Ja tegen FC Twentequote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:59 schreef JaWi het volgende:
Wedstrijd?
Dank U dat moet lukkenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:04 schreef JaWi het volgende:
Zaterdag 16 juli, 15.00 uur:
Regio selectie - FC Twente
Bij DOS '37 in Vriezenveen
.
Zuip ze!
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:40 schreef Againzender het volgende:
koffie, goed plan
goedemorgen trouwens!
Vanavond vier feesten tegelijk hier, en ik moet nog opruimen
Geen geld en ook niet echt te behoefte om weg te gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo het is echt druk hier...
Waarom gaat niemand op vakantie ??
Maar jij belt ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen geld en ook niet echt te behoefte om weg te gaan
Sorry het is nog vroegquote:
is niet ergquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry het is nog vroeg
Ik dacht dat je het over Hools had
![]()
Gelukkig ben dus niet de enige die aan het werk is..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef DeTolk het volgende:
Vandaag werken tot 8 uur, nu ff ontspannen in Hools.
Inderdaad raar om nu al een oefenpot te plannen, want over hoeveel weken, begint de competitie ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen allen!
Ben me aan het voorbereiden voor het voetballen van vanmiddag, er is een oefenwedstrijd van mijn elftal ingepland.
Begin september, de voorbereiding begint op 20 augustus.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad raar om nu al een oefenpot te plannen, want over hoeveel weken, begint de competitie ?
Dan is het inderdaad erg vreemd. Want er zullen heus wel wat spelers met vakantie zijn of niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Begin september, de voorbereiding begint op 20 augustus.
Bij ons begint de voorbereiding 1 augustus al...en begin september ook pas competitie..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Begin september, de voorbereiding begint op 20 augustus.
Dus dan moet er een veldspeler op doel ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las op onze site dat er tien spelers niet konden vanwege andere bezigheden, we hebben maar 1 verdediger over en tien middenvelders/aanvallers.
dus het wordt 30-30quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik las op onze site dat er tien spelers niet konden vanwege andere bezigheden, we hebben maar 1 verdediger over en tien middenvelders/aanvallers.
Je laat Noca maar buiten in het warme weer rondjes rennen en jij zit lui onderuit gezakt met een zak chips en een fles wijn op de bank?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je laat Noca maar buiten in het warme weer rondjes rennen en jij zit lui onderuit gezakt met een zak chips en een fles wijn op de bank?.
quote:
Ja ik heb niet gezegd dat ie buiten rondjes moet gaan rennen hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je laat Noca maar buiten in het warme weer rondjes rennen en jij zit lui onderuit gezakt met een zak chips en een fles wijn op de bank?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |