sorry, maar we weten niet eens OF ie wel single is..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rustig, het is vers bloed, geen diehard single
Ik weet alleen die van Vorkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Q had voor zichzelf deze:bedacht, maar dan met de tranen van deze
![]()
als ik het goed heb onthouden.
Thuis zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Pheno het volgende:
En wat gaan de singles dit weekend doen (naast naar Gent gaan)
Nieuw abo voor mijn mobiel afsluiten, meubels shoppen, pc van mijn broer verprutsen maken...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Pheno het volgende:
jupz ben ik wel...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
sorry, maar we weten niet eens OF ie wel single is..
En deze was wel erg eehm erg tsja duidelijk te zien...
Bij de telefoon, totdat er iemand beltquote:
Stadten, naar verjaardag toe en uit eten, ongeveer in die volgordequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Pheno het volgende:
quote:
Morgen de stad in, verjaardag en verder geen plannen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Pheno het volgende:
En wat gaan de singles dit weekend doen.
Singles, een reeks van topics waar je je frustraties kunt uitenquote:
Oh ja, ik moet morgenochtend ook nog langs het postkantoor om een pakje van het Computercollectief op te halenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:37 schreef Pheno het volgende:
[nerd talk]
Vanavond ws een concert van Rancor en daarna door naar een schuimparty mits de alcohol genoeg aanwezig is geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Pheno het volgende:
Schuimparty? Bestaan die dingen nog?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vanavond ws een concert van Rancor en daarna door naar een schuimparty mits de alcohol genoeg aanwezig is geweest
Naar U2 zaterdag
Zondag nog geen idee, behalve me ergeren dat ik Maandag geen vrij heb.![]()
misschien een romantische date met godlike zondagavond dan ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
Zondag nog geen idee, behalve me ergeren dat ik Maandag geen vrij heb.![]()
dat ben ik altijd, ik maak hier vijanden voel ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien een romantische date met godlike zondagavond dan ?
petitlapin is weer irritant![]()
Zat vrouwen die nog ongesteld blijven worden tijdens de zwangerschap en dan later verbaast zijn dat ze zwanger waren . . .quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:36 schreef petitlapin het volgende:
ik snap de TT niet, en zwanger en ongesteld zijn gaat niet goed samen
quote:
Schijnt nog een BBQ'tje in het verschiet te zitten dit weekend . . .quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef Pheno het volgende:
De vorige keer waren we eerst op kroegentocht gegaan, om vervolgens naar een hele foute tent te gaan. Het bleek erg moeilijk lopen, tot ik naar mn voeten keek. Ik stond midden in een ruimte met een halve meter schuimquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Schuimparty? Bestaan die dingen nog?.
Veel plezier bij Rancor en U2 in ieder geval.
Ah gossiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:48 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
Ik heb last van een hang-over, BBQ'tje gehad gisteren en het was héél gezellig (en ook héél laat) . . .
![]()
Dat ga jij nooit redden manquote:Schijnt nog een BBQ'tje in het verschiet te zitten dit weekend . . .
Muukie gaat vaak uit waar mannen jonge jochies zijn en die mannen jonge jochies vinden dat nog leuk...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Schuimparty? Bestaan die dingen nog?.
Veel plezier bij Rancor en U2 in ieder geval.
Dat is ook jouw rol in dit topic. Ik dacht trouwens dat jij sinds woensdag niet meer zou kunnen internetten?quote:
Ach man, ouwe zakquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Muukie gaat vaak uit waar mannen jonge jochies zijn en die mannen jonge jochies vinden dat nog leuk...
Vandaar dat wij het niet meer kennen.
Ja, dank jequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Muukie gaat vaak uit waar mannen jonge jochies zijn en die mannen jonge jochies vinden dat nog leuk...
Vandaar dat wij het niet meer kennen.
Die is afgezegdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien een romantische date met godlike zondagavond dan ?
petitlapin is weer irritant![]()
Tijden veranderen. We leven nou eenmaal niet meer in de Gouden Eeuw Litpho.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dank je.
Opa vertelt: "In mijn tijd moesten we zelf nog met emmertjes zeepsop in de weer voor een schuimpartijtje"
mijn broer is ziek, en ik ben te misselijk, onze trip is uitgesteld, maar niet afgesteldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is ook jouw rol in dit topic. Ik dacht trouwens dat jij sinds woensdag niet meer zou kunnen internetten?
Hey ff oppassen he pas 28,5........quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach man, ouwe zak![]()
Oude tijden herleven is leuk
Ik wil nog eens naar een echte gabberparty of 90s show
ze is toch net terug van toen ze zei dat ze wegging laatst...kleinkonijn kan niet zonder ons en wij niet zonder kleinkonijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is ook jouw rol in dit topic. Ik dacht trouwens dat jij sinds woensdag niet meer zou kunnen internetten?
De zeepzieder bij mij om de hoek denkt daar anders over An.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tijden veranderen. We leven nou eenmaal niet meer in de Gouden Eeuw Litpho.
over jouw rol zullen we het maar wijselijk niet hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ga je gang!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
over jouw rol zullen we het maar wijselijk niet hebben![]()
wc rolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
nu ga ik me afvragen wat mijn rol is
the mystery manquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
Het moet in dit geval jouw billen zijn.quote:
quote:
Hadden we er een opstaan voor nu zondag dan?quote:
Je weet niet wat je mistquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
oe oe oe en ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
over jouw rol zullen we het maar wijselijk niet hebben![]()
ik heb geen foto'squote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
Die rol vervul ik heel goed![]()
Maar ik heb wel foto´s![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |