Ik vertrek pas om half 1 en ik ben al helemaal klaar met inpakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg Twist, je zou toch 5 dagen naar Gent gaan? Wat doe je nog hier dan?
leuk kinderspelletje ... was zelfs leuker dan met een vergrootglas in het zonnetje mieren laten opbrandenquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leuk kinderspelletje ... was zelfs leuker dan met een vergrootglas in het zonnetje mieren laten opbranden
ja, ik en mijn broer speelden graag samen, en hoe gruwelijker hoe liever
Je hebt niet geleefd tot je een eagle met een kikker geslagen hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb met mn zakmes wel muizen open gesneden
En kikkers
Golfen met kikkers
Tennis met kikkers
![]()
Dat vond ik gemeen..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:
leuk kinderspelletje ... was zelfs leuker dan met een vergrootglas in het zonnetje mieren laten opbranden
ja, ik en mijn broer speelden graag samen, en hoe gruwelijker hoe liever
Volgend jaar 10 uur in de week wiskundequote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wel ja, mijn vriend heeft latijn- wiskunde gedaan, en ook 8 uur wiskunde gehad, maar de wetenschappen-wiskunde had op zijn school echt niet zoveel chemie, fysica en biologie, er zijn maar 32 uren in een week, er zou geen tijd geweest zijn voor iets anders![]()
meer weet ik er niet van, middelbaar niet in belgië gedaan
Ze komen best verquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt niet geleefd tot je een eagle met een kikker geslagen hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
En kikkers![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
En kikkers
Golfen met kikkers
Tennis met kikkers
![]()
En nu stem je groen links?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]*herinneringen naar boven komen.
Ik was ooit aan het knikkeren met een buurmeisje, toen er plotseling een kikker op ons knikkergaatje ging zitten. Ik zo, ahww kijk dat kikkertje nou!Wat doet dat buurmeisje? Ze trapt ineens uit het niets keihard op die dikke kikker/pad. *FLOPS. Ik was zo boos op haar.. ik heb daarna nooit echt meer met haar willen spelen.
NOH! Groenlinks!quote:
kikkers plattrappenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef gekke_sandra het volgende:*herinneringen naar boven komen.
Ik was ooit aan het knikkeren met een buurmeisje, toen er plotseling een kikker op ons knikkergaatje ging zitten. Ik zo, ahww kijk dat kikkertje nou!Wat doet dat buurmeisje? Ze trapt ineens uit het niets keihard op die dikke kikker/pad. *FLOPS. Ik was zo boos op haar.. ik heb daarna nooit echt meer met haar willen spelen.
Een bomenknuffelaarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
NOH! Groenlinks!Watvoor iemand denk jij dat ik ben!?
Gokje VVDquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
NOH! Groenlinks!Watvoor iemand denk jij dat ik ben!?
Je bent mij vergeten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vertrek pas om half 1 en ik ben al helemaal klaar met inpakken.![]()
Jij mag vast nog wel mee als handbagagequote:
Ikke nl welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wel ja, mijn vriend heeft latijn- wiskunde gedaan, en ook 8 uur wiskunde gehad, maar de wetenschappen-wiskunde had op zijn school echt niet zoveel chemie, fysica en biologie, er zijn maar 32 uren in een week, er zou geen tijd geweest zijn voor iets anders![]()
meer weet ik er niet van, middelbaar niet in belgië gedaan
dat iemand vrijwillig naar belgie wilquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij mag vast nog wel mee als handbagage.
Ach, als die persoon al half in Zeeland woont...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dat iemand vrijwillig naar belgie wil![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt niet geleefd tot je een eagle met een kikker geslagen hebt.
quote:
Zuid-Holland.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, als die persoon al half in Zeeland woont...
Gent is anders een super stadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dat iemand vrijwillig naar belgie wil![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Goed zo. Bij gebrek aan een betere partij.
hoe gek kan je zijnquote:
ALs je antwerpen in kan komenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe gek kan je zijn![]()
( ik vind vlaamse steden heel mooi en gezellig... brussel, antwerpen, brugge, gent, leuven ... heel gezellige steden![]()
)
Op dat PieterCK moet zijn is een tweede, maar wat mensen uit de rechtsconservatieve vleugel op laten lazeren naar een Wilders of een hopelijk snel afsplinterende Ayaan, ik ben helemaal voorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hooguit wat mensen uit de top van de VVD weg en andere erin... *kuch* PieterCK *kuch*
quote:
Een supertopicquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:16 schreef masterr112 het volgende:
wat is dit toch voor topic (A)
Vorig jaar ging het nog om er in te komen. Maar nuquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
gelukkig moet ik daar niet veel zijn, maar het is momenteel wel dramatisch ja ...
maar de leiën moesten echt wel eens vernieuwd worden, het resultaat zal wel heel mooi zijn
Vier dingen, Mukie, vier dingenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een supertopic
Voldoe je aan een van de 3 dingen die in de TT staan? Dan mag je blijven
owja, 4quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vier dingen, Mukie, vier dingen.
Litpho, die alleen aan de eerste voldoet
MSN Smileys werken niet op dit forum hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:16 schreef masterr112 het volgende:
wat is dit toch voor topic (A)
Alhoewel het uiteraard een raadsel is waarom (A) niet een Annie-smiley is. Evenzo voor je counterpart Q natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MSN Smileys werken niet op dit forum hoor.
Mij bestquote:
Hoe stel jij de Annie en QyRoZ smiley voor dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel het uiteraard een raadsel is waarom (A) niet een Annie-smiley is. Evenzo voor je counterpart Q natuurlijk.
Sinds wanneer niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MSN Smileys werken niet op dit forum hoor.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mij best
Ben altijd wel in voor een stedentripje
Q had voor zichzelf deze:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe stel jij de Annie en QyRoZ smiley voor dan?
Geen idee. Het is mij als laagbijdegrondse sterveling niet gegeven om dergelijke iconen van mijn idolen te creëren, maar ik zal weten als ik mij in hun nabijheid bevindquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe stel jij de Annie en QyRoZ smiley voor dan?
[Singles] duhquote:
Wij bevinden ons elke dag in jou nabijheid.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen idee. Het is mij als laagbijdegrondse sterveling niet gegeven om dergelijke iconen van mijn idolen te creëren, maar ik zal weten als ik mij in hun nabijheid bevind.
Rustig, het is vers bloed, geen diehard singlequote:
sorry, maar we weten niet eens OF ie wel single is..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rustig, het is vers bloed, geen diehard single
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |