Dat is ook jouw rol in dit topic. Ik dacht trouwens dat jij sinds woensdag niet meer zou kunnen internetten?quote:
Ach man, ouwe zakquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Muukie gaat vaak uit waar mannen jonge jochies zijn en die mannen jonge jochies vinden dat nog leuk...
Vandaar dat wij het niet meer kennen.
Ja, dank jequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Muukie gaat vaak uit waar mannen jonge jochies zijn en die mannen jonge jochies vinden dat nog leuk...
Vandaar dat wij het niet meer kennen.
Die is afgezegdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien een romantische date met godlike zondagavond dan ?
petitlapin is weer irritant![]()
Tijden veranderen. We leven nou eenmaal niet meer in de Gouden Eeuw Litpho.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dank je.
Opa vertelt: "In mijn tijd moesten we zelf nog met emmertjes zeepsop in de weer voor een schuimpartijtje"
mijn broer is ziek, en ik ben te misselijk, onze trip is uitgesteld, maar niet afgesteldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is ook jouw rol in dit topic. Ik dacht trouwens dat jij sinds woensdag niet meer zou kunnen internetten?
Hey ff oppassen he pas 28,5........quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach man, ouwe zak![]()
Oude tijden herleven is leuk
Ik wil nog eens naar een echte gabberparty of 90s show
ze is toch net terug van toen ze zei dat ze wegging laatst...kleinkonijn kan niet zonder ons en wij niet zonder kleinkonijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is ook jouw rol in dit topic. Ik dacht trouwens dat jij sinds woensdag niet meer zou kunnen internetten?
De zeepzieder bij mij om de hoek denkt daar anders over An.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tijden veranderen. We leven nou eenmaal niet meer in de Gouden Eeuw Litpho.
over jouw rol zullen we het maar wijselijk niet hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
Ga je gang!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
over jouw rol zullen we het maar wijselijk niet hebben![]()
wc rolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
nu ga ik me afvragen wat mijn rol is
the mystery manquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
Het moet in dit geval jouw billen zijn.quote:
quote:
Hadden we er een opstaan voor nu zondag dan?quote:
Je weet niet wat je mistquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
oe oe oe en ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
over jouw rol zullen we het maar wijselijk niet hebben![]()
ik heb geen foto'squote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
Die rol vervul ik heel goed![]()
Maar ik heb wel foto´s![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |