Ik zwicht niet voor chantagequote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb geen foto's![]()
als je er wil van mij, moet je meer over jezelf vertellen![]()
Vond het anders best een leuk idee onder dat bureauquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg het maar!
En nee ik ben niet alleen maar je bef tekel![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vond het anders best een leuk idee onder dat bureau
Of je stuurt mij een mailtje!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb geen foto's![]()
als je er wil van mij, moet je meer over jezelf vertellen![]()
Dat is ook weer waar.quote:
Waar zou een mystery man zijn zonder zijn vele talenten?quote:
We hebben het geprobeerdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hadden we er een opstaan voor nu zondag dan?
Nou, voel me net alsof ik de zandbak ben uitgezetquote:
hoe zet je nu weer een foto op fok ?quote:
Stom werkquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe zet je nu weer een foto op fok ?![]()
Alsof iemand het boeit hoe jij er uit zietquote:
Ik heb Pheno trouwens ooit ontmoet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof iemand het boeit hoe jij er uit ziet![]()
Nadat ze me ervan heeft weten te overtuigen dat franse vrouwen lelijk zijn niet echt meer, nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof iemand het boeit hoe jij er uit ziet![]()
ik ging een foto van plato posten, héquote:
Zet het in je CVquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb Pheno trouwens ooit ontmoet.![]()
Dat s geen grap, dat is een zelfmoordpoging.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ging een foto van plato posten, hé, dat was de grap
![]()
en jij vond dat ik een 'belgisch gezicht' hadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
Dat s geen grap, dat is een zelfmoordpoging.![]()
Ofschoon je wel ontzettend onder de indruk van mijn foto was.![]()
Ja, jij hebt een Belgisch gezicht en Ynske heeft een Limburgs hoofd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en jij vond dat ik een 'belgisch gezicht' had![]()
![]()
En ik een lelijk hoofdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een Belgisch gezicht en Ynske heeft een Limburgs hoofd.![]()
op de foto is jouw gezicht amper te zien eigenlijk, maar lelijk ben je zeker niet ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, jij hebt een Belgisch gezicht en Ynske heeft een Limburgs hoofd.![]()
quote:
Dat zou ik kunnen ja. De meetfoto's toch maar even online zettenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
op de foto is jouw gezicht amper te zien eigenlijk, maar lelijk ben je zeker niet ...
al kan pheno daar waarschijnlijk wel meer over vertellen ...
Pheno viel destijds als een blok voor me.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
op de foto is jouw gezicht amper te zien eigenlijk, maar lelijk ben je zeker niet ...
al kan pheno daar waarschijnlijk wel meer over vertellen ...
Ja, dan zien jullie meteen wie Schtoppel is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen ja. De meetfoto's toch maar even online zetten
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:25 schreef Plato1980 het volgende:
Pheno viel destijds als een blok voor me.![]()
Anyway, ik ga Davis Cup kijken.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno viel destijds als een blok voor me.![]()
Anyway, ik ga Davis Cup kijken.![]()
Ik verwacht dat we met 5-0 verliezen daar we een B-team aangevuld met een bejaarde Haarhuis moeten opstellen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
in september is het pas belgië tegen USA![]()
have fun, ik ga iets eten
Schtoppel roeleertquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dan zien jullie meteen wie Schtoppel is.![]()
En niet te vergeten de paar beroemde Fokkers die eveneens eeuwig single zijn maar dat niet op FOK willen vertellen.quote:
Meid join the club..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:28 schreef Hik het volgende:
Zeg, misschien is dit wel de goede plek voor even een-momentje...
![]()
Merk dat ik de laatste weken steeds meer geirriteerd raak door gebonden vrienden die hun wederhelft (yuck) overal mee naartoe slepen. Things change en het is mijn probleem (althans, meestal is het geen probleem dus) dat ik single ben en de rest niet, vriendjes en -dinnetjes in kwestie zijn allemaal prima mensen met wie het goed rondhangen is en de klefheidsfactor valt ook reuze mee, maar zo nu en dan heb ik toch éven behoefte om niét de enige single in de club te zijn (en daar bedoel ik dan niet mee dat ik zelf een setje wil zijn/worden, maar meer dat ik liever even heb dat de rest het niet is...
).
Anyway: zoals gezegd: mijn probleem. En ook niet zo heel erg. En misschien ben ik inderdaad gewoon ongesteld...![]()
Gaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:32 schreef Hik het volgende:
Ik wil niet daten...![]()
Ik wil gewoon dat de rest stópt met daten...![]()
![]()
Leuk om gaan met hun partners is geen optie?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:28 schreef Hik het volgende:
Zeg, misschien is dit wel de goede plek voor even een-momentje...
![]()
Merk dat ik de laatste weken steeds meer geirriteerd raak door gebonden vrienden die hun wederhelft (yuck) overal mee naartoe slepen. Things change en het is mijn probleem (althans, meestal is het geen probleem dus) dat ik single ben en de rest niet, vriendjes en -dinnetjes in kwestie zijn allemaal prima mensen met wie het goed rondhangen is en de klefheidsfactor valt ook reuze mee, maar zo nu en dan heb ik toch éven behoefte om niét de enige single in de club te zijn (en daar bedoel ik dan niet mee dat ik zelf een setje wil zijn/worden, maar meer dat ik liever even heb dat de rest het niet is...
).
Anyway: zoals gezegd: mijn probleem. En ook niet zo heel erg. En misschien ben ik inderdaad gewoon ongesteld...![]()
Je moet geen brood scoren je moet jongens scorenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:39 schreef Sabrina1981 het volgende:
Jongens ik ben er weer. Lekker net even het stadje ingeweest, lekker broodje gescoord. Rustige middag tegemoet. Ik vind dit ideaal![]()
Eerst aas scorenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:43 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Je moet geen brood scoren je moet jongens scoren![]()
Nee, ik niet. Maar Sabrina1981 vast welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mij lok je niet met een broodje hoor.
Dan wil het nog niet helpen. Tenzij ze een CD, die zeer hoog op de "die wil ik hebben, maar is niet meer te krijgen lijst" staat, gebruikt als lokaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar Sabrina1981 vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |