Ik had altijd al het idee dat hij niet lekker in z'n vel zat, maar niet dat het zo ernstig was....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
Ja en we weten nu ook dat Robert Miller tegenwoordig als vrouw door het leven gaat
Je vergeet de roosvicequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
* Eilanden is de beroerdste niet, staat op van zijn stoel en haalt twee witbiertjes. *Zet biertje voor Noca neer*
Kijk Noca! Zo doe je dat! Proost!![]()
Het verbaasde mij ook, al kende ik de beste man niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had altijd al het idee dat hij niet lekker in z'n vel zat, maar niet dat het zo ernstig was....
quote:tong80 (36) - zondag 24 december 2000 @ 00:32
Spleenheup
Hoi ik ben tong80 ik fok vanaf 3 Dec. Ik kom uit Z'bommel, hou van hokelgruden, sikermälten, en in de zomer doe ik graag aan lopraschreven.
Hoop gelijkgestemden te ontmoeten, zo niet dan niet. Dan kan ik altijd nog de klijterdoos op het demakioorklusje heibelen .
quote:
Hoe kom je daar nou eens bijquote:
Er is weinig verandert tong, je blijft zeer constantquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou eens bij
Ik was net op Fok en sprak al wartaal
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
*fluistert tegen Noca: Waarom waarschuw je je me niet dat ik die Roosviesdinges vergeet?*
* Eilanden staat op van zijn stoel en komt terug van de bar met een onvervalste Roosvicee on the rocks!![]()
en nog zonder eenquote:
Welk radiostation?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:14 schreef Noca het volgende:
Set you freeeeeeeeeeeeeeeeeee! [afbeelding]
Mijn coconuts staan er ook al jaren.quote:
goed bezig Sientje!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:15 schreef appelsientje het volgende:
En nu Sp2 aan 't downloaden..
mijn virusscanner doet het tenminste weer..
nu nog de rest..
Tja maar ik had liever gehad dat alles gewoon nog werkte...quote:
fotoooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:22 schreef appelsientje het volgende:
O ik heb trouwens eindelijk een zonnebrilduurde ff
maar dan heb je ook wat
ik ben blij dat ik op internet kanquote:
Zo toch wel gek zijn als een 2e lijner van planet niet op internet konquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:26 schreef just me het volgende:
wij zijn ook blij dat je op internet kunt
Nah ja, het is wel Planet Internetquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo toch wel gek zijn als een 2e lijner van planet niet op internet kon
Goedemiddag.quote:
Je zou er maar mee op de foto willenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:33 schreef Dos37 het volgende:
morgen op de foto met Majstorovic
-6 , half 7 dus.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je zou er maar mee op de foto willen![]()
![]()
quote:
ja I know maar voor hem maak ik een uitzonderingquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op de foto gaan met voetballers is zoooooooo voor 6-jarige![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden geeft Dos37 noodzakelijke bescherming voor morgen:
[afbeelding]
Net mijn vriendin .... kijkt ook en te onpas Friendsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:39 schreef Noca het volgende:
Ik ga die jaren oude Friends aflevering even kijken die er nu op is.
Tsja,op de SuperBowl en de World Series kan het me eik allemaal gestolen wordenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:42 schreef popolon het volgende:
Maar goed, nog een paar weken en dan NFL
en NBA en NHL komen er achteraan.
Ik voorzie een mooie sport toekomst.
Ow op die fiets. Wij kijken het gewoon elke avond op tv. Video's en dvd's hebben we er (nogquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:43 schreef Eilanden het volgende:
Op zich is Friends een leuke serie, maar zij heeft alles op video/dvd en als het vaak gekeken wordt, dan word je het soms wel zat! Het is zelfs zo erg dat ik van sommige afleveringen van sommige scenes gewoon uit mijn hoofd weet wat ze gaan zeggen![]()
Elleboogje naar rechts.quote:
Ik ook, kleine kabouter is het.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:39 schreef popolon het volgende:
Op de foto met die Masjotorwhatever.
Ik zou moeten bukken anders past ie er niet op.
MLB is niet veel aan, 162 wedstrijden per team per seizoenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tsja,op de SuperBowl en de World Series kan het me eik allemaal gestolen worden
Vergeet de World Bowl nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tsja,op de SuperBowl en de World Series kan het me eik allemaal gestolen worden
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow op die fiets. Wij kijken het gewoon elke avond op tv. Video's en dvd's hebben we er (nog) niet van.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
Moeilijk voor sommigen om dat te geloven.
Hmm..misschien toch maar es buurten daarquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]Seizoen 1 (eerste aflevering) tot en met de slotaflevering hier!
Weet ik, is ook niet erg.quote:
Dat was je vent hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:47 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die is OK,er staat nog iets voor komend seizoen toch?
Zeker met Leitoe, Vorm en Rajcomarquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is min of meer een zekerheidje
Veel plezier Clau! Slaapse!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:54 schreef clauwheee het volgende:
Noca ligt op bed. Ik duik er achteraan bovenop
Hoolies!
Leitoe en Rajcomar ook?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vorm heeft vandaag de 0 gehouden
Ik kan er maar nioet aan wennen meneer z'n dag begint netquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:57 schreef popolon het volgende:
Ok, ff douchen en dan uit eten.
Een goede nacht voor jullie enzo.
Ik probeer het ondanks het tijdsverschil een beetje bij te houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er maar nioet aan wennen meneer z'n dag begint net
Zal ik ff komen muitenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi Hoolies!
* BliksemSchigt heeft een rustig nachtje tot nu toe
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik ff komen muiten
Zeg maar met wat
* just me duikt achter Eiland aanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:04 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt ook maar de bedstee in!
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze
Thnx.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
* just me duikt achter Eiland aan
welterusten en sientje... succes met je pc!!
DG in de comissie, dat gaat me nominaties kostenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
Zo,de award-nominaties zijn ingevuld
Mooi ik ga meteen ff kijken..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
wil je er over praten?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
DG in de comissie, dat gaat me nominaties kosten
Doe ik alquote:
Ik heb de mijne ook teruggestuurd, maar sommige catergoriën niet ingevuld.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
DD, DG, MM, Pascal, lionhead,Rubbereend en golferquote:
same herequote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook teruggestuurd, maar sommige catergoriën niet ingevuld.
Ok dat stemt me gerustquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
DD, DG, MM, Pascal, lionhead,Rubbereend en golfer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |