mijn "gezelschap" had de afstandsbediening onder zijn hoedequote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens naar het Britse Open golfen gekeken?
met citroenquote:
dank uquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
* Noca zet een Hoegaarden neer voor Dos en Detolk... voor de liefhebber liggen er citroenschijffies! Ik hoef ze zelf niet namelijk
Tot Morgenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:56 schreef DeTolk het volgende:
Hoegaarden is op, ik zeg : Gutennacht Freunde, es wird zeit fur mich zu gehen .....
Tot morgen Hoolsers!
Dus je hebt het emotionele afscheid van Jack Nicklaus gemist.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:47 schreef just me het volgende:
mijn "gezelschap" had de afstandsbediening onder zijn hoede![]()
Ja..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je hebt het emotionele afscheid van Jack Nicklaus gemist.
Mietjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:09 schreef Eilanden het volgende:
Nu zit ik helemaal vol van al die alcoholische en niet-alcoholische versnaperingen
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:17 schreef clauwheee het volgende:![]()
Ik vind de haarkleur prima nu hoor! Toch?
Wat een kjoetie
Nieuwste aanwinst van Kozzmic zeker?quote:
Lekker .... ik krijg weer niets van die Grunningerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
* Noca zet een Hoegaarden neer voor Dos en Detolk... voor de liefhebber liggen er citroenschijffies! Ik hoef ze zelf niet namelijk
en jij hebt een grote bekquote:
Welcome backquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- is back!</span>
Ben je heen geweest dan?quote:
Als je dat lekker vind is dat toch alleen maar goed?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lekker .... ik krijg weer niets van die Grunninger![]()
Ja ik zoek even een fotoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
Ja en we weten nu ook dat Robert Miller tegenwoordig als vrouw door het leven gaat
Dat woord bestaat niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat voor een kut woord is "attelenooie"?![]()
Straks dus maar weer even de video daarvan bekijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:37 schreef Dos37 het volgende:
Avondetappe was weer leuk
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je weet nooit of ik er ben of niet, dat is een kwaliteit.![]()
PC-les 1: altijd back-ups van bestanden maken, vraag maar aan Tong80, onze PC expert.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:49 schreef appelsientje het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT
Wil ik ff lekker achter mijn pc... start hij niet meer op.. helemaal niks.. veilige modus... stroom eraf... helemaal niks niks niks..
NU mijn pc opnieuw installeren.. alles kwijt.. maar dan ook echt alles...
Ben ik blij dat ik mijn scriptie naar mezelf gemaild heb ... en dat niet kwijt ben..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
PC-les 1: altijd back-ups van bestanden maken, vraag maar aan Tong80, onze PC expert.
hmmm dat is kloten zegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:49 schreef appelsientje het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT
Wil ik ff lekker achter mijn pc... start hij niet meer op.. helemaal niks.. veilige modus... stroom eraf... helemaal niks niks niks..
NU mijn pc opnieuw installeren.. alles kwijt.. maar dan ook echt alles...
Ben ik blij dat ik mijn scriptie naar mezelf gemaild heb ... en dat niet kwijt ben..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je dat lekker vind is dat toch alleen maar goed?
Nope ben als een idioot aan de slag met mijn pc nu....quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope ben als een idioot aan de slag met mijn pc nu....
hij draait weer... maar goed mag nu alles installeren..
Office.. virus scan
SP2
enz enz...
gaat een lange nacht worden...
Maar goed als Office is geinstalleerd kan ik tenminste weer verder werken aan mijn scriptie...
een ongeluk komt nooit alleen..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
* Eilanden is de beroerdste niet, staat op van zijn stoel en haalt twee witbiertjes. *Zet biertje voor Noca neer*
Kijk Noca! Zo doe je dat! Proost!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |