Je hebt gelijk. Ze moet het aas natuurlijk wel een beetje aanpassen aan de prooi.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan wil het nog niet helpen. Tenzij ze een CD, die zeer hoog op de "die wil ik hebben, maar is niet meer te krijgen lijst" staat, gebruikt als lokaas.
Zolang ik geen gezicht zie, heb jij helemaal geen gezicht . . .quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:17 schreef petitlapin het volgende:
en jij vond dat ik een 'belgisch gezicht' had![]()
![]()
Oef.. weer buikpijn krijgt. Die zaak vlakbij Nighttown in Rotterdam... damn.quote:
Kan ik het niet op een andere manier proberenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan wil het nog niet helpen. Tenzij ze een CD, die zeer hoog op de "die wil ik hebben, maar is niet meer te krijgen lijst" staat, gebruikt als lokaas.
Dat is op z'n minst een goed begin, jaquote:
Mijn lelijkheid moet ik natuurlijk camoufleren met een slechte ademquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is op z'n minst een goed begin, ja.
De vorige vrouw die daar op in ging heeft de hoop allang opgegeven. Wat wel lief was dat ze echt overal waar ze kwam een CD winkel in rende om ernaar te zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Kan ik het niet op een andere manier proberen![]()
Ok het lukt met de cd ben ik natuurlijk wel een heldin.
PhaE wat jij werkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:53 schreef PhaE het volgende:
Woohoo, nu pas op Fok!
Lijkt wel alsof ik wat te doen heb...
oequote:
Dat doe ik ook. Vaak zelfs. Maar de meeste van hen blijven voor mij toch "partners van..." en zijn niet mijn nieuwe vrienden ofzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
Leuk om gaan met hun partners is geen optie?
Sommige zijn echte vrienden(innen) van me gewordenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:59 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Vaak zelfs. Maar de meeste van hen blijven voor mij toch "partners van..." en zijn niet mijn nieuwe vrienden ofzo.
Sommige wel ja, maar anderen niet. Net als dat anderom geldt trouwens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sommige zijn echte vrienden(innen) van me geworden
Zeg dat dan gewoon tegen je vrienden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:28 schreef Hik het volgende:
Zeg, misschien is dit wel de goede plek voor even een-momentje...
![]()
Merk dat ik de laatste weken steeds meer geirriteerd raak door gebonden vrienden die hun wederhelft (yuck) overal mee naartoe slepen. Things change en het is mijn probleem (althans, meestal is het geen probleem dus) dat ik single ben en de rest niet, vriendjes en -dinnetjes in kwestie zijn allemaal prima mensen met wie het goed rondhangen is en de klefheidsfactor valt ook reuze mee, maar zo nu en dan heb ik toch éven behoefte om niét de enige single in de club te zijn (en daar bedoel ik dan niet mee dat ik zelf een setje wil zijn/worden, maar meer dat ik liever even heb dat de rest het niet is...
).
Anyway: zoals gezegd: mijn probleem. En ook niet zo heel erg. En misschien ben ik inderdaad gewoon ongesteld...![]()
Gmrblquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:31 schreef PieterCK het volgende:
@Muukie: Jij bent mod dan hoor je niet in de zandbak he
van ruilen komt huilenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:48 schreef gekke_sandra het volgende:
PL, mag ik een foto van je? Dan krijg jij er een van mij! Eerlijk ruilen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sommige zijn echte vrienden(innen) van me geworden
Maar je bent wel lief hoorquote:
Hoe laat kan ik langskomen?quote:
dankquote:
quote:
hhhm ow ja moest eigenlijk mijn sarcasme mode nog aanzettenquote:
Nee hoor, ligt aan het weer. Ik heb prima medische redenen om me nuquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Jij voelt je ook altijd. Ligt zeker aan jezelf?
![]()
Pre? Ik BEN ongesteld. Niks pre. Maar daarvoor ging ik niet naar de dokter hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:16 schreef Pheno het volgende:
Nee hoor, ligt aan het weer. Ik heb prima medische redenen om me nute voelen. Jij hebt je PMS
De reden waarom ik dat in HVJJN zei, was dat je mensen die er toch echt voor geleerd hebben afkraakt. Dat 1 iemand je niet ligt, ok. Maar bij jou was het zo'n beetje iedereen. Dat je me daarna gaat aanvallen was te verwachten, I don't carequote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:19 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Pre? Ik BEN ongesteld. Niks pre. Maar daarvoor ging ik niet naar de dokter hoor
Voor de Morning after pil hoef je toch niet naar de dokter???quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:19 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Pre? Ik BEN ongesteld. Niks pre. Maar daarvoor ging ik niet naar de dokter hoor
De morning after pil slikken als je net ongesteld bent is ook wat overdreven wellicht?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Voor de Morning after pil hoef je toch niet naar de dokter???![]()
Dat hou je altijd!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:02 schreef Hik het volgende:
[..]
Sommige wel ja, maar anderen niet. Net als dat anderom geldt trouwens.
Soort van Double Dutchquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
De morning after pil slikken als je net ongesteld bent is ook wat overdreven wellicht?
quote:
Gewoon geen sex nog het beste toch...quote:
En nog een variant waarbij de man niets hoeft te doen ookquote:
Wat een enthousiasmequote:
Enormquote:
Ik vind dat echt debiel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nog een variant waarbij de man niets hoeft te doen ook.
nou ja, niets aan anticonceptie tenminste
Slechts observatie, Mukie. Anders had ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt debiel.
Elke partner moet gewoon voor zichzelf zorgen, klaar uit.
Condoomsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt debiel.
Kom wat is nou lekkerder met of zonder condoom.....??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt debiel.
Zorg ik voor mezelfquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt debiel.
Zonder, mits de vrouw dan de pil neemt en beide partners zijn getest.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom wat is nou lekkerder met of zonder condoom.....??
I rest my case![]()
Alleen als het mijn naam mag dragenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zorg ik voor mezelf
zorg jij dan voor het kind?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |