biertje graagquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad de andere was te laat
Ik pak een biertje
Clau, een roosvice bosvruchten?
Iemand anders ook iets?
Lekkerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad de andere was te laat
Ik pak een biertje
Clau, een roosvice bosvruchten?
Iemand anders ook iets?
Doe rustig aan, ik heb de tijdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik loop een beetje achter zie ik
Nog een bier, Spa Rood, Blikje fanta
en Eilanden kan denk ik wel met Clauwhee meedrinken
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:09 schreef DeTolk het volgende:
Zo, een biertje gaat er wel in.
* DeTolk net de caravan gehaalt, morgen ff inladen
Dan zie ik jou morgenochtend waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:10 schreef pascalheister het volgende:
Grolsch achterover gooit en naar bed gaat, morgen weer 5 uur op
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:10 schreef pascalheister het volgende:
trustequote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:10 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:10 schreef pascalheister het volgende:
neejquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:18 schreef just me het volgende:
van mijn kinderen vanavond een super verjaarskado gekregen
![]()
een naambordje met MIJN achternaam voor op MIJN voordeur
bordje met naam van mijn ex kan dus weg
Goedenavondquote:
Dat is een mooi kado JMquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:18 schreef just me het volgende:
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goedenavond
* een dienblad vol met bierneerzet voor de liefhebbers
Bier , Bierworstjes , Hools.... wat kan er nog misgaan vanavond...?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goedenavond
* een dienblad vol met bierneerzet voor de liefhebbers
Aah das leukquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:18 schreef just me het volgende:
![]()
lekker dank uquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:18 schreef Vom het volgende:
Aaah hier weer verder
Doet mij ook maar een biertje en tap er ook maar een voor dos omdat ie zo boos was op me daarstraks
4 juli maar toen was ik op kampquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:24 schreef clauwheee het volgende:
Oe leuk Just Blij! Wanneer ben je jarig (geweest)?![]()
Goedeavond tongquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Dagcijfers van Donderdag 14 Juli 2005 (00:00 - 23:59)
1. tong80 438
2. Alicey 243
3. Lupa_Solitaria 215
4. zoalshetis 195
5. ThomasBerge 191
Pilsje graag.
Goed gescoord gisterenquote:
Niet eens naar het Britse Open golfen gekeken?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:44 schreef just me het volgende:
* just me heeft vandaag een luie-voor-de-buis-hang middag gehad!
lekker naar tennis en de tour gekeken
moet je je tong niet zo naar buiten laten hangenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:44 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zit hier nog steeds met een droge bek
Ik had je toch een glas gegeven om met de roosvicee van Clauw mee te drinkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:44 schreef Eilanden het volgende:
* Dos37 zet cola bacardi neer voor eilandenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:44 schreef Eilanden het volgende:
mijn "gezelschap" had de afstandsbediening onder zijn hoedequote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens naar het Britse Open golfen gekeken?
met citroenquote:
dank uquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
* Noca zet een Hoegaarden neer voor Dos en Detolk... voor de liefhebber liggen er citroenschijffies! Ik hoef ze zelf niet namelijk
Tot Morgenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:56 schreef DeTolk het volgende:
Hoegaarden is op, ik zeg : Gutennacht Freunde, es wird zeit fur mich zu gehen .....
Tot morgen Hoolsers!
Dus je hebt het emotionele afscheid van Jack Nicklaus gemist.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:47 schreef just me het volgende:
mijn "gezelschap" had de afstandsbediening onder zijn hoede![]()
Ja..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je hebt het emotionele afscheid van Jack Nicklaus gemist.
Mietjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:09 schreef Eilanden het volgende:
Nu zit ik helemaal vol van al die alcoholische en niet-alcoholische versnaperingen
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:17 schreef clauwheee het volgende:![]()
Ik vind de haarkleur prima nu hoor! Toch?
Wat een kjoetie
Nieuwste aanwinst van Kozzmic zeker?quote:
Lekker .... ik krijg weer niets van die Grunningerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
* Noca zet een Hoegaarden neer voor Dos en Detolk... voor de liefhebber liggen er citroenschijffies! Ik hoef ze zelf niet namelijk
en jij hebt een grote bekquote:
Welcome backquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- is back!</span>
Ben je heen geweest dan?quote:
Als je dat lekker vind is dat toch alleen maar goed?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lekker .... ik krijg weer niets van die Grunninger![]()
Ja ik zoek even een fotoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
Ja en we weten nu ook dat Robert Miller tegenwoordig als vrouw door het leven gaat
Dat woord bestaat niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat voor een kut woord is "attelenooie"?![]()
Straks dus maar weer even de video daarvan bekijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:37 schreef Dos37 het volgende:
Avondetappe was weer leuk
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je weet nooit of ik er ben of niet, dat is een kwaliteit.![]()
PC-les 1: altijd back-ups van bestanden maken, vraag maar aan Tong80, onze PC expert.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:49 schreef appelsientje het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT
Wil ik ff lekker achter mijn pc... start hij niet meer op.. helemaal niks.. veilige modus... stroom eraf... helemaal niks niks niks..
NU mijn pc opnieuw installeren.. alles kwijt.. maar dan ook echt alles...
Ben ik blij dat ik mijn scriptie naar mezelf gemaild heb ... en dat niet kwijt ben..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
PC-les 1: altijd back-ups van bestanden maken, vraag maar aan Tong80, onze PC expert.
hmmm dat is kloten zegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:49 schreef appelsientje het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT
Wil ik ff lekker achter mijn pc... start hij niet meer op.. helemaal niks.. veilige modus... stroom eraf... helemaal niks niks niks..
NU mijn pc opnieuw installeren.. alles kwijt.. maar dan ook echt alles...
Ben ik blij dat ik mijn scriptie naar mezelf gemaild heb ... en dat niet kwijt ben..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je dat lekker vind is dat toch alleen maar goed?
Nope ben als een idioot aan de slag met mijn pc nu....quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope ben als een idioot aan de slag met mijn pc nu....
hij draait weer... maar goed mag nu alles installeren..
Office.. virus scan
SP2
enz enz...
gaat een lange nacht worden...
Maar goed als Office is geinstalleerd kan ik tenminste weer verder werken aan mijn scriptie...
een ongeluk komt nooit alleen..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
* Eilanden is de beroerdste niet, staat op van zijn stoel en haalt twee witbiertjes. *Zet biertje voor Noca neer*
Kijk Noca! Zo doe je dat! Proost!![]()
Ik had altijd al het idee dat hij niet lekker in z'n vel zat, maar niet dat het zo ernstig was....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
Ja en we weten nu ook dat Robert Miller tegenwoordig als vrouw door het leven gaat
Je vergeet de roosvicequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
* Eilanden is de beroerdste niet, staat op van zijn stoel en haalt twee witbiertjes. *Zet biertje voor Noca neer*
Kijk Noca! Zo doe je dat! Proost!![]()
Het verbaasde mij ook, al kende ik de beste man niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had altijd al het idee dat hij niet lekker in z'n vel zat, maar niet dat het zo ernstig was....
quote:tong80 (36) - zondag 24 december 2000 @ 00:32
Spleenheup
Hoi ik ben tong80 ik fok vanaf 3 Dec. Ik kom uit Z'bommel, hou van hokelgruden, sikermälten, en in de zomer doe ik graag aan lopraschreven.
Hoop gelijkgestemden te ontmoeten, zo niet dan niet. Dan kan ik altijd nog de klijterdoos op het demakioorklusje heibelen .
quote:
Hoe kom je daar nou eens bijquote:
Er is weinig verandert tong, je blijft zeer constantquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou eens bij
Ik was net op Fok en sprak al wartaal
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
*fluistert tegen Noca: Waarom waarschuw je je me niet dat ik die Roosviesdinges vergeet?*
* Eilanden staat op van zijn stoel en komt terug van de bar met een onvervalste Roosvicee on the rocks!![]()
en nog zonder eenquote:
Welk radiostation?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:14 schreef Noca het volgende:
Set you freeeeeeeeeeeeeeeeeee! [afbeelding]
Mijn coconuts staan er ook al jaren.quote:
goed bezig Sientje!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:15 schreef appelsientje het volgende:
En nu Sp2 aan 't downloaden..
mijn virusscanner doet het tenminste weer..
nu nog de rest..
Tja maar ik had liever gehad dat alles gewoon nog werkte...quote:
fotoooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:22 schreef appelsientje het volgende:
O ik heb trouwens eindelijk een zonnebrilduurde ff
maar dan heb je ook wat
ik ben blij dat ik op internet kanquote:
Zo toch wel gek zijn als een 2e lijner van planet niet op internet konquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:26 schreef just me het volgende:
wij zijn ook blij dat je op internet kunt
Nah ja, het is wel Planet Internetquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo toch wel gek zijn als een 2e lijner van planet niet op internet kon
Goedemiddag.quote:
Je zou er maar mee op de foto willenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:33 schreef Dos37 het volgende:
morgen op de foto met Majstorovic
-6 , half 7 dus.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je zou er maar mee op de foto willen![]()
![]()
quote:
ja I know maar voor hem maak ik een uitzonderingquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op de foto gaan met voetballers is zoooooooo voor 6-jarige![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden geeft Dos37 noodzakelijke bescherming voor morgen:
[afbeelding]
Net mijn vriendin .... kijkt ook en te onpas Friendsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:39 schreef Noca het volgende:
Ik ga die jaren oude Friends aflevering even kijken die er nu op is.
Tsja,op de SuperBowl en de World Series kan het me eik allemaal gestolen wordenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:42 schreef popolon het volgende:
Maar goed, nog een paar weken en dan NFL
en NBA en NHL komen er achteraan.
Ik voorzie een mooie sport toekomst.
Ow op die fiets. Wij kijken het gewoon elke avond op tv. Video's en dvd's hebben we er (nogquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:43 schreef Eilanden het volgende:
Op zich is Friends een leuke serie, maar zij heeft alles op video/dvd en als het vaak gekeken wordt, dan word je het soms wel zat! Het is zelfs zo erg dat ik van sommige afleveringen van sommige scenes gewoon uit mijn hoofd weet wat ze gaan zeggen![]()
Elleboogje naar rechts.quote:
Ik ook, kleine kabouter is het.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:39 schreef popolon het volgende:
Op de foto met die Masjotorwhatever.
Ik zou moeten bukken anders past ie er niet op.
MLB is niet veel aan, 162 wedstrijden per team per seizoenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tsja,op de SuperBowl en de World Series kan het me eik allemaal gestolen worden
Vergeet de World Bowl nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tsja,op de SuperBowl en de World Series kan het me eik allemaal gestolen worden
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow op die fiets. Wij kijken het gewoon elke avond op tv. Video's en dvd's hebben we er (nog) niet van.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
Moeilijk voor sommigen om dat te geloven.
Hmm..misschien toch maar es buurten daarquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]Seizoen 1 (eerste aflevering) tot en met de slotaflevering hier!
Weet ik, is ook niet erg.quote:
Dat was je vent hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:47 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die is OK,er staat nog iets voor komend seizoen toch?
Zeker met Leitoe, Vorm en Rajcomarquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is min of meer een zekerheidje
Veel plezier Clau! Slaapse!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:54 schreef clauwheee het volgende:
Noca ligt op bed. Ik duik er achteraan bovenop
Hoolies!
Leitoe en Rajcomar ook?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vorm heeft vandaag de 0 gehouden
Ik kan er maar nioet aan wennen meneer z'n dag begint netquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:57 schreef popolon het volgende:
Ok, ff douchen en dan uit eten.
Een goede nacht voor jullie enzo.
Ik probeer het ondanks het tijdsverschil een beetje bij te houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er maar nioet aan wennen meneer z'n dag begint net
Zal ik ff komen muitenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi Hoolies!
* BliksemSchigt heeft een rustig nachtje tot nu toe
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik ff komen muiten
Zeg maar met wat
* just me duikt achter Eiland aanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:04 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt ook maar de bedstee in!
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze
Thnx.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
* just me duikt achter Eiland aan
welterusten en sientje... succes met je pc!!
DG in de comissie, dat gaat me nominaties kostenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
Zo,de award-nominaties zijn ingevuld
Mooi ik ga meteen ff kijken..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
wil je er over praten?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
DG in de comissie, dat gaat me nominaties kosten
Doe ik alquote:
Ik heb de mijne ook teruggestuurd, maar sommige catergoriën niet ingevuld.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
DD, DG, MM, Pascal, lionhead,Rubbereend en golferquote:
same herequote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook teruggestuurd, maar sommige catergoriën niet ingevuld.
Ok dat stemt me gerustquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
DD, DG, MM, Pascal, lionhead,Rubbereend en golfer
Muts weet best dat ik met DD DylanDog bedoel, maar moet weer even naast me in haar nakie na een badje lopen muiten.quote:
Zodra alle stemmen bij MM binnen zijn denk ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:01 schreef tong80 het volgende:
Wanneer komt er een topic over ? Of heb ik wat gemist ?
Samen met DD.quote:
en van cultheld die voor een weekje op vakantie gaatquote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
En de wekker van Pascal gaat ook bijna
welke van de 23?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
De vraag is natuurlijk of die nog ergere grappenmaker dan ook verdwijnt.
Die pipo,tsja,Oja,ik moet politiek correct blijven nu he?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Johannesdrol
Maar hoe staat ervoor met je Arsenal-jaar? Alle vluchten al geboekt?
\quote:Op zaterdag 16 juli 2005 05:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die pipo,tsja,Oja,ik moet politiek correct blijven nu he?
Heb er reeds 2 geboekt,treinreizen wel te verstaan vanaf Brussel
mogguh? Voor mijn gevoel is het nog steeds 's-nachtsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 05:12 schreef pascalheister het volgende:
mogguh DG en BS
voor mij niet, gek hequote:Op zaterdag 16 juli 2005 05:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mogguh? Voor mijn gevoel is het nog steeds 's-nachts
Oo, dat is prima te doen. Vliegen is leuker, maar dat kost je eigenlijk meer tijd.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 05:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach,het is betaalbaar en je bent binnen 13 uur op en neer
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik twijfel tussen gaan slapen op mijn balkon of in bed.
Vanavond iig eindelijk weer eens wat groen gras kopen
Ja tegen FC Twentequote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:59 schreef JaWi het volgende:
Wedstrijd?
Dank U dat moet lukkenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:04 schreef JaWi het volgende:
Zaterdag 16 juli, 15.00 uur:
Regio selectie - FC Twente
Bij DOS '37 in Vriezenveen
.
Zuip ze!
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:40 schreef Againzender het volgende:
koffie, goed plan
goedemorgen trouwens!
Vanavond vier feesten tegelijk hier, en ik moet nog opruimen
Geen geld en ook niet echt te behoefte om weg te gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo het is echt druk hier...
Waarom gaat niemand op vakantie ??
Maar jij belt ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen geld en ook niet echt te behoefte om weg te gaan
Sorry het is nog vroegquote:
is niet ergquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry het is nog vroeg
Ik dacht dat je het over Hools had
![]()
Gelukkig ben dus niet de enige die aan het werk is..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef DeTolk het volgende:
Vandaag werken tot 8 uur, nu ff ontspannen in Hools.
Inderdaad raar om nu al een oefenpot te plannen, want over hoeveel weken, begint de competitie ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen allen!
Ben me aan het voorbereiden voor het voetballen van vanmiddag, er is een oefenwedstrijd van mijn elftal ingepland.
Begin september, de voorbereiding begint op 20 augustus.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad raar om nu al een oefenpot te plannen, want over hoeveel weken, begint de competitie ?
Dan is het inderdaad erg vreemd. Want er zullen heus wel wat spelers met vakantie zijn of niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Begin september, de voorbereiding begint op 20 augustus.
Bij ons begint de voorbereiding 1 augustus al...en begin september ook pas competitie..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Begin september, de voorbereiding begint op 20 augustus.
Dus dan moet er een veldspeler op doel ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las op onze site dat er tien spelers niet konden vanwege andere bezigheden, we hebben maar 1 verdediger over en tien middenvelders/aanvallers.
dus het wordt 30-30quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las op onze site dat er tien spelers niet konden vanwege andere bezigheden, we hebben maar 1 verdediger over en tien middenvelders/aanvallers.
Je laat Noca maar buiten in het warme weer rondjes rennen en jij zit lui onderuit gezakt met een zak chips en een fles wijn op de bank?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je laat Noca maar buiten in het warme weer rondjes rennen en jij zit lui onderuit gezakt met een zak chips en een fles wijn op de bank?.
quote:
Ja ik heb niet gezegd dat ie buiten rondjes moet gaan rennen hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je laat Noca maar buiten in het warme weer rondjes rennen en jij zit lui onderuit gezakt met een zak chips en een fles wijn op de bank?.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
![]()
en eigenlijk moet ik nog douchen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |