Wie was dat ook al weer en wat deed ie?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Zolang Slim Charles maar blijft leven vind ik alles best
wow, ben bezig met binnenhalenquote:
Oww die. Ik kan hem eigenlijk helemaal niet meer zo goed herinnerenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:38 schreef Scarface2004 het volgende:
Die lange gast, muscle voor Barksdale totdat Prop. Joe hem een positie als Lieut. aanbod bij de Eastside.
Stringer Orders Slim Charles To Hit Somebody
http://youtube.com/watch?v=WkVohPC_YpU
10 is uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:28 schreef Liquidootje het volgende:
is epp 10 uit? of hebben jullie het nog over 9?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.THE WIRE
quote:dat zouden meer mensen moeten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar uiteindelijk weer mooi weergegeven dat ondanks alles, het leven in Baltimore gewoon verder gaat waar het gebleven is, een gang verdwijnt maar er staan altijd weer nieuwe op, politici van dezelfde soort blijven komen, corrupte agenten worden vervangen door corrupte angenten, gangs blijven beroofd worden, junks komen en gaan en Clay Davis is er volgens mij ook nog steeds.
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
maar toch vond ik seizoen 1,2,3 beter dan seizoen 4 & 5. Gewoon een gevoel, al ga ik seizoen 4 volgende week eens mét subs bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. door mcnulty in het laatste seizoen.
Viel mij gewoon op.
edit: toch maar in een spoiler gedaan voor mensen die het laatste seizoen nog willen zien.A little bit hateful
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:05 schreef planethugo het volgende:
toen mcnulty even flipte tegen scott, hoe die keek haha geweldig, you and me are stuck in the same lieMee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al vond ik het einde best OK. Het was lastig om te raden hoe 't zou eindigen, ze hadden genoeg mogelijkheden. Eigenlijk zitten ze dan altijd wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.all your heroes are whores
Seizoen 4 laatste episode als Bubbles Sherrod heeft vermoord kotst hij over Jay Landsman heen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Rawls (is trouwens iedereen op gevallen dat die in een homo-bar zat), Colvin, Prez.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:05 schreef planethugo het volgende:
Maar uiteindelijk weer mooi weergegeven dat ondanks alles, het leven in Baltimore gewoon verder gaat waar het gebleven is, een gang verdwijnt maar er staan altijd weer nieuwe op, politici van dezelfde soort blijven komen, corrupte agenten worden vervangen door corrupte angenten, gangs blijven beroofd worden, junks komen en gaan en Clay Davis is er volgens mij ook nog steeds.
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
Ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Was trouwens dat gesprek tussen Sydnor en die rechter niet een regelrechte kopie van de tussen McNulty en de rechter helemaal in S01e01?
quote:Nigga you know who i am?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou maar hopen dat ik snel alzheimer krijg. Dan kan ik alles weer opnieuw beleven.
David Simon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2008 13:51:31 ]
Ik had ook ff een flashbackquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja.
De nieuwe McNulty, dat gaf precies aan dat de cirkel weer rond is.
ik probeerde het ook zo lamg mogelijk uit te stellenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:29 schreef Razz_Gul het volgende:
ik ga zo ep 10 kijken , eerst ep9 nog es een keer volledig uitkijken, ff het einde uitstellenelke episode is genieten echt waar dus I dont mind ... onderwijl nog steeds hopend op een tergend langzame en pijnlijke dood voor Marlo
![]()
![]()
'dit soort' past niet bij the wire. Dit is namelijk enig in z'n soortquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist seizoen 1 t/m 3 voor een mooie prijs besteld. Ik ben erg benieuwd. Ik ben normaal gesproken gek op dit soort poilitieseries
Krijg nou de....quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef planethugo het volgende:
klopt, das idd niet grappig
een spin-off met avon in de bak zou wel leuk zijn
Join the army voor arme hangjeugd campagne werkt!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:44 schreef planethugo het volgende:
inmiddels is ook bekend wat Marlo is gaan doen, hij is in het leger gegaan
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Ga ik zeker in de gaten houdenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef planethugo het volgende:
overigens staat op de site van the wire alweer een nieuw project van de makers van...
Generation Kill
ben benieuwd
Goed nieuws zeg, nu makers van the sopranos nog aan het werk zetten.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef planethugo het volgende:
afgelopen weken seizoen 4 op dvd gekeken, had 't alleen gezien nadat ze allemaal uitgelekt waren (zonder subs) en de 2de keer was het allemaal nog beter, meteen erna seizoen 5 nogeens erachteraan gekeken, mét engelse subs en zonder een week te wachten op een nieuwe aflevering en dat scheelt wel een hoop. Heb deze keer de verhalen en gesprekken van vooral het stadshuis en de the sun wel goed begrepen en je onthoudt dan namen en karakters wat makkelijker. Wat een heerlijke serie was 't toch
overigens staat op de site van the wire alweer een nieuw project van de makers van...
Generation Kill
ben benieuwd
ben ik idd ook erg benieuwd naar. Denk dat de makers van deze 2 series wel garant staan voor kwaliteitquote:Op woensdag 2 april 2008 14:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Goed nieuws zeg, nu makers van the sopranos nog aan het werk zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |