Ooijer zag ik nu juist niet graag vertrekkenquote:VI: Andre Ooijer voor 1,5 miljoen naar Genoa
Volgens VI.nl is de transfer van Andre Ooijer naar Genoa rondgekomen. De transfer hing al enkele dagen in de lucht. PSV zou 1,5 miljoen euro hebben gekregen voor de 31-jarige verdediger. Hij moet alleen nog medisch gekeurd worden in Italie. Zelf kwam Ooijer een tweejarig contract overeen met de promovendus in de Serie A. Daarmee verliest PSV opnieuw een belangrijke basisspeler.
Aldus PSV Netwerkquote:'PSV trekt jonge Braziliaan aan; FC Groningen liet hem lopen wegens ontbreken werkvergunning?'
Volgens diverse gerespecteerde Braziliaanse media heeft PSV de 18-jarige Braziliaan Taianan (zie profiel) aangetrokken. De middenvelder uit de jeugd van Internacional is een tweebenige spelbepalende speler. Hij werd onlangs uitgeroepen tot beste speler in een internationaal toernooi in Chili. PSV zou hem via onder andere Hans van der Zee al een aantal maanden volgen. Hij zou 500.000 euro hebben gekost, waarbij de Braziliaanse club ook nog 20% van de transferrechten heeft bedongen. Inmiddels zou hij zijn afgereisd naar Nederland.
Het vreemde is dat enkele dagen geleden werd gemeld dat hij op stage zou komen bij FC Groningen. Nota bene vanmiddag meldt de club uit Groningen op haar website dat dat niet doorgaat. Een stage zou geen zin hebben omdat de club had begrepen dat hij niet in aanmerking komt voor een tewerkstellingvergunning in Nederland.
Hoop niet dat ze spelers bij Heracles gaan wegkapenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het enorm leuk voor Andre, maar het vereist wel weer veel van Pieter de Visser en de zijnen. Het komt vast en zeker weer goed.
En nu zit iedereen zich vertwijfeld af te vragen hoe die rechtsback van Heracles Almelo toch ook weer heet...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze spelers bij Heracles gaan wegkapen
Diego heeft 't van Steef zelf (msn).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je ook een linkje naar dat topic cultheld?
Rafaël is vooral aanvallend erg goed. Zabaleta is completer en kan op de hele flank spelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:25 schreef johannes1986 het volgende:
als die Rafael echt komt, dan word ik helemaal gek!
Niet alles wat de media naar buiten brengen is per definitie waar.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Zabaleta heeft toch een voorkeur voor Spanje? Rafael zou een aanwinst zijn voor de eredivisie.
Dat weet ik maar al te goed, we zullen het wel zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet alles wat de media naar buiten brengen is per definitie waar.
Zowel Zabaleta als Rafaël zouden een aanwinst zijn voor de eredivisie.
Vertrouw je niet op Hiddink?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:ooijer eg, Lee weg
aan Alex wordt getrokken
leuk
Dames en heren, hier spreekt een kennerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:02 schreef johannes1986 het volgende:
Hm...ik wil Rafaël, niet Zabaleta. Ik ben gewoon weg van die vent...zo übergoed..nú al
Daar gaat het niet om. Die jongen is 19. Zonder Feyenoord liep ie nu nog ergens in het oerwoud rond. Als ie naar het buitenland wou, dan had geen enkele Feyenoorder hem dat kwalijk genomen. Maar dit is gewoon het lafste wat ie kan doen, een klap in het gezicht van de mensen die hem gemaakt hebben tot wat ie is, en hem gesteund hebben door dik en dun.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, hij heeft bij PSV veel meer mogelijkheden.
Geen wk-onder-20 gezien, beste jongen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dames en heren, hier spreekt een kenner
als t tegen zit vertrekt meer dan de helft van de basisquote:
Zowel Rafaël, Zabaleta als Rafael Sobis heb ik vaker zien spelen. Van die drie is Zabaleta het meest waardevol voor een ploeg. Rafaël is opkomend subliem en kan redelijk verdedigen. Rafael Sobis heeft erg veel techniek, maar er zit nog heel wat "groei" in. Kan een hele goede worden en zou een goede aanwinst zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:02 schreef johannes1986 het volgende:
Hm...ik wil Rafaël, niet Zabaleta. Ik ben gewoon weg van die vent...zo übergoed..nú alRafael Sobis liet een paar leuke dingen zien tijdens het wk-onder-20, maar is die nou zo goed? Wat weet je van hem Cultheld?
Inderdaad, je kan op basis van 5 wedstrijdjes tegen pubers beoordelen of een speler CL / HCE-waardig is, je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:06 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Geen wk-onder-20 gezien, beste jongen?![]()
dankzij zn grote broer ja.......quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Die jongen is 19. Zonder Feyenoord liep ie nu nog ergens in het oerwoud rond.
maar wel blij zijn met onze Erwin Koeman, Paauwe en Lodewijks?quote:Als ie naar het buitenland wou, dan had geen enkele Feyenoorder hem dat kwalijk genomen. Maar dit is gewoon het lafste wat ie kan doen, een klap in het gezicht van de mensen die hem gemaakt hebben tot wat ie is, en hem gesteund hebben door dik en dun.
Het enige wat ik hem dan ook gun als ie naar PSV gaat is een spoedig einde van z'n carierre en een leven vol spijt.
Het verschil tussen PSV en Feyenoord is niet groot genoeg om zo'n gevoelige stap te maken.
Je bent dan ook geen PSV-scout, dus ik begrijp je bezorgdheid wel. PSV doet straks gewoon weer mee om het kampioenschap, want Hiddink is nog lang niet klaar met winkelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als t tegen zit vertrekt meer dan de helft van de basisda's ff lasiger dan 2 spelers in de voorhoede vervangen
Je slaat de plank nu even volledig misquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan op basis van 5 wedstrijdjes tegen pubers beoordelen of een speler CL / HCE-waardig is, je hebt helemaal gelijk![]()
Als Feyenoord geen intereresse had in Salomon had Bona hem wel bij een andere club getipt. Zoveel binding heeft Salomon niet met Feyenoord. Als Gullit niet veel vertrouwen in hem had gehad wilde hij nu maar al te graag vertrekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Die jongen is 19. Zonder Feyenoord liep ie nu nog ergens in het oerwoud rond. Als ie naar het buitenland wou, dan had geen enkele Feyenoorder hem dat kwalijk genomen. Maar dit is gewoon het lafste wat ie kan doen, een klap in het gezicht van de mensen die hem gemaakt hebben tot wat ie is, en hem gesteund hebben door dik en dun.
Het enige wat ik hem dan ook gun als ie naar PSV gaat is een spoedig einde van z'n carierre en een leven vol spijt. Feyenoord kan hem nu beter verkopen.
Het verschil tussen PSV en Feyenoord is niet groot genoeg om zo'n gevoelige stap te maken.
Feyenoord had hem niet hoeven halen hoor. En ze hadden hem ook bij Excelsior kunnen laten.quote:
Lul niet zo dom. Totaal niet te vergelijken.... Jullie 2e keeper komt ook van Feyenoord.quote:maar wel blij zijn met onze Erwin Koeman, Paauwe en Lodewijks?
Vergelijkbare overstap, je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel blij zijn met onze Erwin Koeman, Paauwe en Lodewijks?
dat geld hebben we makkelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:08 schreef johannes1986 het volgende:
San Lorenzo, de club van Zabaleta heeft pas nog gezegd hem niet te laten gaan voor minder dan 5 miljoen euro. Nou zal dat in de praktijk wel meevallen, maar dat is toch een fiks bedrag.
Rafael Sobis speelt bij Internacional, ik dacht ook de club waar de nieuwe middenvelder Taianan vandaan komt. Misschien in 1 koop?
Dat je Messi erbij haalt slaat sowieso nergens op, want die werd voor het WK al geroemd en debuteerde zelfs bij Barcelona.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:10 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Of vind je het toeval dat iedereen opeens wild is van onder andere Messi, Mikel en Taiwo?![]()
natuurlijk ga ik er vanuit dat er nog wat komt maarja vooralsnog zijn die spelers er nog niet dus oordeel ik nu over de selectie van nu.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen PSV-scout, dus ik begrijp je bezorgdheid wel. PSV doet straks gewoon weer mee om het kampioenschap, want Hiddink is nog lang niet klaar met winkelen.
Erwin wel, dat doet mij persoonlijk pijn!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vergelijkbare overstap, je hebt helemaal gelijk![]()
Een PSV-er die Feyenoord een kutclub noemtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:13 schreef johannes1986 het volgende:
Alsof het een gunst is van Feyenoord dat Kalou bij de kutclub mocht spelen![]()
En jullie moeten dat kankerbedrijfje Philips op je blote knietjes bedanken dat jullie zoveel geld hebben gekregen, want anders speelden jullie 1e divisiequote:Feyenoord moet hem en zijn grote broer Bonaventure op de blote knietjes bedanken dat hij hén zoveel heeft gegeven, en hem nu voor veel geld verkopen nu het nog kan![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel overhoudt als de RvC er mee klaar is
Hij werd geroemd als een talent door een paar kenners en mensen die het van kenners gehoord hadden ja..pas tijdens en na het toernooi is hij het superbekende grote talent geworden wat zelfs de voetbalhaters kennenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat je Messi erbij haalt slaat sowieso nergens op, want die werd voor het WK al geroemd en debuteerde zelfs bij Barcelona.
Wel eens van het woordje 'hype' gehoord trouwens?
Koeman ging niet rechtstreeks hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Erwin wel, dat doet mij persoonlijk pijn!
Dat doen we dan ook dagelijks. Of was je niet bekend dat we Philips Sport Vereniging heten, met Phillips op onze shirts lopen en ons stadion het Phillips Stadion heet. Ga eens heen naar je eigen Feyenoord-hol..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:16 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Een PSV-er die Feyenoord een kutclub noemt![]()
![]()
[..]
En jullie moeten dat kankerbedrijfje Philips op je blote knietjes bedanken dat jullie zoveel geld hebben gekregen, want anders speelden jullie 1e divisie
Sorry, dit getuigt van weinig know-how, welterusten dan maar!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:16 schreef fransie102 het volgende:
En jullie moeten dat kankerbedrijfje Philips op je blote knietjes bedanken dat jullie zoveel geld hebben gekregen, want anders speelden jullie 1e divisie
en? dan kan k dat nog wel kut vinden. Had altijd de hoop dat Erwin Hiddink zou opvolgen als veldtrainerquote:
Wie is Phillips?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:18 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
ons stadion het Phillips Stadion heet.
Die opmerking van hem was terecht, wou je zeggen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sorry, dit getuigt van weinig know-how, welterusten dan maar!
't Is niet echt vergelijkbaar met Kalou naar PSVquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en? dan kan k dat nog wel kut vinden. Had altijd de hoop dat Erwin Hiddink zou opvolgen als veldtrainer
Natuurlijk was die terecht. Feyenoord heeft gewoon geluk gehad dat Bonaventure op een goeie dag met zijn broertje aan kwam lopen bij de Kuip, en dat geluk is ze gegund. Door mij in elk geval.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:20 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Die opmerking van hem was terecht, wou je zeggen?
Ik werd een half jaar geleden nog uitgelachen toen ik lyrisch was over "Zabaleta, Fernandez, Diego, Juanfran, etc."quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:10 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Je slaat de plank nu even volledig misVan bepaalde spelers kan je gewoon zien dat ze het in zich hebben, ook al zijn het een paar wedstrijdjes op het wk-onder-20.
Of vind je het toeval dat iedereen opeens wild is van onder andere Messi, Mikel en Taiwo?![]()
Hm, ik dacht dat dat wel meeviel, maar ik zou het best goed mis kunnen hebben hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:25 schreef Spideyman het volgende:
Johannes, Rafael is een halve aanvaller verdedigend is hij niet zo sterk dat hebben we allemaal kunnen zien tijdens het WK jeugd. We hebben een goeie back nodig die in eerste instantie alle verdediende kwaliteiten tot in de puntjes beheerst. Laat je nou niet gek maken door zijn continue rushes naar voren.
Heeft hij expliciet gezegd dat hij iedere buitenlandse club zou afwijzen? Hij komt over een paar jaar vast wel terug voor de breedte als ervaren rot, of hij wordt jeugdtrainer bij PSV.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:26 schreef Spideyman het volgende:
btw, ik neem het Ooijer echt kwalijk dat hij eerst letterlijk heeft gezegd dat hij zou blijven en nu dus toch vertrekt. Jammer van deze oer-PSVer.
Ja, echt lelijk! In de vi van gisteren nog zeggen dat hij het ziet zitten bij PSV en dat hij een goed seizoen verwacht en dat iedereen verder moet blijven enzo..en dan zelf 1 dag later al weggaan..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:26 schreef Spideyman het volgende:
btw, ik neem het Ooijer echt kwalijk dat hij eerst letterlijk heeft gezegd dat hij zou blijven en nu dus toch vertrekt. Jammer van deze oer-PSVer.
Nou wat een geluk...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:24 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Natuurlijk was die terecht. Feyenoord heeft gewoon geluk gehad dat Bonaventure op een goeie dag met zijn broertje aan kwam lopen bij de Kuip, en dat geluk is ze gegund. Door mij in elk geval.
Kan wel wat worden jaquote:Wel gezellig, met 2 Feyenoord-fans in het PSV-Forum. Zijn jullie trouwens niet blij met de komst van Owoeri? Dat lijkt me een goeie versterking, en aangezien hij van een zeer onbekende club komt en een contract van voorlopig slechts 1 jaar tekende ( met een optie op meerdere seizoenen erna ) zal hij wel weinig gekost hebben. Kan alleen maar meevallen lijkt me!![]()
...en bovenal door het spel zelf wat je hebt kunnen zien op tv..ik ben van de spelers die jij hierboven noemt helemaal niet zo weg, ik heb alleen een zwak voor Messi ( onhaalbaar ) , Taiwo ( onhaalbaar ) , Mikel ( onhaalbaar ) , Rafaël en Zabaleta, omdat die in verschillende wedstrijden erg opvielen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik werd een half jaar geleden nog uitgelachen toen ik lyrisch was over "Zabaleta, Fernandez, Diego, Juanfran, etc."Zo zie je maar weer hoe mensen kunnen veranderen door media.
Jullie hebben sowieso 1 jaar enorm van hem kunnen genieten, en áls hij al gaat ( wat ik nogsteeds niet geloof, in ieder geval niet naar PSV... ) , dan worden jullie er wel 10 miljoen euro wijzer van, en van dat geld kan je het elftal op meerdere posities heel goed versterken...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nou wat een geluk...Hij zou ons de komende 3 jaar juist geluk moeten schenken, om vervolgens als een held naar het buitenland te vertrekken. PSV heeft genoeg goede spelers, en genoeg goede scouts, én genoeg geld.
Laat ons die paar goede spelers houden om nou eindelijk weer eens een fatsoenlijk team neer te zetten.
[..]
Op Ooijer kotsenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:28 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ja, echt lelijk! In de vi van gisteren nog zeggen dat hij het ziet zitten bij PSV en dat hij een goed seizoen verwacht en dat iedereen verder moet blijven enzo..en dan zelf 1 dag later al weggaan..![]()
![]()
Hoe kan Kalou uitblinken met 2 gebroken benen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:37 schreef fransie102 het volgende:
Maar dan heb je wel 20 doelpunten en een toekomstige topspeler minder, die je ook nog wekelijks uit ziet blinken bij de concurrent.
Dat hoop ik uiteraard wel, maar lijkt me niet zo realistisch helaasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe kan Kalou uitblinken met 2 gebroken benen?![]()
Cart_man stuurt wel een knokploeg langs. Als z'n avatar even meehelpt komt 't helemaal goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:40 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat hoop ik uiteraard wel, maar lijkt me niet zo realistisch helaas
Wat weten wij daarvan? 1 interviewtje van VI. Waren wij er bij toen hij met Hiddink zijn eventuele transfer heeft overlegd?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer kotst op de manier hoe Ooijer vertrekt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Cart_man stuurt wel een knokploeg langs. Als z'n avatar even meehelpt komt 't helemaal goed
In het bekrompen Holland (Ajax en Feyenoord), that is. In de Serie A is het gemeengoed en ook in Spanje, Duitsland en andere grote voetbalnaties komt 't op grote schaal voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:47 schreef Sloggi het volgende:
Kalou begrijpt geloof ik niet helemaal wat het betekent om van Top 3-club te switchen
Inderdaad, de transfer van Figo naar Real maakte totaal niets losquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
In het bekrompen Holland (Ajax en Feyenoord), that is. In de Serie A is het gemeengoed en ook in Spanje, Duitsland en andere grote voetbalnaties komt 't op grote schaal voor.
Figo, niemand die er een probleem van maakte.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
In het bekrompen Holland (Ajax en Feyenoord), that is. In de Serie A is het gemeengoed en ook in Spanje, Duitsland en andere grote voetbalnaties komt 't op grote schaal voor.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, de transfer van Figo naar Real maakte totaal niets los![]()
Dat is dan ook wel een verhaal apart. Real Madrid - Barca en vice versa is van een andere orde. Maar van Real naar Valencia en Inter naar AC Milan maakt 't niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, de transfer van Figo naar Real maakte totaal niets los![]()
Wel als 1 van die clubs in zware nood zit en een speler laat die club in de steek.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel een verhaal apart. Real Madrid - Barca en vice versa is van een andere orde. Maar van Real naar Valencia en Inter naar AC Milan maakt 't niet zoveel uit.
He, zogenaamde kenner, nu weer over PSV in dit topic?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:53 schreef cultheld het volgende:
Dat is dan ook wel een verhaal apart. Real Madrid - Barca en vice versa is van een andere orde. Maar van Real naar Valencia en Inter naar AC Milan maakt 't niet zoveel uit.
Als Adriano naar AC gaat worden de fans niet bepaald blijk denk ik zo. Ander voorbeeldje, van Lazio naar AS is ook bepaald not done.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
He, zogenaamde moderator, ben je goed in verbanden leggen? Zo ja, dan begrijp je vast wel dat dit relevant is voor de discussie of het voetbalmaatschappelijk geoorloofd is of Kalou al dan niet naar PSV wil/gaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
He, zogenaamde kenner, nu weer over PSV in dit topic?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:56 schreef Sloggi het volgende:
Als Adriano naar AC gaat worden de fans niet bepaald blijk denk ik zo. Ander voorbeeldje, van Lazio naar AS is ook bepaald not done.
Ja, jochie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:57 schreef cultheld het volgende:
He, zogenaamde moderator, ben je goed in verbanden leggen? Zo ja, dan begrijp je vast wel dat dit relevant is voor de discussie of het voetbalmaatschappelijk geoorloofd is of Kalou al dan niet naar PSV wil/gaat.
Ok, meneer.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jochie.
En je vergelijkend materiaal is niet relevant hier, maar offtopic.
Dus Feyenoord laat hem 2 seizoenen topscorer worden en ziet hem dan voor niks vertrekken?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:06 schreef Sloggi het volgende:
Kalou kan wel naar PSV willen, Feyenoord laat hem niet naar PSV gaan. (dat was dus de spreekwoordelijke punt)
Desnoods.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus Feyenoord laat hem 2 seizoenen topscorer worden en ziet hem dan voor niks vertrekken?
Vind ik ook geen optie. Beste voor alle partijen is hem aan een buitenlandse club slijten.quote:
Wat mij betreft mag hij nu weg, maar dat wil hij zelf helaas niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind ik ook geen optie. Beste voor alle partijen is hem aan een buitenlandse club slijten.
Volgens mij heeft Kalou wel met PSV te maken, aangezien hij er mee in verband is gebracht, er een bod door PSV op hem is uitgebracht en zelf erg graag naar die rotclub wilquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:18 schreef golfer het volgende:
Sinds wanneer werkt Kalou voor PSV en moet dat hier besproken worden?
Wat loop je nou zielig te doen dan. Kalou valt nog altijd onder een transfergerucht met betrekking tot PSV volgens mij. Speelde Martin Rosenberg soms al in december voor Ajax? Dacht 't niet en daar mocht ook gewoon over dat transfergerucht worden gepraat (terecht).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:18 schreef golfer het volgende:
Sinds wanneer werkt Kalou voor PSV en moet dat hier besproken worden?
Lekker consequent ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:24 schreef golfer het volgende:
Waarom gaan jullie dan niet verder in het transfergeruchtentopic, als het over een tranfergerucht gaat?
quote:Kalou forceert vertrek: 'Het is beter dat ik ga'
15/7/2005 9 :04
Salomon Kalou probeert per direct een transfer naar PSV te forceren. Ondanks de zalvende woorden die hij onlangs voor de eerste training liet horen, laat de Ivoriaanse aanvaller nogmaals nadrukkelijk weten wat hij wil: 'Het is voor mij en de club het beste als we uit elkaar gaan.'
Zoals VI.nl al vaker berichtte, wil Kalou weg bij Feyenoord voor een avontuur bij PSV. Het was dan ook vreemd dat hij twee weken terug, vlak voor de eerste training van het nieuwe seizoen, verklaarde op de website van zijn club, dat hij niets zou weten van de interesse van PSV. Tegelijkertijd liet technisch directeur Mark Wotte weten dat de negentienjarige speler niet weg mocht en al helemaal niet naar de concurrentie, oftewel PSV.
Vrijdagochtend veegt Kalou die woorden zelf van tafel in een interview met het Algemeen Dagblad. 'Feyenoord weet al lang wat ik wil, maar de leiding neemt me volgens mij niet serieus. Ze denken misschien dat ik een spel speel. Dat vind ik jammer, want ik wil correct zijn en bied een goeie oplossing aan: een transfer naar PSV. Dat is echt voor alle partijen het beste.'
Wotte laat via het AD nogmaals weten dat Kalou niet te koop is, en al helemaal niet aan een concurrent. Kalou denkt er anders over: 'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment. PSV is veel verder dan Feyenoord. Daar speel je Champions League en wordt je als jonge speler ook echt beter gemaakt. Hiddink is daar goed in. Maar in die club zit het zelf ook goed, moet je eens kijken hoeveel topspelers PSV al aan de grote competities in Europa heeft geleverd.'
'Dit is het moment om hogerop te gaan. Als Feyenoord me die kans niet gunt, heb ik een probleem. Ik zal de resterende jaren van mijn contract wel uitspelen, natuurlijk, ik blijf wel professional. Maar het plezier zal verdwijnen.'
'Ik heb liever dat we allemaal blij zijn. Ik, omdat ik naar PSV kan; Feyenoord, omdat het een goede transfersom voor me kan ontvangen. Als ik mijn contract uitdien, verdienen ze toch niks aan me, dat zullen ze toch niet willen?' En met een knipoog: 'Ik kan zó doorvliegen van China naar Zuid-Korea, waar PSV nu is.'
En je bent er nog trots op ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Zapper het volgende:
Hebben we het AD nog niet gelezen jongens?
Kalou!
PSV wordt wel met héél erg veel spelers in verband gebracht nu..ik raak het overzicht een beetje kwijt...Taianan, Taiwo, Park 2, Cha, Rafael, Rafael Sobis, Zabaleta, Kalou, Mattós ( zoiets ) en deze Carrizoquote:15/7/2005 - 'PSV wilde ook Argentijnse spits op proef meenemen naar Korea'
(Gepost door RvN)
Guus Hiddink was niet alleen van plan om de Costaricaanse back op proef mee te nemen naar Zuid-Korea, maar ook een jonge Argentijnse spits. Dat meldde althans de Argentijnse voetbalkrant Ole vorige week. Blijkbaar is die stage dus niet doorgegaan. Het zou gaan om Juan Carlos Carrizo aanvaller van een jeugdelftal van San Lorenzo. Gesproken werd al dat als hij zou overtuigen PSV 2,5 miljoen dollar zou betalen, overigens afhankelijk van hoeveel wedstrijden hij voor PSV zou gaan spelen.
Er zijn ook nog zaken als normen en waarden (dit ik dit ooit nog eens zou zeggen). Kalous hoofd op hol brengen zodat hij een breuk forceert, triester kan het eigenlijk niet.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
We zijn er niet om vrienden te maken.
Ach, zoiets gebeurt nou eenmaal, Collins John werd na een half jaar in het eerste van Twente al verleid met een aanbieding van Fulham.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Er zijn ook nog zaken als normen en waarden (dit ik dit ooit nog eens zou zeggen). Kalous hoofd op hol brengen zodat hij een breuk forceert, triester kan het eigenlijk niet.....
Of is dit weer de schuld van de telegraaf-media?
Ik denk dat Kalou gewoon heel goed zelf kan beslissen wat hij wil. Blijkbaar heeft hij zóveel verstand van voetbal, dat hij ziet dat PSV al jaren mijlenver voorloopt op Feyenoordquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Er zijn ook nog zaken als normen en waarden (dit ik dit ooit nog eens zou zeggen). Kalous hoofd op hol brengen zodat hij een breuk forceert, triester kan het eigenlijk niet.....
Wat is de rol van de Telegraaf in het verhaal?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet helemaal goed onder woorden te brengen. Ze proberen de Telegraaf de schuld te geven als Kalou naar Feyenoord vertrekt, terwijl het vooral de schuld van PSV is dat ze zoveel beter zijn dan Feyenoord en zo slim om zo'n jongen te kopen ook al kost hij vreselijk veel geld...Het is gewoon vraag en aanbod die bij elkaar komen of niet, zo simpel is het. Kalou kwam dankzij zijn broer gratis binnenwandelen, ramt er 20 in en ook nog talloze assist waardoor Feyenoord nog europees voetbal haalde ook, en nu kunnen ze een fikse transfersom krijgen waardoor ze de rest van het elftal op 2 belangrijke plekken kunnen versterken en nu is PSV triest bezig...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Wat is de rol van de Telegraaf in het verhaal?
Okquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet helemaal goed onder woorden te brengen. Ze proberen de Telegraaf de schuld te geven als Kalou naar Feyenoord vertrekt, terwijl het vooral de schuld van PSV is dat ze zoveel beter zijn dan Feyenoord en zo slim om zo'n jongen te kopen ook al kost hij vreselijk veel geld...Het is gewoon vraag en aanbod die bij elkaar komen of niet, zo simpel is het. Kalou kwam dankzij zijn broer gratis binnenwandelen, ramt er 20 in en ook nog talloze assist waardoor Feyenoord nog europees voetbal haalde ook, en nu kunnen ze een fikse transfersom krijgen waardoor ze de rest van het elftal op 2 belangrijke plekken kunnen versterken en nu is PSV triest bezig...![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hiddink belt Wotte: "Hallo Mark, wij willen Kalou kopen. Kan ik een afspraak maken?"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn gegaan was het allang rond geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hiddink belt Wotte: "Hallo Mark, wij willen Kalou kopen. Kan ik een afspraak maken?"
Wotte: "Hallo Guus, ja hoor, is prima, volgende week?"
Inderdaad respectloos. Zo ga je niet met mensen om zeg. Wat een kutclub is PSV toch, zomaar andere clubs benaderen om spelers over te nemen, schandalig.
Vergeet Goor niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef johannes1986 het volgende:
haha wat vind jij er nou van Pyth..dit is toch gewoon triest of niet? PSV verliest 5 belangrijke basisspelers en gaat gewoon verder met het leven door goed terug te kopen. Feyenoord verliest tot nu toe alleen Kalou, en dan ook nog voor 10 miljoen euro, en ze zijn hélemaal de weg kwijt
Dan zijn we het eens. Nu opzouten graag.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef aldostuta het volgende:
Netjes hoor!!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn gegaan was het allang rond geweest
Nu wordt het via Kalou gespeeld die een breuk forceert, daar waar Feyenoord dat niet kon. Netjes hoor!!
Misschien wordt het gewoon tijd dat Feyenoord eens goed gaat presteren, dan wordt de kans groter dat je spelers kan houdenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn gegaan was het allang rond geweest
Nu wordt het via Kalou gespeeld die een breuk forceert, daar waar Feyenoord dat niet kon. Netjes hoor!!
Aldostuta is voor de enige echte concurrent van PSV...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:05 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Misschien wordt het gewoon tijd dat Feyenoord eens goed gaat presteren, dan wordt de kans groter dat je spelers kan houdenMaar ik kan me best voorstellen dat jullie ervan balen, want Kalou is één van de weinige spelers van de laatste jaren waar ik nog schrik voor heb bij jullie
![]()
Sorry, er zijn bij PSV zoveel basisspelers vertrokken waarvan ik de namen moest onthouden, dat Goor me even ontschoten wasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:04 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Vergeet Goor niet.
Feyenoord had vorig seizoen drie dragende spelers: Kuyt, Kalou en Goor. Ze houden er nu nog één over, dat is wel even schrikken
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:05 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Misschien wordt het gewoon tijd dat Feyenoord eens goed gaat presteren, dan wordt de kans groter dat je spelers kan houden![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
![]()
Bommel, Vogel, Park, Ooijer...misschien Lee en Alex
Hm, dat heeft hij dan tot nu toe goed verborgen weten te houdenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aldostuta is voor de enige echte concurrent van PSV...
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
![]()
Bommel, Vogel, Park, Ooijer...misschien Lee en Alex
Alex gaat niet weg, Lee wel inderdaad.quote:
haha zegtie...ik moet af en toe ook even schrijven en andere dingen doen jongenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:12 schreef DeTolk het volgende:
Wat ben je stil Johannes...
Maar komt PSV deze klap wel te boven?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:12 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Verder is het nogal logisch dat je leeggekocht wordt als je zo'n seizoen draait als PSV. Ik word liever leeggekocht na zo'n jaar, als " bestolen " van mn enige 3 goeie spelers na een kutseizoen![]()
Lee naar Ajax? mwa..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef twi het volgende:
Lee een afkoopsom van 5 miljoen? Misschien moeten wij die maar eens gaan halen dan!
Van mij mag je hoor...al vind ik een fitte Maxwell nóg beterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef twi het volgende:
Lee een afkoopsom van 5 miljoen? Misschien moeten wij die maar eens gaan halen dan!
Dat zou een hele goede zet van Ajax zijn: de ebste linksachter van (fit) Nederland.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef twi het volgende:
Wees blij dat we komen "trollen" in PSV topics, anders hadden jullie nu nog onder het Den Bosch Topic gestaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef johannes1986 het volgende:
Het is inderdaad jammer dat ze hier komen trollen als wij eens een keer pittige tijden doormaken. Volgens mij doen we dat niet in hun forum, ik in ieder geval niet. Het is zo makkelijk om elkaar af te gaan zeiken en uit te lachen in elkaars forum als er een aantal spelers vertrekt...
Nieuwe tactiekquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:16 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor...al vind ik een fitte Maxwell nóg beterHeb je straks 2 superlinksbacks
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wees blij dat we komen "trollen" in PSV topics, anders hadden jullie nu nog onder het Den Bosch Topic gestaan
quote:Guus Hiddink ontvangt eredocoraat in Z-Korea
15/7/2005 10:34
Guus Hiddink heeft er weer een onderscheiding bij gekregen in Zuid-Korea. De voormalig bondscoach ontving vrijdagochtend op de Korea University een eredoctoraat vanwege zijn verdiensten voor sport, vriendschap en motivatie.
De onderscheiding is een zeer speciale, Hiddink is pas de tweede persoon die deze incasseert. Woensdag had PSV nog een oefenduel gevoetbald tegen een gelegenheidsteam dat speelde in naam van de honderdjarige Korea University.
Met Hiddink werd ook Bum-Kun Cha gehuldigd. De voormalig international en bondscoach kreeg een eredoctoraat vanwege zijn verdiensten als voetballer.
14 assists voor een linksachter is toch niet misselijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:19 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ondanks die lovende verhalen over Lee, ben ik nog steeds niet helemaal gecharmeerd van hem
Het verlies van Vogel en Van Bommel is naar mijn mening goed opgevangen door het aantrekken van Väyrynen en Simons. Je moet ze niet individueel gaan vergelijken, maar als tandem zullen ze straks denk ik even sterk blijken te zijn. Verder hebben we natuurlijk ook nog Cocu in die zone.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar komt PSV deze klap wel te boven?
Ja ok, vorig seizoen wel. Maar nu mis je meer dragende spelers
Dan heb jij even gemist hoe hard dit en vorig topic gingen ( en daarvoor ook al trouwens ) . Ik denk niet dat er veel topics zijn die zo snel vol warenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wees blij dat we komen "trollen" in PSV topics, anders hadden jullie nu nog onder het Den Bosch Topic gestaan
Jullie hebben toch Sibon, Vennegoor en Robert? Wat moet je met een 4e spits?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:25 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Uit de geruchten van Carrizo en Rafael Sobis blijkt dat PSV toch nogsteeds naar een goeie spits zoekt. Dat lijkt me ook wenselijk..
I
't was maar een geintje hoor /quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:26 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dan heb jij even gemist hoe hard dit en vorig topic gingen ( en daarvoor ook al trouwens ) . Ik denk niet dat er veel topics zijn die zo snel vol waren![]()
De dag dat Sibon bij ons vertrekt, zal uitgeroepen worden tot nationale feestdag voor PSV-supporters, Vennegoor en Robert als enige 2 spitsen is een dunne bezetting. Bovendien zou ik graag een spits van behoorlijke kwailiteit bij PSV in de spits zien. Ik vind Vennegoor en Robert goed genoeg, maar het mag nog wel een beetje meerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jullie hebben toch Sibon, Vennegoor en Robert? Wat moet je met een 4e spits?
Ik denk dat het met Kuyt ook ineens snel kan gaan wanneer Kalou weg gaat / is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:04 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Vergeet Goor niet.
Feyenoord had vorig seizoen drie dragende spelers: Kuyt, Kalou en Goor. Ze houden er nu nog één over, dat is wel even schrikken
Als Kalou komt wordt hij de opvolger van Park op de rechterkant Tolk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jullie hebben toch Sibon, Vennegoor en Robert? Wat moet je met een 4e spits?
Hij doelt op de eventuele aankoop van Carrizo en Rafael Sobisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Kalou komt wordt hij de opvolger van Park op de rechterkant Tolk.
idd. Dankje Thomasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:33 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij doelt op de eventuele aankoop van Carrizo en Rafael Sobis
Ronaldo mag weg bij Madrid... Is dat niks voor jullie?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:30 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
De dag dat Sibon bij ons vertrekt, zal uitgeroepen worden tot nationale feestdag voor PSV-supporters, Vennegoor en Robert als enige 2 spitsen is een dunne bezetting. Bovendien zou ik graag een spits van behoorlijke kwailiteit bij PSV in de spits zien. Ik vind Vennegoor en Robert goed genoeg, maar het mag nog wel een beetje meer
Kuyt heeft afgelopen seizoen zijn contract verlengd. Er was ¤10,- miljoen geboden op hem, nadat Feyenoord die bod heeft afgeslagen had ie verlengd. Die gast kan nog goed dus nu tot 2008 ofzo onder contract staanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:17 schreef Cassii het volgende:
Kuyt zou ook wegmoeten als die wil groeien, buitenlandse club dan, niet PSV.
Robert en Sibon zijn kneuzen, dus dan heb je wel een goeie backup voor net-niet voetballer Vennegoor nodig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:33 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij doelt op de eventuele aankoop van Carrizo en Rafael Sobis
Pas als hij er komend seizoen weer 25+ in legt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef WooZ het volgende:
En ik denk niet dat er een club is die meer dan ¤10,- voor Kuyt over heeft
Zegt de man die een mongloide griek in de punt van de aanval heeft staan, komop twi!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Robert en Sibon zijn kneuzen, dus dan heb je wel een goeie backup voor net-niet voetballer Vennegoor nodig.
Robert heeft slechts enkele wedstrijden mogen spelen. Kan wel degelijk goed scoren, dat heeft ie in z'n vorige (Mexicaanse?) competitie zeker wel bewezenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Robert en Sibon zijn is een kneuzens, dus dan heb je wel een goeie backup voor net-niet voetballer Vennegoor nodig.
Het rare is dat PSV (PSV.nl) nog altijd niks gezegd heeft over de transfer van Ooijer, terwijl VI het nu al 2 dagen geleden vermeldde.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Bartjaah het volgende:
Jammer dat Ooijer gaat...altijd een nuttige kracht geweest. Heel degelijk en op meerdere posities inzetbaar...als Lee ook vertrekt wordt de verdediging ook wel een beetje dun bezet. Daar mag ook wel iemand bij. Wel goed bezig dat Kalou openlijk solliciteert bij PSV. Wat mij betreft is ie van harte welkom...
Robert is brazillian , die doen het toch altijd goed bij jullie?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Robert en Sibon zijn kneuzen, dus dan heb je wel een goeie backup voor net-niet voetballer Vennegoor nodig.
Of hij een kneus is, dat kan ik niet beoordelen, maar ik weet wel dat je bitter weinig verstand hebt van spitsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Komt deze wedstrijd nu dadelijk op ES? (12.00?)quote:De opstelling van PSV tegen Seongnam Ilhwa:
Doel: Gomes
Verdediging: Ooijer, Alex, Lamey, Lee
Middenveld: Simons, Cocu, Fehér
Aanval: Farfán, Robert, Vennegoor of Hesselink
Wissels: Zoetebier, Addo, Bouma, Väyrynen, Ferreyra, Dufour, Aissati, Sibon, Beerens.
yupquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
Komt deze wedstrijd nu dadelijk op ES? (12.00?)
Zeg ik wat over de mongolide Griek die wij hebben dan? Volgens mij brand ik die toch regelmatig af. En Rosenberg is inderdaad net zo'n gevalltje Robert. Nog niks van gezien en wellicht wordt het wat, maar eerst zien en dan geloven. Een linksbuiten erbij en Babel in de spits. Al moet ik eerlijk zeggen dat Babel zo aan de linkerkant de vrijheid krijgt die hij nodig heeft met z'n spel. Maargoed, da's voor het Ajax topic.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zegt de man die een mongloide griek in de punt van de aanval heeft staan, komop twi!!
Babel (de meest talentvolle ajacied) wordt door die griek en een vage zweedse aankoop Rosenberg maar op links geposteerd!
Dat vind ik pas een lachertje
Wat wil je nou dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Robert is brazillian , die doen het toch altijd goed bij jullie?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Robert is brazillian , die doen het toch altijd goed bij jullie hunnie?
Dat is helemaal niet aan de orde, die is zo onhaalbaar als het maar kanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ronaldo mag weg bij Madrid... Is dat niks voor jullie?
Atlas is in de Mexicaanse competitie daar, hij was daar iets van 2 jaar Topscorder, en hij heeft zeker de potentie om veel te scoren in de nederlandse competitie alleen dan moet die wel spelen en wedstrijd ritme hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:39 schreef WooZ het volgende:
[..]
Robert heeft slechts enkele wedstrijden mogen spelen. Kan wel degelijk goed scoren, dat heeft ie in z'n vorige (Mexicaanse?) competitie zeker wel bewezen
Vind jij VoH een wereldvoetballer en Robert over genoeg kwaliteiten beschikken om Kezman te doen vergeten dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of hij een kneus is, dat kan ik niet beoordelen, maar ik weet wel dat je bitter weinig verstand hebt van spitsen.
Als hij dit werkelijk gezegd heeft dan is hij:quote:Wotte laat via het AD nogmaals weten dat Kalou niet te koop is, en al helemaal niet aan een concurrent. Kalou denkt er anders over: 'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment. PSV is veel verder dan Feyenoord. Daar speel je Champions League en wordt je als jonge speler ook echt beter gemaakt. Hiddink is daar goed in. Maar in die club zit het zelf ook goed, moet je eens kijken hoeveel topspelers PSV al aan de grote competities in Europa heeft geleverd.'
Nah, ze kunnen der toch 2 miljoen mee winnen dus een compleet experimenteel elftal zal Hiddink der niet neerzettenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:47 schreef johannes1986 het volgende:
Die proef-rechtsback speelt niet mee én zit niet op de bank..vreemd
Ik volg Cruijffquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:46 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het is 'hullie'
aan een cursus Hellemonds bezig twiet?
Het is gewoon realistisch wat Wotte daar zegt, maar dat Legioen zal dat wel weer niet inzienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:48 schreef PirE het volgende:
VoH is geen Henry, Kalou of Robinho. VoH is een top aanvaller. Hij legt straks mooi de ballen af op Farfán (die z'n beste spel nog niet heeft getoond in Nederland) en Kalou/Rafael Sobis. Daarnaast wint hij veel kopduels, kan hij redelijk meeverdedigen en scoort hij ook nog wel aardig veel tegen HCE-clubs. Maar de massa ziet dat niet. De massa zal ook nooit toegeven dat Vogel een goede voetballer is. Maar dat maakt niet uit, want met VoH als "leider" van de aanval zal PSV offensief weer uitstekend werk afleveren.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Vind jij VoH een wereldvoetballer en Robert over genoeg kwaliteiten beschikken om Kezman te doen vergeten dan?
Sorry, maar een debuut tegen TOP met een ploeg als PSV kan je echt niet meetellen hoor. Voorlopig heeft Babel op mij een veel betere indruk gemaakt dan Robert. Meer doelpunten, fraaieren doelpunten en bovendien is hij jonger. Nu heb ik niet veel van Robert gezien, dus het is vroeg om hem af te schrijven. Bovendien schoot 'ie die penalty er natuurlijk gewoon in, maar zoveel penalty-series zal je niet spelen in een jaar. Dat laatste zinnetje is dus lachwekkend en zou voorlopig eerder andersom moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:49 schreef JustJunior het volgende:
Welke spits scoort driemaal bij zijn debuut? Zie ik weinig spelers hem nadoen. Wanneer de druk hoog is, weet hij zelfs de beslissende penalty erin te knallen. Bovendien staat hij er altijd als je hem nodig hebt, zie die wedstrijd tegen dat Zuid-Korea Allstars team. Het is gewoon een killer, een absolute topspits. Babel mag blij zijn als hij Robert z'n veters mag strikken
Ik ben het gewoon met je eens...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, maar een debuut tegen TOP met een ploeg als PSV kan je echt niet meetellen hoor. Voorlopig heeft Babel op mij een veel betere indruk gemaakt dan Robert. Meer doelpunten, fraaieren doelpunten en bovendien is hij jonger. Nu heb ik niet veel van Robert gezien, dus het is vroeg om hem af te schrijven. Bovendien schoot 'ie die penalty er natuurlijk gewoon in, maar zoveel penalty-series zal je niet spelen in een jaar. Dat laatste zinnetje is dus lachwekkend en zou voorlopig eerder andersom moeten zijn.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, maar een debuut tegen TOP met een ploeg als PSV kan je echt niet meetellen hoor. Voorlopig heeft Babel op mij een veel betere indruk gemaakt dan Robert. Meer doelpunten, fraaieren doelpunten en bovendien is hij jonger. Nu heb ik niet veel van Robert gezien, dus het is vroeg om hem af te schrijven. Bovendien schoot 'ie die penalty er natuurlijk gewoon in, maar zoveel penalty-series zal je niet spelen in een jaar. Dat laatste zinnetje is dus lachwekkend en zou voorlopig eerder andersom moeten zijn.
VoH is zeker beter dan de spitsen die Ajax op het moment heeft, maar dat is eerder door gebrek aan beter dan door zijn eigen kwaliteiten. Wanneer ik eraan denk dat VoH de aanval gaat leiden bij PSV, dan vind ik dat prima.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
VoH is geen Henry, Kalou of Robinho. VoH is een top aanvaller. Hij legt straks mooi de ballen af op Farfán (die z'n beste spel nog niet heeft getoond in Nederland) en Kalou/Rafael Sobis. Daarnaast wint hij veel kopduels, kan hij redelijk meeverdedigen en scoort hij ook nog wel aardig veel tegen HCE-clubs. Maar de massa ziet dat niet. De massa zal ook nooit toegeven dat Vogel een goede voetballer is. Maar dat maakt niet uit, want met VoH als "leider" van de aanval zal PSV offensief weer uitstekend werk afleveren.
Mwa, ik denk dat PSV wel wat anders omgaat met spelers die de club willen verlaten (ondanks dat PSV ze wil behouden). Feyenoord probeert krampachtig de speler aan het contract te houden terwijl PSV ook meer naar de wens van de speler zelf luistert.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Als hij dit werkelijk gezegd heeft dan is hij:
a: behoorlijk intelligent en goed bezig met carriereplanning
b: PSV kan hetzelfde verwachten als hij een volgende stap wil nemen in zijn loopbaan
c: behoorlijk bezig om een onwerkbare situatie te creeren.
d: hij heeft totaal geen vertrouwen meer in Feyenoord.
Kalou is een echt aanwinst voor PSV en ik zal dan ook blij zijn als hij komt. Maar dit soort uitspraken zijn niet echt gepast zolang je nog onder contract bij een club staat.
En je hebt niet eens een sarcasme-smiley in een spoilertag verstoptquote:
Top Oss...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:49 schreef JustJunior het volgende:
Welke spits scoort driemaal bij zijn debuut? Zie ik weinig spelers hem nadoen. Wanneer de druk hoog is, weet hij zelfs de beslissende penalty erin te knallen. Bovendien staat hij er altijd als je hem nodig hebt, zie die wedstrijd tegen dat Zuid-Korea Allstars team. Het is gewoon een killer, een absolute topspits. Babel mag blij zijn als hij Robert z'n veters mag strikken
Daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef twi het volgende:
[..]
En je hebt niet eens een sarcasme-smiley in een spoilertag verstopt
Dan zijn we het eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
VoH is zeker beter dan de spitsen die Ajax op het moment heeft, maar dat is eerder door gebrek aan beter dan door zijn eigen kwaliteiten. Wanneer ik eraan denk dat VoH de aanval gaat leiden bij PSV, dan vind ik dat prima.
De omstandigheden waarin die spelers weg willen is toch wel een stukje anders, evenals het sportieve niveau.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat PSV wel wat anders omgaat met spelers die de club willen verlaten (ondanks dat PSV ze wil behouden). Feyenoord probeert krampachtig de speler aan het contract te houden terwijl PSV ook meer naar de wens van de speler zelf luistert.
Om bij Feyenoord weg te kunnen moet er blijkbaar een onwerkbare situatie zijn, zie Goor.
Omdat VoH fysiek gewoon sterker is dan de meeste verdedigers. Kan me mateloos ergeren aan z'n "vuile spel", maar ach, dat is ook een speltype.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens.Vorig jaar tegen Monaco zag je het ook al een beetje. Kezman kwam er maar niet aan te pas in Frankrijk, Vonlanthen ook niet. VoH kwam in de ploeg en kopte gelijk de 1-1 binnen
.
*hap*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Afscheidstoernooi.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:00 schreef Spideyman het volgende:
Ooijer staat netjes in de basis hoor.
Hij heeft jaren voor PSV gespeeld, dus zo vreemd is 't niet. Zeker niet als je ouwe club voor een paar miljoen speelt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:01 schreef Spideyman het volgende:
Vreemd voor een vertrekkende speler....
Heeft Hiddink dat gezegd?quote:
Hij is 31quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:04 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Het adieu uit de topictitel klinkt zo definitief, alsof Ooijer niet meer terugkomt naar Eindhoven om z'n carriere te beeindigen... maak er dan au revoir van of beter nog, houdoe en bedankt!!
Eurosport dacht ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Waar is dit te zien?
Ja maar Babel is in potentie natuurlijk wel beterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:49 schreef JustJunior het volgende:
Babel is beter dan Robert. En dat gat kan alleen maar groter wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ja maar Babel is in potentie natuurlijk wel beter![]()
![]()
mag ik het italic gedeelte nomineren voor de VBL-uitdrukking van het jaar?
lach maarquote:
Dat baseer je op een half jaartje Studio Sport-uitzendingen van Robert.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Babel is beter dan Robert. En dat gat kan alleen maar groter worden
Nou ik heb dat nergens gelezen, jij wel?quote:
En hoeveel speeltijd heeft Robert nou echt gekregen bij PSV tot nu toe? Robert gaat aankomend seizoen de Atlas-Robert tonen namens PSV.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:18 schreef twi het volgende:
En je ziet wat er met Adriano en Kaka is gebeurd en waar Robert is blijven steken. Baseer ik trouwens op de Live wedstrijden van Canal+, ik heb geen minuut Studio Sport gekeken afgelopen seizoen.
Wordt het vandaag (na 15.30) nog herhaald op Eurosport, of zend Studio Sport/Sportjournaal het vanavond in samenvatting/hoogtepunten uit?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:25 schreef JustJunior het volgende:
Wat een geweldig doelpunt van onze held Robert![]()
![]()
Jochen Janssen heeft in z'n hele carriére nooit meer dan 30 goals gemaakt. Robert heeft dat al eens in 1 seizoen bereikt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens Jochen Janssen maakte vorig seizoen bij FCDB-RKC ook een prachtige goal.
Een zwaluw...
en dan cults sigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens Jochen Janssen maakte vorig seizoen bij FCDB-RKC ook een prachtige goal.
Een zwaluw...
Dat deed PSV ook niet tegen Bielefeld vorig jaar. De helft van deze basis zit in september niet eens meer bij de PSV-selectie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef Cassii het volgende:
Ik vind PSV nou niet echt imponeren.
De voorbereiding is ook nog maar net begonnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef Cassii het volgende:
Ik vind PSV nou niet echt imponeren.
Zeg jij verdomme dan ook dat het een geweldige pass van Lamey was in plaats van alleen maar kankeren.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef cultheld het volgende:ROBERT
En nu allemaal je mond houden over die superslechte Robert die net goed genoeg is voor FC Utrecht.
Ik vond die veldfles-pass van Hiddink op Lamey na het rustsignaal erg goed. Maar het was inderdaad een mooie pass van Lamey: Z'n enige actie van de eerste helft die een voldoende haalt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zeg jij verdomme dan ook dat het een geweldige pass van Lamey was in plaats van alleen maar kankeren.
Tot nu toe bevestigt Simons al mijn uitspraken over hem. En ik hoopte nog zo dat ik er zo naast zou zittenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:56 schreef WooZ het volgende:
Simons heeft trouwens 3 ballen gehad en alledrie verprutst
ligt dat nou aan mij, of is die beeldkwaliteit zo slecht?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef WooZ het volgende:
Schitterend inderdaad, een vakkie vol met aspirientjes
quote:Monaco: eerst Evra verkopen, dan pas Lee
PARIJS, 15 juli 2005 12:45 - De leiding van Monaco heeft de Zuid-Koreaan Young-Pyo Lee op een verlanglijst staan voor het geval Inter bereid is om tien miljoen euro te betalen voor linksback Patrice Evra. De Franse international wil om prive-redenen nog niet weg uit het prinsdom, maar snapt dat de mogelijkheid om naar Italie te gaan zich niet elke dag voordoet. "Als het aan mij ligt, blijf ik nog een seizoen hier," liet de speler vandaag weten na een training. Didier Deschamps wil liever niet op het probleem ingaan maar heeft bij vice-voorzitter Brianti laten doorschemeren in het geval van een vertrek van Evra zeer gecharmeerd te zijn van de komst van Lee. Met de Koreaan in de ploeg hoopt Monaco ook op het gebied van merchandising in het Verre Oosten een slag te slaan. "Maar voorlopig is dat niet aan de orde, want zolang Evra niet is verkocht, denken we er niet aan om Lee te kopen," aldus Brianti.
Opvallend is dat PSV zelf Lee heeft aangeboden bij Olympique Marseille, om via de Koreaan de Nigeriaanse verdediger Taiwo te kunnen losweken.
Marseille-voorzitter Pape Diouf meent: "Dat lijkt me geen echte deal waar wij beter van worden. Met alle respect voor Lee, maar houden dan toch maar liever Taiwo."
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:03 schreef cultheld het volgende:
Ik noem dat geen goede zaak. Ik hoop dat Lee wordt verkocht. Waarom? Park is er niet meer en de kans is groot dat Lee nu minder goed zal gaan presteren. Laat 'm maar lekker gaan voor 5 miljoen euro: Versterking is zo gevonden
Kijk gewoon naar Eurosport.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:10 schreef DjMark het volgende:
waar is die link om de wedstrijd te volgen via internet?
Ik vind hem ook niet zo sterkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef cultheld het volgende:
Prutscommentator.
Welke Eurosport commentator is wel sterk?quote:
Tja, nou vraag je me wat...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Welke Eurosport commentator is wel sterk?
Tja het doet pijn, ik snap het wel Sloggiquote:
Wat een aardige Ajacied ben jijquote:
Ik ben voor Ajax, maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel heb aan mensen die andere clubs aan moedigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |