SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shiiiiiiiiiiiiiitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:20 schreef TomSecaT het volgende:
net aflevering 7 gezien , senator Clay Davis was geweldig !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
shiiiiiiiiiiiiiitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat is echt zijn trademark , shiiiiiiiiiiiiiiiiiiet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik miste de phone-tabs en phone-cam-photo's nog jaquote:Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij die undercoverbeelden van Peter r. de Vries met Joran had ik echt het idee dat ik een real-life aflevering van The Wire aan het kijken was.
McNulty maakt er in seizoen 5 ook nog een opmerking over, iets als 'een seriemoordenaar kan niemand schelen maar een blond meisje op Aruba zit de hele wereld achteraan'quote:Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij die undercoverbeelden van Peter r. de Vries met Joran had ik echt het idee dat ik een real-life aflevering van The Wire aan het kijken was.
die zijn al een paar weken geleden uitgelekt, kwestie van zoekenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:47 schreef Razz_Gul het volgende:
Heeft iemand al een levende torrent van seizoen 5 ep 6 gevonden ?
Bunk : 'This ain't Aruba bitch'quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
McNulty maakt er in seizoen 5 ook nog een opmerking over, iets als 'een seriemoordenaar kan niemand schelen maar een blond meisje op Aruba zit de hele wereld achteraan'
Die van der Eem zou trouwens zo voor de grieken kunnen werken
[..]
hmm had r maar eentje gevonden maar die was doodquote:die zijn al een paar weken geleden uitgelekt, kwestie van zoeken
hehe dat vond ik nou ook, zie pagina 1quote:Op zondag 10 februari 2008 19:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die scené dat McNutty en Bunks, die moord onderzoeken en alleen maar Fuck zeggen. Geniaaaaaaaaaal![]()
![]()
![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=K6O1FCFBOF8
ik denk dat de serie iets te langzaam begint waardoor de kijkers al snel zullen afhaken. Dit is echt zo een serie die je imo beter op dvd kan kijken. Bovendien waren de kijkcijfers voor The Sopranos al bedroevendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb seizoen 1-4 helemaal gezien, en kan maar niet begrijpen dat geen enkele Nederlandse zender deze serie heeft opgepikt.
Dit is echt The Sopranos niveau.
Binnenkort maar eens zoeken naar de eerste ep's van s5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |