijn plaats.
anonieme razernist
pi_56683077
Heb seizoen 1-4 helemaal gezien, en kan maar niet begrijpen dat geen enkele Nederlandse zender deze serie heeft opgepikt.

Dit is echt The Sopranos niveau.

Binnenkort maar eens zoeken naar de eerste ep's van s5.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56683516
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb seizoen 1-4 helemaal gezien, en kan maar niet begrijpen dat geen enkele Nederlandse zender deze serie heeft opgepikt.

Dit is echt The Sopranos niveau.

Binnenkort maar eens zoeken naar de eerste ep's van s5.
ik denk dat de serie iets te langzaam begint waardoor de kijkers al snel zullen afhaken. Dit is echt zo een serie die je imo beter op dvd kan kijken. Bovendien waren de kijkcijfers voor The Sopranos al bedroevend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')