Eurosport dacht ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Waar is dit te zien?
Ja maar Babel is in potentie natuurlijk wel beterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:49 schreef JustJunior het volgende:
Welke spits scoort driemaal bij zijn debuut? Zie ik weinig spelers hem nadoen. Wanneer de druk hoog is, weet hij zelfs de beslissende penalty erin te knallen. Bovendien staat hij er altijd als je hem nodig hebt, zie die wedstrijd tegen dat Zuid-Korea Allstars team. Het is gewoon een killer, een absolute topspits. Babel mag blij zijn als hij Robert z'n veters mag strikken
Babel is beter dan Robert. En dat gat kan alleen maar groter wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ja maar Babel is in potentie natuurlijk wel beter![]()
![]()
mag ik het italic gedeelte nomineren voor de VBL-uitdrukking van het jaar?
lach maarquote:
Dat baseer je op een half jaartje Studio Sport-uitzendingen van Robert.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Babel is beter dan Robert. En dat gat kan alleen maar groter worden
Nou ik heb dat nergens gelezen, jij wel?quote:
En hoeveel speeltijd heeft Robert nou echt gekregen bij PSV tot nu toe? Robert gaat aankomend seizoen de Atlas-Robert tonen namens PSV.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:18 schreef twi het volgende:
En je ziet wat er met Adriano en Kaka is gebeurd en waar Robert is blijven steken. Baseer ik trouwens op de Live wedstrijden van Canal+, ik heb geen minuut Studio Sport gekeken afgelopen seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |