Ik had altijd al het idee dat hij niet lekker in z'n vel zat, maar niet dat het zo ernstig was....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
Ja en we weten nu ook dat Robert Miller tegenwoordig als vrouw door het leven gaat
Je vergeet de roosvicequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
* Eilanden is de beroerdste niet, staat op van zijn stoel en haalt twee witbiertjes. *Zet biertje voor Noca neer*
Kijk Noca! Zo doe je dat! Proost!![]()
Het verbaasde mij ook, al kende ik de beste man niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had altijd al het idee dat hij niet lekker in z'n vel zat, maar niet dat het zo ernstig was....
quote:tong80 (36) - zondag 24 december 2000 @ 00:32
Spleenheup
Hoi ik ben tong80 ik fok vanaf 3 Dec. Ik kom uit Z'bommel, hou van hokelgruden, sikermälten, en in de zomer doe ik graag aan lopraschreven.
Hoop gelijkgestemden te ontmoeten, zo niet dan niet. Dan kan ik altijd nog de klijterdoos op het demakioorklusje heibelen .
quote:
Hoe kom je daar nou eens bijquote:
Er is weinig verandert tong, je blijft zeer constantquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou eens bij
Ik was net op Fok en sprak al wartaal
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
*fluistert tegen Noca: Waarom waarschuw je je me niet dat ik die Roosviesdinges vergeet?*
* Eilanden staat op van zijn stoel en komt terug van de bar met een onvervalste Roosvicee on the rocks!![]()
en nog zonder eenquote:
Welk radiostation?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:14 schreef Noca het volgende:
Set you freeeeeeeeeeeeeeeeeee! [afbeelding]
Mijn coconuts staan er ook al jaren.quote:
goed bezig Sientje!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:15 schreef appelsientje het volgende:
En nu Sp2 aan 't downloaden..
mijn virusscanner doet het tenminste weer..
nu nog de rest..
Tja maar ik had liever gehad dat alles gewoon nog werkte...quote:
fotoooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:22 schreef appelsientje het volgende:
O ik heb trouwens eindelijk een zonnebrilduurde ff
maar dan heb je ook wat
ik ben blij dat ik op internet kanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |