SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou maar hopen dat ik snel alzheimer krijg. Dan kan ik alles weer opnieuw beleven.
David Simon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2008 13:51:31 ]
Ik had ook ff een flashbackquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja.
De nieuwe McNulty, dat gaf precies aan dat de cirkel weer rond is.
ik probeerde het ook zo lamg mogelijk uit te stellenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:29 schreef Razz_Gul het volgende:
ik ga zo ep 10 kijken , eerst ep9 nog es een keer volledig uitkijken, ff het einde uitstellenelke episode is genieten echt waar dus I dont mind ... onderwijl nog steeds hopend op een tergend langzame en pijnlijke dood voor Marlo
![]()
![]()
'dit soort' past niet bij the wire. Dit is namelijk enig in z'n soortquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist seizoen 1 t/m 3 voor een mooie prijs besteld. Ik ben erg benieuwd. Ik ben normaal gesproken gek op dit soort poilitieseries
Krijg nou de....quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef planethugo het volgende:
klopt, das idd niet grappig
een spin-off met avon in de bak zou wel leuk zijn
Join the army voor arme hangjeugd campagne werkt!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:44 schreef planethugo het volgende:
inmiddels is ook bekend wat Marlo is gaan doen, hij is in het leger gegaan
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Ga ik zeker in de gaten houdenquote:Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef planethugo het volgende:
overigens staat op de site van the wire alweer een nieuw project van de makers van...
Generation Kill
ben benieuwd
Goed nieuws zeg, nu makers van the sopranos nog aan het werk zetten.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef planethugo het volgende:
afgelopen weken seizoen 4 op dvd gekeken, had 't alleen gezien nadat ze allemaal uitgelekt waren (zonder subs) en de 2de keer was het allemaal nog beter, meteen erna seizoen 5 nogeens erachteraan gekeken, mét engelse subs en zonder een week te wachten op een nieuwe aflevering en dat scheelt wel een hoop. Heb deze keer de verhalen en gesprekken van vooral het stadshuis en de the sun wel goed begrepen en je onthoudt dan namen en karakters wat makkelijker. Wat een heerlijke serie was 't toch
overigens staat op de site van the wire alweer een nieuw project van de makers van...
Generation Kill
ben benieuwd
ben ik idd ook erg benieuwd naar. Denk dat de makers van deze 2 series wel garant staan voor kwaliteitquote:Op woensdag 2 april 2008 14:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Goed nieuws zeg, nu makers van the sopranos nog aan het werk zetten.
Wij hebben inmiddels alle seizoenen 24 en The Shield gekeken. Nu Gooische Vrouwen (seizoen 4) en morgen beginnen aan The Wire 5quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:06 schreef Dinus het volgende:
Bedankt voor de tipik had het nog niet gelezen en ga deze serie even binnenhalen.
Het duurt lang he, voor The Wire verschijnt met nl subs![]()
Zijn er al meer Wire fans The Shield aan het kijken intussen?
Interessante volgorde.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:24 schreef zatoichi het volgende:
Wat een heerlijke serie is dit toch; heb nu seizoen 1, 2 en 4 gezien, dit weekend seizoen 3 maar eens kopen. Ik vond tot nog toe seizoen 4 het leukst.
Gisteren seizoen 2 afgekeken, waarvan ik al anderhalve aflevering gezien had en daaruit had geconcludeert dat het me niet zo aansprak, maar dam wat moet ik daar op terugkomen.
Kijk ook uit naar seizoen 5!
Tja... Mijn vriendin volgde de serie en ik had van seizoen 1 enkele afleveringen gezien, van 2 anderhalf en siezoen vier heb ik helemaal gaan zien. Toen bleek ik het ineens wel leuk te vinden (figures) dus wilde ik 1, 2 en 3 ook zienquote:
niet iets wat mij normaal gesproken aangespreekt maar omdat t van hbo was een kans gegeven en ik heb er nooit spijt van gehad. Je moet er wel goed je aandacht bij houden maar de geweldige karakters, dialogen en verhalen zijn t waardquote:in the 1870s in Deadwood, South Dakota, the show is set before and after the area's annexation by the Dakota Territory. The series charts Deadwood's growth from camp to town, incorporating themes ranging from the formation of communities to western capitalism.
quote:And his favorite character, he tells the Las Vegas Sun, is Omar Little, the charismatic, sawed-off shotgun toting, Honey Nut Cheerios-eating, gay stickup artist. “That’s not an endorsement. He’s not my favorite person, but he’s a fascinating character.”
Die is er toch echt al enige wekenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:17 schreef LostFormat het volgende:
Heh, wtf? Wacht! Seizoen 5 van the wire?
Holy crap, issie recent ofzo? Dacht dat ze gestopt waren na 4!
Beste serie die ik ooit gezien heb imo.
Yupsquote:
Ik vond 2 en 3 het bestequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:02 schreef trebremmit het volgende:
Ik lees dat velen serie 2 niet zo goed vinden maar ik vind het toch een van de betere samen met serie 1.
Ik heb alleen 5 nog niet gezien dus binnenkort maar eens aanschaffen.
Muuh, moet echt eens een keer een cc fixen. Bedankt voor de tip wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef philipp het volgende:
Bestel hem via sendit.com anders. Voor +- 35 euro heb je hem binnen.
Misschien een beetje laat maar is die dvd met nederlandse ondertiteling? (en dus op de NL dvd speler te bekijken qua regio)quote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef philipp het volgende:
Bestel hem via sendit.com anders. Voor +- 35 euro heb je hem binnen.
Ik had precies hetzelfde! Wel willen maar gewoon niet kunnen omdat je rekening moet houden met al die belanghebbenden en kapitaalkrachtigen. Als je geen dictator bent heb je toch altijd weer steun van alle kanten nodig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:28 schreef planethugo het volgende:
ik krijg bij het zien van Obama steeds het idee dat er een soort Carcetti staat. Hij begint met frisse moed om vanalles te veranderen maar uiteindelijk zal ie met frustraties blijven zitten
Heb alle 5 seizoenen terug gekeken binnen 1 weekquote:Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef louweed het volgende:
Ik ben nu aan seizoen 4 bezig en elke aflevering is een uur lang genieten geblazen. Briljante serie
En dat ie dan vervolgens in dat restaurant die serveerster oppikt en bij haar thuis een beurt geeft, waardoor haar bed onder al zijn bloed zit als gevolg van dat ongeval.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb alle 5 seizoenen terug gekeken binnen 1 week
Is zeker een geweldige show, die McNulty als ie dronken is, geniaal
Die scene waar hij tegen die paal rijdt en dan nog een keer doet is echt zoo lachen.
Die scene heb ik zeker 5 keer overnieuw gekeken. Briljant!!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb alle 5 seizoenen terug gekeken binnen 1 week
Is zeker een geweldige show, die McNulty als ie dronken is, geniaal
Die scene waar hij tegen die paal rijdt en dan nog een keer doet is echt zoo lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |