abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28819097
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:13 schreef johannes1986 het volgende:
Alsof het een gunst is van Feyenoord dat Kalou bij de kutclub mocht spelen
Een PSV-er die Feyenoord een kutclub noemt
quote:
Feyenoord moet hem en zijn grote broer Bonaventure op de blote knietjes bedanken dat hij hén zoveel heeft gegeven, en hem nu voor veel geld verkopen nu het nog kan
En jullie moeten dat kankerbedrijfje Philips op je blote knietjes bedanken dat jullie zoveel geld hebben gekregen, want anders speelden jullie 1e divisie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 juli 2005 @ 01:16:18 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28819099
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:13 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je veel overhoudt als de RvC er mee klaar is
gelukkig is de RVC bijgedraaid!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:16:23 #53
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28819101
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:12 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat je Messi erbij haalt slaat sowieso nergens op, want die werd voor het WK al geroemd en debuteerde zelfs bij Barcelona.

Wel eens van het woordje 'hype' gehoord trouwens?
Hij werd geroemd als een talent door een paar kenners en mensen die het van kenners gehoord hadden ja..pas tijdens en na het toernooi is hij het superbekende grote talent geworden wat zelfs de voetbalhaters kennen

Bijna alle voetballers worden gehyped hoor, maar dat wist jij natuurlijk niet...

en geef mij maar een gehypte Taiwo of Rafael / Zabaleta, dan knijp ik mijn kleffe handjes dicht hoor
pi_28819115
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Erwin wel, dat doet mij persoonlijk pijn!
Koeman ging niet rechtstreeks hoor
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 juli 2005 @ 01:17:51 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28819134
Gilhaus trouwens ook al naar Chelsea, ze vinden daar alles met een link naar PSV wel leuk
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:18:12 #56
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28819139
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:16 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Een PSV-er die Feyenoord een kutclub noemt
[..]

En jullie moeten dat kankerbedrijfje Philips op je blote knietjes bedanken dat jullie zoveel geld hebben gekregen, want anders speelden jullie 1e divisie
Dat doen we dan ook dagelijks. Of was je niet bekend dat we Philips Sport Vereniging heten, met Phillips op onze shirts lopen en ons stadion het Phillips Stadion heet. Ga eens heen naar je eigen Feyenoord-hol..
pi_28819145
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:16 schreef fransie102 het volgende:

Sorry, dit getuigt van weinig know-how, welterusten dan maar!
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 juli 2005 @ 01:19:09 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28819160
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:16 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Koeman ging niet rechtstreeks hoor
en? dan kan k dat nog wel kut vinden. Had altijd de hoop dat Erwin Hiddink zou opvolgen als veldtrainer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28819163
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:18 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

ons stadion het Phillips Stadion heet.
Wie is Phillips?

pi_28819179
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Sorry, dit getuigt van weinig know-how, welterusten dan maar!
Die opmerking van hem was terecht, wou je zeggen?
pi_28819185
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en? dan kan k dat nog wel kut vinden. Had altijd de hoop dat Erwin Hiddink zou opvolgen als veldtrainer
't Is niet echt vergelijkbaar met Kalou naar PSV

Nu moeten jullie 't trouwens maar doen met Eijkelkamp als opvolger van Guusje
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:24:11 #62
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28819246
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:20 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Die opmerking van hem was terecht, wou je zeggen?
Natuurlijk was die terecht. Feyenoord heeft gewoon geluk gehad dat Bonaventure op een goeie dag met zijn broertje aan kwam lopen bij de Kuip, en dat geluk is ze gegund. Door mij in elk geval.

Wel gezellig, met 2 Feyenoord-fans in het PSV-Forum. Zijn jullie trouwens niet blij met de komst van Owoeri? Dat lijkt me een goeie versterking, en aangezien hij van een zeer onbekende club komt en een contract van voorlopig slechts 1 jaar tekende ( met een optie op meerdere seizoenen erna ) zal hij wel weinig gekost hebben. Kan alleen maar meevallen lijkt me!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:25:00 #63
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28819256
Johannes, Rafael is een halve aanvaller verdedigend is hij niet zo sterk dat hebben we allemaal kunnen zien tijdens het WK jeugd. We hebben een goeie back nodig die in eerste instantie alle verdedigende kwaliteiten tot in de puntjes beheerst. Laat je nou niet gek maken door zijn continue rushes naar voren.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28819281
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:10 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Je slaat de plank nu even volledig mis Van bepaalde spelers kan je gewoon zien dat ze het in zich hebben, ook al zijn het een paar wedstrijdjes op het wk-onder-20.

Of vind je het toeval dat iedereen opeens wild is van onder andere Messi, Mikel en Taiwo?
Ik werd een half jaar geleden nog uitgelachen toen ik lyrisch was over "Zabaleta, Fernandez, Diego, Juanfran, etc." Zo zie je maar weer hoe mensen kunnen veranderen door media.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:26:08 #65
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28819282
btw, ik neem het Ooijer echt kwalijk dat hij eerst letterlijk heeft gezegd dat hij zou blijven en nu dus toch vertrekt. Jammer van deze oer-PSVer.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:27:06 #66
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28819293
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:25 schreef Spideyman het volgende:
Johannes, Rafael is een halve aanvaller verdedigend is hij niet zo sterk dat hebben we allemaal kunnen zien tijdens het WK jeugd. We hebben een goeie back nodig die in eerste instantie alle verdediende kwaliteiten tot in de puntjes beheerst. Laat je nou niet gek maken door zijn continue rushes naar voren.
Hm, ik dacht dat dat wel meeviel, maar ik zou het best goed mis kunnen hebben hoor Als hij verdedigend nog niet zo sterk is, dan is dat hem wel snel te leren denk ik, want hij is dus heel jong, en een mannetje dat snel leert denk ik
pi_28819305
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:26 schreef Spideyman het volgende:
btw, ik neem het Ooijer echt kwalijk dat hij eerst letterlijk heeft gezegd dat hij zou blijven en nu dus toch vertrekt. Jammer van deze oer-PSVer.
Heeft hij expliciet gezegd dat hij iedere buitenlandse club zou afwijzen? Hij komt over een paar jaar vast wel terug voor de breedte als ervaren rot, of hij wordt jeugdtrainer bij PSV.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:28:29 #68
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28819320
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:26 schreef Spideyman het volgende:
Ja, echt lelijk! In de vi van gisteren nog zeggen dat hij het ziet zitten bij PSV en dat hij een goed seizoen verwacht en dat iedereen verder moet blijven enzo..en dan zelf 1 dag later al weggaan..
pi_28819328
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:24 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Natuurlijk was die terecht. Feyenoord heeft gewoon geluk gehad dat Bonaventure op een goeie dag met zijn broertje aan kwam lopen bij de Kuip, en dat geluk is ze gegund. Door mij in elk geval.
Nou wat een geluk... Hij zou ons de komende 3 jaar juist geluk moeten schenken, om vervolgens als een held naar het buitenland te vertrekken. PSV heeft genoeg goede spelers, en genoeg goede scouts, én genoeg geld.

Laat ons die paar goede spelers houden om nou eindelijk weer eens een fatsoenlijk team neer te zetten.
quote:
Wel gezellig, met 2 Feyenoord-fans in het PSV-Forum. Zijn jullie trouwens niet blij met de komst van Owoeri? Dat lijkt me een goeie versterking, en aangezien hij van een zeer onbekende club komt en een contract van voorlopig slechts 1 jaar tekende ( met een optie op meerdere seizoenen erna ) zal hij wel weinig gekost hebben. Kan alleen maar meevallen lijkt me!
Kan wel wat worden ja
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:30:38 #70
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28819359
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik werd een half jaar geleden nog uitgelachen toen ik lyrisch was over "Zabaleta, Fernandez, Diego, Juanfran, etc." Zo zie je maar weer hoe mensen kunnen veranderen door media.
...en bovenal door het spel zelf wat je hebt kunnen zien op tv..ik ben van de spelers die jij hierboven noemt helemaal niet zo weg, ik heb alleen een zwak voor Messi ( onhaalbaar ) , Taiwo ( onhaalbaar ) , Mikel ( onhaalbaar ) , Rafaël en Zabaleta, omdat die in verschillende wedstrijden erg opvielen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:34:27 #71
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28819440
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:28 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Nou wat een geluk... Hij zou ons de komende 3 jaar juist geluk moeten schenken, om vervolgens als een held naar het buitenland te vertrekken. PSV heeft genoeg goede spelers, en genoeg goede scouts, én genoeg geld.

Laat ons die paar goede spelers houden om nou eindelijk weer eens een fatsoenlijk team neer te zetten.
[..]
Jullie hebben sowieso 1 jaar enorm van hem kunnen genieten, en áls hij al gaat ( wat ik nogsteeds niet geloof, in ieder geval niet naar PSV... ) , dan worden jullie er wel 10 miljoen euro wijzer van, en van dat geld kan je het elftal op meerdere posities heel goed versterken...

Ik moet eerlijk zeggen dat Feyenoord al aan een redelijk team bouwt nu hoor...het ziet er al een stukje beter uit. Als óf Owoeri Goor kan doen vergeten ( wat wel heel snel zou zijn ) , óf er een goeie vervanger voor Goor gehaald wordt, én Landzaat of een ander zwaargewicht op het middenveld wordt gehaald, dan zie ik het nog vrij zonnig in voor Feyenoord.
pi_28819505
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:28 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ja, echt lelijk! In de vi van gisteren nog zeggen dat hij het ziet zitten bij PSV en dat hij een goed seizoen verwacht en dat iedereen verder moet blijven enzo..en dan zelf 1 dag later al weggaan..
Op Ooijer kotsen
pi_28819510
10 miljoen? Feyenoord kennende laten ze hem voor 6 miljoen gaan. En dan nog... Voor die 10 miljoen koop je een redelijke middenvelder (voor zover die nog naar Feyenoord willen) en een redelijke verdediger, misschien 2. Maar dan heb je wel 20 doelpunten en een toekomstige topspeler minder, die je ook nog wekelijks uit ziet blinken bij de concurrent. Hij mag NIET naar PSV, onder geen enkel beding.
pi_28819523
Je kan 't Ooijer niet kwalijk nemen dat 'ie vertrekt. Die kerel kent Italië alleen maar van z'n zomervakanties, hij wil ook wel 's wat van de wereld zien
pi_28819533
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:37 schreef fransie102 het volgende:
Maar dan heb je wel 20 doelpunten en een toekomstige topspeler minder, die je ook nog wekelijks uit ziet blinken bij de concurrent.
Hoe kan Kalou uitblinken met 2 gebroken benen?
pi_28819534
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Op Ooijer kotsen
Ik denk dat hij meer kotst op de manier hoe Ooijer vertrekt.
pi_28819551
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoe kan Kalou uitblinken met 2 gebroken benen?
Dat hoop ik uiteraard wel, maar lijkt me niet zo realistisch helaas
pi_28819560
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:40 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Dat hoop ik uiteraard wel, maar lijkt me niet zo realistisch helaas
Cart_man stuurt wel een knokploeg langs. Als z'n avatar even meehelpt komt 't helemaal goed
pi_28819572
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik denk dat hij meer kotst op de manier hoe Ooijer vertrekt.
Wat weten wij daarvan? 1 interviewtje van VI. Waren wij er bij toen hij met Hiddink zijn eventuele transfer heeft overlegd?
pi_28819625
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:41 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Cart_man stuurt wel een knokploeg langs. Als z'n avatar even meehelpt komt 't helemaal goed
Nee, het is veel leuker als ie door Ostlund ofzo neergetrapt wordt
Maar CM zou er niet zo mee zitten denk ik. Wat ik vreemd vind, want Goor werd in elk Feyenoord-topic toen 20 keer voor kankerbelg uitgemaakt, terwijl Kalou veel en veel erger bezig is, als ie die uitspraken echt gedaan heeft Zou ie een onwerkbare situatie voor zichzelf aan het creeren zijn om druk te zetten?
pi_28819662
Kalou begrijpt geloof ik niet helemaal wat het betekent om van Top 3-club te switchen
pi_28819689
Het switchen is opzich niet zo'n ramp, maar de reden erachter. Feyenoord heeft een kutseizoen gedraaid, en PSV een goed seizoen. Nu laat hij Feyenoord in de steek en kiest ie voor eigen succes en geld in plaats van Feyenoord nog een kans te geven en komend seizoen uitermate z'n best te doen om CL te kunnen spelen met Feyenoord.
pi_28819690
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:47 schreef Sloggi het volgende:
Kalou begrijpt geloof ik niet helemaal wat het betekent om van Top 3-club te switchen
In het bekrompen Holland (Ajax en Feyenoord), that is. In de Serie A is het gemeengoed en ook in Spanje, Duitsland en andere grote voetbalnaties komt 't op grote schaal voor.
pi_28819705
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

In het bekrompen Holland (Ajax en Feyenoord), that is. In de Serie A is het gemeengoed en ook in Spanje, Duitsland en andere grote voetbalnaties komt 't op grote schaal voor.
Inderdaad, de transfer van Figo naar Real maakte totaal niets los
pi_28819711
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Figo, niemand die er een probleem van maakte.
pi_28819715
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:51 schreef Sloggi het volgende:

[..]

pi_28819718
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:51 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel een verhaal apart. Real Madrid - Barca en vice versa is van een andere orde. Maar van Real naar Valencia en Inter naar AC Milan maakt 't niet zoveel uit.
pi_28819729
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel een verhaal apart. Real Madrid - Barca en vice versa is van een andere orde. Maar van Real naar Valencia en Inter naar AC Milan maakt 't niet zoveel uit.
Wel als 1 van die clubs in zware nood zit en een speler laat die club in de steek.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:54:04 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28819738
quote:

He, zogenaamde kenner, nu weer over PSV in dit topic?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28819766
quote:

[..]

Als Adriano naar AC gaat worden de fans niet bepaald blijk denk ik zo. Ander voorbeeldje, van Lazio naar AS is ook bepaald not done.
pi_28819774
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:54 schreef golfer het volgende:

[..]

He, zogenaamde kenner, nu weer over PSV in dit topic?
He, zogenaamde moderator, ben je goed in verbanden leggen? Zo ja, dan begrijp je vast wel dat dit relevant is voor de discussie of het voetbalmaatschappelijk geoorloofd is of Kalou al dan niet naar PSV wil/gaat.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:57:59 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28819787
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:56 schreef Sloggi het volgende:

Als Adriano naar AC gaat worden de fans niet bepaald blijk denk ik zo. Ander voorbeeldje, van Lazio naar AS is ook bepaald not done.

PSV-topicje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28819808
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:57 schreef golfer het volgende:

[..]

PSV-topicje.
Huh? Ik ben het met cultheld eens

Ongehoord!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:59:17 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28819814
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:57 schreef cultheld het volgende:

He, zogenaamde moderator, ben je goed in verbanden leggen? Zo ja, dan begrijp je vast wel dat dit relevant is voor de discussie of het voetbalmaatschappelijk geoorloofd is of Kalou al dan niet naar PSV wil/gaat.
Ja, jochie.
En je vergelijkend materiaal is niet relevant hier, maar offtopic.
Poef.....gone! ©golfer
pi_28819876
Nu heb je de discussie doodgegooid
pi_28819884
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, jochie.
En je vergelijkend materiaal is niet relevant hier, maar offtopic.
Ok, meneer.
Ontopic: Denkt iemand dat een eventuele transfer van Kalou naar PSV geoorloofd zou moeten zijn, wanneer je rekening houdt met het feit dat genoeg "concurrerende topclubs" onderling op grote schaal spelers verhandelen?
pi_28819914
Kalou kan wel naar PSV willen, Feyenoord laat hem niet naar PSV gaan. (dat was dus de spreekwoordelijke punt)
pi_28819950
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 02:06 schreef Sloggi het volgende:
Kalou kan wel naar PSV willen, Feyenoord laat hem niet naar PSV gaan. (dat was dus de spreekwoordelijke punt)
Dus Feyenoord laat hem 2 seizoenen topscorer worden en ziet hem dan voor niks vertrekken?
pi_28819961
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 02:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dus Feyenoord laat hem 2 seizoenen topscorer worden en ziet hem dan voor niks vertrekken?
Desnoods.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 02:15:55 #100
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_28820039
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 02:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Desnoods.
Vind ik ook geen optie. Beste voor alle partijen is hem aan een buitenlandse club slijten.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')