Dat eeuwige gepost door een slotje heen moet ook maar eens afgelopen zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
Zo hoort het
Ik wilde ergens op reageren en toen was het topic vol. Ik mis mijn modrechten
Hij probeert het eerst bij de vrouwtjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat eeuwige gepost door een slotje heen moet ook maar eens afgelopen zijn.
zeg, was je er nog niet aan toegekomen om Luus dronken te voeren? ivm je modrechten?
nuecken dan??quote:
Heej Pieter wat vraag je nou weer.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:39 schreef PieterCK het volgende:
[..]
nuecken dan??
Excuses heb je niet meer dan he![]()
![]()
Het kan alleen wel zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:36 schreef petitlapin het volgende:
ik snap de TT niet, en zwanger en ongesteld zijn gaat niet goed samen
Wrom?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
Zo hoort het
Ik wilde ergens op reageren en toen was het topic vol. Ik mis mijn modrechten
Hij is ziekjes, dus ik val even in.quote:
Heb je toevallig biologie gehad?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het kan alleen wel zijn.
Bij bvb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Waarom weet ik dit soort dingen![]()
Je kan ook niet meer quoten kwam ik net achter als het topic dicht is. Ik herinner me dat dat wel kon als mod zijndequote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wrom?
Veel leuker om direct int nieuwe te posten
quote:
Zeg Litpho, dit wordt eng. Ga eens dood.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij is ziekjes, dus ik val even in.
Knuffelen?.
Nutteloze kennisverbreding?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het kan alleen wel zijn.
goed dat je dat weet!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:40 schreef Mukie het volgende:
Het kan alleen wel zijn.
5 uur per week jaquote:
Mijn eerste doodsverwensing in 2005quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zeg Litpho, dit wordt eng. Ga eens dood.
Eerst eens zienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
goed dat je dat weet!
je moet je goed inlezen voor je aan beebs met godlike begint hé!
't zullen mooie kindjes zijn![]()
Ik ben miskend, ik weet hetquote:
Maar maar maar...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:44 schreef gekke_sandra het volgende:
Het eerste hoop ik niet.. maar de laatste twee welfucky, sucky enzo. Straks op naar de dokter
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
5 uur per week ja
Naast de 9u Chemie, 7u Fysica en 8u Wiskunde.
Allemaal feitjes, waar je alleen op dit soort momenten aan moet denken.
Ipv bij Triviant ofzo
wat de fuck, waar heb jij gestudeerd, zegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:43 schreef Mukie het volgende:
5 uur per week ja
Naast de 9u Chemie, 7u Fysica en 8u Wiskunde.
Allemaal feitjes, waar je alleen op dit soort momenten aan moet denken.
Ipv bij Triviant ofzo
Dat is gewoon middelbaar onderwijs hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat de fuck, waar heb jij gestudeerd, zeg![]()
watte ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat stil in een hoekje zitten fokken....auw
Hoeveel aanzoeken ga je nog doen?quote:
Hoiquote:
wel ja, mijn vriend heeft latijn- wiskunde gedaan, en ook 8 uur wiskunde gehad, maar de wetenschappen-wiskunde had op zijn school echt niet zoveel chemie, fysica en biologie, er zijn maar 32 uren in een week, er zou geen tijd geweest zijn voor iets andersquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:46 schreef Mukie het volgende:
Dat is gewoon middelbaar onderwijs hoor
Wiskunde - Wetenschappen, na 3 jaar Talen - wiskunde te hebben gedaan.
Ingesteld?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
PL is zwanger
TC is ingesteld
Ik heb koppijn
Dus stiekem toch kliekjes![]()
Ademhalingsproblemenquote:
Ik vertrek pas om half 1 en ik ben al helemaal klaar met inpakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg Twist, je zou toch 5 dagen naar Gent gaan? Wat doe je nog hier dan?
leuk kinderspelletje ... was zelfs leuker dan met een vergrootglas in het zonnetje mieren laten opbrandenquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leuk kinderspelletje ... was zelfs leuker dan met een vergrootglas in het zonnetje mieren laten opbranden
ja, ik en mijn broer speelden graag samen, en hoe gruwelijker hoe liever
Je hebt niet geleefd tot je een eagle met een kikker geslagen hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb met mn zakmes wel muizen open gesneden
En kikkers
Golfen met kikkers
Tennis met kikkers
![]()
Dat vond ik gemeen..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:
leuk kinderspelletje ... was zelfs leuker dan met een vergrootglas in het zonnetje mieren laten opbranden
ja, ik en mijn broer speelden graag samen, en hoe gruwelijker hoe liever
Volgend jaar 10 uur in de week wiskundequote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wel ja, mijn vriend heeft latijn- wiskunde gedaan, en ook 8 uur wiskunde gehad, maar de wetenschappen-wiskunde had op zijn school echt niet zoveel chemie, fysica en biologie, er zijn maar 32 uren in een week, er zou geen tijd geweest zijn voor iets anders![]()
meer weet ik er niet van, middelbaar niet in belgië gedaan
Ze komen best verquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt niet geleefd tot je een eagle met een kikker geslagen hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
En kikkers![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
En kikkers
Golfen met kikkers
Tennis met kikkers
![]()
En nu stem je groen links?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]*herinneringen naar boven komen.
Ik was ooit aan het knikkeren met een buurmeisje, toen er plotseling een kikker op ons knikkergaatje ging zitten. Ik zo, ahww kijk dat kikkertje nou!Wat doet dat buurmeisje? Ze trapt ineens uit het niets keihard op die dikke kikker/pad. *FLOPS. Ik was zo boos op haar.. ik heb daarna nooit echt meer met haar willen spelen.
NOH! Groenlinks!quote:
kikkers plattrappenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef gekke_sandra het volgende:*herinneringen naar boven komen.
Ik was ooit aan het knikkeren met een buurmeisje, toen er plotseling een kikker op ons knikkergaatje ging zitten. Ik zo, ahww kijk dat kikkertje nou!Wat doet dat buurmeisje? Ze trapt ineens uit het niets keihard op die dikke kikker/pad. *FLOPS. Ik was zo boos op haar.. ik heb daarna nooit echt meer met haar willen spelen.
Een bomenknuffelaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
NOH! Groenlinks!Watvoor iemand denk jij dat ik ben!?
Gokje VVDquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
NOH! Groenlinks!Watvoor iemand denk jij dat ik ben!?
Je bent mij vergeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vertrek pas om half 1 en ik ben al helemaal klaar met inpakken.![]()
Jij mag vast nog wel mee als handbagagequote:
Ikke nl welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wel ja, mijn vriend heeft latijn- wiskunde gedaan, en ook 8 uur wiskunde gehad, maar de wetenschappen-wiskunde had op zijn school echt niet zoveel chemie, fysica en biologie, er zijn maar 32 uren in een week, er zou geen tijd geweest zijn voor iets anders![]()
meer weet ik er niet van, middelbaar niet in belgië gedaan
dat iemand vrijwillig naar belgie wilquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij mag vast nog wel mee als handbagage.
Ach, als die persoon al half in Zeeland woont...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dat iemand vrijwillig naar belgie wil![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt niet geleefd tot je een eagle met een kikker geslagen hebt.
quote:
Zuid-Holland.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, als die persoon al half in Zeeland woont...
Gent is anders een super stadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dat iemand vrijwillig naar belgie wil![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Goed zo. Bij gebrek aan een betere partij.
hoe gek kan je zijnquote:
ALs je antwerpen in kan komenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe gek kan je zijn![]()
( ik vind vlaamse steden heel mooi en gezellig... brussel, antwerpen, brugge, gent, leuven ... heel gezellige steden![]()
)
Op dat PieterCK moet zijn is een tweede, maar wat mensen uit de rechtsconservatieve vleugel op laten lazeren naar een Wilders of een hopelijk snel afsplinterende Ayaan, ik ben helemaal voorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hooguit wat mensen uit de top van de VVD weg en andere erin... *kuch* PieterCK *kuch*
quote:
Een supertopicquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:16 schreef masterr112 het volgende:
wat is dit toch voor topic (A)
Vorig jaar ging het nog om er in te komen. Maar nuquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
gelukkig moet ik daar niet veel zijn, maar het is momenteel wel dramatisch ja ...
maar de leiën moesten echt wel eens vernieuwd worden, het resultaat zal wel heel mooi zijn
Vier dingen, Mukie, vier dingenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een supertopic
Voldoe je aan een van de 3 dingen die in de TT staan? Dan mag je blijven
owja, 4quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vier dingen, Mukie, vier dingen.
Litpho, die alleen aan de eerste voldoet
MSN Smileys werken niet op dit forum hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:16 schreef masterr112 het volgende:
wat is dit toch voor topic (A)
Alhoewel het uiteraard een raadsel is waarom (A) niet een Annie-smiley is. Evenzo voor je counterpart Q natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MSN Smileys werken niet op dit forum hoor.
Mij bestquote:
Hoe stel jij de Annie en QyRoZ smiley voor dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel het uiteraard een raadsel is waarom (A) niet een Annie-smiley is. Evenzo voor je counterpart Q natuurlijk.
Sinds wanneer niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MSN Smileys werken niet op dit forum hoor.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mij best
Ben altijd wel in voor een stedentripje
Q had voor zichzelf deze:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe stel jij de Annie en QyRoZ smiley voor dan?
Geen idee. Het is mij als laagbijdegrondse sterveling niet gegeven om dergelijke iconen van mijn idolen te creëren, maar ik zal weten als ik mij in hun nabijheid bevindquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe stel jij de Annie en QyRoZ smiley voor dan?
[Singles] duhquote:
Wij bevinden ons elke dag in jou nabijheid.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen idee. Het is mij als laagbijdegrondse sterveling niet gegeven om dergelijke iconen van mijn idolen te creëren, maar ik zal weten als ik mij in hun nabijheid bevind.
Rustig, het is vers bloed, geen diehard singlequote:
sorry, maar we weten niet eens OF ie wel single is..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rustig, het is vers bloed, geen diehard single
Ik weet alleen die van Vorkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Q had voor zichzelf deze:bedacht, maar dan met de tranen van deze
![]()
als ik het goed heb onthouden.
Thuis zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Pheno het volgende:
En wat gaan de singles dit weekend doen (naast naar Gent gaan)
Nieuw abo voor mijn mobiel afsluiten, meubels shoppen, pc van mijn broer verprutsen maken...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Pheno het volgende:
jupz ben ik wel...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
sorry, maar we weten niet eens OF ie wel single is..
En deze was wel erg eehm erg tsja duidelijk te zien...
Bij de telefoon, totdat er iemand beltquote:
Stadten, naar verjaardag toe en uit eten, ongeveer in die volgordequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Pheno het volgende:
quote:
Morgen de stad in, verjaardag en verder geen plannen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Pheno het volgende:
En wat gaan de singles dit weekend doen.
Singles, een reeks van topics waar je je frustraties kunt uitenquote:
Oh ja, ik moet morgenochtend ook nog langs het postkantoor om een pakje van het Computercollectief op te halenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:37 schreef Pheno het volgende:
[nerd talk]
Vanavond ws een concert van Rancor en daarna door naar een schuimparty mits de alcohol genoeg aanwezig is geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Pheno het volgende:
Schuimparty? Bestaan die dingen nog?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vanavond ws een concert van Rancor en daarna door naar een schuimparty mits de alcohol genoeg aanwezig is geweest
Naar U2 zaterdag
Zondag nog geen idee, behalve me ergeren dat ik Maandag geen vrij heb.![]()
misschien een romantische date met godlike zondagavond dan ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
Zondag nog geen idee, behalve me ergeren dat ik Maandag geen vrij heb.![]()
dat ben ik altijd, ik maak hier vijanden voel ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien een romantische date met godlike zondagavond dan ?
petitlapin is weer irritant![]()
Zat vrouwen die nog ongesteld blijven worden tijdens de zwangerschap en dan later verbaast zijn dat ze zwanger waren . . .quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:36 schreef petitlapin het volgende:
ik snap de TT niet, en zwanger en ongesteld zijn gaat niet goed samen
quote:
Schijnt nog een BBQ'tje in het verschiet te zitten dit weekend . . .quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Pheno het volgende:
De vorige keer waren we eerst op kroegentocht gegaan, om vervolgens naar een hele foute tent te gaan. Het bleek erg moeilijk lopen, tot ik naar mn voeten keek. Ik stond midden in een ruimte met een halve meter schuimquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Schuimparty? Bestaan die dingen nog?.
Veel plezier bij Rancor en U2 in ieder geval.
Ah gossiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:48 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
Ik heb last van een hang-over, BBQ'tje gehad gisteren en het was héél gezellig (en ook héél laat) . . .
![]()
Dat ga jij nooit redden manquote:Schijnt nog een BBQ'tje in het verschiet te zitten dit weekend . . .
Muukie gaat vaak uit waar mannen jonge jochies zijn en die mannen jonge jochies vinden dat nog leuk...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Schuimparty? Bestaan die dingen nog?.
Veel plezier bij Rancor en U2 in ieder geval.
Dat is ook jouw rol in dit topic. Ik dacht trouwens dat jij sinds woensdag niet meer zou kunnen internetten?quote:
Ach man, ouwe zakquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Muukie gaat vaak uit waar mannen jonge jochies zijn en die mannen jonge jochies vinden dat nog leuk...
Vandaar dat wij het niet meer kennen.
Ja, dank jequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Muukie gaat vaak uit waar mannen jonge jochies zijn en die mannen jonge jochies vinden dat nog leuk...
Vandaar dat wij het niet meer kennen.
Die is afgezegdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien een romantische date met godlike zondagavond dan ?
petitlapin is weer irritant![]()
Tijden veranderen. We leven nou eenmaal niet meer in de Gouden Eeuw Litpho.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dank je.
Opa vertelt: "In mijn tijd moesten we zelf nog met emmertjes zeepsop in de weer voor een schuimpartijtje"
mijn broer is ziek, en ik ben te misselijk, onze trip is uitgesteld, maar niet afgesteldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is ook jouw rol in dit topic. Ik dacht trouwens dat jij sinds woensdag niet meer zou kunnen internetten?
Hey ff oppassen he pas 28,5........quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach man, ouwe zak![]()
Oude tijden herleven is leuk
Ik wil nog eens naar een echte gabberparty of 90s show
ze is toch net terug van toen ze zei dat ze wegging laatst...kleinkonijn kan niet zonder ons en wij niet zonder kleinkonijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is ook jouw rol in dit topic. Ik dacht trouwens dat jij sinds woensdag niet meer zou kunnen internetten?
De zeepzieder bij mij om de hoek denkt daar anders over An.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tijden veranderen. We leven nou eenmaal niet meer in de Gouden Eeuw Litpho.
over jouw rol zullen we het maar wijselijk niet hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ga je gang!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
over jouw rol zullen we het maar wijselijk niet hebben![]()
wc rolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
nu ga ik me afvragen wat mijn rol is
the mystery manquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
Het moet in dit geval jouw billen zijn.quote:
quote:
Hadden we er een opstaan voor nu zondag dan?quote:
Je weet niet wat je mistquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
oe oe oe en ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
over jouw rol zullen we het maar wijselijk niet hebben![]()
ik heb geen foto'squote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
Die rol vervul ik heel goed![]()
Maar ik heb wel foto´s![]()
Ik zwicht niet voor chantagequote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb geen foto's![]()
als je er wil van mij, moet je meer over jezelf vertellen![]()
Vond het anders best een leuk idee onder dat bureauquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg het maar!
En nee ik ben niet alleen maar je bef tekel![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vond het anders best een leuk idee onder dat bureau
Of je stuurt mij een mailtje!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb geen foto's![]()
als je er wil van mij, moet je meer over jezelf vertellen![]()
Dat is ook weer waar.quote:
Waar zou een mystery man zijn zonder zijn vele talenten?quote:
We hebben het geprobeerdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hadden we er een opstaan voor nu zondag dan?
Nou, voel me net alsof ik de zandbak ben uitgezetquote:
hoe zet je nu weer een foto op fok ?quote:
Stom werkquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe zet je nu weer een foto op fok ?![]()
Alsof iemand het boeit hoe jij er uit zietquote:
Ik heb Pheno trouwens ooit ontmoet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof iemand het boeit hoe jij er uit ziet![]()
Nadat ze me ervan heeft weten te overtuigen dat franse vrouwen lelijk zijn niet echt meer, nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof iemand het boeit hoe jij er uit ziet![]()
ik ging een foto van plato posten, héquote:
Zet het in je CVquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb Pheno trouwens ooit ontmoet.![]()
Dat s geen grap, dat is een zelfmoordpoging.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ging een foto van plato posten, hé, dat was de grap
![]()
en jij vond dat ik een 'belgisch gezicht' hadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
Dat s geen grap, dat is een zelfmoordpoging.![]()
Ofschoon je wel ontzettend onder de indruk van mijn foto was.![]()
Ja, jij hebt een Belgisch gezicht en Ynske heeft een Limburgs hoofd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en jij vond dat ik een 'belgisch gezicht' had![]()
![]()
En ik een lelijk hoofdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een Belgisch gezicht en Ynske heeft een Limburgs hoofd.![]()
op de foto is jouw gezicht amper te zien eigenlijk, maar lelijk ben je zeker niet ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, jij hebt een Belgisch gezicht en Ynske heeft een Limburgs hoofd.![]()
quote:
Dat zou ik kunnen ja. De meetfoto's toch maar even online zettenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
op de foto is jouw gezicht amper te zien eigenlijk, maar lelijk ben je zeker niet ...
al kan pheno daar waarschijnlijk wel meer over vertellen ...
Pheno viel destijds als een blok voor me.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
op de foto is jouw gezicht amper te zien eigenlijk, maar lelijk ben je zeker niet ...
al kan pheno daar waarschijnlijk wel meer over vertellen ...
Ja, dan zien jullie meteen wie Schtoppel is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen ja. De meetfoto's toch maar even online zetten
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:25 schreef Plato1980 het volgende:
Pheno viel destijds als een blok voor me.![]()
Anyway, ik ga Davis Cup kijken.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno viel destijds als een blok voor me.![]()
Anyway, ik ga Davis Cup kijken.![]()
Ik verwacht dat we met 5-0 verliezen daar we een B-team aangevuld met een bejaarde Haarhuis moeten opstellen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
in september is het pas belgië tegen USA![]()
have fun, ik ga iets eten
Schtoppel roeleertquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dan zien jullie meteen wie Schtoppel is.![]()
En niet te vergeten de paar beroemde Fokkers die eveneens eeuwig single zijn maar dat niet op FOK willen vertellen.quote:
Meid join the club..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:28 schreef Hik het volgende:
Zeg, misschien is dit wel de goede plek voor even een-momentje...
![]()
Merk dat ik de laatste weken steeds meer geirriteerd raak door gebonden vrienden die hun wederhelft (yuck) overal mee naartoe slepen. Things change en het is mijn probleem (althans, meestal is het geen probleem dus) dat ik single ben en de rest niet, vriendjes en -dinnetjes in kwestie zijn allemaal prima mensen met wie het goed rondhangen is en de klefheidsfactor valt ook reuze mee, maar zo nu en dan heb ik toch éven behoefte om niét de enige single in de club te zijn (en daar bedoel ik dan niet mee dat ik zelf een setje wil zijn/worden, maar meer dat ik liever even heb dat de rest het niet is...
).
Anyway: zoals gezegd: mijn probleem. En ook niet zo heel erg. En misschien ben ik inderdaad gewoon ongesteld...![]()
Gaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:32 schreef Hik het volgende:
Ik wil niet daten...![]()
Ik wil gewoon dat de rest stópt met daten...![]()
![]()
Leuk om gaan met hun partners is geen optie?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:28 schreef Hik het volgende:
![]()
Merk dat ik de laatste weken steeds meer geirriteerd raak door gebonden vrienden die hun wederhelft (yuck) overal mee naartoe slepen. Things change en het is mijn probleem (althans, meestal is het geen probleem dus) dat ik single ben en de rest niet, vriendjes en -dinnetjes in kwestie zijn allemaal prima mensen met wie het goed rondhangen is en de klefheidsfactor valt ook reuze mee, maar zo nu en dan heb ik toch éven behoefte om niét de enige single in de club te zijn (en daar bedoel ik dan niet mee dat ik zelf een setje wil zijn/worden, maar meer dat ik liever even heb dat de rest het niet is...
).
Anyway: zoals gezegd: mijn probleem. En ook niet zo heel erg. En misschien ben ik inderdaad gewoon ongesteld...![]()
Je moet geen brood scoren je moet jongens scorenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
Jongens ik ben er weer. Lekker net even het stadje ingeweest, lekker broodje gescoord. Rustige middag tegemoet. Ik vind dit ideaal![]()
Eerst aas scorenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:43 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Je moet geen brood scoren je moet jongens scoren![]()
Nee, ik niet. Maar Sabrina1981 vast welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mij lok je niet met een broodje hoor.
Dan wil het nog niet helpen. Tenzij ze een CD, die zeer hoog op de "die wil ik hebben, maar is niet meer te krijgen lijst" staat, gebruikt als lokaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar Sabrina1981 vast wel.
Je hebt gelijk. Ze moet het aas natuurlijk wel een beetje aanpassen aan de prooi.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan wil het nog niet helpen. Tenzij ze een CD, die zeer hoog op de "die wil ik hebben, maar is niet meer te krijgen lijst" staat, gebruikt als lokaas.
Zolang ik geen gezicht zie, heb jij helemaal geen gezicht . . .quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:17 schreef petitlapin het volgende:
en jij vond dat ik een 'belgisch gezicht' had![]()
![]()
Oef.. weer buikpijn krijgt. Die zaak vlakbij Nighttown in Rotterdam... damn.quote:
Kan ik het niet op een andere manier proberenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan wil het nog niet helpen. Tenzij ze een CD, die zeer hoog op de "die wil ik hebben, maar is niet meer te krijgen lijst" staat, gebruikt als lokaas.
Dat is op z'n minst een goed begin, jaquote:
Mijn lelijkheid moet ik natuurlijk camoufleren met een slechte ademquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is op z'n minst een goed begin, ja.
De vorige vrouw die daar op in ging heeft de hoop allang opgegeven. Wat wel lief was dat ze echt overal waar ze kwam een CD winkel in rende om ernaar te zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Kan ik het niet op een andere manier proberen![]()
Ok het lukt met de cd ben ik natuurlijk wel een heldin.
PhaE wat jij werkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:53 schreef PhaE het volgende:
Woohoo, nu pas op Fok!
Lijkt wel alsof ik wat te doen heb...
oequote:
Dat doe ik ook. Vaak zelfs. Maar de meeste van hen blijven voor mij toch "partners van..." en zijn niet mijn nieuwe vrienden ofzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
Leuk om gaan met hun partners is geen optie?
Sommige zijn echte vrienden(innen) van me gewordenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:59 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Vaak zelfs. Maar de meeste van hen blijven voor mij toch "partners van..." en zijn niet mijn nieuwe vrienden ofzo.
Sommige wel ja, maar anderen niet. Net als dat anderom geldt trouwens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sommige zijn echte vrienden(innen) van me geworden
Zeg dat dan gewoon tegen je vrienden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:28 schreef Hik het volgende:
![]()
).
Gmrblquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:31 schreef PieterCK het volgende:
@Muukie: Jij bent mod dan hoor je niet in de zandbak he
van ruilen komt huilenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:48 schreef gekke_sandra het volgende:
PL, mag ik een foto van je? Dan krijg jij er een van mij! Eerlijk ruilen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sommige zijn echte vrienden(innen) van me geworden
Maar je bent wel lief hoorquote:
Hoe laat kan ik langskomen?quote:
dankquote:
quote:
hhhm ow ja moest eigenlijk mijn sarcasme mode nog aanzettenquote:
Nee hoor, ligt aan het weer. Ik heb prima medische redenen om me nuquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Jij voelt je ook altijd. Ligt zeker aan jezelf?
![]()
Pre? Ik BEN ongesteld. Niks pre. Maar daarvoor ging ik niet naar de dokter hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:16 schreef Pheno het volgende:
Nee hoor, ligt aan het weer. Ik heb prima medische redenen om me nute voelen. Jij hebt je PMS
De reden waarom ik dat in HVJJN zei, was dat je mensen die er toch echt voor geleerd hebben afkraakt. Dat 1 iemand je niet ligt, ok. Maar bij jou was het zo'n beetje iedereen. Dat je me daarna gaat aanvallen was te verwachten, I don't carequote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:19 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Pre? Ik BEN ongesteld. Niks pre. Maar daarvoor ging ik niet naar de dokter hoor
Voor de Morning after pil hoef je toch niet naar de dokter???quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:19 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Pre? Ik BEN ongesteld. Niks pre. Maar daarvoor ging ik niet naar de dokter hoor
De morning after pil slikken als je net ongesteld bent is ook wat overdreven wellicht?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Voor de Morning after pil hoef je toch niet naar de dokter???![]()
Dat hou je altijd!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef Hik het volgende:
[..]
Sommige wel ja, maar anderen niet. Net als dat anderom geldt trouwens.
Soort van Double Dutchquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
De morning after pil slikken als je net ongesteld bent is ook wat overdreven wellicht?
quote:
Gewoon geen sex nog het beste toch...quote:
En nog een variant waarbij de man niets hoeft te doen ookquote:
Wat een enthousiasmequote:
Enormquote:
Ik vind dat echt debiel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nog een variant waarbij de man niets hoeft te doen ook.
nou ja, niets aan anticonceptie tenminste
Slechts observatie, Mukie. Anders had ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt debiel.
Elke partner moet gewoon voor zichzelf zorgen, klaar uit.
Condoomsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt debiel.
Kom wat is nou lekkerder met of zonder condoom.....??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt debiel.
Zorg ik voor mezelfquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt debiel.
Zonder, mits de vrouw dan de pil neemt en beide partners zijn getest.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom wat is nou lekkerder met of zonder condoom.....??
I rest my case![]()
Alleen als het mijn naam mag dragenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zorg ik voor mezelf
zorg jij dan voor het kind?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |